Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013? (DEEL 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Oeh Lovely, jij ook weer aan het werk! Ik moet er weer zoooo inkomen! En dat na dat ene weekje vrij van mij! Jij bent langer weggeweest! Hopelijk is het vol te houden, hihi.

@Frysk: fijn dat het beter gaat met je schouder en veel plezier tijdens jullie minivakantie!

@Sherly: welkom! En jeetje, wat een discipline om zo'n groot aantal kilo's kwijt te raken! Petje af!

Ik kan me op werk helemaal niet concentreren en moet zeggen dat ik vooral heel erg merk dat ik vandaag voor het eerst in ehhh 10 dagen geen middagdutje doe. M'n kaarsje is nu echt een beetje uit, hihi. De warmte helpt ook niet echt mee, al valt die hier binnen op kantoor best mee én ik heb voor m'n vakantie al heel veel dingetjes afgerond met m'n collega die dingen van me gaat overnemen tijdens m'n zw-verlof, dus er is gewoon niet zo gek veel meer te doen nu...

Ik ga m'n la maar eens uitmesten, want tijdens m'n verlof gaan we allemaal verhuizen en daarna moeten we desk-share gaan doen, dus mag je geen eigen troep meer bewaren op werk.

Tot later!

2. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Haaaa meiden!

na een weekje vierdaagse ben ik ook weer een keer online :D en wat een boel is er gebeurd!

Allereerst Beetjemama, wat leuk dat je even komt buurten. 2 miskramen is wel heel vervelend... Maar jullie trouwdag komt eraan! geniet van de voorpret, trouwen is zooo leuk!!!

DMJ, geloof dat je al antwoord hebt op je placenta vraag, maar wilde even zeggen dat Janna helemaal gelijk heeft. En als je placenta aan de voorkant ligt, is er niets aan de hand. Heb ik ook gehad, het werkt alleen een beetje als stootkussen, maar daar schijn jij geen last van te hebben, haha!

Spannende tijden lees ik ook. Vervelend dat jullie zo lang op de uitslag moeten wachten...

Bloempje, wat zal jij opgelucht zijn zeg :D een kloppend hartje, 8,5 week zwanger, super nieuws! Daar durfden we alleen maar op te hopen ;)

Foofer, wat fijn je weer te zien. En dat je misselijkheid zakt, dat scheelt je een hoop ellende. Geniet ervan :)

mara, fijne vakantie!

Mamsie, peuterspeelzaal is hier minimaal 2 dagdelen (ochtenden) en vanaf 2 jaar en 4 maanden. N gaat vanaf oktober 2 ochtendjes spelen. Heb toevallig net de overeenkomst teruggestuurd. Het is wel gericht op voorbereiding van de kleuterklas, maar gelukkig wel spelenderwijs en gericht op het kind. Omdat N niet naar een kdv gaat, vind ik het fijn dat ze daar met andere kindjes kan spelen, ik merk dat ze daar wel aan toe begint te raken. En straks met broertje erbij is dit helemaal voor haar.

Sherly, welkom! Wauw -/- 60 kilo :$:$:$ Daar ben ik heel diep van onder de indruk! of je sneller zwanger bent weet ik niet (5 maanden is toch ook best snel?) maar goed voor je lijf zal het zeker zijn ;)

Sanny, hier ook last van ontbrekende dutjes... desk share? lijkt me eigenlijk niet zo fijn...?

Lovely... ik weet het niet meer... HOOOOI!

en dan last but not least, raptatepam rapatepam......

FRYSK JE BENT ZWANGER!!!!!!! GEFELICITEERD MEID!!!! MEE NAAR HET ONDERSTE RIJTJE JIJ! WAT HEERLIJK :D:D:D:D:D

3. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    ♥ Wij gaan voor een (2e) kindje in 2013! ♥

Aftellen tot eerste ronde ♥ :
    Janna (31) * Heeft al een dochter (09-12-2011)* Gaat beginnen na de verbouwing, mits ml dan beter is *
    Sherly182 () * Heeft al een dochter * Begint over 4 weken

Al begonnen ♥ :
    Mamsie86 (26)* Heeft al een dochter (29-11-11)*1e ronde* NOD: 25 juni 2013
    Muppet83 () * Heeft al een dochter (09-2012) * 1e ronde? * NOD: 8 juli 2013
    Meis23 (26) * Heeft al een zoon (12-2010) * 6e ronde* NOD: 28 juli 2013
    Dreamer (23) * Heeft al een dochter (02-04-2012) * 3e ronde * NOD: 31 juli 2013
    Mamv1 (26) * Heeft al een zoon (21-05-2011) * 6e ronde* NOD: 6 augustus 2013
    Mara81 (32) * Heeft al een zoon (16-12-2011) * 5e ronde (1e na vmk) * NOD:

♥ZWANGER♥ :
    Sanny76 (36) * Heeft al een zoon (10-05-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 01 oktober *
    Marlous (32) * Heeft al een dochter * 2e ronde * Uitgerekend: 17 oktober 2013 *
    Lovely24 (25) * Heeft al een dochter (21-05-2011) * 2e ronde * Uitgerekend: 21 oktober 2013 *
    Mcm78 (34) * Heeft al een zoon *1e ronde* Uitgerekend 21 november 2013 *
    Foofer (31) Heeft al een zoon (05-2011) *3e ronde* Uitgerekend: 26 december 2013 *
    Dmj (25) Heeft al een zoon (17-12-2010)*10e ronde* Uitgerekend: 08 januari 2014 *
    Bubble84 (28)* Heeft al een zoon (29-04-2011)*1e ronde* Uitgerekend: 17 januari 2014 *
    Bloempje (29) Heeft al een zoon * 7e ronde * Uitgerekend:
    Fryskfamke22 () * Heeft al een zoon (16-10-2011) * 5e ronde * Uitgerekend: 25 maart 2014

Afspraken & controles ♥ :
    30-07: Dmj, controle vk + geslachtsbepaling
    31-07: Foofer, controle vk
    01-08: Foofer, 19 weken echo
    01-08: Lovely24, controle vk
    06-08: Lovely24, 2/3/4D echo
    06-08: Marlous, controle vk
    15-08: Dmj, 20 weken echo
    15-08: Lovely24, Groei echo + controle vk

4. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Waaauuuww!!
    Van harte gefeliciteerd!! :D

5. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @sanny wij doen ook aan flex plekken. In het begin is het even wennen, maar op den duur is het toch wel leuk. Veel afwisseling in de mensen (wij hebben ook wel een grote afdeling)

@frysk de misselijkheid begint dus al te komen, had je daar bij je vorige zwangerschap ook last van?

@dmj hoe is het met jou? Lekker aan het genieten van jullie vakantie? Is de spanning al een beetje gezakt?

@janna hoe gaat het met jou? Slaan de medicijnen al een beetje aan?

@lovely even doorbijten meid, nog 9 weken en dan 16 weken thuis! :D al zullen dat niet echt rustige weken zijn ;)

@marlous heb je meegelopen of aan de kant gestaan? Ik zou dat best een keer mee willen maken, lijkt me wel een aparte ervaring.

@hier vandaag vrij gehad en lekker met mijn zoontje gezwommen en buiten met de kinderen uit de buurt gespeeld. Was gezellig, maar erg warm. Gelukkig weten we het binnen toch vrij koel te houden!
    Gisteren wat gedichtjes gelezen in een topic hier voor op het geboortekaartje. Ik moest bij eentje meteen huilen (hihi hormonen he!). Heb de pagina bij mijn favorieten gezet, kijken of ik hem over een tijdje nog steeds zo leuk/mooi vind. En zaterdag een groot bed gekocht voor meneertje! Echt leuk :D:D hij slaapt er heel goed in en was zo trots op zijn nieuwe bed. Hij is er ook nog niet uitgeklommen. En heel gek, misschien hebben sommige van jullie dezelfde situatie/gevoel, maar ik vind het ineens heel moeilijk om mijn zoontje naar een andere kamer te doen en die is ook nog eens op zolder. Zijn dit de hormonen? We hebben niet echt een andere keus, of wij moeten zelf naar de zolder, maar om de een of andere reden vind ik het niks om beide kindjes een verdieping lager te hebben. Is dit herkenbaar?

6. Janna

Janna Fanatiek lid

Hee dames! Ik ben vandaag terug gekomen van vakantie en heb ALLES bijgelezen. :$:D Pffff...

Allereerst: Frysfamke, gefeliciteerd! Wat super dat je zwanger bent! Zo ongeveer het laatste dat ik las voor ik weg ging, was dat je getest had en dat de test negatief was, maar blijkbaar was het toch raak! Fijn hoor!

En bloempje: wat een opluchting dat alles goed blijkt te gaan! Ik had er op basis van de "feiten" die je gaf over bloedverlies enzo nog wel vertrouwen in, alleen op basis van jouw gevoel niet echt meer. Maar het was dus toch gewoon goed! Super hoor!

@sanny: wat fijn dat je van je zwangerschapsmisselijkheid af bent! Ik hoopte zo voor je dat het weg zou trekken!

@dmj: wat een vervelend nieuws over je man. Ik kan me voorstellen dat je je daar ongerust over maakt. Wanneer horen jullie meer / gaan ze verder onderzoeken?

@mamsie: Wat goed dat je zelf het initiatief hebt genomen om naar je gyn te gaan, ondanks het advies van je ha. Ik hoop dat je daardoor snel meer duidelijkheid krijgt over hoe het nou komt dat je lf al zo lang duurt!

@sherly: Welkom! En wat een leuke avatar van vrouwtje theelepel! Er komen meteen allerlei nostalgische gevoelens naar boven! :D

@marlous: Net als foofer vraag ik me af of je hebt meegelopen, of aan de kant hebt gestaan.

@foofer: wat goed dat hij zo goed is gaan slapen in z'n grote bed! echt knap hoor! Ik kan me voorstellen dat je het moeilijk vindt om hem naar een andere kamer te "sturen" (want zo voelt dat voor jou) en dan ook nog op zolder. Maar waarschijnlijk vindt hij het zelf reuze spannend en voelt hij zich hartstikke groot. Anders was hij denk ik ook niet zo makkelijk gaan slapen. Ik zou zelf ook niet op een andere verdieping willen slapen als mijn pasgeboren baby.

Voor degenen die het vroegen: Wij hebben het nog niet met de ha over onze zwangerschapswens gehad. We hebben het er zelf een paar keer over gehad, maar hebben meer onze gedachten en gevoelens gewisseld. Aangezien die bij mij nog regelmatig wisselen, zijn wij er zelf niet uit, maar dat hoeft natuurlijk ook nog niet. Wel vinden we dat we ons beter moeten voelen dan nu, wanneer ik zwanger zou raken, want nu heb ik regelmatig het gevoel dat het water me aan de lippen staat en dat lijkt ons geen goed uitgangspunt voor een zwangerschap.
    Nadat ik door de ha gebeld werd met het nieuws, zijn we vrij snel op vakantie gegaan. Deze week hebben we geen tijd om naar de ha te gaan (we moeten klussen - echt klussen - omdat de keuken volgende week wordt geplaatst) en volgende week gaat de ha drie weken op vakantie, dus dat zal ook nog wel even duren. En dat vinden we ook wel goed zo, want er is geen haast bij. We zouden nu toch nog niet willen beginnen. (Hebben geen eens energie om samen te klussen. ;))
    Ik kreeg ook nog de vraag of de medicijnen aan slaan. Nou heb ik wel ijzertabletten, maar dat is alleen voor mijn bloedarmoede. Die zullen vast wel helpen, maar tegen pfeiffer is er geen behandeling, dus per saldo voel ik me nog niet echt beter.
    De vakantie was gelukkig wel leuk. Natuurlijk waren er dagen dat wij er allebei tegelijk doorheen zaten, of één van ons, maar dat is makkelijker te handelen met ons meisje. Maar er waren ook dagen / momenten dat we het heel gezellig hebben gehad en dat we echt hebben genoten van elkaar en ons meisje. Het is zo'n mooi kind en ze is zo knap! (Vinden wij dan... :p) Ze leert zo veel nieuwe dingen in een korte tijd. Het was echt een genot om haar bezig te zien.

7. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Klinkt goed Janna, fijn dat jullie zo hebben genoten. Pfeiffer lijkt me heel lastig, en het kan lang duren toch?

Ik heb met de 4 daagse met Pien in mijn hert (op zijn nijmeegs :)) langs de kant gestaan. Vorig jaar heb ik gelopen, dit jaar heb ik me uitgeschreven toen ik de eerste termijn achter de rug had. Ik loop volgend jaar weer mee, wat een geweldige happening!
    Ik moet er tussen staan heb ik gemerkt, na 10 jaar werken achter de bar, en een jaar lopen is dat toch wel de belevenis... Maar zwanger lopen, kan ik niet... Dus volgend jaar! Manlief heeft de 23e keer gelopen!

8. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Fryskfamke, fijn dat het beter gaat! Gelukkig heb je nog niet echt te klagen met je klachtjes. Hopelijk blijft het hier bij. Is het nieuws helemaal geland;) Veel plezier!

Mara, lekker zeg. Genieten!!

Lovely, 27 weken alweer. Wanneer ga je met verlof? Pfff, lange dag zeg in die hitte.

Sherly, welkom hier!! Zo 60 kilo!!! Petje af hoor!

Sanny, alle voorbereidingen voor het verlof kan ook nog een hele onderneming zijn. Helemaal nu met de warmte, enne ik heb te doen met de zwangere en deze hitte.

Marlous, leuk je weer te zien:)

Foofer, aah leuk, gedichtjes kijken. Ik ben niet zo van de lange gedichtjes, maar kon ook echt niet kiezen toen hoor!! Wat stoer van je zoon dat hij er nog niet is uitgeklommen. Weer een stapje naar het groter worden!

Janna, wat fijn dat jullie zo genoten hebben! En goed ook dat jullie over de gevoelens hebben gepraat. De wens is voor jullie ook groot, maar ook wel dapper dat jullie er nu nog even mee wachten, aangezien de pfeiffer enzo. Ik druk het wat rottig uit, maar je snapt vast wat ik bedoel. Kijk het einde aan het klussen komt ook in zicht! Is na de keuken plaatsen echt alles af?

Hier, vandaag naar de plas geweest met nog een groep. Allemaal kindjes en zoon vond het geweldig. Liep zo naar het diepe en 'zwom' daarna weer terug;) Hij heeft zo genoten. Ik heb hem niet gehoord, hij is de hele dag in het water geweest. Verder heb ik al 2 dagen helder wit rekbare afscheiding (sorry), en zit nu 5/6 dagen voor nod, vanaf m'n laatste keer gerekend. Ben er erg rustig onder, en voor het eerst deze maand zoek ik eens een keer niks op:D (nu vraag ik dit dan weer wel) Ik herken dit niet van vorige rondes of tenminste niet op gelet. Het kan alweer:D 2 kanten op hahah

9. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Hee meiden,

Reageer vanavond weer even op iedereen,
    Had er gisteravond geen puf meer voor :p
    En moet nu zo weer verder, over een uurtje weer beginnen.

Gisteren was best een lange dag, was er rond 17.00 eigenlijk wel helemaal klaar mee! Moest tot 18.30.

Voor wie het vroeg, ik wil proberen om met 36 weken te stoppen, dus na deze week nog 8 weekjes werken.

Vandaag vroeg, dus 16.30 klaar, wie weet wat eerder als het rustig is maar ga er niet van uit.

Verder ga ik niet klagen over het weer, want ik ben gek op de zomer, en voor je het weet is het weer voorbij.
    MAAAAAAR,
    Werken in deze temperatuur is toch wel een beetje vervelend (voorzichtig uitgedrukt :p) haha...

10. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Meis, Hoi! Klinkt als een leuke dag, fijn dt zoonlief ook zo heeft genoten!

Lovely, succes vandaag, ik ben ook om half 5 klaar... is het al zo laat? :D :p

11. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Leiden
    @Janna, fijn dat de vakantie zo leuk was. En dat jullie met z'n drietjes zo'n leuke tijd hadden! Pfeiffer kan inderdaad heel lang 'slepen' Gelukkig zelf nooit gehad, maar in m'n studententijd een aantal vrienden/vriendinnen wel. De één had dan de turboversie, die heel kort en heftig was en de ander was er maanden zoet mee. Echt vervelende dat je je herstel ook niet kunt versnellen ofzo.
    Goed dat jullie met elkaar blijven praten over jullie wens voor een tweede. Dat lijkt me heel belangrijk nu!

@ meis: lekker hoor naar het water met een groep! Gaan jullie vandaag weer?

@werkenden: succes vandaag! Hier is het op kantoor eigenlijk beter uit te houden dan thuis, dus is werken nu wel prima. Ik heb zowaar ook al wat nuttige dingen gedaan vandaag, haha. Toch nog wat klussen gevonden, waardoor ik de berg werk voor m'n collega wat verklein als zij over 10 dagen van vakantie terugkomt. Als k straks met verlof ga, zal ze het druk genoeg krijgen, dus dit is wel het minste dat ik kan doen :)

Vannacht een aardige nacht gehad trouwens. Dat viel erg mee! Jammer dt het bijna windstil is. De warmte in huis blijft zo hangen!

Oh, ik moet afronden. Heb even overleg.
    Groetjes!

12. Janna

Janna Fanatiek lid

@marlous: Ik dacht al, dat kan nooit dat je met deze hitte in deze termijn van een zwangerschap de vierdaagse loopt! :$ Wel sportief hoor, dat je 'm vorig jaar wel gelopen hebt en ook volgend jaar weer mee gaat doen! En dat je man hem serieus al voor de 23ste keer gelopen heeft! :$ Dan is hij of heel jong begonnen, of al behoorlijk oud (of allebei :p).

@meis: Nee, nadat de keuken is geplaatst wordt de houten vloer nog gelegd. Dan is de verbouwing klaar. Uiteraard moeten we dan nog wel schoonmaken, van alles van zolder halen, kasten weer in elkaar, inrichten, enz.
    Succes op het wachtbankje!

@sanny: Manlief had het er hier ook al over dat ie misschien maar beter weer aan het werk kon gaan, want daar heeft ie airco waar je kippenvel van krijgt! :D Maargoed, ik heb hem hier nodig! ;) Vandaag hebben we het plafond schoongemaakt, zodat het gesaust kan worden en afgeplakt. Ook heb ik het behang schoongemaakt en een stuk plafond gesausd, omdat daar veel kleurverschil zat met de rest van het plafond. (En nog twee ritjes naar de gamma: eerst voor een aantal dingen zoals stucloper en afplaktape en daarna voor dingen die we toch nog vergeten waren, zoals dat altijd zo fijn gaat met klussen... ;)) Donderdag gaan we sausen.

Edit: Ik wil er nog even aan toevoegen dat ik heel trots ben dat we vandaag geen ruzie hebben gemaakt. Mijn man heeft namelijk een hekel aan de hitte, hij kan daar absoluut niet tegen. Hij heeft ook een hekel aan klussen: twee linkerhanden en het gaat nooit zoals hij wil. Tel daarbij op dat we allebei al een kort lontje hebben vanwege onze pfeiffer en dat we slecht hebben geslapen, omdat dochterlief steeds wakker was door de hitte, en je hebt echt een recept voor oorlog! :D

13. Lovely24

@Marlous
    Pff, nou de dag ging best langzaam ook al was ik vroeg klaar :p

@Sanny
    Ja dat leek mij gister ook wel lekker, op een kantoor werken met airco.
    Het zweet stond me gister echt op plekken waar je het gewoon niet wil hebben hahaha!

@Janna
    Goed dat jullie geen ruzie gemaakt hebben :D
    Kan me voorstellen in deze situatie dat dat idd een recept voor oorlog zou zijn.

14. Lovely24

Gisteren was ik wel even klaar met werken :p
    Om het zo maar even voorzichtig uit te drukken zonder te veel te gaan klagen :D

Warm natuurlijk, pijn me voeten...
    Maar goed, vandaag nog 1 dagje en dan is het weekend voor mij.

Vannacht was het hier voor mijn gevoel echt de warmste nacht, de woonkamer is inmiddels 'afgekoeld' naar 28,5 graden ipv 29,5.
    En L. haar kamer was gisteren nog 30 graden!
    Gelukkig heeft ze goed geslapen en moet ik haar zo wakker maken denk ik.

Werkse!!

15. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Goeiemorgen meiden!

Janna :D hahahaha! Ik heb een vreselijk oude man, hij wordt al 40 dit jaar! :p En hij is begonnen met lopen toen hij 12 was. Dan mag je voor het eerst de 30 km lopen. Het zit in de familie, zijn pa loopt al 28 jaar, zijn moeder heeft ongeveer 20 keer gelopen. Het is een verslaving. Als je het leuk vindt en je kunt het, dan grijpt het je.
    Achter de bar maakten we altijd grapjes over wandelaars, dat het maar een rare hobby is. maar nu ik er zelf aan mee heb gedaan, moet ik daar toch een beetje op terugkomen!

Er was trouwens een zwangere vrouw die hem heeft meegelopen. Ik geloof zelfs uitgelopen! Die was net zo lang zwanger als ik... :$ Ken haar verhaal niet, maar over het algemeen vond ik het niet heel erg verantwoord klinken... Ik had het bij lange na niet gered.

Trouwens, ik ben ook heel erg trots op jullie, dat is een recept voor een kruitvat :D Gister manlief chaggie gehad, en ben maar gaan liggen, want anders had het ook wel kunnen ploffen, dus begrijp je heel goed!

Lovely... nog 1 dagje! Dat is te overzien! Mijn dagen duren ook lang, ik voel met je mee!
    Ah, al een graad gezakt, scheelt een hoop ellende ;) Hier was het bij N ook zo warm, maar ze slaapt er aardig doorheen *klopt dit af*

Heb het benauwd... puk speelt in mijn buik en ik krijg geen lucht. Ga zo even rondwandelen... hopelijk zakt ie wat...

Werkze of geniet van het mooie weer!

16. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @sherly
    Welkom meid, spannend allemaal :D heel veel succes met zwanger worden ! allemachtig 60 kilo !! wat onwijs knap van je !!

@marlous
    waaaah je bent er weer ;) !!! wat hebben jullie het ook getroffen met de vierdaagse he met het schitterende week :D jaaaa ik ben ook meeeeee :D !!

@meis
    haha het is soms nog een beetje onwerkelijk... vooral als ik s avonds ineens in slaap gevallen ben op de bank haha :p !! thanx :D spannend meid :D we duimen :D !!

@lovely
    we moeten er ff aan wennen he :p !! maar hier al regen.. mis het zonnetje al hoor ;) druk aan de klus hier.. huis klussen;) dus wel fijn ff een koelere dag :) anders kon mn mannetje ook wel van het dak vallen met dat snik hete weer :p

@janna
    wat fijn zeg dat je zo genoten hebt :D !!
    zal ook wel zo gaan denk ik als je uit de buurt van
    nijmegen komt om het van kleins afaan te lopen?
    ziet er altijd zo gezellig uit haha :D hoe is het verder met jou?

@hier
    me vrijdag nog ff voor mvm aangemeld... en zonet me online
    bij een VK aangemeld.. ze nemen zsm contact met me op :)
    spannend allemaal :) we zijn inmiddels weer thuis, gister 3.5 uur in de auto gezeten met die hitte pffff maar ons kleine vriend heeft geen kick gegeven !! ooooh wat waren wij trots !! zweet liep hem overal langs de stakker... nu thuis lekker verder vakantie vieren :D
    fijne dag allemaal en voor de meiden die werken .. WERKSE !!

17. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Leiden
    Hoii!

Weet niet hoe het bij jullie is, maar hier op werk in Den Haag is het lekker een stuk afgekoeld! In m'n lunchpauze net een wandeling gemaakt met m'n collega en dat was echt heerlijk in m'n lange jurk met nog een bolerootje met korte mouwen erover. Echt een verademing hoor!

Voel me alleen een beetje knel zitten in m'n strapless bh. haha. Die band zit wat strakker en nu voel ik me nogal opgeblazen, maar dat kan ook door de kibbeling die ik gegeten heb komen :D Moet wel veel boertjes laten nu, hihi, gelukkig zijn er veel collega's op vakantie en deel ik de kamer nu maar met 1 iemand.

Petje af dat jullie het gisteren gezellig hebben gehouden, Janna! Er waren inderaad veel ontploffings-bevorderende factoren aanwezig!!

Ik kan me weer slecht concentreren op werk :( Na de pauze is m'n hoofd leeg ofzo. Het helpt ook niet mee dat ik steeds whatsappjes ontvang van de andere 3 meiden die mee op kamp gaan over welke dingen we gaan kopen voor de thema's op kamp :) We zouden eigenlijk maandag naar de Noordermarkt in Amsterdam gaan om gekke kleren te scoren, maar dat is van de baan (en om eerlijk te zijn, wist ik niet of ik een dagdeel slenteren nog wel vol zou houden, dus ik vind het niet zo erg, hihi) Nud nu maken we kleding-afspraken via whatsapp en wisselen tips uit en als iemand bij de Action ofzo is en iets leuks ziet, wordt er een foto verstuurd met de vraag of de anderen dat item ook willen :)
    Al met al leuke voorpret, waardoor ik al helemáál geen werkzin meer heb :D

Oh, ik word weggeroepen... nuttige dingen doen!

18. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @sanny
    was vanmorgen wel ff koel...
    maar de temp is hier alweer lekker
    opgelopen!! heerlijk toch !!
    hoop dat je inmiddels lekker thuis
    bent !

19. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    jheetje meiden wat gaan jullie znel zeg en ik kom dan ook nog eens zo maar binnen vallen in jullie clubje hahhaahha dus soms is het nog wat onduidelijk maar datmoet goed gaan komen hahaha.
    en voor de duidelijk heid ik ben de 60 kwijd geraakt door een maag verkleining te laten zetten. Ik kon het echt niet zo maar ja wel vaker een kilo of 30 kwijd geraakt maar toch weer er terug aan gegeten dus dit was voor mij de oplossing. ben er erg blij mee en hopelijk kunnen we nu snel en gezond zwanger worden van onze 2de.

20. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Haaa, na 2 uur airco ben ik weer op temperatuur :) Tijd om wat te typen aan jullie!

Sherly, je bent nog steeds 60 kilo kwijt, wat zal dat fijn zijn (helemaal met dit weer ;))

Sanny, ik doe mee met de slechte concentratie... Merk echt dat de warmte en het slechte slapen wel zijn tol eist... Ik doe wat moet, maar echt veel meer komt er niet uit mijn handen...:(

Frysk, haha in slaap vallen op de bank hoort erbij! Nu lekker slapen, over een half jaar is dat een stuk lastiger, haha! :D

Ga maar eens even naar de supermarkt. heb zin in LEKKERS en vind dat ik het heb verdiend. Waarom? Gewoon omdat het kan :p

Deel Deze Pagina