Jeetje Mara, dat ging snel!! Wat een verschrikkelijk drama voor jullie zeg. Heel veel sterkte toegewenst. Jij ook sterkte Mamsie. Wat een geweldig mooi gebaar om je dochter naar haar te vernoemen. Mooie naam heeft ze. Leolientje welkom! Sanny76: lekker joh verlof! Geniet er maar lekker van. Ga je nog leuke/ speciale dingen doen? Sorry ben vast mensen vergeten. Excuses daarvoor! Ik heb nieuws, heuglijk nieuws!! want ik ben ZWANGER!!!! Waaaaaaaa!!! Ik zou dus vandaag voor het eerst naar de gyn gaan dus heb vanmorgen een vroege test gedaan (nu 11 dpo) met kv2v5 waar ik een heeel dun lijntje zag, tegen 12.00u een cb digital en die poetste de onduidelijkheid weg!! Ben helemaal hyper maar mag niks laten merken aangezien ik aan het werk ben!!
Dank je wel meiden. Ik kan het nog steeds eigenlijk niet geloven. Oh ehh die date met de gyn heb ik maar even afgezegd hihi
hey meiden ! hier even kleine update van mij , laatste tijd erg stil geweest ,was erg moe en ontzettende pijn van me BI vandaag 2 heerlijk drukke mannetjes thuis (deylano) en ukkie in me buik ,,, verder op dit moment ziekjes (wat wil je ook met dit weer !) bah! heb ook even foto gemaakt van me buik... vind het echt snel gaan nu ondanks dat ik niet 1 van de dunsten ben (zijn er trouwens ook dames tussen ons die zwanger zijn die ook moeite hebben met eten?? ondanks dat me buik en de kleine wel groeit val ik dus af aangezien ik bijna geen hap erdoor krijg niet omdat ik misselijk ben oid die stadium ligt gelukkig nu ver achter me gelukkig maar eten is echt een drama met mij ,, evt iemand tips ? heb ook al geprobeerd kleine beetjes te eten maar zelfs dat staat me tegen! )
Mooi buikie DMJ! Misschien in plaats van brood yoghurt met muesli ofzo proberen? En heb je wel zin in fruit misschien? Dan kun je allemaal lekkere vruchten kopen en daar een fruitsalade van maken. Ik doe er altijd een 'sausje' overheen van crème fraiche met citroensap en suiker, mjammieee! Of met de staafmixer er een smoothie van maken ofzo. Hmm... straks met boodschappen doen maar eens wat fruit halen, haha. Beter dan de ongezonde dingen die ik nu snaai. Nadeel is alleen dat fruit zo maagzuuropwekkend is.... Maar dan neem ik wel een extra Maaloxje ofzo. Hier doet bib2 me af en toe best zeer met het gedraai in m'n buik. Maarja, het hoort erbij hè, en de bewegingen zijn toch altijd weer geruststellend. Vanavond de laatste les zwangerschapsgym. Wel jammer, want ik vind het erg leuk! Ik ga na de bevalling ook postnatale gym bij haar volgen. Hopelijk ben ik dan sneller dan de vorige keer weer een beetje mezelf. Hier is het trouwens geen vies weer ofzo... Ik ga zo eens ontbijten (heb nadat Steef en Jeroen weg waren nog lekker doorgeslapen) en dan naar een dorp verderop fietsen, waar een vriendin van me in de Paris XL werkt. Heb nieuwe crème nodig en dan heb ik meteen 'gesport' vandaag én er zit een Kruidvat voor sokjes enzo, want daar ben ik gisteren niet meer aan toe gekomen. Fijne dag allemaal!
@bloomy waaaauw gefeliciteerd meid :-D geniet ervan !!! @dmj wauw mooie buik !!!! jaloerssssss hihi!! @sanny yeah !! met verlof geniet ervan!! gelukt met je crème en sokjes? die zijn super he van de kruidvat :-D @marlous denk je wel een beetje om jezelf knuffie !!
@sanny hahahah flupje geweldig bedacht! ! nou voor zover ik weet ben ik flupje nog niet kwijt ... vloei ook nog steeds wat
Mooie buik hoor! Ik heb er geen ervaring mee met weinig eten. Heb je je vk al gevraagd? Misschien dat zij tips voor je heeft
Hier gister naar de VK geweest en alles was goed. Het hartje klopte ook Ben zelfs 4 dagen naar voren gezet, dus ben nu 9 weken zwanger De kleine was 2 cm groot Op de echo staat 8+4, en na het afdrukken van de echo ging ze weer een aantal keer meten, en kwam ze op 8+6 uit. (Mijn eigen berekening was 8+2) Over 2 weken weer heen, en dan mogen we weer kijken Bekijk bijlage 348025
@mamv1 waaauw gefeliciteerd met de mooie echo ♥ fantastische nieuws een mooi kloppend hartje :-D heerlijk geniet ervan ! hihi dat buikje begint al lekker te groeien he !
@mamv1 mooizo:-D hier gaat het opzich goed hoop dat het bloeden ook snel stopt kunnen we weer verder! jij verder ook kwaaltjes?
@Mamv1: ook al zo'n mooie buik! Best al een flinke voor je termijn! Hou je het nog geheim op werk enzo? Want dan moet je wel aangepaste kleding aan zeker, hihi. Fijn dat de echo goed was!! @Fryskfamke: Ik duim met je mee dat het bloeden snel stopt! En ja, flupje, misschien niet zo'n eerbiedige woordkeus, maarja, hihi. De crème is gelukt gisteren. Heb me ook weer allerlei andere dingen laten aansmeren natuurlijk, dus veel te veel geld uitgegeven. Vandaag ook nog naar de kapper en ik zag dat ik dan zo ongeveer blut ben... En de 23e ofzo komt er pas weer nieuw salaris, boewoeee... Nou ja, eigen schuld natuurlijk... Ik heb wel veel gratis proefdingetjes gekregen. Handig voor m'n reserve-toilettasje voor m'n ziekenhuiskoffertje. De sokjes zijn gisteren niet gelukt. Vanmiddag na de kapper nog even naar een grotere kruidvat. Daar weet ik zeker dat ze ze hebben. Ik vind het ook heel fijne sokjes van Bambino. Eigenlijk de enige die goed bleven zitten en ook anti-slip hebben enzo. Nu ga ik piggy's in a blanket maken. (mini-croissantjes met cocktailworstjes) want we hebben de seizoensopening van toneel vanavond. Picknick in een park. Er neemt ook een vriendin van me afscheid, dus daar wil ik wel even bij zijn!