Balen Frysfamke! @lijst moet er voor iemand nog iets aangepast worden? @Sanny ik heb me vaker laten waxen voor een vakantie en dat is echt zo fijn! Het waxen niet natuurlijk haha, maar het resultaat wel. Je zult echter nog wel andere haartjes blijven voelen omdat je haren in verschillende fases groeien. Maar dat is toch niet te zien. Hoe was het met Steven bij het cb? @melovekane je hoeft ook nog niet perse begonnen te zijn, janna is ook nog niet bezig maar kletst wel gewoon lekker mee. We praten ook niet alleen maar over zwanger worden/zijn Ook over dagelijkse dingen. Dus doe lekker mee
♥ Wij gaan voor een (2e) kindje in 2013! ♥ Aftellen tot eerste ronde ♥ : Janna (31) * Heeft al een dochter (09-12-2011)* Gaat beginnen na de verbouwing, mits ml dan beter is * Melovekane () * Heeft al een zoon () * Wachten op 1e menstruatie Al begonnen ♥ : Bloempje (29) Heeft al een zoon * 7e ronde * NOD: 14 juni 2013 Mamsie86 (26)* Heeft al een dochter (29-11-11)*1e ronde* NOD: 25 juni 2013 Dreamer (23) * Heeft al een dochter (02-04-2012) * 3e ronde * NOD: 26 juni 2013 Meis23 (26) * Heeft al een zoon (12-2010) * 5e ronde* NOD: 3 juli 2013 Muppet83 () * Heeft al een dochter (09-2012) * 1e ronde? * NOD: 8 juli 2013 Fryskfamke22 () * Heeft al een zoon (16-10-2011) * 5e ronde * NOD: Mara81 (32) * Heeft al een zoon (16-12-2011) * 5e ronde (1e na vmk) * NOD: ♥ZWANGER♥ : Sanny76 (36) * Heeft al een zoon (10-05-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 01 oktober * Marlous (32) * Heeft al een dochter * 2e ronde * Uitgerekend: 17 oktober 2013 * Lovely24 (25) * Heeft al een dochter (21-05-2011) * 2e ronde * Uitgerekend: 21 oktober 2013 * Littlewonder23 (24) * Heeft al een dochter (22-11-2009) *1e ronde *Uitgerekend: 23 oktober 2013 * Joan1984 (28) * Heeft al een dochter (09-10-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 05 november 2013 * Mcm78 (34) * Heeft al een zoon *1e ronde* Uitgerekend 21 november 2013 * Foofer (31) Heeft al een zoon (05-2011) *3e ronde* Uitgerekend: 28 december 2013 * Dmj (25) Heeft al een zoon (17-12-2010)*10e ronde* Uitgerekend: 08 januari 2014 * Bubble84 (28)* Heeft al een zoon (29-04-2011)*1e ronde* Uitgerekend: 17 januari 2014 * Afspraken & controles ♥ : 17-06: Foofer, 12 weken echo 02-07: Sanny76, controle vk 03-07: Foofer, controle vk 04-07: Dmj, controle vk 13 week 12-07: Lovely24, controle vk
♥ Wij gaan voor een (2e) kindje in 2013! ♥ Aftellen tot eerste ronde ♥ : Janna (31) * Heeft al een dochter (09-12-2011)* Gaat beginnen na de verbouwing, mits ml dan beter is * Melovekane () * Heeft al een zoon () * Wachten op 1e menstruatie Al begonnen ♥ : Bloempje (29) Heeft al een zoon * 7e ronde * NOD: 14 juni 2013 Mamsie86 (26)* Heeft al een dochter (29-11-11)*1e ronde* NOD: 25 juni 2013 Dreamer (23) * Heeft al een dochter (02-04-2012) * 3e ronde * NOD: 26 juni 2013 Meis23 (26) * Heeft al een zoon (12-2010) * 5e ronde* NOD: 3 juli 2013 Muppet83 () * Heeft al een dochter (09-2012) * 1e ronde? * NOD: 8 juli 2013 Fryskfamke22 () * Heeft al een zoon (16-10-2011) * 5e ronde * NOD: 12 juli 2013 Mara81 (32) * Heeft al een zoon (16-12-2011) * 5e ronde (1e na vmk) * NOD: ♥ZWANGER♥ : Sanny76 (36) * Heeft al een zoon (10-05-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 01 oktober * Marlous (32) * Heeft al een dochter * 2e ronde * Uitgerekend: 17 oktober 2013 * Lovely24 (25) * Heeft al een dochter (21-05-2011) * 2e ronde * Uitgerekend: 21 oktober 2013 * Littlewonder23 (24) * Heeft al een dochter (22-11-2009) *1e ronde *Uitgerekend: 23 oktober 2013 * Joan1984 (28) * Heeft al een dochter (09-10-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 05 november 2013 * Mcm78 (34) * Heeft al een zoon *1e ronde* Uitgerekend 21 november 2013 * Foofer (31) Heeft al een zoon (05-2011) *3e ronde* Uitgerekend: 28 december 2013 * Dmj (25) Heeft al een zoon (17-12-2010)*10e ronde* Uitgerekend: 08 januari 2014 * Bubble84 (28)* Heeft al een zoon (29-04-2011)*1e ronde* Uitgerekend: 17 januari 2014 * Afspraken & controles ♥ : 17-06: Foofer, 12 weken echo 02-07: Sanny76, controle vk 03-07: Foofer, controle vk 04-07: Dmj, controle vk 13 week 12-07: Lovely24, controle vk
Goedemorgen! Straks even met moeder & dochter richting Babydump. Heb het een en ander bij mijn favorieten staan op de laptop, dus even kijken of ik het ook in de winkel kan vinden voor ik het bestel Hoor dat dochterlief al wakker wordt, dus ga ik maar even gauw douchen enzo. Verder boodschappen doen vandaag & vanavond gezellig uit eten met collega's. Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag of dit weekend? Wat zijn de plannen met Vaderdag ???
thanxxxx voor het aanpassen lovely oooh leuk zeg gezellig !!! ik moet vandaag nog even om een kei en verf oid.... morgen werken. .. en zondag zien wel ... igg mn kanjer verwennen :-D b fijne dag gewenst allemaal ♥ en natuurlijk een fijn weekend
Ohjaa dat had je geschreven idd. Ook leuk ja een kei Hier een nieuw scheermesje (had hij toch nodig) zat bij Kruidvat in een leuk doosje met 'Voor papa' erop. Een kadootje op mijn werk gemaakt, een versierd fotolijstje met een foto ondersteboven erin, en dan de tekst 'Ik ben ondersteboven van je'. Heb een telefoonhoesje laten maken bij Hema met foto & nog een leuke kaart besteld bij Greetz met foto's van hem & L. erop waar ze dan nog een tekening in kan maken. Ontbijtje erbij & klaaaar
ook leuk Lovely !!! Hier is het toch geen kei geworden hahaha blijkt nogal lastig te zijn om een kei te vinden ach nu iets leuk gemaakt.. zal zsm een foto plaatsen... want hij is nog niet af..... wachten tot onze zoon van bed komt... en dan verder !!
Hoi allemaal, Hier ook bezig geweest voor vaderdag, heb een leuke foto voor mijn man gemaakt en ingelijst. En ik heb een horloge voor hem gekocht maar dat is meer omdat hij de laatste tijd zoveel heeft moeten doorstaan met zijn vader en alvast voor zijn verjaardag volgende maand. Wilde hem eens even goed verwennen Zal de foto ff showen idee van mijn zus gekregen die had op zp ergens zoiets gezien.
Wat een leuke foto Mara! Goed idee! (kan ik ook wel eens met de letters o p a en o m a doen ofzo, hihihi) Jammer dat de kei niet gelukt is, Fryskfamke! Vond ik ook heel origineel! Wat ga je nu doen? Het fotolijstje met de onderstebovenfoto is ook leuk! Ik heb helemaal inspiratie voor komende jaren! Ik heb uiteindelijk iets gevonden op cadeaupagina.nl een waardebon voor het wandelen van een blotenvoetenpad ergens in Flevoland. Het is wel voor ons tweetjes (of drietjes) maar ik denk dat hij het wel lollig vindt. 't Is wel een natuurmens, die vriend van mij en bij deze wandeling loop je dus over allerlei verschillende ondergronden en door de modder enzo. Steef kan waarschijnlijk gewoon mee in de draagzak. Gezellig uitje voor in de vakantie dus! Verder nog een klein setje met douchespul enzo gevonden. Drie mini's in een etuitje. Handig voor de vakantie in juli! En hij mag natuurlijk uitslapen en krijgt een ontbijtje op bed. Morgen hebben we een chilldag en zondagmiddag neem ik Steven mee naar de verjaardag van een vriendin. M'n vriend beslist nog of hij meegaat, maar hij mag uiteraard ook lekker in z'n eentje chillen Ik ga nog even de facebookpagina van toneel bijwerken met foto's enzo. We zijn allemaal nieuwe festivals en evenementen aan het aanschrijven of ze ons in de programmering willen opnemen en dan is het wel leuk als er een beetje recente dingen op staan, haha. Thanks voor het bijwerken van de lijst trouwens!
@mara aaaaah die is ook gaaaaaf ♥ wat een prachtig kereltje hebben jullie ♥ @sanny leuk hoor !!! lekker de natuur in ! het kleine beetje extra moeite is al mooi genoeg toch balen kan via de foon volgens mij geen fotos uploaden... jammmmer !!!!! laat het jullie snel zien... ook erg leuk knutsel werk je geworden hihi
Heb de laatste tijd niet zo veel gereageerd en meegelezen. Vooral omdat het wat druk is met de verbouwing (en natuurlijk school, as usual) en mijn labtop kapot is, maar ook wel omdat ik nog steeds niet zo lekker in mijn vel zit en ik het soms wat confronterend vind om hier mee te lezen. Klinkt misschien stom, maar als ik op mijn werk ben ofzo, neem ik een soort van houding aan alsof het goed met me gaat, omdat ik anders niet kan functioneren natuurlijk. Dat doe ik in de meeste sociale situaties, maar omdat jullie allemaal op de hoogte zijn, lukt dat hier niet. (Ik weet het vaag, want het is nota bene anoniem via internet, maar zo voelt het voor mij...) Moest ff wat afstand hebben. Ik heb wel globaal bijgelezen. Fijn weekeind allemaal!
Maak helemaal niks uit Janna, je hoeft niet altijd uitgebreid te reageren! Begrijp dat je het druk hebt met je werk en helemaal met de verbouwing! En soms confronterend.. dat heb ik ook soms met bepaalde berichten. Geniet van je weekend!
Mara, heel leuk die foto´s zo! En gelijk heb je om je man nu even extra te verwennen!, het is idd niet niks wat jullie allemaal meemaken met je schoonvader.. Hoe gaat t nu met hem?
Fryskfamke, dank je Ben nu ook benieuwd naar jullie knutselwerkje Janna, soms is alleen lezen ook wel een lekker zonder iets te moeten, geen probleem toch. Lekker doen wat je zelf wil! Mamsie, mijn schoonvader is afgelopen maandag begonnen met de chemo en bestralingen, eerste week zit er nu op. En hij voelt zich nu nog goed, maar goed meestal komt het ziek zijn pas na de derde chemo. We zitten nu allemaal vol spanning te wachten op bericht van mijn schoonzusje, die was 9 juni uitgerekend maar tot nu toe heeft de baby er nog geen zin in
Gelukkig dat hij nu iig nog nergens last van heeft..hopen dat het meevalt. Vind het altijd zooo naar dat gevecht tegen de kanker! En dan die behandelingen die je weerstand ed ook stuk maken bah gaat een beetje tegen je gevoel in. Hopelijk doet hij het allemaal niet voor niets! Kan nu niet lang meer duren dan bij schoonzusje..spannend! Vanmorge zijn we even naar de midzomer markt geweest, net na een fikse regenbui. Halve marktkramen waaiden weg..niet echt lekker weer! Ik heb echt super leuke sandaaltjes gescoord voor Lizz' voor een 10tje, zo daar hadden ze leuke schoentjes had er nog wel veel meer mee willen nemen!
hier zijn mijn gegevens nog. ben 28 jaar en mijn zoontje is geboren op 29-02-2012. (ja ja schrikkeldag)