Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013? (DEEL 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @bloempje !
    Yeaahhh !!! Gefeliciteeeeerd :D !!!!

@dmj
    Wauw wat een mooie echo :D

@mara
    Gaaf zeg ! van die spontane acties zijn vaak het allerleukste he ! al ben ik niet zo van kamperen haha ...of ik moet mn eigen douche en wctje hebben ;) maar ja dan is het ook geen kamperen meer he :p

@lovely
    Oooh heeerlijk meid geniet er maar lekker van !!
    niceee !!!

2. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Mara, daar houden we het op!! ;) Goed.plan..

Lovely, aaah wat leuk!! Geniet er maar van.

Vandaag zo erg rugpijn gehad, beurse buik en pijnlijke liezen dat ik dacht ongesteld te worden. Rugpijn is weer wat afgezakt, maar pfff. Ik heb altijd rugpijn, maar wist vanmiddag even niet waar ik het zoeken moest.

Nu lekker slapen, morgen weer werken!

3. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @meis
    he jakkes meid!! dat klinkt zeker
    niet fijn ! hopelijk is het voor het goede
    doel :)

iemand nog tips voor snurkende man...
    damn wordt er stapel idioot van!!!!

4. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Ooh, vervelend he, frysfamke. De mijne kan soms ook zo vreselijk snurken, echt tips heb ik niet. Porren :D

5. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Haaaaa meiden! We hebben heerlijk genoten van onze vakantie, wat was het fijn! Zon, zee, strand, N helemaal blij, mooi eiland, echt genieten dus!

Maar teruglezen gaat me niet lukken, dus ik haak weer in.

Frysk, ken die ellende, vannacht werd N er zelfs wakker van… grmbl… Die vent van mij kan zo hard snurken, echt niet normaal. Zegt ie als verweer dat ik dat ook kan. Nou schat, daar heb je geen last van want ik lig continu wakker…

De enige tip die ik heb zijn oordoppen… een in je oor, een oor op het kussen. Anders hoor je je mannetje niet. Ik slaap er bijna standaard mee… Niet die lompe herriestoppers, maar van die zachte met een ronde punt. En porren…

Lovely, leuk hoor Cp. Wij zijn er ook geweest, een groot succes. Vooral plopsa, wat een feest. En Bumba… tja, het is even doorbijten, maar dan kun je meteen door naar de Dora fase, niets zo erg als de stem van Boots…

Mara wat fijn dat jullie zo kunnen kamperen! En wat heb je een lieve zus, zeg! Ik zie dat je een vmk heb gehad, wat rot voor je. Hoe is het nu? Duim voor je dat je snel een plakkerd mag hebben.

Bloempje, wat een knaller! Gefeliciteerd, hou hem vast!

Meis… symptomen? Ik hoop het voor je!

6. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Hoi allemaal!

Ik haak hier weer in, hoewel ik zie dat het aantal bladzijden bijlezen meevalt. Misschien kom ik er vanavond thuis aan toe. Ben nu op werk en zit even een broodje te eten achter de pc.

Oerol was echt super ondanks het weer. Ik had m'n regenpak en laarzen mee, want de twee vriendinnen met wie ik was, hadden allebei hun fietstas mee, dus daar konden we alles in meenemen, dan hoefden we niet te sjouwen. Maar we hebben de pakken eigenlijk nauwelijks nodig gehad. We minder buitendingen gedaan dan wanneer het mooi weer was geweest. Veel in restaurantjes en cafeetjes gezeten en overdekte feestjes en voorstellingen enzo. Al met al erg geslaagd!

Toen ik gisteren thuiskwam was Steefs nieuwe bedje geleverd en vandaag zijn er twee schilders aan de buitenboel begonnen (al het houtwerk en ook het hekje van ons slaapkamerbalkon) We moesten gisteravond alle ramen vrijmaken, zodat ze ze open kunnen doen voor het verven en daardoor hebben we al het een en ander opgeruimd meteen. Ik had meteen zin om flink aan te pakken, maar moest 's avonds naar toneel.

Kijken of er vanavond iets lukt. Ik heb wel een borrel na werk en moet even kijken hoe moe ik me voel, hihi. Oh ja en iemand zoeken die onze wasmachine kan nakijken, want hij blijft maar piepen en een error geven. Hij wast gelukkig nog wel, maar ik zet 'm nu liever niet op de timer, want je weet nooit. Alleen 's avonds wassen kan ook niet, want dan wordt Steven brullend wakker als het centrifugeren begint.
    Wel lastig met mijn vakantiewas nu...

Nou, broodje is op, dus ik ga weer aan de slag!
    Groetjes!

7. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    oerol klinkt goed Sanny! Wel onhandig, die wasmachine... hopelijk is het te maken.

8. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @lousje!!!
    eindelijk daar ben je weer !!
    fijn om te horen dat jullie genoten
    hebben!! moet ze ook maar eens
    aanschaffen... zijn dat van die gekleurde?
    roze met oranje...

@sanny
    owh dat klinkt niet best met je wasmachine!
    op het eiland was het dus niet veel beter !
    alweeer 26 weken! gaat snel !

9. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Ohh das onhandig Sanny!

Ik zit er nu al tegenop om een week was weg te werken dit weekend :p

Nog even niet aan denken en een paar dagen genieten.

Vandaag zijn we even in Emmen geweest & nog even naar Plopsa.
    Tot nu toe zijn we ook elke dag wezen zwemmen.
    Ik mis de zon, zee, strand wel maar goed L. heeft het helemaal naar haar zin.

Morgen komen mijn schoonouders en die blijven een nachtje slapen. Dus gaan we lekker gourmetten. Plan was BBQ maar dat zit er niet in.
    Morgenochtend even naar AH rijden want het is echt mega duur hier... echt asociaal eigenlijk.

10. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @lovely
    aaaaah niet aan denken meid. dat komt wel :)
    wauw dat klinkt allemaal heeeeeerlijk !!!
    geniet er maar maar lekker van !!
    veel plezier morgen !! en eet smakelijk !!

11. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36

Speciaal voor Frysk ;) Als ze deze vorm hebben en zacht zijn, zit je goed. Slaap lekker wijffie ;)

Lovely, die was komt vanzelf goed. Wij hebben het net weggewerkt, het hoort erbij. Geniet nog even van het zwemmen en gourmetten!

12. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    jaaaa geloof het wel !! nou dan moet
    ik die maar eens proberen !!
    Afgelopen nacht ging het redelijk :-D
    alleen toen was onze mup wakker

13. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Marlous, fijn dat jullie.zo genoten hebben van de vakantie!! Nee, niet.echt symptomen, maar die had ik ook niet bij zoon. Ook het gevoel ongesteld te worden.

Sanny, klinkt als een heerlijk uitje. Ja, die was is altijd minder, maar helemaal als de wasmachine niet helemaal naar behoren werkt.

Lovely, lekker van genieten. Veel plezier!

Hier, niet echt symptomen. Behalve een trekkerig gevoel in mn buik en rug en ook wel wat hoofdpijn. Dit heb ik als ik ongesteld wordt, dus ben er bang voor. Maar die dingen kunnen ook weer bij een zwangerschap horen. Ik weet het dus niet.

14. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    frysk, haha, ja dat zal je altijd zien! Nou voor vanavond alvast veel succes ;)

Meis, tja, je weet het nooit. Bijna alle symptomen kunnen ongesteldheid of zwangerschap betekenen... duim toch voor je :)

15. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    @Meis: inderdaad zijn de symptomen vaak hetzelfde als wanneer je ongesteld wordt. pfff... verwarrend hè!

@Frysk: hopelijk vannacht lekker slapen dan!

@Lovely: lekker, gourmetten!! Fijne laatste daagjes nog!

@Marlous: weer helemaal bijgewassen, hihi. Wel fijn als alles weer schoon in de kast ligt en je weer wat mee keus hebt qua outfits!

Hier: vrijdag komt er iemand naar de wasmachine kijken. Gistermiddag heeft m'n vriend wel een wasje gedraaid, maar dan blijft de machine piepen. Op zich is de was gewoon schoon, maar 't is toch beter als er even naar gekeken wordt, lijkt me.

Oooh, ik heb in m'n pauze een zak kokindjes gehaald en heb er al veel te veel gegeten. En net bedacht ik dat dropjes niet heel goed zijn als je zwanger bent, toch? Niet zozeer vanwege het zout, maar vanwege een ander stofje waar ik de naam niet van weet.

Ik stop die zak maar even heeeeeeel diep in m'n bureaula!
    Groetjes!

16. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Ja is fijn, de kast is weer gevuld en ik weet nu ook waar alles ligt :p

Dropjes zijn niet zo goed nee, zou ze maar snel verstoppen! Het zout is slecht, verhoogt je bloeddruk en er is inderdaad zo'n stofje met een moeilijke naam dat niet goed is... Maar je kunt het nu niet meer terugdraaien, hopelijk heb je er wel van genoten :D

17. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @meis
    Spannend meid ! hoever ben je nu ongeveer in je cyclus eig?

@sanny
    hahahah snoepkont !! ze zijn wel erg lekkkkkker :D ! maar ach voor een keer zal het vast geen kwaad kunnen ;) ! pfff je mist pas echt iets als het er niet meer is he..... damn paar weken terug deed onze wasmachine het ineens ook niet meer... water pompte niet weg... vreselijk !!!! was gelukkig snel opgelost !

18. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Zal proberen om ff extra lief te zijn voor mn mannetje ;)
    hij ligt nu als een zoutzak op de bank.... hup hup in de beentjes schat :p !!!! whahahahah ;)

19. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Marlous en Sanny, haha inderdaad. Dank jullie wel. Ik hoop het:)

Fryskfamke, als de cyclus loopt zoals afgelopen keer is m'n NOD maandag. Haha, wat lief van jou... Je eisprong komt er bijna aan;)

Ik ga lekker op tijd slapen. Morgen gaat m'n jongen op schoolreisje en mama gaat mee:D,ben benieuwd hoe hij het gaat vinden..

20. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @meis
    ooooh wat leuk heeeel veel plezier gewenst!
    oeh duim met je meee!!! ja mm ei kan elk
    moment zijn.. dus we zullen het zien :)

Deel Deze Pagina