Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013? (DEEL 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Frysfamke, bedankt voor het vragen. Op zich gaat het goed al is mn verdriet nog niet weg. Met name als Lizzy 's avons in dr bedje ligt ga ik zitten 'tobben'..maar dat moet ik nog verwerken denk ik.
    Lichamelijk gaat best goed alleen mn testje deed gister nog dit; hebben jullie daar ervaring mee, hoelang het duurde voordat de Hcg een beetje ging zakken na curettage??

2. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Hoe gaat het met jou Frysfamke? Hoe ver zit je in je cyclus?

3. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Dmj: Wow, wat een buik:D

Lovely, succes met werken vandaag! Helemaal zuur nu het zulk lekker weer is.

Sanny, bejaarden kunnen heel leuk zijn hoor;) Succes vandaag!

Janna, hopelijk een beetje bijgeslapen:)

Fryskfamke, Zo dat is vroeg. Je zult wel moe zijn haha.

Mamsie, het is denk ik logisch dat je jezelf af en toe zo voelt. Ik heb er (gelukkig) geen ervaring mee, maar het lijkt me wel heel lastig. Van je testen weet ik ook niet, hopelijk krijg je antwoord op je vraag. Sterkte hoor.:(

Hier, hele huis staat op z'n kop. Vriend heeft de tafel geschuurd en weet niet waar ik moet beginnen met stoffen, opruimen. Hele tuin ligt ook vol, dus we hebben weer genoeg te doen deze dagen:) Ik ben blij als het klaar is haha.

4. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    @Fryskfamke: wooow, dat was inderdaad een vroeg ochtendje voor jou! Ik kan daar heeeeeel humeurig van worden, hihi.

@Janna: mooi dat je gisteravond nog even wat werk kon verzetten! Lig je nu weer aardig op schema?

@Mamsie: ik kan je helaas niet helpen met je hgc-vraag, maar misschien de anderen wel? En dat je je emotioneel nog niet oké voelt, lijkt me heel normaal na zo'n ervaring hoor! Gun het maar de tijd!

@Meis23: Ik vind niet alle bejaarden stom hoor, hihi, maar op onze cursussen/lezingen, etc. komen een aantal zeurderige types af en die ben je na zoveel uur dan écht zat! Maar het was vandaag maar een heel klein groepje en er was een heel lieve mevrouw bij die echt een leuke sfeer in de groep met zich meebracht. Ben wel gaar nu (het duurde van 9-16u) maar het was wel oké.

Nu ga ik nog maar even iets nuttigs doen hier op werk. Wilde heeeeel even iets voor mezelf doen :D

Groetjes!

5. Janna

Janna Fanatiek lid

Nee. :( Het werk stapelde zich op en ik wist niet meer waar ik moest beginnen en wanneer, dus gisteren heb ik maar besloten om er een keertje nachtwerk van te maken. Overdag gewerkt, op school, en 's avonds om 19.00 uur, toen dl op bed lag, weer begonnen en door gewerkt tot 1.00 uur. :( Ben nu kapot, maar ik heb wel veel werk verzet. Er ligt nu nog steeds wel een hoop, maar ik heb weer een beetje het overzicht terug, dus dat scheelt.

Het geeft trouwens inderdaad een hoop stof, het schuren van zo'n tafel. Is het weer een beetje aan kant?

@sanny: gelukkig viel het gisteren mee!

6. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Hé Ladies, ik zoek een leuk plekje om mee te kletsen...

Zal mezelf ff voorstellen ofzo? :p

Dusja, wij gaan sinds deze maand dus ook voor een 2de kindje. Hebben al een zoontje, die is ondertussen al 2 jaar en 8 maanden (wat gaat dat snel zeg)...

We zouden hem dolgraag een broertje of zusje "schenken".

Het is de eerste ronde, ik ben 27 jaar en mijn NOD is op 4 juni!

Alvast bedankt

7. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Janna, jeetje klinkt inderdaad als iets.waar dan geen einde aan komt. Gelukkig heb je nu weer wat het overzicht, maar wat een werk zeg. Hoe is het nu? Met de examens wordt het nog drukker natuurlijk.

Gelukkig weer aan kant, maar nog niet helemaal. Willen de bladen van de tafels nog even gaan beitsen, maar aangezien we het weekend toch zoontje z'n kamer gaan opknappen pakken we dat ook gelijk aan!

Bajou, welkom!! Wat spannend he?! Veel succes.

Hier, vrijdag NOD. Nog niet echt een idee ervan, rechterborst is erg pijnlijk aan de zijkant en hier zit ook een grote ader. Weet niet of dat er al eerder zo zichtbaar zat, maar het valt wel op. Verder nog niet echt klachten van naderende menstruatie. Terwijl ik er rustig onder wil zijn, voel ik toch weer wat spanning natuurlijk. Een lichaam is zo'n raar iets ;), dus we zullen zien.

Hoe is het met de andere meiden??

8. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    @meis,

Erg spannend opnieuw, ja! Was eigenlijk al vergeten hoe het voelde :D
    Heb trouwens ook deze maand enkel pijn in mijn rechterborst, vind dat soms eng...:)

9. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Hoi meiden,

Even een snel berichtje hoor, reageer vanavond weer op iedereen.

Gisteren laat thuis van de ouderavond en vandaag nog 1 lange dag...
    Werken tot 17.30 en van 18-21 nog een training.
    Laatste dag gelukkig!!

Werkse enzoo!
    & fijne dag!

10. Mara81

Mara81 Actief lid

4 mrt 2013
    435
    0
    0
    Mamsie, fijn dat je je lichamelijk best goed voelt. Snap dat het heel confronterend is als je dan ziet dat bij anderen de zwangerschap wel verder gaat. Hoop dat het voor jou ook snel weer raak is. Of willen jullie nu even afwachten?
    Mijn schoonvader is nu ruim een week thuis en vanaf volgende week begint de behandeling van zijn longen. Dit is een behandeling van zes weken, 1 keer per week chemo en 5 dagen per week bestraling dus gaat heel zwaar worden. Hij ziet er erg tegen op!

Janna, nu alle toetsen en lesprogramma klaar zijn, heb je dan nu weer wat tijd voor jezelf? Of is het nog niet klaar?

Meis, hier ook last van een opgezette buik maar heb ook wel aardig gesnoept laatste week haha. Blijf ook ontzettend moe, hoop dat dat een symptoom is :) nog even geduld!

Dmj, wat een mooi buikje al!

Bajou, welkom!

Lovely, lekker gewerkt? Lange dag trouwens!

Foofer, hoe is het met jou??

Hier de afgelopen week heel veel gewerkt, morgen 1 dag vrij en dan vrijdag nog een dagdienst en dan lekker weekend vrij. Heb in 8 dagen mijn dubbele contract uren gewerkt pfff en dan is mijn man ook nog op oefening deze week dus dat is druk.

Wat jammer dat het alweer regent hè , bah vond dat zonnetje heerlijk :)

Hier nog een paar dagen tot mijn nod, heb geen idee wat het gaat worden. Heb niet echt klachten, maar wel erg moe laatste tijd. We zullen zien :)

11. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Hoi dames,
    Even snel ego..

Gisteravond ongie geworden..
    Op de 28.. Vandaag dus de echte eerste dag dus ga nu uit van 29 dgn deze cyclus..

Nieuwe nod is op 26 juni ongeveer

12. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @mamsie
    is toch ook niet zo gek dat je nog verdrietig bent ? is niet niks !!
    heb er zelf geen ervaring mee... dus kan je niet vertellen hoelang de testen nog zo zullen zijn ? met mij is alles goed, zit nu zn beetje bij mn ei... aan mn slijmpjes te zien is mn ei geweest denk ik.... en goed geklust ;) sinds gister een zeurend gevoel in mn onderbuik,,, maar miss is dat ook nog wel mn ei ?

@meis
    haha nou eig viel het reuze mee... had energie voor 10 geloof ik haah !! maar dat kwam ook vast van het mooie weer :D !! hoe is het bij jou ?

@sanny
    oooooh nee ikke niet hoor :D onze knul is altijd een extreme lang slaper geweest :D met uitschieters rond 11.00 ;) dus mag echt niet klagen.... je nog wat nuttig kunnen maken op je werk ?

@bajou
    Welkom meid :D Wat zeg je dat lief zeg.. ''schenken'' ":D !!
    leuk dat je ook hier gezellig komt ''wonen'' :D ! spannend allemaal :D
    was je van jullie eerste snel zwanger? of is dat nou een rare vraag haha .....

@lovely
    Hoera !!!! de training zit erop !! heb je nu weekend ???
    klinkt zalig :D !!

@mara
    och regent het bij jullie ?? hier scheen het zonnetje net nog !
    vandaag ook weinig water gezien een paar drupjes :) !!
    bij jou wordt het nu ook spannend zeg ! al een idee wanneer je wil gaan testen? of wacht je echt je nod af? pas je wel een beetje goed op jezelf....

@Dreamer
    Balen meid, op naar de volgende ronde, ziet er wel regelmatig uit verder :) is een goed teken toch !

13. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    hey meiden was even aan het terug lezen en viel me op dat ik niet een foto heb gepost van de 1e echo :$:$ hihi mijn fout hier komt hij
    6week 3 dagen

14. Mara81

Mara81 Actief lid

4 mrt 2013
    435
    0
    0
    Mooie echo dmj! Altijd leuk om te zien

Fryskfamke, ja hier was het heel de dag rot weer.
    Ik wil mijn nod afwachten maar heb nu sinds een half uurtje wat ongi krampen dus denk dat testen niet nodig gaat zijn :(

15. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Even kort.

Dreamer, balen zeg!!

Fryskfamke, dus jij zit weer op het wachtbankje, spannend hoor! Ja, hrt zonnetje doet veel met de mens:)

Mara, hopelijk zet t niet door in menstruatie. Ik duim nog steeds voor je.

Dmj, mooie echo meid! Zo bijzonder.

Hier, vanmiddag ongesteld geworden :(, zonder enige aankondiging van hoofd/rug of buikpijn. Baal er weer flink van, maar weet ook dat we nog helemaal nirt zo lang bezig zijn. Maar goed die wens is er zo erg en dan voel ik me eventjes zo. We gaan weer vol goede moed naar de volgende ronde. 1 voordeel, cyclus lijkt iets korter te worden. Dat was nu 34 dagen. Wilt iemand het lijstje aanpassen? Ronde 5 NOD, 3 juli. Dank u!!

16. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @dmj
    mooie echo meid !!!

@mara
    zegt nog niks natuurlijk! gek he in
    zn klein landje.... Toch zn verschil!

@meis
    aaah balen ! op naar de volgende ronde :)
    ja ik wacht maar weer af :)

17. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hoi!!

Ben er weer :):)
    We zijn dit weekend weg geweest en heb deze week 's avonds mijn ogen na 20:30 niet meer open kunnen houden :D:$

@mamsie je testje kan nog best lang positief gaan blijven. Test gewoon elke week zodat je zeker weet waneer je test wit is. Je kunt namelijk gewoon een eisprong krijgen als er nog hcg in je lichaam zit (had ik)
    Het kan goed 4 tot 6 weken duren voordat het eruit is.
    Je bent nu wel extra vruchtbaar ;)
    Heb je het al een beetje een plekje kunnen geven?

@dmj mooie echo en ook al zo'n flinke buik! Mooi hoor!
    Ik heb het van de week op het werk verteld omdat ik mijn buik gewoon niet meer verborgen krijg :$ het gaat dus ook bij mij harder bij de tweede. Wel leuk hoor :D

@meis en dreamer altijd even een baalmomentje als je ongi wordt, heel logisch hoor. Vol goede moed naar de volgende ronde!

@mara heeft de ongi nog doorgezet? Ongikrampen hoeft niet zozeer te zeggen dat je ongi gaat worden, het is ook een symptoom van een zwangerschap. Dus wie weet!
    Dat gaan heftige en zware weken worden voor je schoonvader :x
    Heel veel sterkte!

@janna jeetje ik schrik er wel een beetje van dat jij zoveel uren moet draaien. Maar je had al eerder aangegeven dat dat vrij normaal is in het onderwijs. Petje af hoor!

@hier ik heb sinds een week medicijnen en ze werken vrij goed. 'S avonds ben ik nog wel misselijk en moe. Het is in ieder geval beter dan eerst!
    Gisteren bij de vk geweest, ze kon het hartje moeilijk vinden, maar we hebben hem even heel snel gehoord! Toch wel fijn :)
    Nu weer een afspraak maken voor de 12 weken echo.
    Het weekendje was weer erg leuk! We zijn maandag op de terugweg naar burgers zoo geweest. Echt een super mooie dierentuin maar wel groot, we hebben ruim 4 uur gelopen! Was echt kapot daarna :D
    Dit weekend staat er een familiedag op de planning, kunnen we iedereen vertellen dat we zwanger zijn :)
    Jullie nog leuke plannen voor het weekend?

18. Mara81

Mara81 Actief lid

4 mrt 2013
    435
    0
    0
    Meis, balen dat je ongi bent :(
    Wel fijn dat het korter lijkt te worden de cyclus.

Foofer, fijn dat je je nu iets beter voelt en dat je zo'n leuk weekend hebt gehad.

Hier vanmorgen wat bruin verlies dus dat zal het begin van de ongi wel weer aankondigen :(

19. Lovely24

♥ Wij gaan voor een (2e) kindje in 2013! ♥

Aftellen tot eerste ronde ♥ :
    Janna (31) * Heeft al een dochter (09-12-2011)* Gaat beginnen na de verbouwing, mits ml dan beter is *

Al begonnen ♥ :
    Mamv1 (26) * Heeft al een zoon (21-05-2011) * 3e ronde * NOD: 14 mei 2013
    Froetsel (20) * Heeft al een dochter (24-01-2013) * 1e ronde * NOD: 23 mei 2013
    Mara81 () * Heeft al een zoon () * 4e ronde* NOD: 2 juni 2013
    Bloempje (29) Heeft al een zoon * 7e ronde * NOD: 14 juni 2013
    Fryskfamke22 () * Heeft al een zoon (16-10-2011) * 4e ronde * NOD: 18 juni 2013
    Mamsie86 (26)* Heeft al een dochter (29-11-11)*1e ronde* NOD: 25 juni 2013
    Dreamer (23) * Heeft al een dochter (02-04-2012) * 3e ronde * NOD: 26 juni 2013
    Meis23 (26) * Heeft al een zoon (12-2010) * 5e ronde* NOD: 3 juli 2013

♥ZWANGER♥ :
    Sanny76 (36) * Heeft al een zoon (10-05-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 01 oktober *
    Marlous (32) * Heeft al een dochter * 2e ronde * Uitgerekend: 17 oktober 2013 *
    Lovely24 (25) * Heeft al een dochter (21-05-2011) * 2e ronde * Uitgerekend: 21 oktober 2013 *
    Littlewonder23 (24) * Heeft al een dochter (22-11-2009) *1e ronde *Uitgerekend: 23 oktober 2013 *
    Joan1984 (28) * Heeft al een dochter (09-10-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 05 november 2013 *
    Mcm78 (34) * Heeft al een zoon *1e ronde* Uitgerekend 21 november 2013 *
    Foofer (31) Heeft al een zoon (05-2011) *3e ronde* Uitgerekend: 28 december 2013 *
    Dmj (25) Heeft al een zoon (17-12-2010)*10e ronde* Uitgerekend: 09 januari 2014 *
    Bubble84 (28)* Heeft al een zoon (29-04-2011)*1e ronde* Uitgerekend: 17 januari 2014 *

Afspraken & controles ♥ :

05-06: Marlous 20 weken echo
    06-06: Marlous, controle vk
    07-06: Lovely24, gratis echo VK op Hogeschool Rotterdam
    11-06: Lovely24, controle vk + 20 weken echo

20. Lovely24

Balen voor de meiden die ongesteld zijn geworden :(

@Foofer
    Fijn dat je toch het hartje even gehoord hebt!
    Veel plezier met vertellen dit weekend :D

@Dmj
    Mooie echo!

@Afspraken
    Zijn er nog nieuwe afspraken voor de lijst?

@Hier
    Druk, druk, druk!
    Gisteren weer laat op het werk geweest, en nu eigenlijk weekend, alleen moet ik nog een map afmaken voor het werk voor morgen.
    En ook nog het huis aan kant krijgen en onze tassen inpakken voor morgen.
    Dus, eigenlijk te weinig tijd en teveel te doen en geen zin er in :p

Deel Deze Pagina