Ons meisje ligt mooi met haar hoofdje naar beneden en is al aan het indalen.... Maar nu heb ik gelezen dat ze dan ook nog op verschillende (oa achterhoofdsliging = de beste dacht ik) manieren kan liggen! Wanneer wordt hier naar gekeken en hoe doen ze dat? Gr Tamar
Volgens mij wordt hier niet naar gekeken... Bij mij niet tenminste. Tijdens de bevalling kwam de verloskundige erachter dat Bram in een kruinligging lag, maar dat is gelukkig op tijd goed gekomen. Groetjes, Anakin.
Volgens mij ook niet, ik denk ook niet dat ze dat kunnen zien omdat het hoofdje in je bekken ligt. Het blijkt pas bij de bevalling. Komt goed!
Mijn mannetje lag met zijn neusje in de lucht een zgn aaa ligging. Heftig om op de werld te zeggen, maar dit was pas duidelijk op het moment dat ik mocht gaan persen. Liefs
Bij mij lag Justin ook 'verkeerd' dus ze moesten m draaien (spildraai noemen ze dit) terwijl ik aan t persen was.
ja dit wordt pas duidelijk tijdens de bevalling! Mijn zoontje lag na 5 uren weeen goed en daarna heeft hij zich even gedraaid,dus achterhoofdsligging want toen voelden ze wel dat hij anders lag..Dus weinig over te zeggen.. Dit is wel heel heftig hoor! Maar komt allemaal goed hoor!