Hoi hoi dames, Na al vele verhalen gehoord en gelezen te hebben betreft het opwekken van weeen, kwam ik iets tegen over voetreflex. Las hier zoveel positieve ervaringen over, en heb zojuist mijn 1e behandeling gehad. Ik ben inmiddels 40+3 en was wel erg nieuwsgierig geworden. Ik vond het een super aparte ervaring, betreft de drukpunten dat de kleine daar ook daadwerkelijk op reageerde! Wie van jullie heeft deze behandeling ook ondergaan en is kort daarna bevallen (of juist helemaal niet?) Ik ben heel benieuwd of het dan ook daadwerkelijk doorzet (ookal weet ik wel dat je lichaam en kindje er klaar voor moeten zijn )!! Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Het ligt er wel aan zei de therapeute, of natuurlijk het lichaam en het kindje er ook klaar voor zijn. Hun stimuleren het alleen maar, maar als het lichaam er niet klaar voor is, zal het toch nog op zich laten wachten. Echter ben ik vanmorgen wakker geworden met soort krampen/spierpijn gevoel in me bovenbenen/lies. Vraag me af of dit beenweeen kunnen zijn, dus we gaan het afwachten vandaag.. Zou iig heel blij zijn als het toch geholpen heeft haha
Spannend!! Hoop dat het effect voor je heeft.. Ik heb gister ook een behandeling gehad.. maar het heeft niks gedaan.. terwijl zowel de baby als me lichaam er toxh echt klaar voor zijn.. 2 cm ontsluiting en een baby geschat op 3400.. dinsdag maar poging 2
Ontsluiting en baby op gewicht zeggen niks. Als de baby er klaar voor is dan komt hij vanzelf. Blijkbaar is hij er dus nog niet klaar voor..... En ontsluiting enz betekend ook niet dat je lichaam er klaqr voor is. Zo ja dan had je je kleine nu al gehad. Hier had ik dit ook al weken van te voren maar kleine is er toch echt 5 weken later, met 42 weken, uit gesleurd met vacuumpomp....
TS: kan je niet gestript worden? of wil je dit niet? Hier hebben ze met 40 weken gekeken of er ontsluiting was en mn gestript. Voelde er nauwelijks wat van en s avonds begonnen de weeen en is ze geboren.
Hier ook nog niks en heb het alweer losgelaten.. hoop dat ze zo snel mogelijk komt, maar me gedachten gezet op 40 weken.. mijn vk wil mij dan strippen.
Mocht meneertje vrijdag nog niet aangediend zijn, gaan ze bij mij ook strippen.. Zie daar wel een beetje tegen op hoor!
Oh spannend! Hier verlies ik sinds gister avond vruchtwater maar nog steeds geen weeen pff.. vanmiddag krijg ik een xontrole en gaan ze kijken hoe en wat
En... Hoe is het gisteren gegaan? Hier nog steeds niks... Ik hoop dat mijn kleine man donderdag komt, dan zou mijn opa waarmee ik een hele goede band had, 90 jaar zijn geworden. Zou mooi eerbetoon zijn, zijn eerste achterklein kind.. Maar we wachten af haha...
Dat zou inderdaad wel erg bijzonder zijn1 ik zal voor je duimen! Hier zit de kleine voorlopig nog goed haha.. had een hoge vliesscheur die weer dicht is.. ze vroegen of ik ingeleid wilde worden, maar dat is het laatste wat ik wil.. heb geen risicoa op infecties of wat dan ook dus in dat geval wacht ik luever natuurlijke weeen af.. mijn vk wil me wel eventueel met 40 weken strippen