@mamsie nou nee eigenlijk niet haha. voor ik onze zoon kreeg was ik 6xpj ongesteld ofzo (pcos) sinds mn inplanon verwijderd is elke maand mn regels gehad met een gemiddelde lengte van 30 ..
Jeetje meis, 2 miskramen dat is heftig! Spannend zeg over 3 maandjes trouwen Wij moeten nog steeds een datum kiezen hihi En nog van het zonnetje genoten? Ooohhhh nog 30 dagen werken Heerlijk! Dat is balen! Misschien over een paar daagjes
@mamsie toevallig was het vorige maand ook ff spannend och ik wacht rustig af mn ongi zal zsm wel door breken.. @mamv haha ja wie weet hoe is het met jou?
Hey ladies!! @beetjemama Hey!! Leuk om weer wat van je te horen. Jammer alleen dat het nog niet gelukt is bij jullie! Hier zijn er wel een aantal zwangeren bij. ik weet alleen niet tot waar jij hebt meegelezen anders zou je eens n onze lijst moeten spieken. jeetje over 3 maanden al trouwen! ik weet nog dat je hier kwam vertellen dat je gevraagd was. moet er nog veel geregeld worden? @fryskfamke balen meid. Maar zie dat je toch al 2 dagen overtijd bent, misschien is je eitje wat later geweest deze maand? In ieder geval nog geen bloed! @lovely nog genoten in Zeeland? Wij hebben in het zuiden vanmiddag toch wel de zon gehad, vond het goed warm maar het was wel te doen. Hebben jullie een leuke dag gehad? 26 weken alweer, vind jij het ook zo snel gaan bij een tweede zwangerschap? Ik schrik er af en toe echt van als ik tegen mensen vertel dat ik alweer 16 weken ben. Over 2,5 week hebben we alweer de 19 weken echo @dmj mooie echo hoor en leuk weer een jochie erbij! @janna och meiske toch, het gaat lekker he.. Het lijkt me goed om er gewoon even met de ha erover te hebben . Daarnaast goed naar je gevoel luisteren. Ik kan me voorstellen dat de wil steeds groter wordt, zeker omdat jullie na de verbouwing toch echt van plan waren om te gaan starten (ondanks dat je je zo al voelde zonder te weten wat er met je aan de hand was). Ik vind het dan nu ook wel heel knap hoe je je erdoorheen hebt geslagen!! En veel plezier op je welverdiende vakantie!! @bloempje hoe gaat het met jou? Wat een spannende tijd is dit voor je. Wanneer heb je de volgende echo? Is dat deze week al? Ik las dat je weer getest had, precies wat je zei; ik heb ook heel veel gelezen dat je hcg te hoog kan zijn voor een test op zo'n punt. Je kunt je er alleen extra gek mee maken gezien je situatie. Er zit niks anders op dan de echo weer af te wachten. Ik ga echt super hard voor je duimen!! @mamsie86 ja het kan lastig zijn om na een mk weer een normale cyclus te krijgen. Dat kom soms wel 6 tot 8 weken duren . Maar precies zoals je zegt, anders gewoon even naar de ha. Was het bloeden wel vrij snel gestopt? @sanny je bent al weg, maar als he het nog leest op je phone dan bij deze nog een fijne vakantie!! Wat is de bestemming (sorry, mijn geheugen is even een zeef ) @hier we hebben elkaar lekker afgewisseld met de buikgriep. Man man man, wat waren we ziek. Gadverdamme, dan weet je het weer hoe het is om je echt ziek te voelen. Nog even een nasleep gehad va misselijkheid, maar sinds eergisteren ben ik echt van de zwangerschapsmisselijkheid af!!! ik ben echt zo happy. Voel me heerlijk. Nog wel snel moe 's avonds, maar dat is niet erg. Houd wel van slapen hihi. Verder een leuk weekend gehad met bezoek en op bezoek gaan. Lekker genoten van het mooie weer!
Foofer, gaat snel he allemaal.. Balen dat jullie allemaal ziek zij geweest! Vloeien was na 10 dagen voorbij, en Hcg zo'n 14 dagen erna uit mn lichaam..
Foofer, mag woensdag om 12.30u voor de echo. Het is inderdaad heel spannend, maar wat de uitkomst ook mag zijn, het zal me iig duidelijkheid geven en dat is 100 keer beter dan deze vreselijke onzekerheid! Nog steeds wel pijnlijke borsten en ochtendmisselijkheid trouwens. Heel verwarrend die tegenstrijdige signalen!
@Foofer We hebben een lekkere dag gehad gisteren, met mooi weer! Het gaat zeker hard! Zeker omdat we eigenlijk nog niks gedaan hebben qua kamertje enzo, dus wil nu wel snel gaan beginnen eigenlijk.
Hier gewerkt vandaag, Nog 2 dagen te gaan Best vermoeiend met zulk weer Tot nu toe ziet het er donderdag ook nog lekker uit, dus dan wordt het wel weer een dagje zwembad Moet toch wat als je niet naar het buitenland gaat he.
Hoi meiden , Even snel een berichtje van mijn kant. Hier lekker genoten van het mooie weer en druk met voorbereidingen van de vakantie geweest. Vouwwagen zoveel mogelijk al ingepakt en spullen bij elkaar gezocht. Nu alleen deze week onze tassen nog pakken en dan eind van de week gaan we weg. Heb er echt zin in! Nu nog even twee dagen werken en dan heerlijk drie weken vrij. Bloempje alvast succes morgen bij de echo, zal voor je duimen!! Sanny, fijne vakantie! Janna, zo jij krijgt het ook even voor je kiezen zeg! Niet gek dat je zo moe was! Hoop dat je je echt snel beter gaat voelen! Ik ga werken! Reageer later wat meer op de rest weer! Tot snel dames
Hoooi! Hier (nog) niet aan het genieten van het weer Nog 1 dagje werken en dan weekend, dus dan wel lekker genieten van het mooie weer.
@mamsie86 dan zou je verwachten dat je cyclus weer snel op gang zou kunnen komen aangezien je maar 10 dagen gebloed hebt en je hcg zelfs na 14 dagen er al uit was. Anders inderdaad even langs de ha. Misschien nog een controle echo? Of heb je die al gehad? Heb je ook nog niks gemerkt van een eventuele eisprong? @bloempje morgen eindelijk uit je onzekerheid! Ik ga voor je duimen, alvast veel succes. @mara dat klinkt beter! Waar gaan jullie ook alweer naar toe? @hier morgen lekker een dagje vrij. Weer het zwembadje voor m'n zoontje op zetten en zelf een boekje lezen of iets. Gewoon even relaxen En ik heb vandaag een nieuwe telefoon gehaald dus daar ben ik ook weer even zoet mee
Het is inderdaad rustig hier! Maar het weer is ook heerlijk!! Sanny en Mara, alvast een hele fijne vakantie! Bloempje, heel veel succes morgen. Ik zal voor je duimen. Janna, hoe is het nu met je? Nog overleg gehad met je huisarts? Lovely, heerlijk is dat zo vroeg weekend. Ik werk gemiddeld 3 dagen, dus als ik het weekend werk en de dinsdag bijvoorbeeld, ben ik daarna een week vrij!! Heerlijk. Bij jou ook zoiets? Mamv1, hoe is het met jou? Foofer, alweer 16 weken.. Wat ga je hard. Ooh, wat leuk! Wat voor 1. Hier, inderdaad lekker genieten van de zon. Ik ben dan zo blij met m'n tuin. Wij gaan dit jaar niet echt weg, behalve een paar dagen naar Duitsland.Vind het niet zo heel erg. Vandaag evaluatie gesprek gehad van de peuterspeelzaal. Zoon doet het heel erg goed, hij scoort alleen op concentratie en spelletjes in een groep wat minder. Hij kan zich slecht concentreren, dus we gaan in de vakantie maar oefenen thuis. De laatste tijd is er erg veel strijd thuis, en dat voelt niet fijn. Hij gaat nu 2 dagdelen naar de psz, maar school vind ook dat hij eigenlijk 4 keer nodig heeft. Ik merk gewoon dat het hem goed doet, hij heeft heel erg structuur nodig. En hij is zo gelukkig samen met kindjes in de buurt. Ik ben benieuwd.
Meis23, zit er ook over na te denken om mn dochter op te geven bij een psz..maar worden ze daar al 'beoordeeld'? en ze kunnen je toch niet verplichten om 4 dagdelen te gaan?? Ze hoeft in principe niet eens naar de psz toch? Ik dacht dat ze op en bureau zei dat ze een kind 2 dagdelen adviseren. Ik denk dat het echt wel goed voor het kind is, alleen ik vind t soms wel dat het kind zooo jong al aan allemaal eisen moet voldoen en volgens grafiekjes moet presteren. Ik dacht erover om mn dochter 1x 1 dagdeel te brengen, omdat ik ze al 2x in de week bij mn schoonmoeder breng..heeft ze de andere dagen rust thuis. Foofer, ik dacht een paar keer dat ik mn eisprong zou hebben maar dat kan dan achteraf niet geklopt hebben dus ik weet t ff niet meer deze cyclus. Doe geen ovutesten ed. Beld donderdag even naar de huisarts want heb geen zin om zo nog een paar maanden te wachten Morgen voor de zekerheid maar even testen maar weet eigenlijk al dat t negatief is..
goeiemorgen dames ! hoe issie hier?? @bloempje ik duim heeel hard voor jullie !! @foofer heerlijk geniet er maar lekker van !! je treft het met dit mooie weer !! @mamsie hihi wie weet succes !!
Bloempje, heel erg veel succes.. Ik duim voor je Lovely, heerlijk.. Lekker kort weekje Frysk, goed hoor en daar? Hahaha Mamsie, het is niet echt beoordelen hoor.. Ze gaven ook aan dat ie nog zo jong is en lekker speels. Ze obeserveren alle kinderen om te zien hoe alle vlakken gaan, en daar komt een 'score' uit.. Ik vind het wel fijn om te zien hoe hij het doet en waarmee ik kan oefenen. Volgens mij is het sowieso 2 dagdelen, misschien is dit bij jullie niet zo. Ze verplichten het me absoluut niet hoor, ik heb zelf aangegeven dat 4 keer me meer op zn plaats lijkt voor hem, en dat beaamde zijn leidsters ook. Dat blijft nog altijd eigen keus natuurlijk. Ik ben tevreden over school en heb er een goed gevoel bij. Ze moeten nog lekker kind kunnen zijn hoor zonder aan teveel eisen te moeten voldoen.. Als hij gelukkig is ben ik dat ook
Meis, oke dan had ik het even verkeerd geinterpretteerd.. Vanaf welke leeftijd ging jouw zoontje daarheen? Moet mn dochter eigenlijk opgeven maar weet niet precies bij welke, er zitten er 2 hier op het dorp. Nog even uizoeken wast het beste is voor haar, ze zitten beiden dichtbij huis. Hier, vanmorge weer negatief getest zoals verwacht. Heb om 15.00 afspraak bij de huisarts. Curettage is nu 8 weken geleden. Daarna heb ik avonddienst..bleghh..geen zin!