Jaaaah! Ze is er! Gefeliciteerd hoor! Fijn dat het goed is gegaan en dat ze nu lekker bij jullie thuis is. @lovely: We hadden gelijk!
@sanny oh wat leuk!!! Gefeliciteerd!! Heb je een goede bevalling gehad? Hoe groot was ze? Alle details svp Geniet van je kraamtijd.
hoera baby nieuws! !!!! van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje!! heel veel geluk gewenst♥
Sanny, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meid. Heel veel geluk met elkaar en geniet van alles!!
Hai! Thanks allemaal! Uiteindelijk waren we om 17u int ziekenhuis. Tot 19.30u was het heel chill. Heb lekker een tijd onder de douche weeën opgevangen enzo. Om 19.30u zijn mn vliezen gebroken om er wat meer vaart achter te zetten. Vanaf toen werd het wel zwaarder en toen ik op de overgang tussen ontsluitings- en persweeën zat, was het ronduit naaaaaaaar! Maar het einde ging supersnel. Ik heb maar 5 minuutjes op de baarkruk gezeten en daar was ze al! Ze had haar arm om haar nekje in een soort alaaf-houding en had daardoor even pijnlijk klem gezeten en de vk was even bang dat ik daardoor erg zou uitscheuren, maar dat viel gelukkig mee! Ze woog 3625 gram en haar lengte weten we eigenlijk niet. Morgen eens op de papieren kijken... De borstvoeding lijkt goed te gaan. Het enige nare daarvan is dat ik dan van die pijnlijke naweeën krijg. Ze stralen helemaal door naar mn benen, auwieee!! Maar goed, hopelijk krimpt mn baarmoeder daardoor snel en is het dan klaar. Nou, ik ben bijna klaar met de bv weer, dus ga een einde aan dit egobericht maken Trusten allemaal!
Sorry, al tijden niet meer gereageerd (erg druk en chaotisch hier), maar nu kan ik het even niet laten: Jeej! Sanny, gefeliciteerd!! Klinkt als een goede bevalling, en een gezond meisje. Wat fijn! Hoe vindt je zoon het?
Ik ben ook wel nieuwsgierig 😁 Fryskfamke hoe is het met jou? Is je cyclus alweer mooi op gang?
@mara morgen is het 3 weken geleden dat mn vloeien gestopt is... en krijg sinds vanmiddag roze afscheiding. .. dus denk dat mn menstruatie er aan komt...nou dat klinkt goed toch? gaat goed verder en met jou/jullie??
Frysfamke, hopelijk breekt er een ongie en heb je weer een cyclus. Ik weet hoe blij je daar al mee kan zijn hopelijk snel weer kans op een nieuw wondertje! Hoe voel je je verder? heb je het al een plekje kunnen geven? Mara, hoe voel jij je? Denk je dat het deze ronde mogelijk raak is?
Fryskfamke, wat fijn dat je cyclus weer redelijk op gang lijkt. Hier gaat het allemaal wel, heb nog steeds veel last van mijn voet, maar mijn man is nu drie dagen thuis dus kan ik wat meer rust nemen. Mamsie, tja deze ronde, geen idee mijn cyclus is weer wat langer als de laatste twee keer volgens mij want had vorige week vrijdag een posi ovutest, dus denk dat ik nu weer op 28 zit zoiets dus dan zou ik volgend weekend kunnen testen. Mijn banner klopt dus niet helemaal. Ik heb er niet echt een gevoel bij, wat ik wel heb is dat ik de laatste dagen wat raar gevoel in mijn borsten heb af en toe. Maar ja ik voel elke maand wel iets haha. Ik blijf hopen!! 😉 Verder lijkt er wat concreter nieuws te zijn over de uitzending van mijn man en zal hij ws feb weggaan. Maar goed de laatste maanden is het elke keer nog veranderd dus we zullen het weer zien. Voorlopig kunnen we dus nog goed oefenen voor een tweede kindje 😃
Ps. gister vergeten te zeggen hier; mijn man heeft een nieuwe baan! Nog niet officieel getekend maar gister rond de middag had hij gesprek en 2 uur later werd die gebeld wanneer die komt tekenen. Dus je kan je voorstellen dat het ons iig een hele positieve boost heeft gegeven!! Hij zat al sinds 1 april thuis en zag echt tegen de winter op..maar per 1 november kan hij nu lekker aan de slag!
Fryskfamke, hopelijk zet het door je menstruatie. Dan is je cyclus ook weer normaal. Mara, ik duim voor je. fijn dat jullie nog even de tijd hebben tot februari. Hoelang blijft hij weg? Mamsi, wat fijn!! Lekker vooruitzicht voor jullie. Net controle gehad, hartje klopt mooi en m'n baarmoeder is precies op termijn. Fijn hoor!! Volgende week geslachtsbepaling en 22 november de 20 weken echo.. Wat een rotweer he. IK doe vandaag lekker niks meer
@meis: Ik heb vanochtend juist met dochterlief in de regen in de plassen staan stampen! Daarna nog van de glijbaan: zo'n natte glijbaan gaat HARD! De eerste keer lag mijn dochter op haar rug op de grond aan het uiteinde van de glijbaan! Ze moest er vreselijk om lachen. Daarna heb ik haar steeds een klein beetje opgevangen, om dat te voorkomen. En ze is ook een paar keer op haar buik, hoofd naar beneden, van de glijbaan geweest. Lol dat we hadden! Daarna thuis lekker droge kleren aan gedaan en aan de warme (chocolade)melk. @mamsie: fijn dat je man een baan heeft! Mijn man is ook langdurig werkloos geweest, dus weet wat dat voor effect heeft. Fijn dat er nu zicht is op betere tijden! @mara: fijn dat jullie nog even tijd hebben om te oefenen voor een tweede, tot je man op uitzending moet.