En Frysk, lekker geslapen? Of de hele nacht op geweest om flink te klussen met manlief Hier na 2 dagen weer een lachend meisje bij het opstaan. De vakantie was heerlijk, maar ze moest wel even wennen aan thuis zijn... Blij dat ik dat heerlijke lachje weer mocht zien, dat is beter dan haar humeurige gezichtje
Meiden, wat is het stil hier!! Alles goed met iedereen???? Vandaag op schoolreisje geweest. Hij heeft de dag van z'n leven gehad. Onderweg naar huis was hij binnen 1 minuut in slaap. Zo leuk om te zien hoe ze met kinderen spelen. Hjj stond voor een atractie en zei tegen een groepje van een jaar of 8/9, '' Neeheee, jullie niet er in, maar ikke'' hhahaha.. Lekker jong.
@meis: tof dat het schoolreisje zo leuk was! Steven wil ook niet dat er andere kinderen van de glijbaan gaan als hij erop zit, haha. Eerst ging hij dan ook echt roepen: nee, nee! en zo met z'n vingertje zwaaien alsof ze iets stouts deden. Daar is hij gelukkig wel mee gestopt, maar hij kijkt nog steeds heel streng naar anderen, hihihi. Beetje territoriaal ofzo @Frysk: veel klusplezier, hihihi 't is inderdaad wel stil hier! Ik heb niet zoveel te melden eigenlijk. De werkweek zit er weer op voor mij. Ben best moe, dus vind dat niet erg! Nu alweer te lang achter de laptop nadat ik ook al twee afleveringen van Call the midwife heb gekeken. Erg leuke serie! Jammer dat hij is afgelopen Ik wil de babykamer toch een beetje opnieuw pimpen voor de nieuwe beeb. Behang en vloer laten we zo (behang is effen limegroen en één retro-patroon-muur in groen en vloer laminaat) maar ik vind het wel leuk om een nieuw gordijntje te maken en een bijpassende aankleedkussenhoes enzo en wat nieuw beddengoed. Ik wil wel in de retrosfeer blijven en heb heel leuke bruine uilenstof gezien. Dat houdt het licht ook beter tegen dan het witte gordijntje dat er nu hangt (en dat al erg rafelt, omdat ik te weinig stof had genomen voor de zoom, haha, ik ben nog niet zo'n ervaren naaister ) Ik wil ook weer een stoffen vlaggenslinger met de naam maken. Dat heb ik voor Steven ook gedaan. Met letters van vilt erop. Moet nog even bedenken welke kleuren ik ga doen.... Nou, nog maar even de was ophangen en dan m'n bedje in. Ik heb last van m'n maag, dus liggen is niet zo aanlokkelijk, maar anders neem ik maar een maagzuurtablet en ga eerst nog wat zitten lezen in bed tot het weer gezakt is. Trusten allemaal!
@marlous !! heeeeerlijk geslapen en zelfs nog geklust. was "snel" gepiept haha jullie meid zal wel denken. ... was ik nog maar op vakantie !! geef der eens ongelijk fijn dat ze inmiddels weer happy N is ! @meis jaaaaa prima en met jou?? getroffen met het weer? ooh wat een grappen maker zeg hihi wat een lef!!! echt genoten dus !!! slaap lekker iedereen ♥
thanx sanny kan me voorstellen dat je het een beetje anders wil!! leuk toch ben je zelf zo creatief? ?? ff rustig zitten slokje water .. en sweet Dreams !!
Het is heel rustig hier ja! Hier zit de vakantie er weer op. Morgen nog langs Dolfinarium en dan naar huis. Volgende week nog wel een weekje vrij. Zwangerschap gaat prima, krijg sinds deze week wel ineens wat klachten. Af en toe last van mijn buik en rond me stuitje doet het zeer. Beetje vervelend. Welterusten!
@lovely geniet er nog ff van meid ! wel fijn dat je nog ff een weekje lekker thuis bent.. alles op orde maken auw dat klinkt niet fijn
Hoi allemaal, Bij jullie ook zo'n pet weer? Bah ik heb zelfs de verwarming aangezet! Lovely, vervelend dat je last hebt van je stuitje. Ik heb dit overgehouden na de zwangerschap/ bevalling, tijdens de zwangerschap heb ik er nooit last van gehad, maar na die tijd gekregen. Volgens de fysio komt dat omdat mijn banden zwakker zijn geworden. Heb er ook altijd het meest last van als ik ovuleer of menstrueer. Hopen dat het bij jou na de bevalling weer weg is. Fryskfamke, even gezellig gemaakt met je man dus hopen op een mooi resultaat! Marlous, fijn dat je meisje weer in d'r oude hummetje is. Snap het wel vakantie is ook veel leuker als het alledaagse leven Meis, hoe is het met jou klachtjes/symptomen? Hier woensdag naar de dierentuin geweest met mijn zusjes en moeder en kindjes. Was een erg geslaagde dag! Jurre vond het super en heeft zich ook zo goed gehouden heel de dag we hebben na afloop in een familie restaurant gegeten. Dat was voor het eerst uit eten met hem zeg maar en dat ging ook heel erg goed Morgen ga ik ook weer lekker uit eten met mijn zusjes en nichtjes, even lekker eten en bijkletsen! Fijn weekend allemaal!
Even een ego berichtje. Ben vanmorgen ongesteld geworden pfff. Cyclus is weer wat korter 31 dagen. Baal er wel weer van, maar ja probeer het maar los te laten. We zien wel weer. Wilt iemand het lijstje aanpassen, 6e ronde NOD 28 juli!
@Mara Klinkt gezellig! Fijn dat hij zich goed heeft gedragen in het restaurant. Met L. is dat niet echt te doen. Al vanaf kleins af aan is dat gewoon niet haar ding ofzo Ja ik zal de volgende keer eens vragen waar het vandaan kan komen. Heb nu ook af en toe last van mijn buik. Zal ook vast wel iets van uitrekkende banden ofzo zijn, maar vind het niet prettig. Is toch een eng idee als je buik zeer gaat doen. Zeker omdat ik haar gewoon niet heel vaak en duidelijk voel. @Meis Balen zeg!!!
Nou wij zijn thuis! Zoals ik jullie al een beetje op de hoogte heb kunnen houden, was het, vooral voor L., een hele leuke week. Doordat zij het naar haar zin heeft hebben wij dat ook natuurlijk... Maar heb zon,zee & strand wel gemist hoor... Hoop dat dat er volgend jaar echt in zit voor ons! Vandaag nog in Dolfinarium geweest. Vond L. er toch nog net te klein voor, ze heeft het geduld niet om even 5 minuten te wachten voor een show begint en begon op een gegeven moment overal om te zeuren. Op de terugweg viel ze in slaap, en heeft ze de hele weg geslapen, dus dat speelde ook vast mee. Daarna nog even lekker slecht bij de Mac gegeten en nu thuis op de bank weer
Klinkt als een leuke vakantie hoor, Lovely! Inderdaad wel anders dan als je met z'n tweetjes bent, maar dat komt wel weer, haha. Balen van de pijn in je stuitje. Kan idd door het zwakker worden van je spieren en banden komen. Er zitten daar zoveel botjes en gewrichtjes die in het gareel gehouden moeten worden, maar door de slappere banden ineens toch ten opzichte van elkaar kunnen gaan bewegen. Heel vervelend! Ik merk zelf ook dat ik echt m'n oefeningen weer goed moet gaan doen. Vandaag teveel lopen duwen en trekken aan de wandelwagen (bus in, bus uit, stoep op, stoep af...) en echt weer last Steef weegt bijna 16 kg nu, dat ga je echt merken! @Meis: balen dat je ongesteld bent geworden! @Mara: klinkt als een heel leuke dag! Wij zijn ook fan van de dierentuin, maar gaan eigenlijk veel te weinig. @Fryskfamke: ik ben gemiddeld creatief denk ik, haha. Het probleem bij mij is vooral dat ik aan heel veel projecten begin (of er in elk geval allemaal spulletjes voor aanschaf en verzamel) maar niet zo goed ben in het afronden/afmaken en opruimen, haha. M'n vriend wordt er gek van! Ik doe ook veel te veel tegelijk! Toen ik een paar dagen over tijd was voor Stevens geboorte zat ik op een nacht tijdens allerlei voorweeën z'n vlaggenslinger snel te naaien, want die moest wél af! Het was dus vals alarm, maar toen was die slinger in elk geval klaar, hahaha. De moeder van een vriendin van me kan goed naaien en een andere vriendin ook. Zij komen wekelijks bij elkaar om leuke dingen te maken. Ze zei tijdens Oerol dat ik gerust kan aanschuiven bij die avondjes. Als ik dan ergens tegenaan loop, kan ik advies vragen en het is ook nog eens heel gezellig! Vandaag nieuwe schoenen voor Steven gekocht. Dat was nog best lastig! Hij heeft heel brede voeten met een erg hoge wreef. Er was eigenlijk maar 1 paar dat goed zat, dus dat hebben we maar gekocht. Ze zijn wel grappig, maar wel heel groen! Ik heb gelijk de neiging om groene shirtjes enzo te gaan kopen, zodat z'n outfitjes er weer leuk uitzien, hihi. Nou, ik ga even op Marktplaats kijken of ik nog leuke lapjes stof enzo kan vinden
@Sanny Oooh, maar ik bedoel niet met zijn tweeën hoor Bedoelde gewoon een zon,zee,strand vakantie met zijn drieën haha! Ja ik denk ook dat ik vaak toch te veel doe en til. L. woog laatst ook al 14 kilo. Maar ze is af en toe zo dwars en dan til ik haar toch op omdat we anders niet weg komen. Komende week proberen echt rustig aan te doen, en dan kijken of ik het verschil al merk. Daarna proberen het ook nog op het werk vol te houden en dat zal een grotere uitdaging worden
Hallo allemaal, Even hier snel een teken van leven. Het gaat helaas nog niet goed met me. Heb woensdag voor het eerst zelfs overgegeven Ben nog steeds erg misselijk en ook weer vermoeid. Ik had nu toch stiekem wel verwacht dat het af zou gaan nemen.. Nu ben ik best bang hoe lang het nog gaat duren. Woensdag mag ik weer naar de vk, ben benieuwd of er nog iets uit mijn bloedonderzoeken is gekomen. Sorry dat het even zo ego is, maar om helemaal niks te posten is ook niet leuk. Ik kom snel weer meer mee kletsen en reageren!
♥ Wij gaan voor een (2e) kindje in 2013! ♥ Aftellen tot eerste ronde ♥ : Janna (31) * Heeft al een dochter (09-12-2011)* Gaat beginnen na de verbouwing, mits ml dan beter is * Melovekane () * Heeft al een zoon () * Wachten op 1e menstruatie Al begonnen ♥ : Mamsie86 (26)* Heeft al een dochter (29-11-11)*1e ronde* NOD: 25 juni 2013 Dreamer (23) * Heeft al een dochter (02-04-2012) * 3e ronde * NOD: 26 juni 2013 Muppet83 () * Heeft al een dochter (09-2012) * 1e ronde? * NOD: 8 juli 2013 Fryskfamke22 () * Heeft al een zoon (16-10-2011) * 5e ronde * NOD: 12 juli 2013 Meis23 (26) * Heeft al een zoon (12-2010) * 6e ronde* NOD: 28 juli 2013 Mara81 (32) * Heeft al een zoon (16-12-2011) * 5e ronde (1e na vmk) * NOD: ♥ZWANGER♥ : Sanny76 (36) * Heeft al een zoon (10-05-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 01 oktober * Marlous (32) * Heeft al een dochter * 2e ronde * Uitgerekend: 17 oktober 2013 * Lovely24 (25) * Heeft al een dochter (21-05-2011) * 2e ronde * Uitgerekend: 21 oktober 2013 * Littlewonder23 (24) * Heeft al een dochter (22-11-2009) *1e ronde *Uitgerekend: 23 oktober 2013 * Joan1984 (28) * Heeft al een dochter (09-10-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 05 november 2013 * Mcm78 (34) * Heeft al een zoon *1e ronde* Uitgerekend 21 november 2013 * Foofer (31) Heeft al een zoon (05-2011) *3e ronde* Uitgerekend: 28 december 2013 * Dmj (25) Heeft al een zoon (17-12-2010)*10e ronde* Uitgerekend: 08 januari 2014 * Bubble84 (28)* Heeft al een zoon (29-04-2011)*1e ronde* Uitgerekend: 17 januari 2014 * Bloempje (29) Heeft al een zoon * 7e ronde * Uitgerekend: Afspraken & controles ♥ : 02-07: Sanny76, controle vk 03-07: Foofer, controle vk 04-07: Dmj, controle vk 13 week 12-07: Lovely24, controle vk _____________________________ Klopt alles nog???
Balen Foofer, sterkte! @Lovely: ik bedoelde niet dat je alleen maar met z'n tweeën op zonvakantie kunt hoor, hihi. Meer dat wij dat ook niet meer gedaan hebben sinds we met z'n drietjes zijn. Het lijkt mij ook heerlijk om met een heel gezinnetje op een strand te bivakkeren ergens, hmmmm! Steven en ik zijn vandaag allebei naar de kapper geweest en zometeen gaan we uit eten voor de huwelijksdag van m'n schoonouders. Om 17u al, want ze houden rekening met Steefs bedtijd. Heel lief We nemen altijd iets mee om te tekenen/kleuren en een boekje en iets van een duplo-autootje ofzo en hij is verzot op de aandacht die hij van iedereen krijgt. Hier dus geen probleem om lekker vaak naar een restaurant te gaan, hihi. Vanaf dat hij 6 weken is, doen we het regelmatig. Als hij ging huilen ofzo, toen hij zo klein was, deed ik 'm altijd in de draagdoek en we zorgden dat hij zelf z'n buikje al vol had. Ging altijd super! Nou, we gaan er vandoor! Groetjes!
@Sanny Op die manier Handig zo'n forum he, je leest dingen altijd op je eigen manier haha! Wij zijn vorig jaar al wel op vakantie geweest naar Mallorca met L. erbij. Was echt leuk! Al was dat al heel anders, doordat het inderdaad niet meer de relaxte luiervakantie is zoals we daarvoor hadden. Ieder geval niet met zo'n ondernemende dame als L. ! Lekker joh dat dat zo makkelijk gaat met Steven. Dat soort dingen werken bij L. ook niet, ja 5 minuten misschien. Daarna wil ze eruit en als een soort ongeleid projectiel door de zaak rennen enzo Maaaar, we geven niet op... Maandag is vriendlief nog vrij, dus gaan we denk ik wokken, om de vakantie af te sluiten. Ben benieuwd hoe het dit keer gaat... zal er daar vast nog wel even spijt van krijgen maarja ik kan moeilijk altijd thuis blijven omdat zij zich niet kan gedragen Veel plezier!! Al zullen jullie inmiddels al wel bijna uitgegeten zijn