Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013? (DEEL 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Jeetje Mara, dat was sneller dan verwacht! Heel veel sterkte de komende tijd!!

2. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Mara meis, wat erg!! Wat is dat allemaal snel gegaan.
    Waren jullie bij hem?

Heel veel sterkte met alles..

3. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    Mara

jeetje wat snel! gecondoleerd en voor de komende tijd heel veel sterkte toegewenst!! dikke knuffel vanuit hier!

4. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    ♥mara ik denk aan jullie ♥

5. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Jee mara, gecondoleerd... Sterkte de komende tijd... Knuff

6. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje Mara, wat verschrikkelijk, zo snel! Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd!

7. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    DMJ: dat klinkt echt heel erg vervelend allemaal zeg! Pfff... steeds weer de politie bellen zit je toch ook niet op te wachten zeg. Hopelijk snel uitzicht op een oplossing, want kan me voorstellen dat je hier wel ff doorheen zit.

Yasmijnkai wat vervelend dat je je zo rot voelt! Wat kan je je lamgeslagen voelen zo in het begin van de zw-schap he?

Frysk: hoe gaat het nu met je?

Sanny: oh wat fijn dat alles gewoon helemaal goed was met jullie kleine!! Poeh, zijn toch stressvolle dingen he?

Marlous: lekker bijna verlof! :)

Ben vast mensen vergeten... sorry

Hier: gaat zozo. Beetje op en af. Soms dagen erg veel last van mijn buik, dan dagen minder. Was vandaag bij de dokter, en de uitslag van de echo's was helemaal normaal, dus gelukkig geen galblaas of nierstenen of zo. Ze dacht nu misschien aan maagzuur (heb ik inderdaad veel last van), daar schijn je ook echt veel pijn van te kunnen krijgen. Dus moet ik nu zantac proberen, en kijken of het dan wat beter gaat. Verder lag onze kleine overdwars (ze heeft nog 7 weken om te draaien, maar mijn zoon heeft ook een draaipoging nodig gehad om goed te gaan liggen), en was alles goed. Moet vanaf nu iedere 2 weken terug. Gaat ineens best hard! Dus dit weekend baby kamer inrichten :)

8. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @mcm
    dat heb ik idd wel vaker gehoord
    dat het allemaal dan geïrriteerd
    is door de maagzuur ! hoop dat
    het helpt! fijn dat de uitslagen verder
    goed waren :) gaat opzich wel goed
    heftig nachtje gehad met veel krampen

@ hier
    gister een echo gehad bleek nog niet
    schoon te zijn. .. moet over 2 weken
    weer heen... afgelopen nacht hevige
    krampen gehad .. dus dat gene van
    1, 5 cm wat er nog zit zal er vast
    snel uit zijn lag bijna bij de uitgang
    zei ze ;) ga me klaar maken voor
    het werk ! knuffie voor iedereen

9. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @mara gecondoleerd met jullie verlies. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Het is gelukkig voor je schoonvader snel gegaan. Voor jullie is het natuurlijk rot dat je niet aan het nieuws hebt kunnen wennen en dat je de tijd niet meer extra hebt gehad om met je familie de laatste weken door te brengen. Een hele dikke knuffel!

10. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ook ik ben even afwezig geweest. Los van de drukte op het werk zo vlak voor de vakantie, is het ook heel spannend bij mijn man op het werk. Het ziet er naar uit dat het bedrijf failliet gaat :(
    Best wel wat stress nu dus..
    Ik heb op dit moment even geen zin om op iedereen te reageren, sorry, ik ben er hopelijk snel weer. Ik lees nog wel mee in ieder geval!

11. Mara81

Mara81 Actief lid

4 mrt 2013
    435
    0
    0
    Hoi meiden,

Bedankt voor al jullie lieve berichten!
    Het is onwerkelijk snel gegaan maar het is wel goed zo!
    We waren er allemaal bij, mijn schoonvader had op het laatst zoveel pijn dat ze hem in slaap hebben gebracht. We hebben allemaal bewust afscheid kunnen nemen voordat hij ging slapen.
    Alleen nadat hij in slaap gebracht was ging het mega snel dat was haast te snel voor ons om het te bevatten.
    Maar een langere lijdensweg is hem gelukkig bespaard gebleven.

12. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Mara, fijn dat jullie er allemaal bij waren, ook voor hem!
    En als je iemand die je zo dierbaar is zoveel pijn ziet lijden is dat ook ondragelijk, dat wil je niet. Heel veel sterkte ook voor de tijd die nog gaat komen. Begrijpt Jurre er ook iets van of is die nog te klein?
    Heb het zelf ook meegemaakt met mn moeder (geen kanker overigens)toen ik 7 maanden zwanger was en als jij dat zo vertel komen die gevoelens weer boven. Toen ik na 2 maanden bevallen was hebben wij Lizzy naar mn moeder vernoemd (Elisabeth).

13. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Hoi Meiden!

Kan/mag ik me nog aanmelden? Ik ben 3 dagen geleden gestopt met de pil en we gaan voor de tweede! Heb al een prachtige zoon van 4,5 jaar. Ik ben 27 en ik vind het weer zo spannend allemaal! Lijkt wel of ik (nu al) nog zenuwachtiger/bezorgder ben dan bij de eerste, hebben jullie dat ook?

@mara: ik las je bericht zojuist, veel sterkte gewenst!

14. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    welkom leolientje! succes :)

@mara
    weet niet zo goed wat ik zeggen
    moet... ben er een beetje stil van. .
    maar wat bijzonder dat jullie
    allemaal bij elkaar waren !
    idd fijn dat hem een lange lijdensweg
    bespaard is gebleven ♥ denk aan jullie

15. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

@Leolientje,
    Welkom!
    Ja ik vond het dit keer ook allemaal spannender, en nog steeds soms.
    Je weet nu gewoon veel meer, en ook wat er allemaal mis kan gaan enzo.
    Hopen dat het snel raak is!

16. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    @lovely thnx ik hoop het ook! Bij de eerste 5 rondes nodig gehad, dus ben benieuwd deze keer! Hoe gaat het met je zwangerschap?

17. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Ja wel goed eigenlijk.
    Mag niet klagen ;)

Begin nu wel meer last en pijntjes te krijgen maar allemaal nog goed te doen.
    Moet nog 2,5 week werken, 8 dagen totaal dus is aftellen!

18. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Mara: klinkt alsof het een goed afscheid was, fijn dat jullie er allemaal bij konden zijn. Wel veel sterkte de komende tijd!

Foofer: oh meid, wat een stress. Zo vervelend als dit soort dingen zo speelt (weet er alles van, de organisatie waar ik werk staat ook op het randje van faillisement). Sterkte met alles!

Frysk: oh bah, dat is niet fijn, dat het allemaal zo lang duurt. Hopelijk zijn de krampen snel beter, en ben je snel schoon.

Leolientje: welkom en succes! :)

19. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    @lovely: goed vooruitzicht!!! En dat is zooo fijn als je dan lekker niks meer hoeft!

20. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    @Mara: Rustig de tijd nemen om het te bevatten inderdaad. Wat mooi dat jullie er allemaal bij waren en ook fijn dat hij niet langer meer pijn hoeft te hebben nu. Nogmaals sterkte gewenst!

@Foofer: bah, wat een nare spanning m.b.t. het werk van je man! Hopelijk komt er snel duidelijkheid en een goede oplossing! Jij ook sterkte!

@Fryskfamke: hopelijk laat het laatste flupje niet lang meer op zich wachten. Gaat het wel op werk? Hopelijk overdag niet teveel krampen?

@Leolientje: welkom! Ik herken zeker dat alles bij de tweede spannender is/lijkt! Maakte me veel meer druk of er niks mis was als we een echo of controle kregen. Door mijn leeftijd worden er ook extra dingen gecheckt enzo en dat maakte me nóg bewuster van de risico's denk ik. Gelukkig is tot nu toe alles ok.

@Lovely: nog wel te doen op werk nu er meer pijntjes en kwaaltjes op komen? Mijn ervaring was nu twee keer dat je mentaal zó naar die laatste werkdag toeleeft dat je daarna pas echt de vermoeidheid en kwaaltjes toelaat zegmaar. Of je nou 6 of 4 weken voor de bevalling stopt, mentaal lijkt het hetzelfde. Maar misschien is dat bij iedereen anders.

Ik ben vast mensen vergeten, sorry!

Hier: vandaag is eigenlijk de eerste officiële dag van mijn verlof! En het voelt ook echt zo, want de zomervakantie van m'n vriend zit erop. Hij heeft net op weg naar z'n werk Steven bij m'n ouders afgeleverd en ik zit dus in m'n uppie thuis. Wel lekker hoor! Ik heb alleen zo veel op m'n to do list staan, dat ik niet weet waar ik moet beginnen en maar een beetje zit te computeren. Soort studie-ontwijkend-gedrag, maar dan anders, haha.

Straks maar eens een was in de machine doen en douchen, want ik wil nog even wat dingen halen in de stad, dus dan moet ik wel een beetje toonbaar zijn. Ook nog maar even een afspraak bij de kapper maken. Ik moet ook nog steeds dingen op de naaimachine doen. Elke keer ontruim ik de tafel en maak ik 'm schoon, maar dan komt er weer iets tussen en issie alweer rommelig voordat ik eraan toe kom.

Gelukkig hebben we gisteren wel ons idee voor het geboortekaartje aan m'n broertje doorgegeven (hij heeft de vorige ook gemaakt) Alleen de tekst... daar zijn we nog niet uit. We willen graag iets uit een liedje, want daar houden we erg van, maar veel teksten worden al zo vaak gebruikt of vinden we te zoetsappig of gewoon niet zo passend bij ons als ouders zegmaar... Of de tekst is wel mooi, maar past niet bij het beeld dat we op het kaartje willen hebben. Lastig hoor! Eigenlijk hebben we nog een maand de tijd, maar het zoontje van m'n broertje kwam bijna 3 weken te vroeg. Dat kan natuurlijk ook! Soms krijg ik er best even de zenuwen van!

Nou ja, eerst maar de was nu!

Deel Deze Pagina