@meis: gefeliciteerd met je promotie!!! @mara: vervelend dan je ongesteld bent geworden. Die angst dat het nooit meer gaat lukken is denk ik wel normaal. Ik heb dat in ieder geval ook gehad toen we zwanger probeerden te worden van mijn dochter en ook nu vraag ik me wel eens af of het wel weer zal lukken. Afscheid was vooral lang (want veel collega's), confronterend en vermoeiend. Na het afscheid ging de bbq aan, alleen waaide het een beetje hard om buiten te eten. 's Avonds (aansluitend) was het afscheid van leerlingen, waarbij ook oud-leerlingen, hun ouders, oud-collega's en zakelijke relaties aanwezig waren. Aan het eind van de avond merkte je wel dat leerlingen gewoon echt niet weg wilden. Ze bleven maar hangen, ook nadat iedereen verzocht was het pand te verlaten. Daarna nog een kort samenzijn met de meeste collega's en toen naar huis. Ik lag uiteindelijk na twaalven in bed en heb heel onrustig geslapen. Dl hield daar vanochtend helaas geen rekening mee... Goede nieuws: de aannemer is nagenoeg klaar! We hebben vandaag de stucloper en het plastic naar boven verwijderd en ALLES schoongemaakt. Het ziet er allemaal heen netjes uit. Weliswaar nog kaal, maar geen bende meer. Nu is het dus wachten op het drogen van het stucwerk, waarna we dat nog moeten sausen. Dan kunnen de keuken en de vloer er in en zijn we echt klaar! Kan niet wachten!
@Mara Balen dat je ongesteld bent, Maar gelukkig wel na 27 dagen, dat is netjes toch... Kan me voorstellen dat je die angst wel eens hebt, alhoewel ik het ook niet echt weet, aangezien ik geen mk heb gehad of heel lang erover gedaan heb. @Mamsie Ja kan me voorstellen dat het lastig is soms Het is natuurlijk nu ook zo uiteenlopend hier, de een is zo zwanger, de ander na een paar maanden, ondertussen krijgt de ander een MK of is nog steeds aan het proberen... Lees mee, & reageer inderdaad waar je aan toe bent.
Hier vandaag boodschappen gedaan, rondje markt & vanmiddag samen het balkon aangepakt. Morgen richting strand denk ik, en s'avonds lekker BBQen. We hebben dan wel geen tuin, maar maken er gewoon wat van
@bloempje he wat een spanning meid ! knuf voor jou ik duim heel hard mee ik heb zelf een echo gehad 2 jaar terug, was zo goed ik me herinner 5,5 week ongeveer,.. nou ik schrok me te pletter... zag zelf dus niks,... de gyn wel.. maar meer als een cirkel zag ik er niet in... dus opzich klinkt het bij jou ook niet gek denk ik... @mara jammer meid ! maar dat is idd netjes na een mk.. je hoort er zoveel waarbij alles dan goed van slag is ! ook een knuf voor jou en op naar de volgende ronde Xxx @janna hoe is het vandaag gegaan meid? vast een zware dag...owh haha ik heb je verhaal gelezen .. pff lijkt me best heftig zeg ! gelukkig ook goed nieuws geeft ook extra rust he als het netjes is
@lovely Klinkt als een heeeeeerlijke dag voor morgen, moet helaas werken morgen... geniet er lekker van !! en goed smeren
@Fryskfamke Jaa komt goed Balen dat je moet werken! Ik heb maandag en dinsdag nog vrij genomen vanwege het mooie weer. Vond het anders wel een beetje zuur dat het precies mooi weer wordt, als mijn vakantie afgelopen is
Hoi allemaal! Even een korte: hier heel druk met opruimen/weggooien, m'n vriend is naar Werchter, dus ben veel met Steef bezig en ik zit veel bij m'n ouders, want de buren zijn aant klussen en met slijptollen in de weer, dus doen we daar onze middagslaapjes dit weekend Ik lees vooral mee op telefoon, maar dat reageert zo rot. Als het weer rustiger is, doe ik beter m'n best! Groetjes!
Ooooh wat is iedereen lekker aan het genieten van het mooie weer! Wij ook, gisteren lekker in de tuin bij de souders gezeten en gebbqt, helaas vandaag weer aan de dolle arbeid... pfff... daar is het dus echt te mooi weer voor...! ennnn N zit op het potje! 2 plasjes en gepoept, en allemaal hartstikke trots!
Heerlijk he het zomer weer.. Hier het weekend gewerkt en vandaag vrij!! Het weekend heerlijk een stuk gefietst langs de plassen, dat vind ik zo gezellig!! Zoon zit nu al een uurtje in t bad. Marlous, wat knap van N!! Daar kan je met recht trots op zijn!!
@Marlous Wat goed zeg! Hier is het potje weer even weg, aangezien L. ineens helemaal gaat huilen en ze er niet meer op wil. Ze heeft 1x een plasje gedaan op het potje, wat ze geloof ik zelf niet eens door had. En ook af en toe op de grote wc gezeten. Ze zakte er toen eventjes een beetje in, en sindsdien wil ze er niks meer van weten. Ze vind het ook helemaal niet fijn meer om zonder luier te lopen, terwijl ze eerst altijd meteen weg rende in haar blote billen. Dus ik laat het nu even gaan. Het potje staat in de kamer, en ze gaat er nu wel weer in haar spel op zitten met kleren aan. Over een tijdje gaat ze naar een groot bed, en gaan we een poging doen om de speen weg te krijgen (die heeft ze nu alleen met slapen) & tussendoor krijgt ze natuurlijk ook nog een zusje. Dus ik laat het potje even voor wat het is.
Wij zijn vandaag lekker naar het zwembad geweest. Was heerlijk! Morgen gaan we nog een paar uurtjes en dan morgenavond helaas vergadering Dan zit mijn vakantie er weer op, al hoef ik alleen maar woensdag te werken deze week Vandaag alweer 25 weken zwanger!
Grappig dat jullie ook met dat potje bezig zijn. Ik heb hier vrijdag een voorleesboekje gehaald bij de bieb over op het potje plassen. Dat vindt ze iig erg leuk, al hoeft dat niet zo veel te betekenen: ze vindt momenteel ALLE boekjes leuk! Het potje zelf staat helaas op zolder en ik heb er niet aan gedacht dat uit de kast te halen, voordat wij de zolder vol stouwden met allerlei spullen en dozen, omdat de benedenverdieping leeg moest... Overigens heb ik vandaag eindelijk de stoute schoenen aan getrokken en ben ik naar de ha gegaan om bloed te laten prikken. Ik had ondertussen al een maand zoiets van "dit is niet normaal, dit waait niet vanzelf weer over". Maar toch bleef ik er maar tegen aan hikken. Balen, want ik kreeg meteen vanmiddag al een telefoontje dat ik flinke bloedarmoede heb. Mijn hb is maar 5.4! Geen wonder dat ik me al die tijd zo moe voel! Wie weet hoe lang ik daar al mee heb rondgelopen. Ik ben echt een beetje geschokt en voel me ook zo dom en verdrietig: de afgelopen maanden hadden een stuk minder zwaar kunnen zijn, als ik niet zo moeilijk had gedaan over naar de ha gaan. Morgen en over vijf dagen komen de rest van de uitslagen binnen. Hopelijk is daarmee niks mis en blijft het hierbij, want dit is relatief makkelijk "op te lossen".
Janna, wees blij dat je bent gegaan! Niet boos zijn op jezelf, je doet er nu iets aan en het wordt opgelost. Tja, het potje. Gisteren heeft ze de hele dag in de blote kont gelopen, maar kennelijk is plassen bij oma spannender dan plassen bij mama... Ach, ik heb volgende week vrij, dan kijken we eens rustig verder.
@janna zooo meid ! idd niet kwaad zijn snap best je gevoel ben namelijk zelf ook iemand die vaak denk och gaat wel weer over !! er kan nu actie onder nomen toch dat jeje maar snel beter mag voelen knuff! ! @marlous wat een knappe meid !!! goed hoor !!! martijn heeft ook al 3x geplast op de pot hihi vanavond vroeg ik of hij ook wou plassen vloog meteen naar zijn pot bleef zitten... stinde een paar keer... en daar was een plasje hihi hij klapte daarna in zijn handjes lief !!!! @lovely lekker meid! vandaag ook nog lekker gezwommen?? aan alle fijne dingen komt helaas een einde verder een fijne vakantie gehad? ?
Meiden, Vanmorgen nog een zwangerschapstest gedaan en het streepje was beduidend lichter dan de laatste keer. Geen goed teken he?
Vind het vervelend om te zeggen, maar meestal is dat geen goed teken, nee... dan zit er minder hormoon in je lijf... Sterkte meid, knuff
Ik weet het...Vind het alleen zo vreemd dat ik helemaal geen bloed heb verloren of verlies. Het is alleen maar bruin geweest en er was wel een dooierzak op de echo vorige week te zien...Neem aan dat als je dit verliest je dat toch wel duidelijk zou moeten merken?