Hay ik vraag me af of er kans bestaat op een zwangerschap. Ik zal eerst even mijn situatie uitleggen, wie weet heeft een van jullie dit wel eens mee gemaakt. Gaat om het volgende, op 23-06 slikte ik mijn laatste pil, om vervolgens 3 a max 4 dagen later mijn menstruatie te verwachten. Rond de 26ste. Een week later (3-7) was er nog steeds geen menstruatie, heb ook een test gedaan die was negatief. Heb zondag opnieuw een test gedaan (6-7) ook die was negatief. Op maandag de huisarts gebeld, bloed laten prikken om een zwangerschap te kunnen uitsluiten(7-7). Nu hebben wij op vrijdag (4-7) sex gehad en omdat ik op mijn menstruatie wachtte was dit niet veilig. (kreeg ik later te horen van de huisarts) Nu heb ik zeer waarschijnlijk dinsdag (8-7) mijn eisprong gehad, omdat er heel dik doorzichtig slijm uit kwam. Op woensdag (9-7) ha gebeld voor mijn bloeduitslag ook die was negatief. Mijn vraag is dan ook bestaat er een kans dat het raak kan zijn? Volgens mijn huisarts kan ik pas rond de 21ste testen. Iemand die hier ervaring mee heeft? Of zo iets zelf mee gemaakt? We hebben een zoontje van 6, hij is door de pil heen gekomen.
In dit onderdeel van zwangerschapspagina, zijn losse topics niet toegestaan, enkel aftel topics. Dit topic zal ik dan ook sluiten. Groet, Babii