♥ Wij gaan voor een (2e) kindje in 2013! ♥ Aftellen tot eerste ronde ♥ 2 : Janna (31) * Heeft al een dochter (09-12-2011)* komt af en toe buurten * Zoetje (22) * Heeft al een dochter (06-01-2012) * begint half november Al begonnen ♥ 6 : Dreamer (23) * Heeft al een dochter (02-04-2012) * 3e ronde * NOD: 31 juli 2013 Mamsie86 (26)* Heeft al een dochter (29-11-11) *2e ronde na ma* NOD: 1 oktober 2013 Mara81 (32) * Heeft al een zoon (16-12-2011) * 8e ronde * NOD: Melovekane () * Heeft al een zoon () * 1e ronde * NOD: ? * 3 juni gestopt met pil Sherly182 (34) * Heeft al een dochter (06-03-2010) * 1e ronde * NOD: ? Fryskfamke22 () * Heeft al een zoon (16-10-2011) * Zwanger ♥ 12 : Sanny76 (36) * Heeft al een zoon (10-05-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 01 oktober *Krijgt een verrassing! Marlous (32) * Heeft al een dochter * 2e ronde * Uitgerekend: 17 oktober 2013 * Krijgt een zoon! Lovely24 (25) * Heeft al een dochter (21-05-2011) * 2e ronde * Uitgerekend: 21 oktober 2013 * Krijgt een dochter! Mcm78 (34) * Heeft al een zoon *1e ronde* Uitgerekend 21 november 2013 * Krijgt een dochter! Foofer (31) Heeft al een zoon (05-2011) *3e ronde* Uitgerekend: 26 december 2013 *Krijgt een verrassing! Dmj (25) Heeft al een zoon (17-12-2010)*10e ronde* Uitgerekend: 08 januari 2014 *Krijgt een zoon! Bubble84 (28)* Heeft al een zoon (29-04-2011)*1e ronde* Uitgerekend: 17 januari 2014 * Bloempje (29) Heeft al een zoon * 7e ronde * Uitgerekend: ? Meis23 (26) * Heeft al een zoon (12-2010) * 6e ronde* Uitgerekend: 7 april 2014 Mamv1 (26) * Heeft al een zoon (21-05-2011) * 6e ronde* Uitgerekend: 08 april 2014 Yasmijnkai (26) *Heeft al een dochter (13-12-2012) *1e ronde* Uitgerekend: 23 april 2014 Bloomy () * Heeft al een zoon () * 6e ronde* Uitgerekend: Bevallen ♥ 1 : PCOmama (30) * Heeft al een zoon (09-06-2007) * Bevallen van een dochter (01-08-2013) Afspraken & controles ♥ : 09-09: Meis23, Intake vk 09-09: Dmj , controle vk ziekenhuis 10-09: Meis23, echo vk 10-09: Yasmijnkai, Intake + Echo 11-09: Marlous controle vk 13-09: Marlous intake kraamzorg 16-09: Mamv1 Vk + echo 16-09: Dmj glucose test 18-09: Lovely24, controle vk + liggingsecho 25-09: Foofer, controle vk _________________________________ zal mijn afspraken ook even aanvullen
@dmj: beterschap! Hopelijk is het snel over, want het klint helemaal niet fijn! @Foofer: wat rot van het werk van je man! Maar wat een zegen dat jullie gespaard hebben, zeg! Hopelijk dient zich snel een nieuwe kans aan! En heel veel plezier op jullie vakantie!! @Marlous: ook al lekker even er tussenuit! Geniet ervan! @Lovely: fijn dat alles weer goed was bij de vk. Moet je een liggingsecho omdat ze niet goed kunnen voelen hoe je bib ligt? ehh... ik vergeet vast weer iemand. Door dit warme weer wordt m'n warrigheid nog eens extra aangewakkerd! Excuses! Hier: net extra controle gehad bij de vk. Hartje was nu weer helemaal mooi regelmatig. Daarna meteen doorgereden naar de zorgwinkel om bedklossen en zo'n rugsteun te halen. De mevrouw daar raadde me nog aan om m'n kolfapparaat even goed te testen, zodat ik zeker weet of 'ie het nog doet. Anders kom ik straks voor een nare verrassing te staan. Ik zal hem eens opzoeken op zolder. Verder zo'n beetje klaar met de wasjes en ik zit hier op de koelste plek in huis, want ik vind het buiten niet fijn met die warmte. Slapen tussen de middag lukte helaas ook al niet. Blech... Ik ben echt meer een herfst/wintertypje, hihi. Geef mij maar lekker kou en wind!! Maar goed, voor de zonlovers vind ik het wel leuk dat het toch een mooie zomer is geworden hoor! Zo, ik ga even tv kijken totdat Steven wakker wordt
@Foofer Wat een rot nieuws... Je hoort het zoveel natuurlijk en dan ineens bij jezelf! Moet er niet aan denken! Maar goed... wie wel. En zo lang jullie het nog redden en iedereen gezond is natuurlijk ook wat waard! Gefeliciteerd met je nichtje! Leuk! Ik heb dat juist wel, kan niet wachten op die babytijd! Hopen dat het allemaal net zo makkelijk gaat als met L. dan Fijne vakantie alvast!! @Marlous Heerlijk! Je hebt gewoon verlof nu! Leuk, nog even naar CP. Weet je al welk park het is geworden? Ja die assistente... er zijn er 2. En die ene gaat wel, maar die ander, wat een heks Heb nu de vervolgafspraak op een woensdag, dan is L. toch op de crèche. Niet dat ik haar niet mee neem om die assistent hoor haha, maar vind het zelf ook prettiger zonder... @Sanny Ja ze was veel aan het voelen, en vroeg ook waar ik het meeste leven voelde enzo dus denk dat ze een lichte twijfel had inderdaad. Ze dacht wel het hoofdje beneden, maar voor de zekerheid een echo. Helemaal niet erg Nog even kijken naar ons meisje voor ze echt geboren gaat worden. Fijn dat alles goed was bij de VK! En weer wat dingen van je to do lijstje kunnen strepen
Nou zoals ik al zei, was de controle weer prima. Nog even gehad over de klachten en pijntjes die ik nu wel wat meer heb. Het hoort erbij en moet zelf gewoon goed proberen aan te voelen dat ik niet over mijn grens heen ga. Ze vond het knap dat ik nog werkte en het nog 2 weken probeer vol te houden. Leuk om te horen toch Vanmiddag even met moeder & dochter naar het strand geweest, wat gegeten en L. even gespeeld. Het was best druk en eigenlijk ook bloedheet! Geen verkoeling daar helaas Nu lekker schoon weer thuis. Ben er als echte zon liefhebster nu eigenlijk ook wel klaar mee hoor, voor mij hoeft het niet meer zo heet te worden dit jaar
Hoi Meiden, Ik haak vanaf hier weer even in. Heb wel getracht wat mee te lezen maar reageren zat er even niet in. Pff wat een week! Afgelopen donderdag de crematie gehad, en toch is het nog steeds heel onwerkelijk Maar goed dat besef zal zo langzamerhand wel komen. Zeker als we straks het huis op moeten ruimen. Bloomy, gefeliciteerd met je zwangerschap!
♥ Wij gaan voor een (2e) kindje in 2013! ♥ Aftellen tot eerste ronde ♥ 2 : Janna (31) * Heeft al een dochter (09-12-2011)* komt af en toe buurten * Zoetje (22) * Heeft al een dochter (06-01-2012) * begint half november Al begonnen ♥ 6 : Mara81 (32) * Heeft al een zoon (16-12-2011) * 8e ronde * NOD: 24 september 2013 Mamsie86 (26)* Heeft al een dochter (29-11-11) *2e ronde na ma* NOD: 1 oktober 2013 Melovekane () * Heeft al een zoon () * 1e ronde * NOD: ? * 3 juni gestopt met pil Sherly182 (34) * Heeft al een dochter (06-03-2010) * 1e ronde * NOD: ? Fryskfamke22 () * Heeft al een zoon (16-10-2011) * Zwanger ♥ 12 : Sanny76 (36) * Heeft al een zoon (10-05-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 01 oktober *Krijgt een verrassing! Marlous (32) * Heeft al een dochter * 2e ronde * Uitgerekend: 17 oktober 2013 * Krijgt een zoon! Lovely24 (25) * Heeft al een dochter (21-05-2011) * 2e ronde * Uitgerekend: 21 oktober 2013 * Krijgt een dochter! Mcm78 (34) * Heeft al een zoon *1e ronde* Uitgerekend 21 november 2013 * Krijgt een dochter! Foofer (31) Heeft al een zoon (05-2011) *3e ronde* Uitgerekend: 26 december 2013 *Krijgt een verrassing! Dmj (25) Heeft al een zoon (17-12-2010)*10e ronde* Uitgerekend: 08 januari 2014 *Krijgt een zoon! Bubble84 (28)* Heeft al een zoon (29-04-2011)*1e ronde* Uitgerekend: 17 januari 2014 * Bloempje (29) Heeft al een zoon * 7e ronde * Uitgerekend: ? Meis23 (26) * Heeft al een zoon (12-2010) * 6e ronde* Uitgerekend: 7 april 2014 Mamv1 (26) * Heeft al een zoon (21-05-2011) * 6e ronde* Uitgerekend: 08 april 2014 Yasmijnkai (26) *Heeft al een dochter (13-12-2012) *1e ronde* Uitgerekend: 23 april 2014 Bloomy () * Heeft al een zoon () * 6e ronde* Uitgerekend: Bevallen ♥ 1 : PCOmama (30) * Heeft al een zoon (09-06-2007) * Bevallen van een dochter (01-08-2013) Afspraken & controles ♥ : 09-09: Meis23, Intake vk 09-09: Dmj , controle vk ziekenhuis 10-09: Meis23, echo vk 10-09: Yasmijnkai, Intake + Echo 11-09: Marlous controle vk 13-09: Marlous intake kraamzorg 16-09: Mamv1 Vk + echo 16-09: Dmj glucose test 18-09: Lovely24, controle vk + liggingsecho 25-09: Foofer, controle vk
@mara heb het voor je aangepast. Hoe was de crematie? Hebben jullie een mooi afscheid gehad? De klap kan ook nog gaan komen. Nu wordt je nog zo geleefd met het regelen en de steun van je omgeving. Sterkte nog de komende tijd! @lovely wij zijn ook nog naar het strand geweest, maar in de middag was het toch echt te heet. Wij zijn toen ook maar gegaan. In de ochtend was het in ieder geval heerlijk! Nog maar 2 weekjes werken! Lekker hoor. Moet/wil je nog veel dingen doen tijdens je verlof? @Marlous welk park is het geworden? Lekker hoor, groot gelijk. Geniet van je verlof @hier vanavond gaan we lekker uit eten. De vakantie inluiden en even een relax momentje na alles van afgelopen week. Morgen inpakken en poetsen. Wil m'n huis altijd zo schoon mogelijk achter laten als we op vakantie gaan Voelt altijd zo fijn als je dan weer thuis komt!
Dank je wel Foofer! Het was een mooi afscheid! Het was precies zoals we het wilde. En ook erg persoonlijk doordat mijn zwager en een broer van mijn schoonvader spraken. Lekker dat je vakantie hebt! Lekker genieten! En eet smakelijk voor vanavond
@Mara Sterkte nog de komende tijd! Fijn dat het afscheid mooi is geweest en ook zoals jullie het wilden. @Foofer Ja het gaat echt opschieten nu! Het enige wat eigenlijk gedaan moet worden is nog wat kleine dingetjes kopen (thermometers, manicuresetje & dingen voor mezelf mooie grote onderbroeken enzo ) Alles moet nog gewassen worden en de ziekenhuistas in pakken. Dus dat zijn mooi dingen die ik vanaf volgende week woensdag kan gaan doen. Deze week nog een volle week werken, 3 dagen. Volgende week 'maar' 2
Hier een drukke dag gehad gisteren. 5 jarig bestaan van mijn werk gevierd met een sprookjesfeest voor de kinderen in het park voor de deur bij ons werk. Was erg leuk! Vanaf 9.00 wezen opbouwen, en het feest was van 13-16.00. Het weer zat echt mee gelukkig en het was erg leuk! Daarna snel naar huis, omkleden en wokken met schoonfamilie want mijn schoonouders waren 35 jaar getrouwd. Kwamen gisteren dus rond 22.30 thuis, was helemaal verrot! Gelukkig best lekker geslapen tot 9.30, en hoor dat L. nu wakker wordt, dus die heeft ook lekker uitgeslapen. Vandaag maar een rustig dagje..voor zover me dat lukt
@Mara: goed dat het afscheid zo mooi en persoonlijk was! @Lovely: klinkt als een drukke, maar erg leuke dag gisteren! Fijn dat je dochtertje goed meewerkte met uitslapen vandaag, hihi. @Foofer: was helemaal vergeten je te feliciteren met je nichtje! Bij dezen dus! En een heel fijne vakantie toegewenst! Hier gaat alles z'n gangetje wel eigenlijk. Morgen, dinsdag en woensdag weer rustige dagjes, omdat Steef dan bij de opa's en oma's en op het kdv is. Kan ik overdag lekker veel dingen doen in huis enzo. Donderdag en vrijdag en in het weekend ben ik toch wel erg met hem bezig. Heb ook een beetje zo iets van: nu heeft hij alle aandacht nog, hihi. Ik voel me bij voorbaat al schuldig voor als de baby er straks is en hij ineens niet meer alle aandacht krijgt! De laatste nachten wordt hij steeds rond middernacht huilend wakker en wil dan uit z'n bed. We denken dat hij misschien nare dromen heeft ofzo. Als je 'm kalmeert en daarna teruglegt en even bij hem blijft zitten, huilt 'ie nog wel heel eventjes, maar slaapt daarna al snel weer in. Hopelijk gaat het weer snel over, maar echt vervelend is het (nog) niet. Ik slaap sowieso wel aardig de laatste nachten. Erg fijn!
Ha meiden, ben ik weer! Mijn eerste echte dag verlof en het eerste wasje draait, haha! We gaan de 20e naar cp,, dus weet nog niet welk park, spannend! Mara, fijn dat de crematie was zoals jullie wilden, dat is deel van afscheid nemen. Sterkte met de verwerking, het besef komt echt nog wel... Sanny, n heeft ook een tijd gehad dat ze huilend wakker werd en er even uit moest om getroost te worden. Ging vanzelf weer over, dacht zelf aan een soort sprongetje, veel te verwerken en te druk in het hoofdje. Vriendin van me is bevallen van een zoontje! Binnenkort kraamvisite! Zo maar eens opstaan, we liggen allemaal nog op bed, haha!
Hihi, ook meteen met de wasjes begonnen, Marlous? Ik vind het wel een leuk werkje om te doen De vorige keer heb ik ook echt alles gestreken, maar daar begin ik niet meer aan hoor. Alleen een aantal lakentjes, zodat de rand die straks boven het dekentje uitkomt er netjes uitziet, maar verder niks. Vorige keer heeft m'n schoonmoeder ook veel gestreken trouwens, want ik kon zelf niet zo lang staan vanwege m'n bekken. Maar nu weet er behalve wij twee niemand wat het geslacht van de baby is, dus als ik kleertjes enzo laat strijken, verklappen we het daarmee Ik probeer al twee uur lang de huisarts te bereiken (steeds in gesprek...) want ik heb het idee dat ik misschien een blaasontstekingkje ofzo heb. Wil dus even een plasje laten onderzoeken, maar weet niet of ik dat gewoon langs kan brengen, of dat ik er speciaal een afspraak voor moet maken... zucht...
Mara: Fijn dat jullie zo'n mooi afscheid hebben gehad. Het blijft moeilijk en ik hoop echt dat jullie het de tijd geven op het te verwerken. Lovely: Klinkt als een gezellige dag, heerlijk het uitslapen van je dochter! Hier sliep zoon ook altijd uit, maar als hij nu laat naar bed gaat ie hij toch wel vroeg wakker Foofer: Nog gefeliciteerd met je nichtje. En probeer lekker van je vakantie te genieten! Sanny: Ja, het zal inderdaad wel een sprongetje oid zijn. Hier ook geweest en momenteel wordt hij ook huilend wakker zo af en toe. Troosten, slokje water en hij gaat weer slapen. Ooh ja, dat strijken.. Heel fijn dat het zo netjes is, maar mijn hobby is het niet haha. Marlous: Voor jou ook verlof.. Heerlijk meid. En ook nog even er tussen uit. Lekker genieten. Frysk: Hoe is het bij jou?? Ben vast iemand vergeten, sorry! Vamorgen intake gehad bij de verloskundige. Heleboel informatie en ook nog de bevalling van zoon doorgenomen.. Brrr, toch wel allerlei gedachten door m'n hoofd haha. Bloeddruk is aan de lage kant en moest even bloed prikken. Medewerkster van de poli die bloed had afgenomen wilde toch proberen dat ik vandaag de echo al zou krijgen, aangezien ik hem morgen had staan. En 10 minuten later werd ik gehaald. Alles goed, mooi gegroeid, hartje klopte mooi snel. Nog steeds een hematoom te zien vlakbij de uitgang, maar alles is goed en zij gaven ook aan dat ik er nu wat meer vertrouwen in mag gaan krijgen. Je gaat ook langzaam m'n (darmen)buik wel zien, en krijg ook wel de vraag of ik zwanger ben. Willen jullie de afspraken even op het lijstje invullen. 26/9 en 24/10 controle vk.
♥ Wij gaan voor een (2e) kindje in 2013! ♥ Aftellen tot eerste ronde ♥ 2 : Janna (31) * Heeft al een dochter (09-12-2011)* komt af en toe buurten * Zoetje (22) * Heeft al een dochter (06-01-2012) * begint half november Al begonnen ♥ 6 : Mara81 (32) * Heeft al een zoon (16-12-2011) * 8e ronde * NOD: 24 september 2013 Mamsie86 (26)* Heeft al een dochter (29-11-11) *2e ronde na ma* NOD: 1 oktober 2013 Melovekane () * Heeft al een zoon () * 1e ronde * NOD: ? * 3 juni gestopt met pil Sherly182 (34) * Heeft al een dochter (06-03-2010) * 1e ronde * NOD: ? Fryskfamke22 () * Heeft al een zoon (16-10-2011) * Zwanger ♥ 12 : Sanny76 (36) * Heeft al een zoon (10-05-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 01 oktober *Krijgt een verrassing! Marlous (32) * Heeft al een dochter * 2e ronde * Uitgerekend: 17 oktober 2013 * Krijgt een zoon! Lovely24 (25) * Heeft al een dochter (21-05-2011) * 2e ronde * Uitgerekend: 21 oktober 2013 * Krijgt een dochter! Mcm78 (34) * Heeft al een zoon *1e ronde* Uitgerekend 21 november 2013 * Krijgt een dochter! Foofer (31) Heeft al een zoon (05-2011) *3e ronde* Uitgerekend: 26 december 2013 *Krijgt een verrassing! Dmj (25) Heeft al een zoon (17-12-2010)*10e ronde* Uitgerekend: 08 januari 2014 *Krijgt een zoon! Bubble84 (28)* Heeft al een zoon (29-04-2011)*1e ronde* Uitgerekend: 17 januari 2014 * Bloempje (29) Heeft al een zoon * 7e ronde * Uitgerekend: ? Meis23 (26) * Heeft al een zoon (12-2010) * 6e ronde* Uitgerekend: 7 april 2014 Mamv1 (26) * Heeft al een zoon (21-05-2011) * 6e ronde* Uitgerekend: 08 april 2014 Yasmijnkai (26) *Heeft al een dochter (13-12-2012) *1e ronde* Uitgerekend: 23 april 2014 Bloomy () * Heeft al een zoon () * 6e ronde* Uitgerekend: Bevallen ♥ 1 : PCOmama (30) * Heeft al een zoon (09-06-2007) * Bevallen van een dochter (01-08-2013) Afspraken & controles ♥ : 10-09: Yasmijnkai, Intake + Echo 11-09: Marlous controle vk 13-09: Marlous intake kraamzorg 16-09: Mamv1 Vk + echo 16-09: Dmj glucose test 18-09: Lovely24, controle vk + liggingsecho 25-09: Foofer, controle vk 26-09: Meis23, controle vk 24-10: Meis23, controle vk
@Sanny Nou het werd uiteindelijk nog 11.30 ook, eerder ze haar bed uit kwam Verder natuurlijk niet meer geslapen overdag, dat vind ik nog best vermoeiend hoor Ben toch nog wel erg blij met dat middagslaapje soms Lijkt mij ook wel lekker straks als L. af en toe nog even met oma op stap gaat en op woensdag sowieso naar de opvang gaat nog. Denk niet dat ze standaard elke maandag en dinsdag naar oma zal gaan zoals nu, en denk dat we ook wel vaak met zijn drieën wat gaan doen ofzo Wel een gek idee, dat ik haar dan breng op me werk maar zelf niet hoef te blijven @Marlous Leuk! Ben benieuwd waar jullie heen gaan. Collega van me had ook mystery park gedaan en ging naar Eperheide in Belgie. Lekker aan het wassen, ga ik denk volgende week ook meteen met de wasjes beginnen. Op woensdag mijn eerste vrije dag, en dan is L. toch naar de kindjes toe. @Sanny Nog gelukt met de dokter? @Meis Fijn!!! Hopen dat je er weer meer vertrouwen in hebt gekregen! Aan de ene kant wel 'fijn' denk ik dat er te zien is waar het steeds vandaag kwam/komt. Kan het nog kwaad trouwens verder dat dat er zit?
Vandaag een lekkere korte werkdag gehad. Ik moet sowieso mijn overuren opmaken voordat ik met verlof ga, dus vandaag was het rustig en kon ik lekker wat eerder weg. Heb nu nog 2 uurtjes ofzo staan... hopen dat ik die nog ergens op kan nemen de komende dagen. Mijn collega is vanmiddag bevallen van een dochter! Ze was eigenlijk 4 weken eerder uitgerekend dan mij, maar is vanmorgen ingeleid met 38 weken vanwege zwangerschapssuiker enzo. Spannend hoor! Nu ik wil ik ook wel heel graag
Lovely: Ja, inderdaad fijn dat het goed os.. Natuurlijk heb ik t liever niet, maar wel beter dat ze kunnen zien waar het zit.. Nee, het is eigenlijk gewoon een.bloeduitstorting in de baarmoeder en meerdere vrouwen hebben dat. Het is gewoon te hopen dat het verdwijnt. Heerlijk zeg een kort dagje.. Ja, het wordt nu wel echt voor je.. Over 3 weken mag ze komen
@Meis: inderdaad toch wel fijn dat er een verklaring is voor de bloedingen. Tenminste, zelf vind ik het altijd fijn als iets duidelijk is. Nu weer vol goede moed verder! @Lovely: Oeh, als je collega bevalt, komt het voor jezelf ook wel dichtbij!! Nog maar een paar daagjes werken en dan lekker vrij!! En wat een uitslaaptalent heeft jouw dochter, zeg! Ik wou dat Steef daar iets meer kaas van had gegeten, hihi. Maar goed, tussen 7 en 8 is wel oké. Doordeweeks moeten we er dan sowieso uit voor werk en brengen naar de opvang/opa's en oma's. In het weekend zou iets later wel fijn zijn! Gisteren de dokter gelukkig nog te pakken gekregen en een plasje langsgebracht. Inderdaad blaasontsteking, dus nu antibiotica. Gelukkig nog niet veel last van bijwerkingen en het onbestemde gevoel en m'n harde buiken zijn al wel minder. Voor de zekerheid moest ik vandaag ook een plas op kweek laten zetten bij het lab. Gaan ze checken op streptokokken. M'n vriend heeft het potje vanmorgen afgegeven. Super dat 'ie dat wilde doen, want het komt hier echt met bakken uit de hemel en nu zit ik dus nog lekker binnen in m'n joggingbroek Ik wilde vandaag nog even de stad in voor een nieuwe telefoon. M'n abonnement wordt weer verlengd, dus ik mag een nieuw toestel. Heb nu een LG, die me op zich goed bevalt (op de slechte batterijduur na, maar dat hoort bij smartphones geloof ik) maar denk er sterk over om een Iphone 4S te nemen. Maar als het dit weer blijft, blijf ik lekker binnen. Ik eet bij een collega, dus hoef geen boodschappen te doen en ik heb nog wat naaiklusjes liggen waar ik half aan begonnen ben. Morgen weer een dag!