Hoi dames, Wie heeft nog meer volgende week de nod? Mijn nod is vrijdag... Ben reuze nieuwsgierig!! 1 positief puntje is alvast dat ik nog geen bruine afscheiding heb deze keer. De vorige 2 keren kreeg ik al 8 dagen voor mijn nod last van bruine afscheiding/bruin bloed. Dus heel spannend...
Leuk! Voel je al symptomen? Ik denk steeds dingen te voelen, maar wil mezelf niet voor de gek houden...
Mijn nod is volgende vrijdag! Had wat lichte ongikrampjes, en sinds gisteren duizelig en heel moe... ben benieuwd
Hoi! Mijn NOD is woensdag! Nog geen symptomen behalve af en toe wat buikpijn! Had wel een lichtpositieve ovulatietest! Weet niet of dat wat wil zeggen, dus wel weer spannend 😊
Ja ik ook pas sinds gisteren ! Vanaf wanneer kan je eigenlijk testen? Moet ik echt wachten tot na mijn nod?
ik wil ook pas vrijdag of zaterdag testen. heb ook geen testen in huis. al vaker te vroeg getest om daarna ongesteld te worden. Teleurstelling en zonde van de test. Dus ik wacht (on)geduldig af.
ik heb ook woensdag mijn NOD vind het echt spannend... ookal denk ik dat het niet raak is.. want dit is nog maar de eerste ronde... ik heb wel 30 juni, 2,3 en 4 juli behoorlijke buikpijn gehad... en ik heb gevoelige borsten... maar we zullen zien.. ik wil eigenlijk wachten tot donderdag met testen... want als me temp dan nog hoog is en ik ben natuurlijk nog niet ongie heb ik goede hoop!! Leuk dit topic!! kunnen we elkaar een beetje steunen hihi
Er zijn dus heel wat meiden die donderdag of vrijdag gaan testen,spannend Heb gisteren de kruitvat test 2voor5 gehaald,en die ligt zo op me te wachten haha