Hoi, Normaal heb ik ook wel last van migraine zo eens per maand en dan een dag of zo. Maar sinds de laatste 3 weken is het niet te houden, zo gaat het een dag of 2-3 goed en dan ineens begint het weer. Begint met duizelig, druk aan de rechtse kant van mijn hoofd, met de dag erna een gruwelijke misselijkmakende hoofdpijn die uitstraalt naar mijn nek en arm. Normaal gezien helpt het rustig te liggen en dan is een na een dag weg. Maar nu heb ik er steeds een dag of 2 last van en voordat ik goed en wel weer wat fit ben begint de volgende aanval weer. de gyn zegt dat het best kan, de een krijgt meer last de ander juist geen last. herkent iemand dit? en wat kan ik eraan doen? iemand een idee om het wat te verlichten of zo? ben echt helemaal uitgeschakeld erdoor en met drie kids waarvan er eentje 11 maanden is en nog thuis voel ik me echt niet op mijn gemak....
Hoi Steffie, Ik had voor mijn zwangerschap ong 1 keer per 3 maand migraine. Tijdens mijn zwangerschap had ik er helemaal geen last van, tot 1,5 maand terug(ben nu 39 weken) . Sinds die tijd heb ik het 6 keer gehad. Wat je kunt proberen is de botten die net boven je nek, net achter je oren zitten te masseren, dan trekt de hoofdpijn (bij mij) weg. Voor de rest kan ik je ook niet helpen. Ik heb normaal wel medicijnen voor de hoofdpijn en de misselijkheid, maar die mag je niet hebben in de zwangerschap. Het lijkt me inderdaad erg lastig, als je ook nog de zorg hebt voor 3 kinderen. Heel veel sterkte ermee en ik hoop dat het snel minder wordt!
hoihoi, ik ben ook heel migraine gevoelig en heb de hele zwanegrschap al hoofdpijnen. Ik werk hierdoor nog maar 50% vanaf week 18. Ik slik 6 x paracetamol bij 'niet te houden' hoofdpijn verder heel rustsig aan doen. liefs mandy
hoi hoi ik heb normaal gesproken ongegeveer 3 keer migrane in het jaar maar nu ik zwanger ben heb ik het al 2 keer gehad in 4 weken tijd ik hoop ook niet dat dit blijft aan houden ben al weer wat kilos afgevallen hierdoor omdat ik er ook bij moet spugen liefs mij
ja ik word er ook nog steeds helemaal gek van 1-2 keer per week en de dag erna ben je nog zo beroerd. Vraag me echt af of er niks aan te doen is?
Hoi hoi, Ik had een aantal weken geleden ook constant last van hoofdpijn......... nu ben ik er via via achter gekomen dat heel veel water drinken helpt! Zo'n 3 a 4 liter per dag, omdat je lijf meer bloed, vocht etc. aanmaakt, heb je meer vocht nodig. Probeer maar eens, je zult zien dat het zakt! Succes!