Ik ken de symptomen .. Hier hetzelfde, ook eerste maand gestopt met de pil. Je begint zelf te denken dat het raak is, maar je lichaam kan je goed belazeren omdat je niet weet of het ontpillen of zwanger is. Ik mag testen de 21ste veel succes!
Volledig gelijk beauty, ik ken de site al een halfjaartje, maar sinds kort zit ik er dagdagelijks op, merk zelf ook wel dat ik hierdoor NOG intenser blijf denken en berekenen en nog is denken .. waardoor ik nu meer keren per dag aan zwanger worden denk. maar toch is de verleiding heel groot!
Vandaag zou dan mijn NOD zijn. Ik heb vanmorgen getest en ik krijg een tuurstreep. Voor het oog waarneembaar, voor de camera niet. Nu weet ik nog niets. Op NOD zou ie toch positief moeten zijn. Misschien dat mijn NOD ineens later is dan normaal maar dan moet mijn man sterke zaadjes hebben want gezellig gemaakt op de dag dat ik dacht eisprong te hebben en daarna niet meer. Vooralsnog ga ik uit van het negatieve en vertrek zo naar mijn werk met een pakje maandverband op zak.
Gistermiddag heb ik toch een testje gedaan, ook een tuurstreep. Met het oog waarneembaar, niet voor de camera. Vanochtend getest en de streep werd iets donkerder.. ik ga over paar dagen weer een testje doen om er zeker van te zijn.. dus zou als ik jou was ook weer over een paar dagen testen. Kan zijn dat je nog niet genoeg hcg in je urine heb zitten.. succes!!
Mijn NOD is ook volgende week , alleen dan op zaterdag =D. Ben vrij misselijk heel de tijd , hele opgezette buik en extreem moe. Ook heb ik hele rusteloze benen. Maar aangezien dit pas de eerste ronde is ga ik ervan uit dat het bij het ontpillen hoort. Maar het zou toch zo mooi zijn als het nu al raak is hihi.... pfffff geduld is nog nooit zo op de proef gesteld
nou het is nu 2 dagen na NOD. Nog steeds geen menstruatie. Vanmorgen weer getest maar negatief. Begrijp er niks van :S Ik ga uit dat ik niet zwanger ben maar tis allemaal erg raar. Nog nooit zo een lange cyclus gehad. Ik zit nu op dag 35.