@Ronnekes dat weeige gevoel heb ik ook heel sterk! Afschuwelijk he, haha. Vanmorgen weer, kon wel over mn nek gaan, maar deed het niet gelukkig. Blij toen het over was, maar ook blij dat ik het heb, lijkt me een goed teken... Spannend hoor succes met wachten.. @Beeb87 spannend!! Waarom heb je al zo vroeg je echo?
mnsy en leutjj aaaaah spannend!!!!! Veel succes!! Laat even weten of alles goed was... Ik nog 2 dagen :O Leutjj hoever ben jij?
Wat fijn Leutjj, goed dat je gerustgesteld bent... Helemaal fijn als je een kloppend hartje ziet zeker?
Ik hoop echt voor je dat je gauw weer opknapt en mag dromen van een volgend wondertje. Moet je gecuretteerd worden?
10 dec. eerste echo. Volgens eigen berekening dan 9+5weken. Ik heb weinig last van symptomen. Alleen vermoeid, hoofdpijntjes soms, af en toe een steekje in me buik.. Tot iets meer dan een week terug wel buikpijn gehad van van ik denk, het goeien van de baarmoeder. Meer mensen met weinig symptomen en wel een moooooie echo? Ben zooooo zenuwachtig
FH90 dat heb ik ook, weinig last van kwaaltjes... Over 30 minuten mijn eerste echo... Zo spannend.........
morgen hebben wij de eerste echo ben dan als het goed is 10+3 vind het toch wel erg spannend worden nu !