Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013? (DEEL 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    komt goed meid dankjewel , en gefe ! een meisje leeuk! :D

2. Bloempje15

26 mrt 2013
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi,

Ik heb wel een foto maar zit nu op mn werk. Zal m vanmiddag hier plaatsen :)

3. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Gefeliciteerd Bloempje!
    Wat fijn zeg!!

4. Lovely24

@Mcm
    Gefeliciteerd ook! Leuk een meisje :D

5. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    hey dames
    hier net echo gehad alles is goed !kleine is erg bewegelijk en had geen zin in de echo ...:p
    alleen ik heb een te hoge bloeddruk en eindelijk medicijnen gekregen voor de misselijkheid!
    ben nu officieel uitgerekend op 7 januari!

6. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Mcm, leuk dat jullie een meid krijgen!

Bloempje, fijn dat je testen donkerder worden!

Hier, testen zijn niet donkerder geworden, dus negatief. Ben alles aan het inpakken schoonmaken en strijken wassen opruimen. We vertrekken vannacht naar Schiphol en vliegen om 06.00 morgen ochtend vroeg. Tot na de vakantie dus!!

7. Bloempje15

26 mrt 2013
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    dmj: wat een mooie foto! Fijn dat je medicijnen tegen de misselijkheid hebt gekregen!

mamsie: jammer zeg dat je testen niet donkerder zijn geworden...Ik had het zo voor je gehoopt!

Hieronder een foto van mijn test van vanochtend, zoals beloofd. Loop met mn hoofd in de wolken :)

Bijgevoegde bestanden:

8. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    dankje

en jij hebt een mooie knaller ...! :d Gefe nogmaals :D

9. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Foofer, wat fijn dat de echo goed was. Haha, wat leuk alle 2 de kinderen op een feestdag uitgerekend. Ik was van m'n zoon toen 1e kerstdag uitgerekend. Ik heb de kraamweek zo als speciaal ervaren. Zo relax ook al wordt je als eerste moeder en weet je het zo af en toe niet. Ik vond de kraamweek heerlijk!! Ik hoop dat de misselijkheid echt af gaat nemen voor je en dat het genieten echt kan beginnen:)

Mcm, wel heerlijk genoten van het zonnetje, maar die benen steken nog net zo af hoor;) Heb gewoon een lichte huid, en heb ook altijd hele erg zonne allergie, dus dat is niet zo fijn! Jeetje, wat rot van de harde buiken, gelukkig wordt je serieus genomen en ben je wat gerustgesteld. Wat leuk een meisje. Een koningkoppel:D

Bloempje, heel erg gefeliciteerd!! Een echte knaltest ja. Geniet ervan!

Dmj, Wat een mooie echo zeg! Hopelijk helpen de medicijnen gauw tegen de hoge bloeddruk.

Mamsie, Wat balen zeg! Had het zo erg gehoopt voor je. Een hele fijne vakantie!!

Janna, hoe is het bij jou?

10. Mara81

Mara81 Actief lid

4 mrt 2013
    435
    0
    0
    Hoi meiden,

Wij zijn onverwachts een paar daagjes wezen kamperen.
    Het was mooi weer en we dachten waarom niet.
    Gisteren terug gekomen omdat het weer voor het weekend niet veel goeds voorspelde.
    Was erg fijn om er even uit te zijn. :)

Mamsie, jammer van de negatieve test :(

11. Bloempje15

26 mrt 2013
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Vanmorgen toch nog een clearblue digitaal gedaan met conceptie indicator, omdat ik echt een hele rare cyclus achter de rug heb. Geeft ie gewoon 3+ aan! Betekent dus dat ik al langer dan 5 weken zwanger ben! Het wordt steeds beter! :)
    Morgen maar de verloskundige bellen voor een eerste afspraak:)
    Fijne zondag nog allemaal!

12. Lovely24

Hoi meiden,

Even snel een berichtje uit CP :D
    Het weer zit niet echt mee. Maarja niks aan te doen...
    We maken er gewoon wat van!

We zijn wezen zwemmen en gisteren naar Plopsa Indoor geweest. Idd Foofer, heel leuk voor deze leeftijd!!
    L. wist niet waar ze allemaal heen moest, was helemaal druk aan het rennen enzo haha :D
    Alleen de verklede poppen vind ze dus niet leuk!! :p

Ben benieuwd vandaag willen we nog gaan als Bumba komt...

Verder hebben we nog kaartjes voor slagharen dus dat gaan we maandag of dinsdag nog doen.

Voorlopig doen we vandaag lekker lui. .. L. ligt nog lekker te slapen.

13. Lovely24

Oja, we hebben heel burgerlijk onze fietsen meegenomen :D
    Ideaal!! We zitten namelijk best ver weg in het park.

14. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Mara, wat fij. dat jullie het zo leuk hebben gehad. Het weer werkte ook goed mee. Hoe is het verder?

Bloempje, de digitale doet het je nog meer beseffen he. En al een 3+, je eisprong was waarschijnlijk eerder! Geniet er lekker van.

Lovely, het weer is inderdaad jammer. Maar op die parken is er vaak zoveel te doen. Leuk Bumba! Tenminste.voor de kinderen, vind het zo'n druktemaker;) wat vond je dochter ervan.

Hier, het hele weekend gewerkt. Vind het vaak niet zo erg, en het is ook best snel weer voorbij. Ik heb al 4/5 dagen echt spierpijn in m'n liezen, rommelende darmen, rugpijn en een trekkerige buik. Lijkt me allemaal wat vroeg voor naderende menstruatie, want die zou op z'n vroegst 1 juli zijn. Ik zie het allemaal wel.

15. Mara81

Mara81 Actief lid

4 mrt 2013
    435
    0
    0
    Bloempje, wat een fijne bevestiging 3+, lekker genieten!

Lovely, veel plezier nog op cp

Meis, het weer was erg fijn en vond het heerlijk even wat anders aan mijn hoofd. Verder gaat het wel redelijk! Heb afgelopen vrijdag en gisteren een positieve ovulatie test gehad dus het wachten gaat weer beginnen.
    Ben nu wel extra bang voor de teleurstelling als ik ongesteld ga worden.
    Lijkt wel of ik het nu na de mk nog erger wil als daarvoor en de wens was al zo groot!
    Hopen dat die klachten die jij hebt van een beginnende zwangerschap zijn!!

Hier ook weer wat om naar uit te kijken,
    Mijn man had voorgesteld om in mijn vakantie tijdens zijn voorbereiding van de uitzending in de buurt van zijn werk te gaan kamperen, dan kon hij vanuit de camping gewoon naar zijn werk en had ik toch vakantie.
    Dit zag ik echter niet zo zitten zou betekenen dat ik hele dagen alleen met Jurre op de camping zou zitten.
    Maar nu heeft mijn zus ook hun vakantie in Frankrijk geannuleerd, want die vond het ook helemaal niet leuk dat wij niet mee konden.
    En hebben een camping in Limburg geboekt en wij nu ook :)
    Dus dan kan mijn man gewoon naar zijn werk en zit ik niet alleen, maar gezellig met mijn zus en haar gezin!
    Zo lief heb echt de beste zus!!

16. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Spanned weer de komende weken. Sbap dat je bang bent voor teleurstelling, het hakt er ook allemaal in en de wens is zo groot dat het allemaal steeds langer lijkt te duren. Ik duim heel erg hard dat het dit keer weer positief is en ook blijft!!
    Wat ontzettend lief van je zus zeg, en ook fijn dat je dat niet alleen bent met je zoontje. Leuk vooruitzicht weer!

Ja, hoop het ook, maar heb er niet echt een gevoel bij. Misschien ook zelfbescherming. Ik hoop het natuurlijk, maar de rugpijn heb ik ook altijd bij m'n menstruatie. Nog even geduld;)

17. Bloempje15

26 mrt 2013
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meis en mara, wat een lieve reacties!
    Ik hoop echt voor jullie dat het bij jullie ook snel raak mag zijn! Ga heel hard duimen!!!

18. Mara81

Mara81 Actief lid

4 mrt 2013
    435
    0
    0
    Meis, we gaan gewoon allebei voor een positieve test in deze ronde.
    We lopen gelijk qua rondes zo te zien dus tegelijk zwanger lijkt me wel wat ;)

Bloempje, dank je wel :)

19. Lovely24

Ik duim voor jullie allebei hoor!!

@Meis
    Ja ze vond de show van Bumba erg leuk en later was er een meet&greet en dat vond ze wel interessant. Terwijl ze gisteren de verklede Plop maar niks vond.
    Had geen zin in de rij vandaag dus van de week maar eens kijken of ze ook daadwerkelijk met hem op de foto wil :p
    Verder vind ik hem zelf ook echt super irritant :p :D

20. Lovely24

@Mara
    Super dat jullie op deze manier toch lekker op vakantie gaan!

Deel Deze Pagina