Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013? (DEEL 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mara81

Mara81 Actief lid

4 mrt 2013
    435
    0
    0
    Janna, wat leuk dat je zo genoten hebt met je dochter!
    Ik ben daar altijd een beetje jaloers op, klinkt gek maar ik haat regen maar zou daar wat makkelijker in willen worden zodat ik ook lekker met Jurre in de plassen kan stampen 😃

Lovely, hoe is het bij jou?? Het is rustig van jou kant 😃

En er waren hier laatst wat nieuwe meiden die ook al snel zwanger bleken, waar zijn die? En hoe gaat het met jullie?

2. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Hoooi meiden!

Nee geen stilte voor de storm ofzo hoor hier :p
    Nog niks aan de hand, helaas!

Moet nog 'officieel' ruim een week, maar ben wel erg ongeduldig hoor nu!
    Ben er ook helemaal klaar voor (& ook wel een beetje klaar mee :p)

3. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    mara denk dat je ook mij bedoelt hahahah.
    ik ben meer een lezer dan een schijver
    hier gaat alles goed hoor veel kwaaltjes van de zwangerschap en helaas eet ik eigenlijk niet echt, dat is in mijn situatie niet echt goed.
    ik heb een maag verkleining gekregen en daarom moet ik zeker wel blijven eten.
    maar helaas word ik bij alles wat ik eet misselijk dus is dat moeilijk. verder gaat het super, alleen de tijd gaat erg langzaam ik heb pas op 1 nov mijn eerste echo dus mag nog even wachten.

4. Mara81

Mara81 Actief lid

4 mrt 2013
    435
    0
    0
    Vervelend dat je zo misselijk bent!
    En niet eten is dan idd niet zo goed.
    Was je bij je eerste ook zo misselijk?

5. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    nee mara bij de eerste was ik niet misselijk maar ja toen zaten er ook nog 60 kilo extra aan dus ik denk dat dat scheeld

6. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    image.jpg

Hoop dat het gelukt is. Met mn telefoon gedaann.

7. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Jeee, de foto is gelukt!

Het gaat zn gangetje hier. De kraamhulpen zijn er nog tm dinsdag. Zie wel een beetje op tegen daarna, maar Jeroen heeft dan nog wat korte dagen op werk, daarna herfstvakantie en daarna een week kraamverlof. Da's wel luxe dus!

Janna, wat heerlijk zo in de plassen stampen! Ik vind dat ook altijd super! Steef heeft net weer nieuwe laarzen waar hj heel trots op is! :)

Sherly, wat naar dat je zo misselijk bent! Hopelijk verandert het snel!

Oh jee, wiens man heeft nou een nieuwe baan?? Mamsie? Ik kan op mn foon niet handjg teruglezen, sorry. Maar felicitaties!!

Lovely, ik hoop dat jouw kleintje zich ook snel zal aandienen. Jij was bij de eerste ook over tijd, toch?

Hmmm.... Verder weet kk het niet zo meer. Sorry als ik typfouten heb laten staan. Ik zit met links te typen, want ze drinkt nu rechts, hihi. Er is inmiddels bezoek beneden, dus k ga zo daarheen. Groetjes!

8. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Ja mijn man Sanny.. maar WAUWWW wat een plaatje jullie dochter!!!! Zo'n heerlijk tevreden onschuldig lief meisje..

9. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    sanny hebben jullie mooi gedaan zeg echt een mooie meid geniet er maar lekker van

10. Lovely24

Wat een lief meisje!!!

11. Mara81

Mara81 Actief lid

4 mrt 2013
    435
    0
    0
    Sanny, wat een mooi kindje! Geniet van je kraamtijd!

Lovely, ik dacht stiekem echt dat er misschien wat aan de gang was bij je.
    Maar helaas ze heeft zich nog niet aangekondigd!
    Spannend!!

12. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Janna, heerlijk dat genieten met je dochter.. Hier gebeurd dat stampen ook regelmatig hoor, maar heerlijk op de bank geniet ik ook echt van.

Lovely, ik dacht ook dat het begonnen was;)

Sanny, wauw!! Wat een poppetje..

13. Lovely24

Zou graag willen dat jullie gelijk hadden :p

Morgen 39 weken, en s' middags weer naar de VK toe.

14. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @ mara
    hier alles goed ... en of alles op gang i s
    hihi

@mamsie
    gefeliciteerd! ! Lijkt me vreselijk
    al die onzekeeheden van geen werk
    pff !!

@meis
    alles is goed opgang gekomen
    hihi vloei mega ;) wat fijn weer
    dat alles weer goed was :-D

@janna
    ooooh heerlijk! de hersft kan ook
    geweldig zijn hihi!! whieeeee ;)

15. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    ooooooh sanny wat een beauty zeg !!
    *twinkel*twinkel*!!!!

@lovely
    nog effies meis! ! duim heel
    hard dat jullie mupje snel
    geboren mag worden! !!

16. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ben niet zo actief geweest de afgelopen weken. Heb het best druk gehad en 's avonds lag ik uitgeteld op de bank. Ook veel pijn aan mijn buik gehad en bekkenpijn. Denk dat de stress er een beetje uit is gekomen.
    Mijn man was ontslagen zoals sommige van jullie misschien nog weten. Morgen heeft hij een gesprek die er zeer positief uitziet (vrijdag al een eerste gesprek gehad). Dat laat de stress ook afnemen ;)

Ik ga proberen om op zoveel mogelijk mensen te reageren van wat ik nog weet, dus bij deze alvast sorry als ik je vergeet!

@sanny wat een mooie meid, en leuk dat het een meisje is geworden! Altijd leuk als je beide geslachten mee mag maken.
    Hoe zijn de eerste nachten gegaan? En hoe reageert Steven erop? Zo te lezen is je bevalling wel goed verlopen!

@lovely alles van je to do lijstje gedaan? Nog een weekje he!! Spannend hoor, wel leuk om zo af te gaan tellen met iedereen. Ik denk dat de volgende marlous of mcm is toch? Hmm moet het lijstje weer eens naar voren halen. Maar voel je al iets van voorweeen?

@janna fijn om je weer met regelmaat hier te zien, is toch wel een goed teken :) hoe gaat het met de pfeiffer?

@fryskfamke fijn dat je toch al snel weer een cyclus hebt!

@meis volgende week dus de echo! Ga je het in je omgeving vertellen wat het geslacht is? Ik vond de 20 weken echo echt super spannend, omdat je nu zo goed weet wat ze allemaal controleren.

Verder weet ik het echt even niet meer, sorry!!

@hier goed aan de slag gegaan met de slaapkamers, toch ook wel weer een voordeel als je man thuis is :D wij hebben nu eindelijk een kledingkast op onze kamer en dan kunnen we aan de slag met mijn zoontje zijn nieuwe kamer. Daar staat namelijk onze oude kast en die gaat mijn zoontje krijgen. Die kunnen we met geen mogelijkheid gaan verschuiven ofzo. En daarna weer verder met de babykamer, nog wat projectes te gaan dus :D
    Nog 6 weken werken en dan heerlijk verlof. Ben er nu eigenlijk al wel aan toe, heb toch snel pijn (bekken). Anders toch voor 6 weken vooraf kiezen, maar dat wil ik eigenlijk liever niet, ben liever 2 weken extra bij de kleine daarna :)

17. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    #1357 Foofer, 13 okt 2013
    Laatst bewerkt: 13 okt 2013
    Aftellen tot eerste ronde ♥ 1:
    Janna (31) * Heeft al een dochter (09-12-2011)* komt af en toe buurten *

Al begonnen ♥ 4 :
    Mara81 (32) * Heeft al een zoon (16-12-2011) * 8e ronde * NOD: 24 september 2013
    Mamsie86 (26)* Heeft al een dochter (29-11-11) *2e ronde na ma* NOD: 1 oktober 2013
    Fryskfamke22 () * Heeft al een zoon (16-10-2011) * NOD:
    Yasmijnkai (26) *Heeft al een dochter (13-12-2012) *

Zwanger ♥ 9 :
    Marlous (32) * Heeft al een dochter * 2e ronde * Uitgerekend: 17 oktober 2013 * Krijgt een zoon!
    Lovely24 (25) * Heeft al een dochter (21-05-2011) * 2e ronde * Uitgerekend: 21 oktober 2013 * Krijgt een dochter!
    Mcm78 (34) * Heeft al een zoon *1e ronde* Uitgerekend 21 november 2013 * Krijgt een dochter!
    Foofer (31) Heeft al een zoon (05-2011) *3e ronde* Uitgerekend: 26 december 2013 *Krijgt een verrassing!
    Dmj (25) Heeft al een zoon (17-12-2010)*10e ronde* Uitgerekend: 08 januari 2014 *Krijgt een zoon!
    Bubble84 (28)* Heeft al een zoon (29-04-2011)*1e ronde* Uitgerekend: 17 januari 2014 *
    Bloempje (29) Heeft al een zoon * 7e ronde * Uitgerekend: ?
    Meis23 (26) * Heeft al een zoon (12-2010) * 6e ronde* Uitgerekend: 7 april 2014
    Mamv1 (26) * Heeft al een zoon (21-05-2011) * 6e ronde* Uitgerekend: 08 april 2014

Bevallen ♥ 2 :
    PCOmama (30) * Heeft al een zoon (09-06-2007) * Bevallen van een dochter (01-08-2013)
    Sanny76 (36) * Heeft al een zoon (10-05-2011) * Bevallen van een dochter (08-10-2013)

Afspraken & controles ♥ :
    14-10: Foofer, controle vk
    24-10: Meis23, controle vk

Er zullen vast een aantal dingen aangepast moeten worden, laat het maar weten :)

18. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @marlous waar ben je? Hoe gaat het met je?? Jij bent ook bijna zover!!! Spannend :) Oh leuk zeg, zoveel bevallingen kort op elkaar :)

@bubble en bloempje; hoe gaat het met jullie, heb jullie ook al even niet meer gezien

19. Mara81

Mara81 Actief lid

4 mrt 2013
    435
    0
    0
    Foofer, wat leuk om weer eens wat van je te horen en alweer 29 weken, wat gaat dat toch snel.
    Wat fijn dat de stress wat gezakt is. Hopen op een goede afloop voor je man.

Mijn zusje heeft in feb een MA gehad.
    Nu heeft ze zaterdag getest met kv 2 voor 5 en daar was een mooi streepje op te zien wel licht maar ze weet ook niet precies wanneer haar ovulatie was dus kan nog vroeg zijn. Ze heeft zaterdag in de avond getest.
    Nu heeft ze vanmorgen weer getest en dat streepje is er ook maar lijkt lichter. Maar cb geeft zwanger 1-2
    Ben zo blij voor haar maar vind het ook zo eng omdat ik natuurlijk slechte ervaring heb met licht streepje!
    Nu heb ik wel eens gehoord dat er mensen zijn die in de avond gewoon duidelijker testen als in de ochtend dus dat denk ik dan maar.
    Ze vind het zelf ook heel spannend en eng.
    Sorry even ego maar hoop zo voor haar dat het nu goed gaat!!

20. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Fryskfamke, fijn dat het zo goed op gang is gekomen. Dat je daar dan blij mee kan zijn snap ik hoor:)

Foofer, wat rot zeg die bekkenklachten. Je bent gewoon al bijna 30 weken zeg! Gaat hard hoor..Ik ga voor je duimen dat het positief uitpakt voor jullie. Vriend heeft hier ook een aantal maanden zonder werk gezeten, daar wordt je erg ongelukkig van.

Ik heb volgende week de geslachtbepaling inderdaad, ik maak er geen geheim van wat het geslacht is. 22 november heb ik de 20 weken echo, dat is echt iets wat ik ook erg spannend vind. Toch de grote controle. Hoe reageert je zoon op je zwangerschap? Is hij er veel mee bezig? Op zijn manier dan:)

Mara, Gefeliciteerd!! Ik snap dat je dan wat huiverig bent. Maar ze kan inderdaad niet meer doen dan afwachten. Ik heb toen 2x getest en CB en daarna niet meer, omdat ik mezelf dan alleen maar gek zou maken als het lichter zou worden. Ik duim dat het gewoon goed zit en als ze zicht in bedwang kan houden, niet meer testen;) En daarna volg jij en zijn jullie samen zwanger. Ik hoop het voor jullie!

Deel Deze Pagina