Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013? (DEEL 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Mooi Lovely!!!

2. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Is dat de groeiecho die je wil verzetten?
    Wanneer zou je hem eigenlijk hebben?

3. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    ♥ Wij gaan voor een (2e) kindje in 2013! ♥

Aftellen tot eerste ronde ♥ 2 :
    Janna (31) * Heeft al een dochter (09-12-2011)* komt af en toe buurten *
    Sherly182 () * Heeft al een dochter * Begint over 3 weken

Al begonnen ♥ 5 :
    Mamsie86 (26)* Heeft al een dochter (29-11-11)*1e ronde* NOD: ??
    Dreamer (23) * Heeft al een dochter (02-04-2012) * 3e ronde * NOD: 31 juli 2013
    Mamv1 (26) * Heeft al een zoon (21-05-2011) * 6e ronde* NOD: 5 augustus 2013
    Bloomy () * Heeft al een zoon () * 5e ronde* NOD: 12 augustus 2013
    Yasmijnkai (26) *Heeft al een dochter (13-12-2012) *1e ronde* NOD: 13 augustus 2013
    Mara81 (32) * Heeft al een zoon (16-12-2011) * 7e ronde * NOD: 30 augustus 2013

Zwanger ♥ 10 :
    Sanny76 (36) * Heeft al een zoon (10-05-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 01 oktober *Krijgt een verrassing!
    Marlous (32) * Heeft al een dochter * 2e ronde * Uitgerekend: 17 oktober 2013 * Krijgt een zoon!
    Lovely24 (25) * Heeft al een dochter (21-05-2011) * 2e ronde * Uitgerekend: 21 oktober 2013 * Krijgt een dochter!
    Mcm78 (34) * Heeft al een zoon *1e ronde* Uitgerekend 21 november 2013 * Krijgt een dochter!
    Foofer (31) Heeft al een zoon (05-2011) *3e ronde* Uitgerekend: 26 december 2013 *Krijgt een verrassing!
    Dmj (25) Heeft al een zoon (17-12-2010)*10e ronde* Uitgerekend: 08 januari 2014 *Krijgt een zoon!
    Bubble84 (28)* Heeft al een zoon (29-04-2011)*1e ronde* Uitgerekend: 17 januari 2014 *
    Bloempje (29) Heeft al een zoon * 7e ronde * Uitgerekend: ?
    Fryskfamke22 () * Heeft al een zoon (16-10-2011) * 5e ronde * Uitgerekend: 25 maart 2014
    Meis23 (26) * Heeft al een zoon (12-2010) * 6e ronde* Uitgerekend: 7 april 2014

Bevallen ♥ 1 :
    PCOmama (30) * Heeft al een zoon (09-06-2007) * Bevallen van een dochter (01-08-2013)

Afspraken & controles ♥ :
    08-08: Sanny76, controle vk
    09-08: Dmj, controle gyn
    15-08: Dmj, 20 weken echo
    15-08: Lovely24, Groei echo + controle vk
    19-08: Meis23, Vroege echo vk
    27-08: Fryskfamke, intake en 1e echo vk
    28-08: Foofer, controle vk
    29-08: Marlous, groei-echo
    02-09: Meis23, Termijn echo vk

09-09: Meis23, Intake vk

Even afspraak toegevoegd en janna's status veranderd.

Wat hebben we trouwens veel jongens-mama's!

4. Lovely24

Jaa dat zag ik ook laatst, in het zwangeren rijtje zijn we nu de enige die al een dochter hebben :D

5. Lovely24

Ben wel benieuwd naar Sanny & Foofer hoor :p
    Ik hou niet van verassingen hahaha!

6. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Ja, Sanny duurt niet lang meer, maar Foofer houdt ons in spanning!
    Foofer, weet je het zelf wel?

7. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @marlous ja wij weten het inmiddels :D in het begin was het nog even moeilijker om het voor ons te houden, dat was bij ons zoontje ook. Maar nu we een weekje verder zijn is de adrenaline weer gezakt en wordt het makkelijker om het niet te vertellen. Ook wel leuk om dit nog met z'n tweeën te kunnen delen :)
    Alleen naar een echo gaan zou ik ook niet doen, maar je hebt hem gelukkig kunnen verzetten!

@lovely wat een mooie echo!! Ik houd normaal niet zo van 3D echo's, maar jullie kleine meid poseert mooi :)
    En beterschap met je dochter, zo zielig om ze te zien overgeven he!

@bloomy welkom. Was je bij de eerste snel zwanger?

@hier ik weet niet of er weer iets in de lucht hangt, maar ik heb vanochtend weer moeten overgeven en zo moe! Heb mijn eten vanmiddag wel binnen kunnen houden tot nu toe.
    Morgen is mijn mannetje jarig en gaan we uit eten. Als het met mij gewoon goed blijft gaan. Wel gezellig weer een avondje samen.

8. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @mamv1 nog niet ongi of al getest? :D

9. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Net nog even naar de vk geweest. Had even gebeld om te vragen of dit normaal is, ik herken het namelijk niet van mijn zoontje en dat kan je wat onzeker maken :)
    Gelukkig was alles goed! Omdat ik tot 16 weken ziek was heb je meer kans om later in de zwangerschap weer ziek te worden. Met name nu omdat je baby met 20 weken weer een groeispurt krijgt. Gewoon rustig aan doen, desnoods halve dagen gaan werkenals dat nodig is. Ben morgen in ieder geval vrij.

10. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@all
    Ik heb nog niet getest. Ik heb vandaag testen besteld. :D Mijn temp is nog steeds hoog dus ben heel erg benieuwd

11. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @mamv1 spannend zeg!! Krijg je de testjes vandaag al binnen?
    Ohh ik ben echt benieuwd :)

12. Lovely24

Spannend mamv1!!

13. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

14. Mara81

Mara81 Actief lid

4 mrt 2013
    435
    0
    0
    Hoi meiden,

Janna jammer dat je afstand neemt, maar ik snap je wel. Kom maar gewoon buurten inderdaad wanneer je zin hebt :) wil je veel sterkte wensen met alles. Hoop dat je je snel beter voelt en meer energie hebt.

Mamv1 spannend zeg!

Hier Is Jurre een paar dagen ziek geweest heeft vanaf vrijdag tot en met maandag hoge koorts gehad vanaf dinsdag gaat het eindelijk beter, hij had een virus infectie van keel en bovenste luchtwegen. Hij at niet en dronk amper, zo zielig hij voelde zich zo lamlendig. Nu is hij nog steeds niet de oude, slaapt ook ineens in de ochtend weer omdat hun het anders niet trekt.
    Heb nu ook mijn oudste nichtje te logeren zij is 10 en vindt het heel leuk om te helpen met Jurre haha dus heb een hulpje.

Met haar naar de film spijt geweest, daar wilde ze heel graag heen, ze is zelf vorig jaar ook gepest in haar klas. Vond het best een heftige film voor haar maar ze kom er goed over praten na die tijd.

Zonnetje begint hier te schijnen dus als Jurre zo wakker is gaan we er maar eens op uit.

Fijne dag allemaal!

15. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Mamv1, krijg je de testen vandaag al binnen?? Ik ben zo benieuwd..

Lovely, wat een mooie echo.. Ben zelf niet zo van deze echo's, maar als ik zie hoe mooi jullie meisje er op staat, wil ik het misschien ook wel;) Is je dochter opgeknapt, zo zielig!

Marlous, fijn dat je het hebt kunnen verzetten. Toch wel fijn om met zn 2 te gaan.

Mara, ach wat zielig.. Hij heeft het dus erg te pakken. Beterschap hoor!! Fijn zo'n hulpje;) Wij hebben hier ook nichtjes en dan heeft zoon ook ineens meerdere moeders hahaha.

Hier, nog steeds vind ik het onwerkelijk dat ik zwanger ben. Heb het vaak biet eens in de gaten, voel mezelf eigenlijk wel goed. Wel erg moe en hongerig haha en daar wordt ik dan misselijk van. Maar niet erg gelukkig. Zoon heeft allemaal rode vlekjes op z'n lichaam, misschien van 't zweten. Zoiets had ie ook toen hij de 5e ziekte had. Hij heeft er gee. last van dus we zien het wel.

16. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    heej!!! ff een vraagje hoor!!!
    ik ben nog steeds niet ongi... nu hebben we het wel voor het echie gedaan... wanneer zouden jullie dan testen??

17. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @melovekane Wanneer is je NOD? Of ben je sinds je gestopt bent met de pil nog niet ongi geweest?

@meis gelukkig heeft hij er geen last van, misschien is het een reactie op het weer? Heeft hij koorts? Fijn dat het zo goed gaat met je! Geniet er maar lekker van :)

@mara tja als hij zo'n heftige virus heeft gehad dan heeft hij natuurlijk ook minder lucht. Dan is het op zich logisch dat hij dan vermoeider is. Zielig om mee te maken he! Gelukkig gaat het al een stuk beter. Hebben jullie nog iets leuks gedaan vandaag?
    Ik ga vandaag met m'n zoontje met de trein. Vind hij helemaal geweldig!

18. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Melovekane, is je cyclus regelmatig? Spannend!

Foofer, ben je weer opgeknapt? Fijn.dat alles goed is verder. Wat leuk met de trein! Waar ga je heen? Nee, hij heeft geen koorts. Ik denk inderdaad het zweten, hij zweet sowieso snel.

19. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @meis mijn zoontje zweet ook vrij snel. Laatst met een warme dag was hij met 3 andere kindjes aan het spelen (op de trampoline) en hij kreeg natte haren terwijl de rest geen druppel zweette! :) We gaan naar mijn man z'n werk. Hij is namelijk jarig en ik ga hem ophalen om lekker uit eten te gaan.
    Ik ben verder alleen nog wat moe. Met vlagen wat misselijk, maar gelukkig niet meer overgeven!

@melovekane ondertussen al aan het testen? :D

20. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    @foofer:ik ben dus nog niet ongesteld geweest sinds dat ik gestopt ben ( alleen ontrekkings) dus ik weet niet wanneer mijn NOD is.....
    Nu heb ik wel allemaal van die kleine klachtjes.. maar ja kan mijzelf natuurlijk ook gek maken :$
    @meis23: nee mijn cyclus is helemaal niks :S

Deel Deze Pagina