Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013? (DEEL 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    hey meiden
    hierbij de echo
    alles was goed echt een drukte maker!

2. Bloempje15

26 mrt 2013
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Net een (inwendige) echo gehad. Niet heel goed nieuws. Er was wel een dooierzak, maar nog geen embryo te zien. Mocht ik nu 6 weken zwanger zijn, dan past dit beeld wel bij die termijn, maar als ik langer zwanger ben niet. Moet 17 juli weer een echo laten maken en dan kunnen ze iig zekerheid geven...Toch nog lang in spanning zitten dus...

3. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Bloempje, wat een rotnieuws, dit kan echt 2 kanten op gaan... Je had zelf het idee dat je langer zwanger was, toch? Sterkte meid, het is nog lang naar de 17e...

Goed en slecht nieuws liggen hier vaak heel dicht bij elkaar...
    DMJ, fijn dat je echo zo goed was! Ziet er mooi uit!

4. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Bloempje, sterkte hoor met de tijd uitzitten..weet precies hoe het voelt :( al had ik direct het idee dat het niet klopte en niet goed was. Hopelijk krijg jij positiever nieuws de 17e!!
    Loop je bij de gyn of nog bij de vk?

5. Janna

Janna Fanatiek lid

@bloempje: he wat rot... :( En dan begint nu het lange wachten. Worden geen leuke twee weken. :( Ik hoop dat je toch snel duidelijkheid krijgt: ofwel doordat het bloeden doorzet, ofwel doordat het juist helemaal stopt.

Ik ga zo naar mijn werk: afscheid nemen van veel collega's. Aangezien mijn school gaat sluiten en volgend jaar een laatste jaar draait, met alleen examenklassen, gaan er meer collega's weg dan er blijven. :( Ik ga veel collega's echt zo ontzettend missen. Hoe moet je dat doen, afscheid nemen terwijl niemand had weg gewild, maar iedereen weg moet om zo'n reden? Terwijl je zoveel jaren samen keihard gewerkt hebt om iets op te bouwen en dat niet is gelukt? :( Ik word er echt verdrietig van. :(

6. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Jeetje Janna, veel succes. Dat is inderdaad verdrietig... Vergeet je zakdoekjes niet... :)

7. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Bloempje, wat slopend die onzekerheid. Het kan dus nog alle kanten op gaan. Snap dat de 17e nog erg lang duurt als je niet weet waar je aan toe bent. Ik ga voor je duimen!

Sanny, ook al zo'n klimmertje dus:D Hier hebben we ook een speelkleed voor z'n bedje liggen, maar toch ging het mis. Kom er nog niet echt uit wat voor bed we moeten halen. Een meegroeibed van junior naar 1 persoons of toch gelijk een 1 persoons.

Foofer, ookal duurt de vakantie nog even je hebt wel iets om naar uit te kijken. Heerlijk toch. Eerst een weekje met je schoonouders en dan nog met je gezin. Wat mooi dat je al kleine plopjes voelt, bijzonder is dat toch.

Janna, heerlijk die verwennerij van opa en oma. Hier is zoon ook helemaal gek op aardbeien.:) Kom maar gauw een rijtje naar beneden hoor;) Ach wat verdrietig. Iets waar je samen aan begint en niet kunt af maken. En dan ook nog afscheid nemen terwijl het geen vrije wil is. Succes

Mara, ik herken het wel hoor. De dingen die je voelt die link je al gauw aan een zwangerschap, omdat die wens zo groot is. Het is gewoon een oergevoel. Ik duim in iedergeval, want ik gun het iedereen. Fijn dat de uitslagen goed zijn van je man, is toch altijd spannend!

Marlous, vanavond zwemmen?? Jee, wat is ze gegroeid zeg. Ben ook benieuwd naar zoon zn lengte, al kan ik het zelf ook wel opmeten. Hij weegt 14.6 kg.

DMJ, mooie echo meid. Je bent alweer 13 weken, je gaat hard!

Lovely, heerlijk he shoppen!!

Hier, inderdaad een goede keus om (nog) geen ovulatie testen te gebruiken ja. Ik wil ook graag de spontaniteit er in houden. De wens is heeel groot, maar het wordt er niet leuker op als het op gezette tijden moet. Het voelt dan gauw als moeten.

Ik ben trouwens gevraagd voor een hogere functie op m'n werk. Met de bezuinigingen had ik daar niet op durven hopen, omdat ik niet echt zeker van m'n baan kon blijven. Krijg hier dan meer verantwoordelijkheden en ik ga er ook financieel op vooruit. Dat is ook fijn. Ik ben blij:)

8. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    haha, ja vanavond zwemmen, haha! Heb manlief er vanmorgen nog subtiel aan herinnerd :D

Wat een lang end hè? We zeiden het al tegen elkaar, maar het bleek in het echt ook nog zo te zijn ;)

Wat goed zeg, van je werk! Gefeliciteerd!!!

9. Mara81

Mara81 Actief lid

4 mrt 2013
    435
    0
    0
    Marlous, wat jammer dat het bonje is geworden, snap wel dat je daar even flink pissig over was zou ik ook niet kunnen waarderen!
    Hopen dat het vanavond zonder problemen gaat :)

Lovely, fijn dat het wokken goed is gegaan. Ijs zijn die kleintjes altijd wel gek op hè haha Jurre vind dat ook heerlijk!
    Lekker dat je je vakantie nog even verlengd hebt. Hoop dat je lekker weer krijgt!

Bloempje, wat een nare reactie van je directrice zeg!!
    En wat een onzekerheid! Dat worden zware weken, ik hoop voor je dat de tijd snel voorbij is en je dan een goede echo hebt!

Janna, bij jou begint het ook weer te kriebelen, leuk hoor!
    Sterkte met het afscheid nemen op school!

Dmj, mooie echo. Fijn dat alles weer goed was!

Mamsie, hoe is het nu met jou?

Meis, vreselijk altijd weer die tijd rondom de ongi pff wat kan een mens zichzelf gek maken haha
    Gefeliciteerd met je nieuwe functie!!

Wat betreft de billen van Jurre, hij had gisteren ook nog de hele dag diarree, zijn billen waren echt vuurrood en ook een kapot plekje!
    Heb hem elke keer met een washandje schoon gemaakt ipv doekjes en goed gesmeerd. En gisterenavond heeft hij een half uur met blote billen gelopen voor hij naar bed ging. Hij vond het helemaal geweldig haha.
    Vanaf vandaag is de ontlasting weer wat dikker en zien zijn billen er ook alweer beter uit gelukkig!
    Dus bedankt voor de tips dames :)

10. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Fijn dat de billen weer wat rustiger zijn! Mooi he, in de bloten billen rondrennen vindt N ook fantastisch. Klein nudistje :D

Zwemmen, poging 2 komt eraan! Morgen meer, haha!

11. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @bloempje Er zit in ieder geval iets dus er is hoop! Het gaan 2 slopende weken voor je worden. Hoe is je gevoel? Sterkte ermee in ieder geval!

@meis Gefeliciteerd met je promotie! Altijd leuk als je gewaardeerd wordt en dat het financieel ook een opstapje is! Wat voor functie is het eigenlijk? (als je dat wilt vertellen natuurlijk :))

@mara fijn dat Jurre zo snel hersteld is! Vind dat altijd zo zielig, zeker als er een wondje te zien is :(.

@Janna succes met het afscheid nemen. Zeker als je goed overweg kan met ze dan is het extra moeilijk. Krijgen jullie nog een soort van afscheidsetentje of iets?

@dmj mooie echo! Hoe gaat het verder met je misselijkheid?

@Marlous mijn zoontje doet ook nog veel met links, maar bij de opvang pakt hij toch ook regelmatig met rechts naar de potloden. Het kan volgens mij gewoon nog alle kanten uitgaan.

@hier gisteren bij de vk geweest en het was weer moeilijk om het hartje te vinden. Uiteindelijk wel gehoord (gelukkig :p), maar hij duikt steeds weg hihi. Nu al eigenwijs!
    Vandaag meteen de 19 weken echo geregeld, die staat nu op 1 augustus. Zal zo het lijstje nog aanpassen.
    Met m'n klachten gaat het gelukkig al beter. Ik denk allemaal dat ik vorige week iets van een raar virusje te pakken had. Mijn zoontje heeft eergisteren 2x overgegeven en eet nu 2 dagen slecht en slaapt echt veel! Eigenlijk dus hetzelfde als wat ik had. Hij is verder wel vrolijk een geen koorts. Raar virusje :)
    Het wordt lekker weer dit weekend he!! Dat wordt weer BBQen :)

12. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    ♥ Wij gaan voor een (2e) kindje in 2013! ♥

Aftellen tot eerste ronde ♥ :
    Janna (31) * Heeft al een dochter (09-12-2011)* Gaat beginnen na de verbouwing, mits ml dan beter is *

Al begonnen ♥ :
    Mamsie86 (26)* Heeft al een dochter (29-11-11)*1e ronde* NOD: 25 juni 2013
    Dreamer (23) * Heeft al een dochter (02-04-2012) * 3e ronde * NOD: 26 juni 2013
    Muppet83 () * Heeft al een dochter (09-2012) * 1e ronde? * NOD: 8 juli 2013
    Fryskfamke22 () * Heeft al een zoon (16-10-2011) * 5e ronde * NOD: 12 juli 2013
    Meis23 (26) * Heeft al een zoon (12-2010) * 6e ronde* NOD: 28 juli 2013
    Mara81 (32) * Heeft al een zoon (16-12-2011) * 5e ronde (1e na vmk) * NOD:

♥ZWANGER♥ :
    Sanny76 (36) * Heeft al een zoon (10-05-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 01 oktober *
    Marlous (32) * Heeft al een dochter * 2e ronde * Uitgerekend: 17 oktober 2013 *
    Lovely24 (25) * Heeft al een dochter (21-05-2011) * 2e ronde * Uitgerekend: 21 oktober 2013 *
    Mcm78 (34) * Heeft al een zoon *1e ronde* Uitgerekend 21 november 2013 *
    Foofer (31) Heeft al een zoon (05-2011) *3e ronde* Uitgerekend: 26 december 2013 *
    Dmj (25) Heeft al een zoon (17-12-2010)*10e ronde* Uitgerekend: 08 januari 2014 *
    Bubble84 (28)* Heeft al een zoon (29-04-2011)*1e ronde* Uitgerekend: 17 januari 2014 *
    Bloempje (29) Heeft al een zoon * 7e ronde * Uitgerekend:

Afspraken & controles ♥ :
    10-07: Marlous, controle vk
    12-07: Lovely24, controle vk
    31-07: Foofer, controle vk
    01-08: Foofer, 19 weken echo

Ik heb weer een paar namen weggehaald, als ze weer komen staan ze er zo weer op.

13. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    ♥ Wij gaan voor een (2e) kindje in 2013! ♥

Aftellen tot eerste ronde ♥ :
    Janna (31) * Heeft al een dochter (09-12-2011)* Gaat beginnen na de verbouwing, mits ml dan beter is *

Al begonnen ♥ :
    Mamsie86 (26)* Heeft al een dochter (29-11-11)*1e ronde* NOD: 25 juni 2013
    Dreamer (23) * Heeft al een dochter (02-04-2012) * 3e ronde * NOD: 26 juni 2013
    Muppet83 () * Heeft al een dochter (09-2012) * 1e ronde? * NOD: 8 juli 2013
    Fryskfamke22 () * Heeft al een zoon (16-10-2011) * 5e ronde * NOD: 12 juli 2013
    Meis23 (26) * Heeft al een zoon (12-2010) * 6e ronde* NOD: 28 juli 2013
    Mara81 (32) * Heeft al een zoon (16-12-2011) * 5e ronde (1e na vmk) * NOD:

♥ZWANGER♥ :
    Sanny76 (36) * Heeft al een zoon (10-05-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 01 oktober *
    Marlous (32) * Heeft al een dochter * 2e ronde * Uitgerekend: 17 oktober 2013 *
    Lovely24 (25) * Heeft al een dochter (21-05-2011) * 2e ronde * Uitgerekend: 21 oktober 2013 *
    Mcm78 (34) * Heeft al een zoon *1e ronde* Uitgerekend 21 november 2013 *
    Foofer (31) Heeft al een zoon (05-2011) *3e ronde* Uitgerekend: 26 december 2013 *
    Dmj (25) Heeft al een zoon (17-12-2010)*10e ronde* Uitgerekend: 08 januari 2014 *
    Bubble84 (28)* Heeft al een zoon (29-04-2011)*1e ronde* Uitgerekend: 17 januari 2014 *
    Bloempje (29) Heeft al een zoon * 7e ronde * Uitgerekend:

Afspraken & controles ♥ :
    10-07: Marlous, controle vk
    12-07: Lovely24, controle vk
    30-07: Dmj, controle vk + geslachtsbepaling
    31-07: Foofer, controle vk
    01-08: Foofer, 19 weken echo
    15-08: Dmj, 20 weken echo

Even mijn afspraken erbij gezet!

14. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    @foofer

Misselijkheid mag ik niet meer over klagen heel af en toe nog last van !
    voor de rest wel last van me banden af en toe
    en bij jou dan ? hoop dat dat ook wat beter word!

15. Bloempje15

26 mrt 2013
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tsja ik word nu heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees en durf eigenlijk niets meer te zeggen over mn gevoel. Weet het allemaal ff niet meer...
    Zou je ook op een echo met 6 weken niet meer moeten zien dan alleen een dooierzak???

16. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @bloempje ik heb hierover al verschillende verhalen gelezen op zp die vaak ook echt positief zijn afgelopen. Tuurlijk zul je nu heen en weer geslingerd worden in je gevoel. Meestal hebben vrouwen al zo'n raar voorgevoel (ik had dat niet moet ik zeggen), vandaar dat ik het vroeg.
    Er zit in ieder geval iets wat bij 6 weken kan horen. Zolang je niet meer gaat bloeden en buikkrampen krijgt zit het gewoon nog goed.

@dmj het gaat al een stuk beter, ik denk echt vorige week een virusje gehad te hebben die alles wat erger gemaakt had.

17. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Foofer, ben het niet helemaal met je eens; het is niet zo dat als je geen bloedverlies/krampen zit het wel goed zit. De zwangerschap kan gestopt zijn met zich ontwikkelen zonder andere klachten(krampen/bloedverlies). Dit zeg ik niet om Bloempje bang te maken maar het is wel de realiteit. 2 Weken wachten is dan nodig om te kijken of het zich toch gewoon ontwikkelt en je misschien iets minder ver bent, of dat het toch gestopt is. Wat ik overigens niemand gun!

Weet niet meer wie het vroeg maar met mij gaat t op zich wel goed alleen er klopt iets niet aan mijn cyclus. Althans, de gyn heeft 12 juni gezegd dat ik mn eisprong kort daarvoor had gehad en ik ben nog steeds niet ongie geworden en ook niet zwanger. Dus mijn ei kan niet toen gesprongen zijn ?! Vreemd!! Baal dr ontzettend van want nu kan ik weer niet verder!
    En ik moet eerlijk zeggen dat ik het nog steeds confronterend om te horen over kamertjes in orde maken, mooie echo, getrappel voelen in je buik..dat doet me nog steeds pijn. Zal het nog wel niet verwerkt hebben denk ik :(

Maar ik lees wel gewoon weer mee(ben maandag terug gekomen van vak Corfu) maar vind t soms moeilijk om overal op te reageren.

18. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Marloes, en hoe is het zwemmen gegaan? Een compromis kunnen sluiten met je man? Haha.

Mara, fijn dat de billen van je zoon er weer beter uit zien. Zo zielig!

Foofer, nu.al een eigen zinnetje;).. Jee, de echo voor 19 weken. IK vind jullie allemaal zo hard gaan!! Beterschap met je zoon.

Mamsie, ik heb gelukkig geen ervaring maar het is heel begrijpelijk dat je bepaalde dingen confronterend vind. Je hebt dat niet zomaar 123 verwerkt. Neem je tijd en reageer wanneer je wilt. Ik hoop dat ook voor jou snel positief nieuws komt.

Bloempje, ik weet dat ik wat jaren geleden mee ging voor de eerste echo van m'n schoonzus. Ook daar was alleen een dooierzak te zien. De gyn gaf aan 2 weken later te komen, omdat ze misschien minder ver zou zijn dan ze dacht. Dat klopte inderdaad, 2 weken later was ze meen ik 7 weken. Neefje is nu 5! Ik vertel alleen die ervaring en ik hoop dat 17 juli ook voor jullie positief nieuws brengt.

De functie is woonbegeleidster. Ben er erg blij mee. MOeten nog wel dingen geregeld worden en besproken, maar dat moet deze maand gebeuren voor de meeste vakanties in gaan. Het.voelt inderdaad goed dat ze mij daarvoor vragen.

19. Bloempje15

26 mrt 2013
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, ik heb besloten positief erin te gaan staan. Als de echo 17 juli goed is ben ik natuurlijk in de zevende hemel, maar als hij niet goed is, dan had het gewoon zo moeten zijn en gaan we lekker last minute op vakantie met zn drietjes. Tot die tijd geniet ik zoveel mogelijk van het zwanger zijn. We zien het allemaal wel!

20. Mara81

Mara81 Actief lid

4 mrt 2013
    435
    0
    0
    Mamsie, wat vervelend dat je cyclus zo van slag is! Dan blijft er toch zeker ook ergens nog hoop dat je misschien gewoon laat positief test? Tenminste dat zou ik wel hebben.
    Hoe was je vakantie?

Bloempje, mooi dat je je zo positief op kunt stellen! Ik hoop dat dat beloond wordt :)
    Voor nu lekker genieten dan!

Hier helaas toch ongesteld geworden, dacht dat ik heel verdrietig zou zijn maar dat valt wel mee, ik heb meer zoiets van nu hoef ik de komende weken in ieder geval niet bang te zijn voor een mk. Wel heb ik nu de angst dat het nooit meer gaat lukken maar misschien hoort dat er ook wel een beetje bij.
    Op naar de volgende ronde dan maar, mijn cyclus was in ieder geval niet heel erg van slag na de mk.

Deel Deze Pagina