Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013? (DEEL 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    @lovely: idd, eerste ronde.
    Spannend weer! Nog meer mensen ervaring met keizersnee en nu weer zwanger willen worden of zwanger zijn?

2. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Nacontrole was goed echo gehad, baarmoeder was schoon en ze dacht ook dat mn eitje al gesprongen was. Dus eindelijk weer goed nieuws! Ze hoopte me snel weer te zien :)

3. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @mara je moet rekenen vanaf de eerste dag dat je bent gaan bloeden. Ik zou gewoon je normale cyclus lengte aanhouden, misschien een paar dagen extra erbij voor de zekerheid. Fijn trouwens dat je terecht kon voor controle, soms heb je die extra bevestiging gewoon nodig. Heel veel geluk in de volgende ronde!

@dmj ook al zo moe en misselijk, vervelend he! Had je dat bij D. ook?
    Duurde het toen lang? Leuk een nieuw huisje! Ken je de buurt, is dat veel beter dan waar je nu woont? Wanneer zou je dan in mogen trekken?

@lovely toch een opluchting dat de echo goed was, ik vind dat bij een tweede echt veel spannender. Je weet dan ook goed wat ze allemaal controleren. Bij de eerste sta je daar zo blanco in.

@mamsie hoe was de nacontrole? En wat heb jij een heerlijk vooruitzicht!! Fijn om even de rust te krijgen/nemen. Het is ook normaal dat je af en toe nog emotioneel bent. Je beseft gewoon extra goed hoe graag je nog een kleine wilt en je hebt een aantal weken op die roze wolk gezeten. Maar die tijd gaat zeker weer komen! Wie weet ontwikkeld er op vakantie wel iets moois :) alvast een fijne vakantie.

@fryskfamke uuuhh ik kan niet meer wachten hoor :D:D:p
    Spannend zeg!! Wanneer wil je gaan testen denk ik? Ooooohhh leuk, wie weet weer een zwangere erbij!

@sanny heb bij mijn zoontje zwangerschapsgym gedaan, maar ga dat nu niet meer doen. Vond dat iets te veel gezeur en te weinig gym :p
    Ik heb voor mijn man een bon bij de kruidvat gehaald voor steak of saté ergens te gaan eten (is ie dol op) en namens mijn zoontje een toffee karton van de Jamin met daarop voor de liefste papa gevuld met pindarotsjes. Verder nog een knutsel van de opvang.

@hier morgen lekker een dagje vrij. Ga met mijn zoontje naar de kapper en verder niet veel op de planning. Nog een paar nachtjes slapen en dan mogen we de kleine weer zien, heb er echt zin in!!

4. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Neem maar voor de zekerheid wat testjes mee op vakantie ;)

5. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Ja moet toch even weten of ik n wijntje mag drinken :p vind t wel spannend hoor!

6. Mara81

Mara81 Actief lid

4 mrt 2013
    435
    0
    0
    Mamsie wat fijn dat alles er goed uitzag en dat er ws al weer een eitje is geweest! Ik duim voor je dat je een mooie verassing krijgt op vakantie! :)

Foofer, dank je wel dan ga ik weer even een banner maken vanaf de dag dat ik ben gaan bloeden. Ik had die bevestiging echt even nodig van de gyn, raar is dat he terwijl ik best wel wist dat een negatieve test niks goeds meer kan zijn. Maar heeft me wel rust gegeven, ben vandaag eindelijk weer een beetje mezelf.

Nou ik ga maar eens een banner maken

7. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    ja vervelend van die misselijkheid en moe zijn word er echt gek van , en nee bij Dey had ik een voorbeeldige zwschap geen kwaaltjes op de bekkeninstabiliteit na
    @huisje
    vrijdag mogen we hem bezichtigen en zouden als we hem nemen (ml is nog niet helemaal om helaas) kunnen we volgende week de sleutel al halen....
    ja de buurt kennen we , is 2 straten verderop maar goed daar hebben we niet van zulke figuren wonen als hier dus rust krijgen we zeker daar,,,

8. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @ iedereen
    ff snel tussendoor. .. heb vanavond toch nog ff
    een clear blue test gedaan... niet zwanger. . dus
    we wachten nog maar ff af... had geen andere in
    huis haha

zal zsm op jullie reageren xxx

9. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    En ineens is het weer druk met kletsen;) Gezellig!!

Sanny, zo drukke tijd allemaal, maar leuk!! Vaderdag cadeau, zoon heeft iets op de psz gemaakt en vanmiddag hebben we nog een leuk shirtje gekocht. Ik zei:'' Dan hebben wij samen een geheimpje'', onder het eten was het:'' Papa, ik heb voor vaderdag gemaakt'':D

Fryskfamke, zo dat zijn een hoop klachten zeg. Lekker testen joh:D Ben heel benieuwd. Heb je er zelf een gevoel bij? Ooh lees net je bericht, misschien te vroeg? Was je ei misschien later. Ik duim voor je.

Mara, Fijn dat alles goed was bij het cb. Ach, ieder kind is weer anders. En weet je het komt vanzelf. Ooh jou zoon ook al zo'n grote voet, hier heeft meneer al 25/26 met z'n 2,5 jaar. Ja, goede schoenen zijn inderdaad duur, maar ja ik vind het ook belangrijk hoor goede schoenen. Toevallig heb ik vorige week sandalen gekocht bij de Dolcis, dat was een koopje (in de aanbieding;))

Mamsie, fijn dat alles er zo goed uitziet, en ook waarschiojnlijk je ei al gesprongen. Toch wel snel allemaal. Wie weet als je terug komt van vakantie;)

Foofer, hoe vind je zoon het bij de kapper? Spannend.. Willen jullie weten wat het geslacht is? (of had ik dat al gevraagd?)

Vakantieplannen, wij hebben niet echt plannen. Moet nog aardig wat in huis doen, wat nog best iets kan gaan kosten. Misschien een paar daagjes naar Belgie, maar dat vind ik ook heerlijk. Vorig jaar met de auto naar Spanje geweest, dat vond ik toch wel een hele onderneming en kwam echt uitgeblust terug haha..

Hier, denk dat m'n ei aan het groeien is of al gesprongen. Heb al 2/3 dagen flinke buikpijn met vlagen. Ook voel ik mezelf niet helemaal oke. Zo ontzettend moe en raar gevoel in m'n buik en borsten al sinds de menstruatie. Ik zou bijna denken dat het raak is van de afgelopen ronde;) Nee hoor, gekheid heb gewoon een bloeding gehad. Vandaag een dagje over de grens geweest op kraamvisite. Ik blijf het zo bijzonder vinden. Kriebels.... Ook nog even het centrum in geweest, en weer voor zoon geshopt.

Hoe is het met de rest? Joan, Mcm, Beetjemama sorry als ik iemand vergeet.

10. Mara81

Mara81 Actief lid

4 mrt 2013
    435
    0
    0
    Fryskfamke, nooit leuk zo'n negatieve test maar hopelijk was je gewoon te vroeg.

Meis, jurre heeft 23/24 en is pas anderhalf haha
    Raar je klachten, je zal de eerste niet zijn die zwanger is maar toch ongesteld is geweest, zou wel een verrassing zijn. Hopelijk is het je ei en kun je die goed benutten zodat je binnenkort een mooie positieve test hebt.

11. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @fryskfamke heeft zo'n cb test niet veel hcg nodig? Misschien was je net wat te vroeg. Je hebt in ieder geval nog geen bloed!

@meis ja wij willen heel graag het geslacht weten, maar gaan het wel voor onszelf houden. Hadden we bij onze zoon ook gedaan en dat was goed bevallen :) daarnaast zijn we gewoon heel nieuwsgierig en het is ook handig met het aanschaffen van spulletjes en de kamer inrichten.
    Helaas moeten we nog wel 8 weken wachten, eerst maar de 12 weken echo. Ook heel leuk! En de kapper ging de laatste keer goed, ik verwacht dat het nu dus ook wel weer goed gaat. Koekjes doen veel haha.
    Ik kan mijn ei ook altijd zo goed voelen. Aan de slag dus! :D

@schoenmaat heeft mijn zoontje dan juist zulke kleine voeten? Hij heeft nu maat 22 en dat heeft ie pas net, hij is 2 jaar.

@dmj ik hoop voor je dat de misselijkheid en vermoeidheid niet al te lang meer gaat duren. Veel plezier morgen met het bezichtigen van jullie huis.

12. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Lizzy van 1,5 zit nog in schoenmaatje 20/21 terwijl ze verder echt niet klein is voor dr leeftijd! 12,9kg/ 84cm.

Dat is ook het enige wat ze van mij heeft, kleine voeten :)

CB testen zijn juist best erg gevoelig. Toen ik mn eerste vage lichte lijntje had moest mijn man zonodig direct een cb doen en die gaf toen al 1-2 weken zwanger aan.

Wil volgende week met L.izzy ook voor het eerst naar de kapper, ze heeft nog niet echt heel veel haar maar t gaat wel een beetje over dr oren groeien en op dr voorhoofdje hangen..dan wordt t zo'n onverzorgd gezicht.
    Ben ook heel benieuwd of ze een beetje stil wil zitten mevrouw adhdtje!

13. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    hier ook keizersnede gehad , en nu weer zwanger , heb een hele grote kans dat bij deze ook een keizersnede gaat worden

14. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    onze zoon zit met iets ouder als 1, 5 ook al in
    schoen maat 24 ;) 2 juli weer naar het cb

op naar de volgende ronde. ..
    heb bloed gespot ! jammmmer
    maar helaaaas ...

15. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Frysfamke, balennnnn! Was je cyclus nu wel netjes verder? Jij had ook lange cyclussen toch?
    Jongetjes hebben grotere voeten he :)

16. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

@Fryskfamke
    Balen!! :(

@Hier
    Vandaag een dagje thuis, zo L. op bed leggen en dan thuis wat doen, of misschien gewoon even relaxen op de bank :p

17. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    wat een druk bezocht topic is dit zeg :)
    ik lees zo nu en dan mee. maar ik heb nog niet veel te delen met jullie omdat wij nog niet bezig zijn. Eerst ff mijn echte ongestelheid afwachten. Hoop dat dat begin jullie op gang komt

18. Mara81

Mara81 Actief lid

4 mrt 2013
    435
    0
    0
    Fryskfamke, wat jammer!!

19. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Hè jammer, Fryskfamke! Op naar de volgehnde ronde dan maar weer!

Wij mogen vanmiddag naar het CB met Steven. Ben benieuwd naar z'n lengte en gewicht!
    Hij zit nu in schoenmaat 23/24 (hangt een beetje van het merk af)
    Zitten jullie kleinjtes soms ook in verschillende kledingmaten tegelijk? Steef heeft broeken nu in 92 en soms 98 (maar dan vaak met een omslag, vind ik grappig staan bij een spijkerbroek) en shirtjes 92, 98, maar laatst kwam ik een maatje 86 tegen en dat past ook gewoon nog! Af en toe vind ik het best lastig om als ik zonder hem in de winkel ben, in te schatten welke maat ik nou moet nemen!

Vanmorgen lekker bij de pedicure geweest. Heb zachte voetjes joh! En ik heb heel dapper voor 10 juli een afspraak bij een waxsalon gemaakt. Waaah! Voor het eerst! Als het goed is, ben ik dan lekker haartjes-vrij op onze vakantie en op m'n zomerkamp. Alleen moeten de haartjes voordat ze gewaxt kunnen worden wel 5-15 mm zijn... Na Oerol mag ik me dus niet meer scheren, anders zijn ze te kort (ze groeien nu langzamer dan toen ik niet zwanger was) Dan loop ik er dus lekker een week of 2,5 als een harig aapje bij, hihihi

Zo, nog even snel m'n laatste verslag afmaken voordat ik hier de pc uitzet en richting CB vertrek.

Groetjes!

20. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    ♥ Wij gaan voor een (2e) kindje in 2013! ♥

Aftellen tot eerste ronde ♥ :
    Janna (31) * Heeft al een dochter (09-12-2011)* Gaat beginnen na de verbouwing, mits ml dan beter is *

Al begonnen ♥ :
    Bloempje (29) Heeft al een zoon * 7e ronde * NOD: 14 juni 2013
    Fryskfamke22 () * Heeft al een zoon (16-10-2011) * 4e ronde * NOD: 18 juni 2013
    Mamsie86 (26)* Heeft al een dochter (29-11-11)*1e ronde* NOD: 25 juni 2013
    Dreamer (23) * Heeft al een dochter (02-04-2012) * 3e ronde * NOD: 26 juni 2013
    Meis23 (26) * Heeft al een zoon (12-2010) * 5e ronde* NOD: 3 juli 2013
    Muppet83 () * Heeft al een dochter (09-2012) * 1e ronde? * NOD: 8 juli 2013
    Mara81 (32) * Heeft al een zoon (16-12-2011) * 5e ronde (1e na vmk) * NOD:

♥ZWANGER♥ :
    Sanny76 (36) * Heeft al een zoon (10-05-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 01 oktober *
    Marlous (32) * Heeft al een dochter * 2e ronde * Uitgerekend: 17 oktober 2013 *
    Lovely24 (25) * Heeft al een dochter (21-05-2011) * 2e ronde * Uitgerekend: 21 oktober 2013 *
    Littlewonder23 (24) * Heeft al een dochter (22-11-2009) *1e ronde *Uitgerekend: 23 oktober 2013 *
    Joan1984 (28) * Heeft al een dochter (09-10-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 05 november 2013 *
    Mcm78 (34) * Heeft al een zoon *1e ronde* Uitgerekend 21 november 2013 *
    Foofer (31) Heeft al een zoon (05-2011) *3e ronde* Uitgerekend: 28 december 2013 *
    Dmj (25) Heeft al een zoon (17-12-2010)*10e ronde* Uitgerekend: 08 januari 2014 *
    Bubble84 (28)* Heeft al een zoon (29-04-2011)*1e ronde* Uitgerekend: 17 januari 2014 *

Afspraken & controles ♥ :
    17-06: Foofer, 12 weken echo
    02-07: Sanny76, controle vk
    03-07: Foofer, controle vk
    04-07: Dmj, controle vk 13 week

Deel Deze Pagina