Hoihoi, De hele dag door heb ik last van maagzuur, is er iets waardoor dit minder wordt? Waar het van komt? Of wat het misschien (dat zou wel heel geweldig zijn..) helemaal van verdwijnt? Het is namelijk zo erg, dat ik het moeilijk vind om te eten want zodra ik iets eet wordt het erger! Iemand tips, truucs, ideetje? Alvast heeeeeeel erg bedankt!
Hoi Lievelief, Veel zwangere vrouwen hebben last van maagzuur, erg vervelend! Het heeft er mee te maken (als ik het goed begrepen heb) dat je kringspieren tijden de zwangerschap iets slapper worden. Zo komt het magsap eerder naar boven. Zetmeel schijnt het beste te helpen, zo kun je een paar lepels vanillevla eten en op de yoga hoorde ik dat je een rauwe aardel moet raspen en er thee van moet zetten, dan de rauwe aardappel eruit filteren en opdrinken, schijnt echt een wondermiddel te zijn (en schijnt niet vies te smaken eerder neutraal) heb het zelf nooit uitgeprobeerd heb me tot de vanillepudding beperkt. Hoop dat je hier iets aan hebt.
Hoi , Ik heb ook de gehele zwangerschap al last van extreme maagzuur. Nu heb ik van alles geprobeerd,melk,rennies en noem maar op. Nou heb ik het alleen nog niet geprobeerd met een aardappel,wie weet werkt dat. Maar voor de rest werkt bij mij helemaal niets. Ik ben de gehele zwangerschap zoveel mogelijk voeding gaan vermijden. Ik heb het dan over de vette hap,chocola,gekruid eten,overal waar je maagzuur van krijgt. Het beste is dus zo gezond mogelijk te eten. Succes ermee en ik hoop voor je dat het nog minder wordt. groetjes
Heb ik ook extreem last van! Ik heb uitgevonden dat dropjes helpen...dat had ik ergens gelezen en dat werkt bij mij echt perfect...vooral napoleon drop. Maar jaa daar mag je weer niet teveel van voor je bloeddruk! Maar af en toe eentje moet geen kwaad kunnen volgens mij!
gele vla help goed en een beker iets lauwe melk werkt ook goed heb geen ervaring met rennies maar heb ze wel alvast in huis gehaald ik heb er ook last van heb het niet zuur maar het brand vreselijk in me slokdarm zo hevig dat ik echt even naar buiten moet suc6 meid het kan namelijk je hele zwangerschap blijven
Had dat ook een weekje of wat geleden en ik zat al allemaal vanillevla enzo te eten, maar k zou zeggen... probeer Rennies... werkte bij mij echt perfect. En hopelijk bij jou ook!
als dit allemaal niet helpt dan moet je wel even je huisarts bellen. want de maagzuur kan namelijk je slokdarm beschadigen en de huisarts heeft nog andere middelen die kan en mag gebruiken. ik zelf heb agnel gel gekregen of zo iets smaakt naar peperemunt.
ja anta gel helpt bij sommige ook en dat kan je tegenwoordig ook gewoon bij de apotheek krijgen toen ik gister rennie,s ging halen bij de apotheek vroeg ze of ik mischien antagel wilde hebben dat helpt ook vaak zei ze ik zei nee dat heb ik bij me vorige zwangerschap ook gehad en dat hielp niet
Hoi, ik heb in mijn eerste zwangerschap hier echt 42 weken last van gehad maar je mag helemaal geen rennies ? die worden niet aanbevolen bij zwangere vrouwen. Ik gebruikte liters Gaviscon (dat mag je speciaal tijdens de zwangerschap). Ik wens je veel succes ermee het is echt om gek van te worden. Groetjes, Rosanna
Rennies mogen gewoon tijdens je zwangerschap hoor. Ik kom nu nog overal rolletjes tegen , had ook veel last van maagzuur, dus overal wel wat liggen. Werkte heel goed bij mij, moest wel steeds meer nemen. Maar na de bevalling weet je niet eens meer dan je last had van maagzuur .
Ik heb er ook last van! De ene dag erger dan de andere en zeker 's nachts! Wat bij mij helpt is een slok Gaviscon (mag je nemen als je zwanger bent ) Veel succes !
Heey dames, Bedankt voor alle tips Zal z.s.m. even naar de apotheek gaan en iets ophalen. Hopen dat het een beetje minder wordt! Nogmaals: bedankt!
hallo meiden, hier een tip van moi... mijn familie zit al meer dan 50 jaar in de noten & zuidvruchten. wat echt tegen maagzuur helpt? ongebranden hazelnoten maar dan wel vers van de markt. one way to find out...