hey dames! wij krijgen onder voorbehoud haha(klinkt beetje raar) Weer een ZOON ! hierbij de foto van de onderkant van ukkie (eens kijken of jullie het piemeltje ook zien! ) en foto van het hoofdje
Frysk, ja inderdaad wel weer spannend ja. Voel je je anders dan anders, of zie je het wel? Hier alles goed, dank je. Zie ook wel hoe het komt hoor. Zit nu vlakbij vruchtbare periode, maar ben er verl minder mee bezig. Beter die instelling. Janna, jeetje logisch dat je zo moe bent. En dan ook nog pffeifer erbij. Ik heb wel eens gelezen dat het niet zozeer voor het vruchtje gevaarlijk is, meer vervelend voor de moeder. Terwijl google weer andere dingen zegt, maar dat geloof ik ook niet altijd hoor. Inderdaad even de arts vragen of GG&GD.. sterkte hoor. Lovely, en weer goedgekeurd.. Dmj, gefeliciteerd hoor!! Leuk 2 jongens!! Alles is leuk natuurlijk. Ik ziet zo gauw niet, maar ben daat ook slecht in hoor. Bloempje, wat verdrietig die onzekerheid. Wat knap dat je jezelf zo op stelt, maar het blijft wel ontzettend verdrietig die onzekerheid.. ik hoop dat het toch nog goed blijkt te zijn. Er gebeuren genoeg wonderen, al is dat ook iets wat je nu bijna niet meer gelooft. Ik duim voor je meid.
Bloempje, knuff meid... Dmj,, ik zie hem, haha! Die herken ik nu ook hè Janna, tjonge, logisch dat je moe was! Je kunt die pil misschien wel overboord gooien, als je ook de energie weer hebt om met manlief te sporten Salapio, handig die sites! Was vandaag bij mexx, shirt voor 4 euro en een stoere capuchontrui voor 12 euro. Was er blij mee. Helaas geen leuk broekje gevonden, maar ach Wij hebben een weekje vrij, heel fijn! Genieten van mooi weer, de vierdaagse en dochterlief!
Hoii! Even heel kort, want we zijn eigenlijk aan het inpakken voor onze vakantie die morgen begint, maar ik heb even pauze Waxen deed zeeeerrrrr!! Maar het schijnt ook meer pijn te doen tijdens je zwangerschap (en ook tijdens je menstruatie trouwens) daar had de mevrouw me al op voorbereid. M'n beenhaartjes waren echt nog te kort, dus nu is alleen m'n 'onderkant' en m'n oksels gedaan. Het was eerst wel geïrriteerd (rood en branderig gevoel) maar nu is het weer rustig en voelt het allemaal fijn glad en schoon! Precies op tijd voor de vakantie dus! Ik kijk even aan hoe lang het nu echt glad blijft (al weet ik dat dat de eerste keer niet zo lang is helaas) en of ik de moed heb om dan over een paar weken weer te gaan, of dat ik het weer ga scheren... In dat laatste geval heb ik eigenlijk voor niks pijn geleden... hmmm... ik zie het wel. Ik zal tijdens m'n vakantie misschien via m'n telefoon nog meelezen, maar alleen als er ergens wifi is Geniet van het mooie weer allemaal!
Janna, echt vervelend dat je er nu ook nog Pfeifer bij hebt. Maar persoonlijk zou ik daar mn kinderwens niet door laten beinvloeden en er voor gaan, wie weet duurt het even voordat je zwanger raakt. En als je net zwanger bent ben je sowieso ook moe. Ben je nog aan de pil? Anders kan je evt beginnen met ontpillen en het nog een maandje 'veilig' doen. Laag hb is zooo vervelend, had zelf eens een hb van 5.0 heb toen heel veel Floradix gedronken. Op advies van vk. En ferro-roosvicee en biefstuk gegeten haha! Je voelt je gewoon rot doordat je nergens energie voor hebt. Hoop dat je snel weer opknapt meid!! Geniet in ieder geval lekker van jullie vakantie, het lekkere weer en jullie kleine meisje! Bloempje, heel veel sterkte met wachten in onzekerheid en spanning. Bij mij liepen de testjes zelfs op terwijl het vruchtje al gestopt was met groeien. Hoop dat je snel zekerheid hebt! Hier; zit op cd 50/51..baal zo dat er niks gebeurd. Als ik komende week niet ongesteld wordt ga ik echt even langs de ha..wordt hier helemaal moedeloos van
@bloempje: ik vind het toch nog een lastig verhaal bij jou. Ik moet zeggen dat ik nog steeds niet helemaal geloof / wil geloven dat het fout zit. Dat de testen lichter kunnen worden naarmate de zwangerschap vordert heb ik wel vaker gehoord. Ik hoop het beste voor je! @dmj: Nee, dat piemeltje zie ik niet, maar toch gefeliciteerd! @sanny: balen dat je benen niet konden, maar aan de andere kant scheelt dat wel een hoop pijn! Veel plezier op vakantie! @mamsie: floradix vind ik echt vies, dus dat doe ik niet meer. (Ik moest dat drinken na mijn ks.) En heel erg nodig vind ik dat ook niet, want ik heb ijzertabletten op recept, dus die doen heus ook wel wat! Toch ben ik wel aan de roosvicee ferro. Wat balen trouwens dat je cyclus maar blijft duren! Het is natuurlijk bekend dat het na een mk allemaal even wat ontregelt is, maar dit duurt nou wel heel lang! Ik kan me voorstellen dat je daar moedeloos van wordt en er binnenkort mee langs de ha wil. @pfeiffer en zwangerschap: Ik heb het er ondertussen met ml over gehad en we weten het nog niet. We willen er misschien half augustus eens over gaan praten met de ha. Dan is de ha terug van vakantie en bovendien moet mijn hb tegen die tijd weer redelijk op peil zijn, dus de moeheid die ik dan nog voel, zal van de pfeiffer komen, waardoor we een betere inschatting kunnen maken. Ik wil inderdaad weten of het kwaad kan voor de baby, of dat het alleen vervelend is voor mij, maar geen effect op de baby zal hebben. Veel energie om met ml te sporten heb ik idd niet. Aangezien hij ook pfeiffer heeft, heeft hij die energie ook niet, dus het scheelt dat het in ieder geval niet voor spanningen zorgt! Aan de pil was ik sowieso al niet, want ik kan niet tegen hormoonhoudende ac. Wij hebben vanavond een last minute geboekt! A.s. maandag vertrekken we voor een weekje naar een park van Landall in Brabant, tegen de grens van Limburg aan. Ik heb vanavond wat lopen zoeken op internet wat we allemaal op het park en in de omgeving kunnen doen en ik krijg er steeds meer zin in! Ik moet nu dus wel ineens al mijn was weg gaan draaien morgen, zodat we zondag kunnen pakken!
@bloempje jeetje ja dat is behoorlijk dubbel dan he... hoop voor je dat je toch een mooie echo te zien krijgt maar toch is het goed om in gedachten te houden dat het idd niet goed is.. je bent je daar nu al aan het voorbereiden in je hoofd natuurlijk ! wens je igg heel veel kracht ! en een dikke knuffel, maar vind het toch lastig te begrijpen waarom je nu inpricipe geen echo kan krijgen? er zou nu toch al meer duidelijk kunnen zijn ?
@dmj Ach gossie wat een prachtige echo, dat lijkt er idd erg op de onze echo destijds leuk ! een knul erbij @sanny hahahah krijg er ineens een beeld bij hoe jij daar zn beetje gelegen hebt AAAAAAUUUWWW !! fijne vakantie meid ! geniet ervan ! @janna Jaaaa Flora-dix heb ik gekregen na de bevalling jakkes maar schijnt erg goed te zijn !! wat leuk zeg jij ook een fijne vakantie gewenst ! ze voorspellen prachtig weer !!
@meis. voel eig weinig, op licht gevoelige boobs na... en wat krampjes af en toe.. maar ja dat kan ook net zo goed ongi zijn he mn lichaam heeft me iets te vaak voor de gek gehouden jullie veeeel klusplezier!!!
ja klopt en dankjewel... @voor alle dames hier : wie van jullie heeft met een zwschap ook een voorliggende placenta gehad ... ik heb dat namelijk nu en als ik zo op google lees word ik daar niet echt vrolijk van...
Ik breek weer ffies in dmj, ik had ook een voorliggende placenta, maar hier niks geen gekkedingen mee gehad hoor.. Weet niet wat je op mr google tegenkomt? Heb je een laagliggende placenta is het een ander verhaal..
♥ Wij gaan voor een (2e) kindje in 2013! ♥ Aftellen tot eerste ronde ♥ : Janna (31) * Heeft al een dochter (09-12-2011)* Gaat beginnen na de verbouwing, mits ml dan beter is * Al begonnen ♥ : Mamsie86 (26)* Heeft al een dochter (29-11-11)*1e ronde* NOD: 25 juni 2013 Dreamer (23) * Heeft al een dochter (02-04-2012) * 3e ronde * NOD: 26 juni 2013 Muppet83 () * Heeft al een dochter (09-2012) * 1e ronde? * NOD: 8 juli 2013 Fryskfamke22 () * Heeft al een zoon (16-10-2011) * 5e ronde * NOD: 12 juli 2013 Meis23 (26) * Heeft al een zoon (12-2010) * 6e ronde* NOD: 28 juli 2013 Mamv1 (26) * Heeft al een zoon (21-05-2011) * 6e ronde* NOD: 6 augustus 2013 Mara81 (32) * Heeft al een zoon (16-12-2011) * 5e ronde (1e na vmk) * NOD: ♥ZWANGER♥ : Sanny76 (36) * Heeft al een zoon (10-05-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 01 oktober * Marlous (32) * Heeft al een dochter * 2e ronde * Uitgerekend: 17 oktober 2013 * Lovely24 (25) * Heeft al een dochter (21-05-2011) * 2e ronde * Uitgerekend: 21 oktober 2013 * Mcm78 (34) * Heeft al een zoon *1e ronde* Uitgerekend 21 november 2013 * Foofer (31) Heeft al een zoon (05-2011) *3e ronde* Uitgerekend: 26 december 2013 * Dmj (25) Heeft al een zoon (17-12-2010)*10e ronde* Uitgerekend: 08 januari 2014 * Bubble84 (28)* Heeft al een zoon (29-04-2011)*1e ronde* Uitgerekend: 17 januari 2014 * Bloempje (29) Heeft al een zoon * 7e ronde * Uitgerekend: Afspraken & controles ♥ : 30-07: Dmj, controle vk + geslachtsbepaling 31-07: Foofer, controle vk 01-08: Foofer, 19 weken echo 01-08: Lovely24, controle vk 06-08: Lovely24, 2/3/4D echo 15-08: Dmj, 20 weken echo 15-08: Lovely24, Groei echo + controle vk Heb mezelf er weer eventjes opgezet
ik heb een voorliggende op google word gezegd met kans op veel bloedingen , ziekenhuis opname etc... vandaar dat ik het vraag voordat ik mezelf bang ga maken met iets wat niet nodig is
@dmj ik had bij mn zwangerschap ook de placenta voor liggen. . hebben veel dames. .. ze zeiden toen dan het enige was dat je het schoppen minder voelt ofzo... ken er geen enge verhalen van
Heb ook nog nooit gehoord 'enge dingen' gehoord doordat je placenta voorligt..alleen idd dat je het minder snel/vaak voelt..zou me dr niet druk om maken iig anders had de vk/gyn je ook wel ingelicht.
Hier ook geen rare dingen over gehoord. Volgens mij had ik een achterliggende placenta (weet niet zeker meer, maar dan zal ik ff moeten kijken in de papieren.. )