Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013? (DEEL 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Wow Mara!!!
    Gefeliciteerd!!!

Even snel voor degene die het vroegen,
    We zijn met mijn familie een weekendje in Limburg. Park de Hommelheide.
    Heel mooi huisje met jacuzzi en alles erbij.
    Fijn weekend nog allemaal!

2. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Mara, wat een verassing!! Van harte. Heel erg leuk!

3. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @mara jaaaaa gefeliciteerd!!! Wat leuk zeg :)
    Balen dat je man toch tijdens jullie vakantie weg moet. Kun je de vakantie niet omboeken?

@lovely klinkt goed hoor! Geniet ervan.

4. Mara81

Mara81 Actief lid

4 mrt 2013
    435
    0
    0
    Hij is wel gewoon in Nederland in de vakantie alleen zit dan in die voorbereiding en daar zitten ws geen vrije weken in.
    We kunnen idd altijd later nog op vakantie maar zouden samen met mijn zus en haar gezinnetje gaan dus vind het heel erg jammer :(

En de uitzending kan ook nog wel eens gaan plaats vinden aan het einde van mijn zwangerschap. Ach ja maak me er nu nog maar niet te druk om, we zien het wel.

Meis hoop dat het voor jou deze ronde ook raak gaat zijn!

5. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Mara, jammer is dat inderdaad. Ook omdat je met meerdere zou gaan. Dat is lief van je. Komt best wel goed;)

6. Janna

Janna Fanatiek lid

@sanny: hoe gaat het met Steven? Heb je ondertussen een beetje bij kunnen slapen? Ik herken het idee van zombie zijn op je werk (of thuis trouwens): ik heb deze week geen enkele normale nacht gehad. :(;)

Edit: wat fijn dat het vandaag wat beter ging!

@bubble: Wat vervelend dat je zo misselijk bent! Tot welke week duurde dat bij je eerste zwangerschap? Hopelijk was het toen redelijk vroeg weer voorbij, zodat je daar nu ook een beetje aan vast kunt houden. Het zal natuurlijk niet precies hetzelfde zijn, maar toch... (Ik ben zelf ook echt bang dat ik tijdens een volgende zwangerschap weer zo veel en vooral lang misselijk zal worden.)

@foofer: hopelijk voelde je je vandaag goed genoeg om wat leuke dingen te doen en gaven die je ook even wat afleiding. Ik kan me voorstellen dat je er af en toe doorheen zit, als je steeds maar misselijk blijft. (En geeft niet dat het "geen leuk berichtje" zou zijn: ik post de helft van de tijd ook berichtjes in die categorie! :D;))

@meis: Ik gebruikte de laatste maand bij mijn dochter de ovulatietesten van zwanger en kids. Veel meiden hier op het forum waren er erg enthousiast over en ze zijn spotgoedkoop, zeker als je ze in een wat grotere verpakking koopt.
    Wat leuk dat je dan van de babykamer naar een echte jongenskamer gaat! Begint het al mooi te worden?

@mamsie: wat heftig dat je eerste keer weer werken meteen een avonddienst was! Maar fijn dat het mee viel en dat je collega's er lief op reageerden. Ik hoop met je mee dat de hcg helemaal uit je bloed is.

@mara: Waaaaah, ik zie een streepje! Dit is geen tuurstreepje, gewoon een duidelijke streep! Op basis van je eerdere posts dacht ik: "waarom adviseerd mamsie nou om te testen? Gewoon ff afwachten tot nod en dan zal je zien dat mara gewoon ongesteld wordt." Maar ik zat er helemaal naast! Gefeliciteerd hoor meid!

Edit: Voel me een beetje suf: ik reageerde alleen op de eerste foto en had nog niet eens een post verder gekeken... :) En dit gaat misschien heel stom klinken, maar het lijkt me ook een opluchting dat je nu zwanger bent voor de uitzending van je man. Het lijkt me echt heel naar om - als je eenmaal een tijd aan het proberen bent en die wens hebt - ineens een lange pauze in te moeten lasten. :( Wel jammer van de vakantie. :(

@lovely: veel plezier de rest van het weekeind! Blijkbaar is het toch nog net gelukt met tassen pakken! :p

@hier: Ik ga maar eens aan de afwas van vandaag en gisteren beginnen... :):(

7. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Janna, jammer dat je geen vaatwasser hebt!! :) of vindt je het niet erg om te doen?
    Hcg is bijna verdwenen, zo ook het bloedverlies. Begin weer wat slijmerig te worden hihi dit klinkt heel vies..lijk wel een slak! :)

8. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @mara
    whoeiiii gefeliciteerd!!!!

@mamsie
    haha heeeel herkenbaar ;)
    noem mezelf ook vaak een slak
    fijn dat het voorspoedig gaat !!

@hier

al sinds gister echt buikpijn en krampjes...
    wat vanavond wat afzakte !! ga nu lekker
    slapen .. morgen naar de kinderboederij :)

9. Mara81

Mara81 Actief lid

4 mrt 2013
    435
    0
    0
    Hoi meiden,

Lekker weertje hè!
    Gisteren hadden wij een buurt bbq toen was het helaas erg koud :( maar wel erg gezellig.

Janna; ik dacht zelf ook echt dat ik ongesteld zou worden maar gelukkig toch niet :) en ben idd erg blij dat het voor de uitzending is, misschien dat ik dan aan eind wel even een paar maanden alleen ben en dat zal best zwaar zijn maar beter als het uit moeten stellen :)

Fryskfamke; wanneer is jou nod? Spannend krampjes enzo

Ik heb mijn banner aangepast :)

10. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Lovely, leuk zeg!! Veel plezier.

Janna, ja ik heb het gevonden. Dank je. Ik denk dat ik die eens probeer om te kijken wanneer de eisprong is. Inderdaad niet duur. Ja, we zijn klaar! Het is heel erg mooi geworden.

Mamsie, fijn dat het allemaal minder wordt. Hoop gauw weer op mooi nieuws

Fryskfamke, spannend hoor. Wanneer mag je testen. Leuk de kinderboerderij. HIer hebbeb we hertjes en zoontje roept: Bambi!! :D

Mara, mooie banner hoor;)

Hier, heerlijk weertje. Zijn even naar een marktje geweest en naar het park. Zoon ligt lekker in zn nieuwe kamer te slapen. Het is zo gaaf geworden. Ik ben nog blijer dan hij. hahah. Nog wat leuke aankleding bij Ikea gehaald, en het is weer klaar voor een aantal jaar. Alleen een ander bed nog, maar voorlopig wacht ik daar nog even mee, aangezien hij daar nog prima in slaapt.

11. Mara81

Mara81 Actief lid

4 mrt 2013
    435
    0
    0
    Meis, heb je nog een bepaald thema aangehouden voor de kamer?
    Wij willen straks voor jurre ook een stoere jongenskamer maken dus ben op zoek naar inspiratie :)

12. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Mara, niet echt een thema. Ik heb heel leuk gestreept behang aan 1 kant rood/wit/blauw en dan allemaal verschillende dikte van streep. De andere muur is blauw met een rood/ witte band van Lief, die moet nog opgeplakt worden. En dan een speelmat met patronen van wegen om met de aut's op te spelen. Zal zo kijken of ik goede foto's kan maken. Leuk he weer veranderen:) Wat heb jij in gedachte?

13. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    wij hebben voor deylano lichtblauwe muren met cars (niet over dreven maar af en toe een auto op de muur) en deze zomer ga ik zelf groot op de muur mc lightning verfen

14. Janna

Janna Fanatiek lid

Wel vervelend om te doen, maar vooral omdat het zoveel "zinloos verloren tijd" is. Maar over twee weken begint de verbouwing en in de nieuwe keuken komt uiteraard wel een afwasmachine! :D (Was één van onze belangrijkste eisen! ;))

Wat fijn dat de hcg bijna uit je bloed is!

@meis: Ik ben zeer benieuwd naar de foto! Het klinkt in ieder geval lekker pittig!

Wij gaan de logeerkamer omtoveren tot peuterkamer voor ons meiske, in plaats van dat we haar eigen kamertje veranderen. Die kamer houden we gewoon als babykamer en gebruiken we dan weer zoals ie is voor een volgend kindje. Hij ziet er namelijk nog heel mooi uit en we zijn er allebei nog steeds heel erg blij mee! Het is een unisex kamertje, maar wel met wat meiden-accenten. Die zijn echter heel makkelijk weg te halen en te vervangen door jongens-accenten, mocht dat nodig zijn. We gaan dus pas beginnen aan die peuterkamer als ik zwanger ben. Of als dat zo lang duurt, dat mijn dochter echt uit haar kamer groeit natuurlijk!

Nou, het wordt afgezaagd, maar ik ga weer verder aan het werk! (Dit was even mijn pauze. :D)

15. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @mara
    jaaaa was echt heerlijk dit weer !!
    ik had mn nod hier op de lijst rond
    de 18e.... maar ik denk nu eerder...
    ging van 5 weken toen uit... mn
    gevoel zegt volgende week ergens haha
    damn ja wat was het gister koud he !!

@meis
    ga proberen om nog 2 weken te wachten
    als ik dan al niet ongesteld ben geworden. .
    jullie kleine slaapt als een roosje zeker hihi!!
    wat kan je daar toch van genieten he !!

@hier
    vandaag lekker naar de kinderboerderij geweest
    dit is een hele grote met ook een grote speeltuin
    erbij.. ook voor de allerkleinste kindjes super leuk!!
    vandaag een jaar kaart ervoor gekocht :)
    nu best moe haha buiten lucht he !! net nog lekker
    uit eten geweest met zn 3en !! heeerlijke dag gehad dus♥

16. Mara81

Mara81 Actief lid

4 mrt 2013
    435
    0
    0
    Voor de kamer van Jurre zat ik er ook aan te denken om 1 muur een stoere kleur te geven en verder veel met aankleding te werken.
    Mijn man lijkt het leuk om een jungle kamer te maken met stickers van aapjes enz.

17. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @mara
    jungle is ook vet ! daar hebben ze bij ikea
    leuke aankleding voor !! denk als onze kanjer
    een nieuwe kamer krijgt dat het cars kamer gaat
    worden met een cars bed hihi !! vorig jaar was ik
    nijntje grijs verslaafd. .... en nu cars hahahha

@iedereen
    fijne dag gewenst voor jullie allemaal !

18. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Hoi iedereen!

Ik zit te snotteren en te gapen op werk na een zeer hectische nacht met Steef (die erg hoestte en daardoor veel huilde, maar vanmorgen in een opperbeste stemming was)

Hier moeten we ook gaan nadenken over een jongenskamer voor Steven. Zijn huidige (baby)kamer wordt weer voor de nieuwe baby, dus hij gaat in de zomervakantie verhuizen naar een grotere kamer. Die heeft een grijze en een soort lime-groene muur en dat laten we denk ik zo. We hebben een onwijs gaaf bedje bij Prenatal gezien met verschillende kleuren hout. Eigenlijk wilden we een meegroeibed en dit is een peuterbed, maar we kunnen het voor de tweede ook nog gebruiken natuurlijk, dus dan vind ik het de uitgave wel waard.
    Ik zit ook een beetje in de richting van jungle, of misschien iets met dino's/draakjes ofzo te denken. Of misschien Shaun the Sheep. Daar is hij ook hele aal gek van namelijk en daarvoor hoeven we de muren ook niet opnieuw te verven, want die groen past ook wel bij een boerderijthema, haha.
    We denken nog even verder!

19. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Leuk al die kamers veranderingen. Wij hebben er uiteraard ook over nagedacht toen ik zwanger was. Nu dit niet meer zo is wil ik er ook even niet aan denken..beetje pijnlijk nog. Komt wel weer!

Was het weekend verder vrij maar heb me zo moe gevoeld. Vanmorge heeft mn man me weer lekker laten liggen en heb tot 8.45 geslapen. Moet vanavond werken en dan nog 5 diensten en dan heb ik vakantie!!!!! Volgende week woensdag nog voor nacontrole naar het ziekenhuis. Het mooiste nieuws zou natuurlijk zijn; je bent helemaal schoon en er staat een nieuw 'ei'op springen..:) dus daar hopen we maar op.

20. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Nou het weekend zit er alweer op.
    We hebben het heel leuk gehad en goed weer ook natuurlijk.
    L. is wel helemaal gesloopt, dr stem is helemaal schor ervan.
    Net al de eerste was er in gedaan, dus het gewone leven is alweer begonnen :p

Verder ben ik vandaag 20 weken!
    Op de helft dus! Of nog net niet :p
    Kan ook.

Las verder over peuterkamertjes,
    Hier blijft L. in haar kamer, dus hoeft er geen kamertje veranderd te worden.
    Ben verder niet echt van de thema kamertjes wbt disneyfiguren of dieren ofzo...

Deel Deze Pagina