Ik doe ook maar weer even een updateje... Gister nog supergoed geslapen, vannacht dus niet! Heb van vanmorgen half 7 tot half 9 ligt geslapen, pffff. Heb de hele nacht zo'n vreselijke buikkrampen gehad, maar helaas waren ze er constant, dus geen weeen. Ook weer lage rugpijn. Mag vanmiddag naar de verloskundige dus zal het even voorleggen, ze gaan me donderdag pas strippen, helaas nog even wachten dus.
Gefeliciteerd Missie, hoop dat jullie je mannetje snel mee naar huis mogen nemen! Vanochtend weer bij de VK geweest, ben vandaag 40wkn +5. Alles nog steeds prima, die kleine vermaakt zich pima. Voor vrijdag een afspraak gemaakt om te strippen. Kon donderdag al maar dan is de kans groot dat die kleine vrijdag geboren wordt.......laat dat nu net de dag zijn dat het zoontje van onze beste vrienden 1 jaar wordt......dus als ik dan dat kleine beetje invloed kan uitoefenen op de datum dan bij deze. Maar we hopen nog steeds dat het niet nodig is en die kleine zich voor vrijdag aandiend
Hey wenneke, spannend! Dat heb ik ook liever dat ie vanzelf komt.. Heb nog steeds buikpijn de hele dag, moet om 4 uur bij de vk zijn, ze gaan donderdag pas strippen, nou van mij mag het vandaag wel!!
Gefeliciteerd voor iedereen die inmiddels bevallen is! Voor degene die nog wachten heel veel succes en hopelijk duurt het niet meer lang... Hij heet Julian trouwens. Inmiddels heeft hij al minder zuurstof nodig maar kan hij nog net niet zonder een beetje hulp. Antibiotica kuur gaan ze 7 dagen geven, als alles goed gaat is hij dan zondag of maandag thuis We hebben hem al wel vast kunnen houden vandaag, echt mooi om te zien hoe rustig hij daar van wordt!