Wie nog meer vandaag een Terugplaatsing gehad?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lieke86, 1 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sas0105

sas0105 Lid

15 apr 2013
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lieke, dinsdag nog een test gedaan en een duidelijke streep was weer te zien haha. Sinds vanochtend weer wat last van mijn buik. Hoe is het verder met jou?

2. ettol

ettol Actief lid

21 aug 2013
    233
    56
    28
    hoi dames! Wat veel vrolijke berichten hier! Gefeliciteerd lucky ones! Geniet van deze mooie tijd. Bij ons vandaag weer een stapje in de goede richting gezet: onze eerste terugplaatsing!! ZO spannend...nu maar duimen op een goede uitkomst en anders hoop ik dat we binnenkort horen of ze nog een paar embryos hebben kunnen invriezen.
    ik wens jullie allemaal veel geduld en positieve utikomsten.

3. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Suc6 Chimpie Lobke en Ettol..zal zeker spannend zijn de aankomende weken ;)

@sas Haha ik heb afgelopen woensdag ook stiekem nog een test gedaan en een dikke streep werd zichtbaar..dus beter kan niet he ;) verder zijn mn (.) (.) groter en zijn wat gevoelig..opgezette buik en mn darmen zijn vervelend..ook sterke reuk..ik kokhals van vieze luchtjes haha! jij verder ergens last van? Oja vandaag aangemeld voor MvM :)

4. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    Mijn lieve hond en vriend ;)
    brabant
    Hello lady's.. even vraagje wanneer testen jullie positief. Heb gister test gedaan en was licht positief.

Kan dit na een week vanaf de tp.

5. sas0105

sas0105 Lid

15 apr 2013
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ivm met de pregnyl, waar veel hcg in zit, mocht ik pas 2 weken na tp testen. Ik heb toen ook echt pas getest.

6. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Ok. Dat klopt ivm de hcg hormonen die uit je lichaam moet van de pregnyl.

Heb dat alleen niet gehad.

wachten maar af. Meer kunnen we niet doen. Maandag of dinsdag maar een test wagen als ik nog niet ongi ben

Geloof het zelf eigenlijk ook nog niet

7. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Geestelijk gehandicapten zorg
    Hoi Sas en Lieke, vraagje hadden jullie ook dat je af en toe dingen dacht te voelen en dan ineens weer niet?? Gr. Chimpie

8. sas0105

sas0105 Lid

15 apr 2013
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    @chimpie alles wat ik voelde bleek bij mij te komen door die bolletjes die ik in moest brengen. Sinds ik daarmee ben gestopt ben ik niet meer misselijk en heb ik geen buikpijn meer. Nog steeds duidelijk twee roze strepen. Heb gisteren weer een test gedaan. Want ondanks dat de test 10 dagen geleden positief was, geloof je het niet hoor als je geen symptomen hebt :cool:

9. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Hoi hoi, ik heb 20 augustus mijn allereerste terugplaatsing gehad en vind het zo verschrikkelijk spannend! Ik ben de hele tijd bang dat ik eerder ongesteld word dan de testdatum en dat de poging dan voorbij is... Herkenbaar?

10. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Re: Wie nog meer vandaag een Terugplaatsing gehad?
    @chimpie alles wat ik voelde bleek bij mij te komen door die bolletjes die ik in moest brengen. Sinds ik daarmee ben gestopt ben ik niet meer misselijk en heb ik geen buikpijn meer. Nog steeds duidelijk twee roze strepen. Heb gisteren weer een test gedaan. Want ondanks dat de test 10 dagen geleden positief was, geloof je het niet hoor als je geen symptomen hebt

Hoi Sas ik ben blij voor je dat ie nog positief is:), weet er alles van meid dat je het niet kunt geloven. Vorig jaar was ik ook zwanger, aaaah! Helaas voor ons was het uitgedraaid op een VM:( maar daar moet jij helemaal niet aan denken hoor, dit gaat hem gewoon worden;)!
    Het is voor ons nu 3e poging, maar op één of andere manier voelt het als eerste. Lijkt alsof ik niks meer terug kan halen over andere pogingen. Zh denkt dat ik zware periode mogelijk gewoon verdrongen heb.
    Ik hoop dat ik 5 sept ook beginnend goed nieuws heb!

Geniet ervan meis!

11. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Hoi Ennetje... Ik heb je zojuist een berichtje gestuurd, check je mail;) héél veel succes meid!:)

12. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Sas haha ja ik heb ook weer een test gedaan en ze blijven super positief hihi..

@Lobke: Ik heb 1x gestest een week na tp en was positief en die bleef positief..nog maar even rustig afwachten..al weet ik hoe lastig dat is ;)

13. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Ja ga morgenavond testen. Kijken of die nog positief is of in ieder geval donkerder. Want zit vandaag op mijn nod vanuit gaande tp. Mag pas zondag testen van het ziekenhuis. Maar zit met een probleem en dat is dat ik het weekend weg ben met mijn vriendinnen. ..dussssss... Haha dubio. . vertellen dat iedereen situatie weet. .of de opmerking van ben je zwanger omdat je geen wijn drinkt ...hmmm niet zoveel zin in het laatste. .. en vertrouw ze wel met dit geheim. .. maar ga eerst waarschijnlijk woensdag mijn ouders en schoon ouders het vertellen. Die weten de traject waar weer in zitten.

Nu maar hopen dat we niet ongesteld worden Haha

14. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    en hoe is het inmiddels Lobke?

15. sas0105

sas0105 Lid

15 apr 2013
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lieke86 kreeg net een mailtje dat mijn echo een week uitgesteld is :( De arts die er bij moet zijn is namelijk op vakantie. Beetje jammer, nu nog een week langer in spanning. En we hadden precies ons weekendje weg zo geregeld dat we in het weekend feest konden vieren.
    Hoe gawt het met jou? Nog last van kwaaltjes? Hier gaat het goed. Wel moe en met vlagen misselijk. Maar het is goed te doen en ik weet waar het van komt haha.

16. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @sas oohh das echt balen joh!! Nog een week langer wachten. .:( hier vanochtend eerste echo gehad en zagen kleine uk van 7 wk en 2 dgn en een actieve hartslag. .geweldig mooi om te zien! :) ben echt kotsmisselijk bah hou nix binnen..maar heb t er voor over ;)

17. sas0105

sas0105 Lid

15 apr 2013
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lieke86 wat geweldig om te horen! Gefeliciteerd!! Dat misselijk zijn heb ik ook sinds vandaag bah! Ik kan niet spugen, vind ik vies dus dat is misschien een klein voordeel haha. Heb jij ook last van al die geuren om je heen hihi :$

Nou voor mij is het nu dus echt nog 2 weken wachten jammer genoeg.

Ik hou je op de hoogte!

18. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @sas dankjewel!!! Zo mooi om te zien dat wondertje :) mm ik spuug normaal ook niet zo makkelijk maar nu dus wel..hoef maar wat te ruiken en bingo..bah.. :( spannend meid ik ben erg benieuwd!

19. ettol

ettol Actief lid

21 aug 2013
    233
    56
    28
    dag dames,

Ik kom er weer even tussen door. Officieel mag ik pas zaterdag een test doen (=16 dagen na tp), maar ik heb dinsdag en vanochtend al getest en die waren allebei direct positief!! Ik durf het nog niet te geloven en weet ook heus dat er nog van alles mis kan gaan deze eerste dagen/weken, maar ben nu voorzichtig positief.

Gisteren probeerde ik nog een rondje te hardlopen maar na 20 minuten deden mijn () () zoveel pijn dat ik wel moest stoppen...pfff...vanaf nu maar even rustige training doen.
    Zaterdag weer testen en dan hopelijk maandag zh bellen om goed nieuws door te geven. ZO SPANNEND!!:$

20. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Spannend ettol!! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina