heey lady's ff bij lezen hoor! @marlous jeeetje je hebt nu gewoon verlof!! weet nog zo goed dat je net zwanger was hihi! spannend !! ben ook erg benieuwd naar welk park jullie gaan! @meis wat een goed nieuws zeg!! lekker van gaan genieten ♥ @lovely heerlijk lekker van genieten kan je thuis wat rusten?? @sanny jeetje nou maar goed dat je ff heen gegaan bent! mn zus is dankzij een blaasontsteking 5 weken te vroeg bevallen toen. . nooit iets door gehad. hopelijk merk je weinig van de antibiotica !! @mara wat fijn dat jullie de uitvaart precies zo hadden zoals jullie wouden ! hoe is het nu verder met jullie *knuffie*
@hier vanmorgen weer een echo gehad ging er wel weer zenuwachtig heen aangezien de vorige 2 weken terug liet zien dat ik nog niet schoon was. en aangezien ik nog steeds vloei.. maar gelukkig ! ik ben schoon ! en wat ik nu nog verlies moet deze week wel stoppen ! of het moet overgaan in een menstruatie !
Ik ben eventjes stil want weet niet of ik nog straks zwanger ben of niet. Hou jullie wel op de hoogte als jullie willen.
Fryskfamke, fijn dat je schoon bent.. Gaat het emotioneel wel? Yasmijn, ik lees net je bericht.. Ik ga heel hard duimen voor jullie dat volgende week alles goed is.. Natuurlijk willen we weten hoe het gaat.. Sterkte meid, dit sloopt.
@meis ja gaat goed hoor heb af en toe wel mn momenten natuurlijk ! maar wil heel graag verder ! hoe is het met jou? @sanny ooooh haha vond 3 weken al een hele poos... maar valt mee dus ! hopelijk pakt mn lichaam alles weer netjes op @yasmijn ooooh meid wat naar :'( ! ik ga ook heeel hard duimen ! sterkte de aankomende slopende week !
Yasmijn, wat heftig meid! Heel veel sterkte met afwachten en de onzekerheid! Hoop voor jou dat het goed afloop. Ik heb het zelf ook gehad in dat termijn, dat het vruchtje de grootte van 5 weken was en ik zeker wist dat ik langer zwanger was..dus het klopte gewoon niet. Had toen 2 weken later weer een echo maar na 1 week was ik die spanning meer dan zat dus toen weer een echo gehad en toen was alleen het vruchtzakje gegroeid vruchtje zelf was niet eens meer te zien..
@Sanny Ja ze heeft wel periodes hoor. Dan slaapt ze uit, dan is ze vaak vroeg wakker. Maar over het algemeen mogen we niet klagen hoor! Ze slaapt in ieder geval altijd door, en het naar bed gaan gaat in 9 van de 10 keer zonder drama of problemen. Eigenlijk al vanaf dat ze geboren is doet ze het goed met slapen...dus duimen dat nummer 2 het ook zo gaan doen Volgens mij is dat probleem er idd wel met elke smartphone na een tijdje. Heb zelf een Samsung S3, maar die moet wel elke nacht in de oplader. Wanneer heb je de uitslag? @Fryskfamke Fijn dat je eindelijk schoon bent! Hopen dat het bloeden stopt deze week en je cyclus weer op gang komt! @Yasmijn Ik zag je topic al voorbij komen gisteren Spannende week dus! Sterkte! Ik hoop dat alles goed zit.
Hier vroeg op vandaag! Zo om 7.30 beginnen, laatste dag voor deze week. Hierna alleen maandag & dinsdag nog Best slecht geslapen eigenlijk, vooral heel veel wakker geweest. Nu al een half uur op de bank aan het zitten dus ik moet snel verder eigenlijk haha Zo L. uit bed plukken ook en dan richting het werk. Hopen dat het in ieder geval even 10 minuutjes droog is ook dan!
@lovely jou verlof komt ook al lekker inzicht ! hopelijk kan je wat wakker worden werkse vandaag ! @mamsie ja idd en als het bloeden dan ook nog stopt wordt je er temminste niet nog meer elke dag aan herinnerd hoe is het met jou? vloeien alweer over?
@Fryskfamke: ik weet eigenlijk niet of drie weken lang of kort is... maar vergeleken met andere verhalen hier op het forum leek het van wel. Kan me voorstellen dat het bij jezelf altijd een eeuwigheid lijkt... @Lovely: hoeii, je drie laatste daagjes! Succes met wakker blijven vandaag! Hier: ik krijg de uitslag van de urinekweek pas volgende week. Intussen natuurlijk netjes m'n antibiotica aan het slikken, maar nu heb ik flink jeuk 'daaronder' en ik ging even googlen en het lijkt erg op een schimmelinfectie. De bijsluiter van de pillen er nog eens op nageslagen en dat is inderdaad een van de bijwerkingen. Had het nog nooit gehad, maar het is wel flink irritant! En als ik het tijdens de bevalling nog heb, kan de bibbe spruw krijgen en dat is geen goeie combi met mijn wens om weer borstvoeding te geven. Zometeen maar weer de huisarts bellen dus. Zucht... Ik vind het ook best gênant en zag dat de vrouwelijke arts vandaag geen dienst heeft, maarja, hoe sneller ik eraf ben, hoe beter natuurlijk. En morgen gaan we in de ochtend twee basisscholen bezoeken voor Steven en 's middags heeft m'n vriend een extra vergadering op z'n werk (hij is normaal vrij op do) en dan heb ik Steef dus onder m'n hoede. Ook niet echt handig. Ah, het is inmiddels 8.00u, dus ik kan weer gaan proberen de dokterspraktijk te pakken te krijgen Hopelijk gaat het sneller dan maandag!
Nou, dat ging snel! Ik hoef helemaal niet langs te komen en vanmiddag ligt er een zalfje klaar bij de apotheek at scheelt me ook weer een kwartier fietsen, want de huisarts zit in de wijk waar m'n ouders wonen, maar onze apotheek zit hier om de hoek. Jiehoee!
@sanny oeeeh jakkes! weet nog dat ik mn eerste schimmel had tijdens de zwangerschap brrrr hartstikke zenuwachtig natuurlijk dacht ook dat ik met mn hele hebben en houden op tafel moest whahaah maar gelukkig kreeg ik gewoon een mega pil voorgeschreven hielp super :-D spannend om een fijne school uit te zoeken ! @ yasmijn knuffel voor jou !! moet steeds aan je denken !
@Sanny Mijn collega krijgt daar ook altijd last van als ze antibiotica gebruikt! Gelukkig heb je er al wat voor gekregen, hoop dat het snel werkt! En je bent al over de 37 weken heen! Spannend!! Heb je zelf een idee wanneer het ongeveer gaat komen? Was je zoontje op tijd of te laat? Succes morgen! Dochterlief staat al ruim een jaar ingeschreven voor de basisschool Had al een keuze gemaakt, en de wachtlijst is lang daar dus heb het allemaal maar op tijd geregeld.
ff tussen door mn schoonzusje is nu in het zkh ! ze is nu 37 weken en waarschijnlijk komt de kleine zsm! spannend! ben benieuwd of we morgen opnieuw oom en tante zijn geworden !!
Hoi meiden, Lovely, wat lekker dat je dochtertje zo goed uit kan slapen Nog maar een paar daagjes werken en dan verlof lekker hoor! Wel aan toe ondertussen? Marlous, ook al lekker met verlof. Kun je een beetje uitrusten of ben je druk? Sanny, vervelend dat je een blaasontsteking hebt en ook een schimmel erbij. Slaat de ab al aan? Meis, wat fijn dat je weet waar het bloed vandaan komt en dat die kleine het goed doet Fryskfamke, hier gaat het redelijk hoor. Het gewone leven gaat weer door. Zaterdag moeten we verder opruimen in het huis van mijn schoonvader dus dat zal ook wel weer confronterend zijn. Wat fijn dat je schoon bent, nu hopen dat het vloeien snel stopt. Hoe voel je je verder? En is je schoonzusje al bevallen? Yasmijnkai, wat een vervelend nieuws ik ga voor je duimen dat de volgende echo goed is! Hoe voel je je nu?