♥ NOD-Lijst 16 t/m 30 Juni 2014 ♥ 16. (1) : MyNameIs, 26/27 jaar, ronde 8, 2de kindje 17. (0) : 18. (0) : 19. (0) : 20. (0) : 21. (0) : 22. (0) : 23. (0) : 24. (0): 25. (0) : 26. (0) : 27. (0): 28. (0): 29. (0): 30. (0): Datumloos (0) : Totaal: 1 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook.
Zo maar even een nieuwe lijst gemaakt. Een beetje hulp erbij is welkom heb het nog nooit eerder gedaan.. en op de telefoon is het niet zo gemakkelijk en de laptop staat niet veel aan. Veranderingen roep of doe maar.☺
Jeej eindelijk is het lijstje er! Ja ik durfde het zelf ook niet aanmaken omdat ik er zelf niet zo vaak op zit om dan mensen bij te zetten op de lijst etc. Bedankt MyNameIs, zal mezelf even toevoegen
♥ NOD-Lijst 16 t/m 30 Juni 2014 ♥ 16. (2) : MyNameIs, 26/27 jaar, ronde 8, 2de kindje Bilie, 24 jaar, ronde 2, 2de kindje 17. (0) : 18. (0) : 19. (0) : 20. (0) : 21. (0) : 22. (0) : 23. (0) : 24. (0): 25. (0) : 26. (0) : 27. (0): 28. (0): 29. (0): 30. (0): Datumloos (0) : Totaal: 2 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook.
Dag meiden, Ik wil ook graag op de lijst. Mijn nod is 20 juni. Ik ben 24 jaar, 3e ronde voor 1e kindje.
♥ NOD-Lijst 16 t/m 30 Juni 2014 ♥ 16. (2) : MyNameIs, 26/27 jaar, ronde 8, 2de kindje Bilie, 24 jaar, ronde 2, 2de kindje 17. (0) : 18. (0) : 19. (0) : 20. (1) : Superhuman, 24 jaar, ronde 3, 1ste kindje 21. (0) : 22. (0) : 23. (0) : 24. (0): 25. (0) : 26. (0) : 27. (0): 28. (0): 29. (0): 30. (0): Datumloos (0) : Totaal: 3 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook.
Net de eerste ronde gehad en na een aantal maanden veel buikpijn tijdens de menstruatie, nu weer een "normale" ronde. Mijn NOD is zoals het eruit ziet, 21 juni. Ik zal mezelf even op de lijst zetten.
♥ NOD-Lijst 16 t/m 30 Juni 2014 ♥ 16. (2) : MyNameIs, 26/27 jaar, ronde 8, 2de kindje Bilie, 24 jaar, ronde 2, 2de kindje 17. (0) : 18. (0) : 19. (0) : 20. (1) : Superhuman, 24 jaar, ronde 3, 1ste kindje 21. (1) : Kiwi1405, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje 22. (0) : 23. (0) : 24. (0): 25. (0) : 26. (0) : 27. (0): 28. (0): 29. (0): 30. (0): Datumloos (0) : Totaal: 4 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook.
Zou iemand mij ook op de lijst kunnen zetten? Via me telefoon lukt het zelf niet. Nod 17 juni Flowerr, 22jr, eerst kindje, 6de ronde
♥ NOD-Lijst 16 t/m 30 Juni 2014 ♥ 16. (2) : MyNameIs, 26/27 jaar, ronde 8, 2de kindje Bilie, 24 jaar, ronde 2, 2de kindje 17. (1) : Flowerr, 22 jaar, ronde 6, 1ste kindje 18. (0) : 19. (0) : 20. (1) : Superhuman, 24 jaar, ronde 3, 1ste kindje 21. (1) : Kiwi1405, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje 22. (0) : 23. (0) : 24. (0): 25. (0) : 26. (0) : 27. (0): 28. (0): 29. (0): 30. (0): Datumloos (0) : Totaal: 5 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook.
Er zullen ook nog wat meiden zijn die spannend hun NOD afwachten of nog even bekomen van een teleurstelling... Is het voor jullie ook soms een beetje een obsessie dat zwanger raken? Ik kan het maar zelden van me af zetten Ik vind het ook gewoon ontzettend leuk om erover na te denken, te praten, uittellen wanneer ik zou moeten bevallen als het nu raak is, gevoeletjes in mijn buik altijd een verklaring proberen te geven etc. Alleen vriendlief vindt soms dat ik een beetje overdrijf, daarom ben ik blij dat ik hier terecht kan en met jullie meiden erover te kletsen
Ja dat denk ik, allemaal even bijkomen van een teleurstelling. Voor mij was het, daarentegen, heel fijn dat ik gewoon weer ongesteld ben zonder veel pijn en dat ik voor mijn doen een mooie cyclus heb. Vorige cyclus ook niet alle dagen ovutesten gebruikt, dus voor ons was het "hopelijk" dan lucky shot. haha.. Nu deze maand weer veel bewuster mee bezig. Ons zoontje moet nog 1 worden, misschien dat ik daarom iets relaxter in sta. Wij willen heeeel graag een brusje, maar weet dat het de vorige keer in ronde 4 "pas" raak was. Mijn man wil er ook wel heel graag mee bezig zijn, dus hopelijk komende maand raak. Dan zijn we net op vakantie, dus zou wel leuk zijn!
Ja zeker weten soms te erg inderdaad. In het begin nog niet echt mee bezig was het gelijk bijna raak alleen liep helaas minder af. Sindsdien veel meer mee bezig. Mijn man wil ook echt wel een 2de alleen ik krijg soms het gevoel dat hij denkt dat het wel komt aanwaaien ofzo vorige zwangerschap was ook maar van toevallig 1 x sex gehad te hebben. Mja helaas is dat geluk niet geel groot. Ik heb me altijd verdiept in zwangerschappen al van af kinds af aan.. wilde vroeger ook altijd verloskundige worden haha mja die opleiding duurt me veel te lang om nog te moeten doen met een gezin.. Oke dit was mijn verhaaltje dan haha
Is voor mij nog maar de 2de ronde, maar ons dochtertje was in ronde 1 raak, dus ben wat verwend We hebben begin dit jaar beslist dat we voor een 2de gingen in november, maar we konden niet langer wachten Ik heb nog nooit ovu testen gebruikt, maar ik denk dat als het deze ronde niet raak is, ik dat ook eens ga proberen. Alhoewel ik volgens mij toch niet meer kan doen dan rond de vruchtbare periode om de dag klussen... Deze keer pas ik dat zelfs de hele cyclus toe, omdat mn vorige cyclus me wat in het ootje genomen had
Wat jammer dat het zo niet mocht zijn MyNameIs... Ik herken het "komen aanwaaien" wel helemaal, mijn vriend wil het ook echt, maar voor hem is het gewoon afwachten tot nod, nog niet raak? Oké volgende ronde Hij is er ook niet bepaald rouwig om dat we veel vaker klussen, dus voor hem mag het nog wel enkele rondes duren denk ik...
Ik lijk wel echt geobsedeerd door zwanger worden, zie overal zwangere vrouw, hoor overal: ik ben zwanger, me vriendin is zwanger... is frustrerend. Bij ons weet niemand dat we er mee bezig zijn dus kan naar mijn gevoel ook nergens me frustratie kwijt. Frustrerende is dat ik nu al weet dat deze rond het niet wordt... vriend is geopereerd en mag eigenlijk niets