Mcm, vervelend zeg! Hopelijk ik het iets kleins! Primolut moet ik 12 dagen slikken en daarna na een aantal dagen zou ik ongesteld moeten worden. Het zijn hormonen die je bmslijmvlies opbouwen, waardoor je op een gegeven moment je menstruatie krijgt. Hoop niet dat ik al te veel last krijg van die hormonen want het is hier toch al niet altijd even gezellig thuis..door alle negatieve dingen die er gebeuren maar ja, heb het er wel voor over.
Morgen meiden! Om half 10 was onze dochter uitgekletst en is toen heerlijk gaan slapen. Ik ga morgen haar ledikantje afbreken en dan gaat ze over naar haar nieuwe bed. haalde vanmorgen een meisje uit bed, die er met al haar knuffels amper nog bij past Maar ook omdat de wieg over 3 weken komt, en dan heeft ze niet het idee dat ze er uit moet, omdat het wiegje van broerlief er komt te staan. Maar ben wel heel benieuwd, ben haar nu elke keer aan het vertellen dat ze echt een te grote meid is geworden voor dat kleine bed Ben wel benieuwd hoe veel ze er uit gaat klimmen... mcm wat vervelend zeg! Goed dat ze het nakijken! mamsie, ik duim voor je dat het snel aanslaat. Het is in ieder geval je lichaamseigen hormoon, hopelijk valt het dan mee... Lovely, fijn. Ben benieuwd naar de foto! Edit: mooi! wat een snoetje! Bloomy, wat snel! Maar op zich niet erg natuurlijk DMJ, dat is pech joh! Frysk, ik ga zo voor de vanillevla Bedankt voor de tip! Nu maar weer werken, concentratie is niet zo best, dus moet echt even alle sociale dingen afsluiten Hier trouwens 31 weken! jeej!
Bloomy: Beter dat je zo snel een doorverwijzing kreeg! Mamsie; Hopelijk ben je snel ongesteld en kan je weer beginnen. Erg vervelend dat het allemaal zo lang duurt. Lovely: Ah wat een schattige 3D foto's!! was zij erg druk? Marlous: 31 weken gaat wel snel zo he Bloomy: Nou ik voel me heel anders dan bij mijn eerste, ben gelijk misselijk en voel me net alsof een vrachtwagen over me heen is gereden lol.
hey meiden! de 20 weken echo was helemaal goed en de kleine loopt bijna een week voor op de groei! en het is nu echt overduidelijk een jongen!
Leuk die echo fotos, lovely 24! Proficiat dmj!! Fijn ook dat alles goed was! Bij jou begint het al op te schieten marlous! Babykamer al helemaal klaar?
Fijn dat deze gyn je wel wilde helpen! En er is idd veel verschil tussen de ene of de andere gyn! Hopelijk word je snel ongesteld zodat jullie weer aan de klus kunnen
thx mamv1 hopelijk gaat het snel goed komen. we gaan in ieder geval goed aan de klus hahaha. Lovely24 dank je wel voor het aan panssen van het lijstje en wat een leuke foto's zeg van de kleine daar kunnen we van genieten. mamsie86 wat goed zeg nog even 12 dagen er door heen en hopelijk je periode en dan snel weer klussen. Marlous wat slim zeg je dochtertje al over naar het grote bed doe je slim. hoplijk komt ze nu niet midden in de nacht bij jullie in bed liggen dmj wat leuk een jongen
Mamsie, wat fijn dat je nu serieus genomen wordt! Ik hoop van harte dat de menstruatie gauw komt en het voor jullie er positief uit gaat zien! Ik duim voor je. Mcm, hopelijk is het iets kleins. Maar wel schrikmen natuurlijk! Lovely, mooi!! Marloes, ben benieuwd hoe je dochter haar bed vindt. Dmj, fijn dat alles goed was.. Wat balen van je woning! Bloomy, snel zeg.. Maar alleen maar fijn voor je!! Sorry als ik iemand vergeten ben. Heb einde van de middag de echo en ik ben echt op van de zenuwen. Gisteren een hele leuke dag gehad in de dierentuin, dag had ik echt even nodig. Na maandag geen bloed meer gezien, maar goed vanmiddag weten we hopelijk meer. Die onzekerheid is verschrikkelijk.
Meis succes straks en dat je nu niet meer vloei is misschien wel een goed teken..? Maar ja is alleen maar gissen hopelijk kom je straks met goed nieuws!!! Zet 'm op!!
Meiden, het is goed!! Wel iets korter 6,1wk, en een mooi kloppend hartje! Waarschijnlijk toch een innestellingsbloeding, dat kan blijkbaar ook best veel zijn. Dat moet ik maar gewoon vergeten! Ik ben blij
Wat fijn!!! Een kloppend hartje geeft al zoveel meer rust denk ik! Hopen dat het eenmalig was, want fijn is het natuurlijk niet.
Meis: wat een goed nieuws! Hier: buik nog steeds onrustig , maar bloed en echo waren goed gelukkig. Dus geen idee wat er nou is...
misschien dat je jezelf onbewust ergens druk over maakt? ik heb dat namelijk wel maak ik me druk etc krijg ik last van harde buiken etc