Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013? (DEEL 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janna

Janna Fanatiek lid

@foofer: Wat fijn dat alles goed is met jullie kleintje!

@PCOmama: Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Ik had laatst al in je handtekening gezien dat je bijna op je uitgerekende datum zat. Fijn dat alles goed is gegaan!

@mara: Wat balen dat je weer ongesteld bent geworden! :x Logisch dat je daar even helemaal ondersteboven van bent!

@mcm: Wat verdrietig van jullie kat zeg! Zijn jullie al over de eerste schok heen? Zal nog wel even duren voor je daar weer overheen bent, want een huisdier is vaak zo'n belangrijk deel van het gezin... :( Hopelijk kun je vannacht goed slapen.

@hier: Ik ben vanmiddag teruggekomen van de logeerpartij bij mijn schoonouders. Dl heeft het leuk gehad. Ik ook wel. Ik kan niet zeggen dat ik er van bijgekomen ben, maar dat had ik ook niet verwacht: zo werkt pfeiffer niet. Je voelt je niet beter door een weekje rustig aan doen. ;) Gelukkig heb ik wel rustig aan kunnen doen. Het was wel fijn dat ik even wat minder belast werd.
    Eerlijk gezegd zit ik erover te denken om me hier af te melden. Ik denk dat het nog wel eens een hele tijd gaat duren voordat ik me weer goed genoeg voel om mijn lijf een zwangerschap aan te doen. :( Als we dit kalenderjaar nog kunnen beginnen, mogen we in onze handjes knijpen, maar dat verwacht ik eerlijk gezegd niet. :( Het lijkt me dan ook een beetje nutteloos om hier mee te blijven schrijven, zeker omdat ik het zo langzamer hand ook wel confronterend vind dat sommigen al zo ver in hun zwangerschap zijn en dat PCOmama zelfs al bevallen is, terwijl ik tegelijk met jullie begonnen was. :( Ik moet mijn zwangerschapswens/kinderwens een tijd in de ijskast zetten, en ik denk dat dat makkelijker te accepteren is als ik hier niet meer mee schrijf...
    Ik ga jullie wel missen. Ik vond het gezellig om hier mee te schrijven en jullie een beetje te leren kennen, want zo voelt dat toch. Bedankt voor alle gezelligheid, medeleven en tips!

2. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @mcm ahhh :(:( gecondoleerd. Het is altijd rot om een huisdier af te moeten geven, welke leeftijd dan ook. Sterkte ermee. En heel krom misschien, maar ook nog gefeliciteerd met je man!

@mamv1 je maakt het echt spannend zeg! Waarom vandaag niet al een testje? :D:D

@mamsie logisch dat je nog met regelmaat een dip hebt. Je hebt even mogen genieten van een tweede zwangerschap waardoor je des te beter weet hoe graag je weer zwanger wilt zijn. Als je cyclus dan ook nog eens lang op zich laat wachten dan wordt je geduld goed op de proef gesteld.
    Maar weet je, je gaat hulp krijgen. En het gaat je weer lukken, want het is al 2x eerder gelukt! Hopelijk put je hier een beetje positiviteit uit. Als je zo in de put blijft zullen de dagen ook extra lang duren. Probeer dus lekker te genieten van het mooie weer, van je dochtertje en andere leuke dingen om je heen. Voor je weet ben je zover dat je hier een positieve test komt showen. Ik weet niet in hoeverre jij erin gelooft, maar ik heb altijd het gevoel dat als je er minder mee bezig bent en positief bent, het sneller aanslaat. knuffel meid!

@sanny lekker rustig aan doen hoor, als je weer tijd hebt dan zien we je vanzelf wel weer. Succes met alles!

@janna lekker een beetje bij kunnen slapen voor zover dat kan met pfeiffer?

@meis oh lekker bijna vakantie!! Gingen jullie nog weg!

@hier vandaag gewerkt in de airco gelukkig :) en echt een heerlijk weekend gehad. Zo fijn dat het nu echt aftellen is naar de vakantie. Zo'n zin om lekker met mijn gezinnetje tijd door te brengen :)

3. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @janna we hadden tegelijk gepost en nu lees ik dat je stopt met mee schrijven :( ik begrijp je heel goed hoor, maar vind het erg jammer. Het is precies zoals je zegt; je leert elkaar toch een beetje kennen en leeft ook echt met elkaar mee. Maar zoals ik al zei begrijp ik je keuze wel. Puur voor jezelf. Wat mij betreft mag je lekker mee blijven kletsen ook al duurt het nog even.. Wie weet bedenk je je nog over en tijdje. Succes met alles en hopelijk spreken we elkaar snel weer!

4. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Mijn NOD is idd vandaag, maar heb nog niet getest. Want ik wacht nog ff een paar daagjes extra. ;) Heb namelijk wel vaker een langere DPO

Straks zal ik ff op iederen reageren ;)

5. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    @janna

jammer dat je je afmeld meis maar ook begrijpelijk!
    heel veel succes met alles toegewenst en misschien komen we elkaar in de toekomst hier nog weer tegen!
    dikke knuffel

6. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    @ janna: wat jammer dat je niet meer komt kletsen; maar ik begrijp je heel goed hoor! Sterkte met alles, en mocht je een keer zin hebben, dan vind ik het fijn om nog eens te horen hoe het met je/jullie gaat!

7. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Dag meiden,

Had ik dat er niet neer gezet hoe ze heet joh :) Ze heet Sophie :D

Ze doet het hartstikke goed, de BV loopt als een trein dus deze mama is happy de peppy! Ze was bij de geboorte 2980 gram, was vervolgens flink afgevallen, maar inmiddels ook alweer 90 gram aangekomen dus we mochten stoppen met het bijvoeden van de bv middels een spuitje. Nu komt ze netjes om de 3/3,5 uur en in de nacht is het rond de 4,5 uur... ze is erg tevreden en haar grote broer is de grote trots himself... gisteren gaf hij nog heel schattig aan dat hij mama ging helpen totdat Sophie 4 jaar is ;)

Meiden, ik hoop dat jullie ook gauw of zwanger zijn of jullie kleintjes in je armen mag sluiten!

8. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Hoi meiden,

Sorry kom even snel mezelf melden hoor, drukke dag gehad gisteren.
    Nu alweer uit bed, moet zo om 7.30 beginnen.
    Eigenlijk een veel te korte nacht gehad, viel pas laat in slaap en 6.00 dus weer eruit.

Vanavond hebben we eindelijk de 3/4D echo :D:D
    Heb er zin in!!

Fijne dag & werkse!!

9. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @lovely alvast veel plezier vanavond met de echo!!

Werk ze allemaal, of als je vrij hebt een fijne vrije dag :)

10. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Janna, je moet natuurlijk doen waar jij je het beste bij voelt! Maar ik vind het jammer dat je weggaat..voel me wel een beetje eenzaam in het 'bovenste rijtje' maar als t jou te veel energie kost en te confronterend is moet jet het niet doen hoor..
    Knuffel en hopelijk zijn jullie samen snel weer opgeknapt en sterk voor een brusje!

Foofer, dank je wel! Ps.ben al 3x zwanger geraakt:) en idd hoe minder ik er mee bezig ben hoe minder verdriet ik ervan heb. Soms overvalt het je ineens weer en kan ik t heel de dag niet uit mn hoofd zetten. Zal vast wel goed komen,ooit!!
    Jij hebt bijna de 20 weken echo zeker?
    ;

11. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    Hoi meiden,

mag ik met jullie mee kletsen?
    Ik ben nog nieuw hier op het forum.
    Wij zitten nu in ronde 5. 12 aug. is mijn NOD...

groetjes
    Bloomy

12. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

@Janna wil je heel veel sterkte wensen!!

Bloomy welkom!!! En spannend mijn NOD is een dag later hoewel wij zaterdag toch even gaan testen. :p

13. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Ha meiden!

Janna, :(:( Ik zal je missen meid! Want ondanks dat je op eenzame hoogte in ons lijstje staat, hoor je er wel helemaal bij hoor! En je reacties zijn ondanks je tegenslagen toch meestal zo nuchter dat ik er een grote glimlach van krijg. :) Je bent altijd welkom en wat mij betreft blijf je lekker op het lijstje staan (met daarachter: komt af en toe buurten?). Als je dan zelf wil, zien we je vanzelf weer terug!
    Denk aan jezelf, succes en sterkte met de pfeiffer, knuff meid!

mamv1, en...? weet je al iets?

Bloomy, welkom op het forum! Spannend, je NOD is al dichtbij

Lovely, veel plezier!

PCOmamam, leuk Sophie! En fijn dat ze lekker groeit op de bv. Aah, een trotse broer :)

mamsie knuff

Hier weer bij der vk geweest en alles was goed. Mijn buik was erg mooi (zei zij, verzin ik niet ;))en de groei was prima. hartje klopte goed, ijzer was goed en over 2 weken terug voor de echo. Ben wel benieuwd naar ukkie ;)

14. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Mcm, aah wat zielig zeg! Zo van de 1 op het andere moment :( Sterkte!

Mamv1, je maakt het wel heel erg spannend hoor!! Nog niet getest?? Ben benieuwd :D

Janna, ik snap best dat het confronterend is. De wens is zo groot, en voor jullie gevoel is het dan niet verstandig. Ik hoop je gauw nog eens hier te zien, wat mij betreft ben je gewoon welkom. En net wat Marlous.al zei, je kan gewoon lekker op het lijstje.blijven hoor. Sterkte meid.

Foofer, wij gaan niet weg dit jaar! Moeten nog een schuur bouwen en de badkamef doen, dus dat is ook best wat geld. Misschien nog een weekendje ofzo. En jij, gaan jullie nog weg?

Mamsie, even een knuffel.

Marlous, fijn dat alles goed is.

Lovely, en hoe was de echo?

Bloomy, welkom!

15. Lovely24

♥ Wij gaan voor een (2e) kindje in 2013! ♥

Aftellen tot eerste ronde ♥ 2 :
    Janna (31) * Heeft al een dochter (09-12-2011)* Weer voor onbepaalde tijd uitgesteld wegens ziekte :( *
    Sherly182 () * Heeft al een dochter * Begint over 3 weken

Al begonnen ♥ 5 :
    Mamsie86 (26)* Heeft al een dochter (29-11-11)*1e ronde* NOD: ??
    Dreamer (23) * Heeft al een dochter (02-04-2012) * 3e ronde * NOD: 31 juli 2013
    Mamv1 (26) * Heeft al een zoon (21-05-2011) * 6e ronde* NOD: 5 augustus 2013
    Bloomy () * Heeft al een zoon () * 5e ronde* NOD: 12 augustus 2013
    Yasmijnkai (26) *Heeft al een dochter (13-12-2012) *1e ronde* NOD: 13 augustus 2013
    Mara81 (32) * Heeft al een zoon (16-12-2011) * 7e ronde * NOD: 30 augustus 2013

Zwanger ♥ 10 :
    Sanny76 (36) * Heeft al een zoon (10-05-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 01 oktober *Krijgt een verrassing!
    Marlous (32) * Heeft al een dochter * 2e ronde * Uitgerekend: 17 oktober 2013 * Krijgt een zoon!
    Lovely24 (25) * Heeft al een dochter (21-05-2011) * 2e ronde * Uitgerekend: 21 oktober 2013 * Krijgt een dochter!
    Mcm78 (34) * Heeft al een zoon *1e ronde* Uitgerekend 21 november 2013 * Krijgt een dochter!
    Foofer (31) Heeft al een zoon (05-2011) *3e ronde* Uitgerekend: 26 december 2013 *Krijgt een verrassing!
    Dmj (25) Heeft al een zoon (17-12-2010)*10e ronde* Uitgerekend: 08 januari 2014 *Krijgt een zoon!
    Bubble84 (28)* Heeft al een zoon (29-04-2011)*1e ronde* Uitgerekend: 17 januari 2014 *
    Bloempje (29) Heeft al een zoon * 7e ronde * Uitgerekend: ?
    Fryskfamke22 () * Heeft al een zoon (16-10-2011) * 5e ronde * Uitgerekend: 25 maart 2014
    Meis23 (26) * Heeft al een zoon (12-2010) * 6e ronde* Uitgerekend: 7 april 2014

Bevallen ♥ 1 :
    PCOmama (30) * Heeft al een zoon (09-06-2007) * Bevallen van een dochter (01-08-2013)

Afspraken & controles ♥ :
    08-08: Sanny76, controle vk
    09-08: Dmj, controle gyn
    15-08: Dmj, 20 weken echo
    15-08: Lovely24, Groei echo + controle vk
    19-08: Meis23, Vroege echo vk
    27-08: Fryskfamke, intake en 1e echo vk
    28-08: Foofer, controle vk
    02-09: Meis23, Termijn echo vk
    09-09: Meis23, Intake vk

16. Lovely24

@Janna
    Jammer, je bent er inderdaad ook al vanaf het begin bij.
    Maar ik snap dat het lastig is.
    Wat de rest ook zegt, kom gewoon langs als je daar zin in hebt en ik hoop dat jullie er snel bovenop zijn en niet langer je wens hoeven uit te stellen.

@Marlous
    Fijn dat alles god was :D

@Bloomy
    Welkom :D
    Je staat op het lijstje!

17. Lovely24

Sorry voor de late reactie :p
    Zat ineens met een ziek meisje hier gisteravond die al 3x gespuugd had en niet wilde slapen ook.

Gelukkig kunnen regelen dat ik sowieso pas om 12.00 hoef te beginnen vandaag, zodat ik in de ochtend nog even kan kijken of ze wat binnenhoudt en hoe het gaat.
    Vandaag is haar crèchedag dus is niet zo handig.
    Ze lijkt wel weer wat opgeknapt, is inmiddels ook al weer wakker namelijk en zit nu een beschuitje te eten.

De echo was heel leuk! Ze was wel heel eigenwijs en hield constant haar handjes voor haar gezicht. Maar toch nog wat leuke plaatjes mee gekregen.
    Denk dat ze wel op haar zus lijkt, alleen lijkt deze wat vollere lippen te hebben op de echo.
    Zal zo nog even de echo's van L. er bij pakken dan kan ik ze naast elkaar leggen.

Verder is het nog steeds een meisje :D
    & heeft ze haar ook opgemeten en kwam precies overeen met de termijn en allemaal heel gemiddeld. Hoofdje er iets boven maar binnen alle lijnen nog, dus dat is ook fijn!
    (Al had me collega dat ook met de pretecho en met de groeiecho liep ze ineens ver voor dus we zien het volgende week :p)

18. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Ach Lovely, beterschap voor je meisje, hoe is het nu? Heeft ze het beschuitje binnen gehouden?

Fijn dat de echo zo leuk was! laat je ook een foto zien? Gelukkig is het nog steeds een meisje :D

mamv1, hoe is het nu? :p

mcm hoe is het nu bij jullie? Zoonlief al een beetje getroost over het verlies van poes? Wel heel sneu hoor, en kinderen raken zo gesteld op die beestjes... :(

Probeer de echo te verzetten, manlief kan er niet bij zijn. Hopelijk kan dat, anders moet ik alleen en met de echo's vind ik dat niet leuk... :(

19. Lovely24

Ons tweede meisje!

20. Lovely24

@Marlous
    Ja het leek de goede kant op te gaan, 1,5 beschuitje op en wat gedronken.
    Later een half stukje banaan op maar toen kwam het er toch weer uit.
    Zo zielig, helemaal huilen natuurlijk van het spugen.

Ze is op de bank gaan liggen en Nijntje opgezet en toen is ze in slaap gevallen, dus ze ligt nu te slapen.

Mijn moeder is klaar met werken dus komt zo deze kant op dan ga ik nog even werken.
    Vanochtend kon er gelukkig nog inval geregeld worden voor me, en misschien ook wel de hele dag maar goed het is natuurlijk ook vakantieperiode dus weinig vaste mensen. En gelukkig is ze bij oma in goede handen ;)

Deel Deze Pagina