Meiden! Wat een rust hier! De lijst is ook niet meer zo lang als eerst. Hoe gaat het met iedereen? & met alle zwangeren ??? Zijn er nog afspraken en controles die erbij kunnen?
Nou he lovely!! De lijst van (nog) niet zwangere moet maar eens korter worden.. Gewoon iedereen van boven naar beneden hahah
@lovely ja zou je voor mij 17 juni erbij willen zetten? En heb ik mijn 12 weken echo. Thanks! @mara fijn dat je test al wit is. Veel succes weer in deze ronde, hopelijk mag je snel weer op die roze wolk. @mamsie hoe gaat het met jou? Heb je nog ergens last van (vermoeidheid bv?), ik had daar toen nog best lang last van. Heb je het een beetje een plekje kunnen geven? @janna hoe gaat het met jou? En met het werk? Je had het een tijdje terug best zwaar, ik hoop dat het ergste voorbij is? @meis helemaal mee eens, kom maar op met die roze streepjes @hier een vriendin van mij is vandaag bevallen! Heerlijk om weer zo'n klein hummeltje vast te mogen houden heb haar verder nog niet gesproken, familie gaat voor natuurlijk! Verder merk ik nu al dat de vermoeidheid minder wordt. Ook de misselijkheid lijkt mee te vallen. Vind het maar raar hoor. Het lijkt wel alsof de medicijnen alles erger heeft gemaakt.. Vandaag lekker gewerkt. Moet nog even wachten tot we weer een weekje weggaan (in sept). Hopelijk kunnen we nog wat weekendjes last minute boeken ofzo. Lijkt me leuk om bv naar Zeeland te gaan. Wij zijn gewoon nog niet bij het strand geweest met onze zoon. Dat kan niet he @lovely jij gaat toch bijna naar huttenheugte? En de rest? Waar en wanneer gaan jullie? Wij gaan dus in sept naar Duitsland met mijn schoonfamilie naar het nieuwe park van center parcs.
@Foofer Ja volgende week vrijdag! We hebben trouwens huisje 572 ofzo. Het is een beetje ten hoogte van de ingang van Plopsa geloof ik. Leek wel een eind bij de Plaza vandaan of valt dat mee ?
@Lovely Het lijkt er ver, maar dat valt inderdaad wel mee hoor. Ik echt dat het een 10 min lopen is. Wij zaten de laatste keer in 769, dat was vrij dichtbij weet ik nog. Hopelijk hebben jullie mooi weer!
@lengte lijst: Ik ben zelfs nog aan het uitkijken naar het verhuizen van boven naar het midden... @foofer: wat fijn dat het beter gaat nu je gestopt bent met de medicijnen! En wat leuk dat je zo'n pasgeboren baby'tje hebt mogen vasthouden! Het is hier nog steeds wel pittig. De komende twee á drie weken zal dat ook nog wel even blijven (examenuitslagen, herexamens, diplomauitreiking (ben nauw betrokken bij de organisatie daarvan), laatste lesweken en toetsweek voor de rest van de school). Daarna gaat het rustiger worden, omdat de dingen op school dan in een afrondende fase komen. Ik merk wel dat ik steeds minder vaak last heb van ernstige neerslachtigheid, al functioneer ik nog steeds op de top van mijn kunnen. Wij hebben nog geen vakantieplannen. Tenminste, wel plannen, maar niet om op vakantie te gaan. Hangt een beetje af van hoe de verbouwing verloopt. Wij "wonen" ondertussen boven. Morgen en overmorgen gaan de keuken en een wand er beneden uit. Donderdag en vrijdag is er dan tijd om de laatste dingen van de benedenverdieping te verwijderen, waaronder een mega op maat gemaakte kast. Volgende week maandag begint de aannemer. Als hij klaar is, moet het stucwerk drogen. In die periode wil ik eigenlijk nog op vakantie, maar daarvoor heb ik nog geen plannen.
@mara neee knuffie !!!! kweet niks anders te zeggen ..... @lovely succes vandaag op je controle en 20 weken echo ! @janna omg ff bivakkeren dus!! het moet eerst toch raar voor het mooi wordt
Foofer, heb idd nog last van vermoeidheid zal mede door de narcose komen. Verder voel ik me lichamelijk prima! Psygisch vind ik het soms confronterend als andere vertellen dat ze hun echo hebben of hun buik laten zien. Dan voel ik me even erg verdrietig/emotioneel. Maar verder gaat t steeds beter!! Morgen heb ik nacontrole, denk dat ik dan ook nog een echo krijg om te checken of het schoon is. Ben erg benieuwd, ook of ze kan zien of er al een eitje gesprongen is. Nog 1 avond werken, donderdag, en dan heb ik vakantie!! We gaan zaterdag de 22e weg, met vliegtuig naar Corfu. Heb er echt zin in, het enige waar ik een beetje tegenop zie is vliegen met mn kleine meid. Ze is echt super beweeglijk, wil alles ontdekken. Hoop dat ik ze een beetje rustig op de stoel kan houden.. Fijn dat jij je ook weer een stuk beter voel! Lekker genieten! Waar in Duitsland is dat park? Wij zijn in maart aan de Moezel gweest, was ook erg mooi! Alleen toen was alles nog zo kaal..niks geen groen. Janna, heb zelf altijd zo'n hekel aan verbouwen/vuil huis..hopelijk schiet het allemaal snel op en heb je weer rust in je huis! Frysfamke, wanneer heb jij je NOD?
Hoi, even snel! 20 weken echo was goed! Blijft toch spannend allemaal, maar het zag er goed uit. Zo weer richting werk dus tot later weer
Oke, wij hebben vorige week besloten om er voor te gaan 3 juni laatste pil genomen, ontrekkingsbloieding is over... foliumzuur word geslikt... nu alleen ff wachten op cyclus! Beginnen jullie gelijk of wachten jullie eerst tot de volgende ongesteldheid?
@mamsie het is nu zn beetje mn tijd zegmaar haha mn laatste ongi was 13 mei.. dus 4 weken geleden. hoe is het jou schat ! ? @melovekane spannend meid ! succes met zwanger worden !!
Fryskfamke, spannend bij jou dus? Heb je symptomen? Hier gisteren toch nog even contact gehad met de vk omdat ik vind dat ik maar erg weinig bloed verloren heb. Zij wilde dat ik voor een echo naar de gyn zou gaan omdat die het beter kunnen beoordelen omdat het allemaal nog zo pril was. Daar kon ik gisteravond al terecht. Alles in mijn baarmoeder zag er uit zoals het eruit hoort te zien na een menstruatie. Was niks meer wat wees op zwangerschap. Heel fijn dat het zo snel weer in orde is, toch confronterend! Bedoel ik wist wel dat het over was zeker na die negatieve test van mandag en toch ergens hoopte ik dat er toch nog wat was. Nu weet ik zeker waar ik aan toe ben en hoop dat dat rust geeft. Nu vol moed maar weer op naar de volgende ronde. Maar ook met angst dat het weer kan gebeuren. Straks met Jurre naar het CB en daarna maar weer eens proberen te genieten van het mooie weer.
goedemorgen dames, ben even een tijdje op de achtergrond geweest , ben erg moe , ontzettend misselijk dus het schiet allemaal niet op... verder goed bericht gehad van de woningbouw! hebben een nieuwe woning gaan er gelukkig niet op achteruit , kunnen nu weer een hoekwoning krijgen , met grotere woonkamer en ipv 3 slaapkamers nu 4 ! vrijdag mogen we binnen in het huis kijken om te zien wat er nog allemaal moet gebeuren en wat we evt kunnen overnemen ,,, zelf ben ik al om aangezien deze buurt waar we nu zitten gewoon 10 keer niks is , word ontzetend geraced in de straat , 2 huizen verder een alco verslaafde met zo nu en dan dat het weer dik feest is.....
Frysfamke, ben ook benieuwd of je al klachtjes hebt! En wanneer ga je testen? Ik moet vanmiddag naar het zk naar gyn voor nacontrole. Mara fijn dat je baarmoeder helemaal schoon was! Curettage is ook niks hoor, ik vind zelf als het dan mis moet gaan laat t dan uit zichzelf komen! Is toch het beste als het lichaam het zelf op pakt. En is Jurre goed gegroeid? Hoeveel weegt hij en hoe lang?
Janna, het echt werk gaat nu beginnen dus. Gaat vast mooi worden.. Fryskfamke, wat spannend weer.. heb je klachten? Mara, fijn dat je toch even terecht kon. Toch een gerustelling. Hopelijk gauw weer een mooie test. Dmj, rot hoe je jezelf voelt. Wat een goed bericht van jullie huis.. Spannend! Mamsie, gelukkig gaat het beetje bij beetje beter. Maar emotioneel zal het niet meevallen.
Nou, daar ben ik weer een keertje Mara, wat verdrietig van je mk! We fijn dat je lichaam het helemaal zelf heeft gedaan zegmaar en dat er geen currettage aan te pas heeft moeten komen. Hopelijk voel je je snel weer ok! Was alles goed bij het cb? Janna, de verbouwing is dus echt bezig nu! Sterkte daarmee! En nog even de laatste drukke weken op school natuurlijk. Ga je nog op een speciale manier afscheid nemen van je leerlingen en collega's trouwens? Foofer, fijn dat het nu iets minder wordt met de misselijkheid. Gek, van die medicijnen! En spannend, de 12-wk echo! Muppet: welkom! Melovekane: jee, jullie gaan ervoor! Duimen maar! Fryskfamke: ook voor jullie duim ik. Spannend!! Lovely, super dat je echo goed was en wat tof dat je op die opleiding nog een extra keertje hebt kunnen kijken! Wij hadden er een stagiaire bij met de 20-wk echo. Dat was ook echt 'waar voor ons geld' hihi. En bijna vakantie, jee!! Mamsie: fijn vooruitzicht dat jullie naar Corfu gaan! Ik heb niet echt handige vliegtips met een kleintje. Nog geen ervaring mee, hihi. We wilden eigenlijk deze zomer wat verder weg gaan, maar nu met m'n buik vind ik het fijner om wat dichter bij huis te blijven. Dus we dachten Ardenne, of Duitsland ofzo, maar het is een weekje Zeeland geworden, hihi. Hopelijk helpt jullie vakantie ook om alles een plekje te geven! hier: Ik ben nog steeds gaar van het weekend, hihi. Was supergezellig, maar twee avonden achter elkaar veeeeeel te laat naar bed en ook niet optimaal geslapen doordat we met 12 man op een slaapzaaltje lagen (met stapelbedden, joepie!) en er steeds wel iemand snurkte of naar de wc ging, etc. Ik moet dus voor m'n zomerkamp wel incalculeren dat ik wat meer rust pak (dus gewoon op een normalere tijd naar bed gaan óók als het nog heel gezellig is!) Nou ja, volgend weekend heb ik Oerol ook weer om te oefenen, hihi. Al is dat met twee vriendinnen die allebei ook moe zijn doordat er eentje net haar deeltijdstudie af heeft en flink heeft moeten stressen op scriptie enzo en eentje het momenteel loeidruk heeft op werk (jeugdzorg met de laatste tijd veel crisissituaties) dus dat wordt sowieso wel chill.. Echt een uitrustweekend met veel uitslapen enzo. Hopelijk werkt het weer een beetje mee, dan kunnen we lekker dutten in het zonnetje voor de tent! Qua vakantieplannen met het hele gezin hebben we alleen een weekje Cadzand staan in juli. Misschien dat we na m'n zomerkamp nog iets doen, maar dan moet m'n vriend al bijna weer werken. Ach, we kijken wel. Hebben jullie nog leuke vaderdagideetjes trouwens? Steven heeft iets geknutseld op het kdv, maar ik vind het wel leuk om er nog iets bij te doen. Zelf had ik met moederdag lekkere chocolaatjes en twee noosa-chunks voor op m'n armband gekregen. En ik moet ook nog iets voor m'n eigen vader trouwens... hmmm... Ok, nu echt aan het werk, haha. Ik moet nog veel doen! Groetjes!
Oh ja, ik heb 2 juli weer een controle bij de vk staan, wil iemand die erbij zetten? Diezelfde avond heb ik m'n eerste keer zwangerschapsgym. Ben benieuwd!
hallo alle dames ! ik heb zeker wel "klachten" .... maar zal je net zien dat ik alsnog ongi ganworden ... -hoofdpijn -iets gevoelige borsten -s avonds op bed ontzettend warm -buikpijn/krampjes af en toe -kokhalzen -snel geïrriteerd. ... pff haha -gevoel dat ik iets voel lopen... denk dat het bloed is... tot ik op de wc kom en niks noppes nada -toch weinig trek in eten. .. dit was het wel zn beetje ... heb totaal geen test drang.. mn mannetje zei vanmorgen nog moet je vanavond maar ff testen haha ... wacht het nog even af @muppet welkom voor jullie ook veel succes ! @sanny ik ga een kei kopen uit naam van onze zoon en er opzetten.. je bent een kei van een papa ! werkse vandaag @mara wat fijn dat je zo snel terecht kon ! je lichaam heeft het snel opgepakt zeg ! @mamsie hihi zie dat we de zelfde banner hebben lief klein konijntje hoe is de controle verlopen ? niemand vergeten hoop ik. ... zit namelijk op mn werk via de telefoon fijne dag allemaal !! liefsssss
Frysfamke, konijntjes zijn lieeefff maar ik snap niet dat je geen testdrang hebt! haha zeker met al die klachtjes!! Ben echt benieuwd!! Leuk een kei van papa Hier heeft mn dochter iets geknutseld en samen doosje vanillesigaren gekocht, en een klein fotolijstje voor in de auto met foto van dochter ohja en nieuwe sokken. Denk dat ik nog een leuk tijdschrift ga kopen en dan vind ik het best. Heb die afspraak pas om 15.30 dus moet nog even wachten..hou niet van wachten..ga ik mezelf alleen maar druk lopen maken enzo..
Dmj, wat fijn dat jullie ws een ander huis krijgen. Leuk! Mamsie, ik ben ook blij dat mijn lichaam het zelf zo snel opgepakt heeft. Als ik een week gewacht had met testen had ik ws nooit geweten dat ik zwanger ben geweest. Een volgende keer wil ik dan ook gaan proberen om ver na nod te testen ( zeg ik nu, maar of ik dat kan) Succes vanmiddag bij de controle. Sanny, leuk dat je zo'n gezellig weekend gehad hebt en nog meer in het verschiet zie ik, geniet ervan Fryskfamke, spannend hoor!!! Op het cb was alles goed! Jurre was weer flink gegroeid, hij is nu 13 kilo en 86,6 cm, grote vent Hij is wat later met spraak hij zegt nog niet echt dingen maar goed daar maak ik me niet zo druk om, komt wel. Net ook even de stad in geweest voor zomerschoenen voor meneer maar pff wat een geld kost dat toch. Heb nu sandaaltjes en dichte zomerschoenen, huppekee 140 euro kwijt! Want meneer heeft ook grote voeten en de goedkopere schoentjes die ik wel leuk vond die waren weer te klein Ach ja ik wil dat hij goede schoenen heeft dus tja moet het er maar voor over hebben Hier is het jammer genoeg heel bewolkt, dus ga maar eens poetsen want daar is de afgelopen dagen niet veel van gekomen. Ow en ik wil weer een banner maken maar weet niet zo goed vanaf wanneer ik nu moet rekenen en hoe lang ik aan moet houden? Moet ik rekenen van de dag dat ik ben gaan bloeden of vanaf de dag dat hcg uit mijn lijf was? En moet ik dan uitgaan van de laatste cyclus die ik had voor ik zwanger werd. Hebben jullie een idee?