Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013? (DEEL 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @mara wat leuk van je zusje, gefeliciteerd! Zou toch leuk zijn als jullie deze ronde samen zwanger worden :). Ik scheel nu 6 weken met mijn zus, echt leuk om de dingen te kunnen delen. Jij kan over 2 dagen testen zie ik? Heb je al kwaaltjes?

@meis oh jij doet zo'n vervroegde echo speciaal voor het geslacht? Leuk! Mijn zoontje geeft echt vaak kusjes op de buik en wil even knuffelen met de baby. Echt super lief. Maak me ook echt geen zorgen over jaloers gedrag ofzo, hij is tegen elke baby en ook oudere kindjes super lief.

@hier Vandaag weer naar de vk geweest, alles was goed. Moet wel even goed nadenken wat ik ga doen met mijn werk ivm mijn klachten. Vind het moeilijk, wil er psychisch ook nog niet echt aan toegeven denk ik.
    Wil ook zo graag de 12 weken erna hebben met de kleine en geen 10.

2. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Mara
    Spannend voor je zus! Hopen dat alles goed gaat dit keer.
    En nog leuker als jullie samen zwanger zouden zijn. Zou wel speciaal zijn!

Meis
    Wat leuk!! Ben benieuwd! Heb je een voorgevoel?

Foofer
    Alweer bijna 30 weken!
    Ja ik wilde ook heel graag tot 36 weken volhouden.
    Heb uiteindelijk nog 2 vrije dagen genomen waardoor ik met 35,1 gestopt ben.
    Heb wel 12 weken na de bevalling dan nog.

Mijn to do listje is nu wel echt klaar, zou het niet meer weten eigenlijk.
    Van mij mag ze echt komen nu!

3. Lovely24

Hier vandaag controle gehad bij de VK.
    Ook inwendig onderzoek gehad en is er een poging gedaan om te strippen.
    Maar merk er tot nu toe nog niks van, dus ga er niet vanuit dat het gewerkt heeft.
    Ben natuurlijk nog geen 40 weken, dus moet nog geduld hebben denk ik.
    Volgende week dinsdag met 40,1 weer een afspraak, als het nog nodig is kunnen ze weer proberen te strippen.
    Maar hoop natuurlijk dat het niet zover meer komt, en het deze week gaat gebeuren. Maarja L. was ook te laat :p

Heel spannend ieder geval. Als ik aan de bevalling denk en de weeën krijg ik het ook wel weer benauwd hoor!

4. Mara81

Mara81 Actief lid

4 mrt 2013
    435
    0
    0
    Foofer, mijn banner is ingesteld op de cyclussen van de laatste twee keer maar ik weet door ovu testen dat mijn cyclus nu ws weer wat langer is dus moet nog even geduld hebben tot het weekend. Ik heb al een week af een toe een raar tintelend gevoel aan mijn tepels maar verder niks

Zou idd heel leuk zijn als ik samen met mijn zusje zwanger zou zijn.
    Toen ik zwanger was van Jurre was ik tegelijkertijd zwanger met mijn tweelingzus ik was drie maanden verder dat was ook zo leuk!! En nu is her ook erg leuk dat de kleintjes maar drie maanden schelen.

5. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    #1365 dmj, 15 okt 2013
    Laatst bewerkt: 15 okt 2013
    goedemorgen ladies!

hoe is het hier ?
    ben even letterlijk uit me nest gevallen sinds 2 dagen doodziek hier (meest irri vind ik nog wel het vastzittend slijm ) heb soms het gevoel dat ik stik......:(
    vandaag gaat voor mij het laatste trimester ook alweer in jeetje mina wat gaat dat toch snel ken me nog zo voor de geest halen dat wij al behoorlijke tijd bezig waren! en nu? nog aantal weken en dan is onze 2e boef er gewoon.... best onwerkelijk!
    helaas zouden we vandaag bezig gaan met de muren verfen van de babykamer omdat er jammer genoeg nog geen nieuwe woning voor ons in het vooruitzicht ligt ivm burenruzie hebben we nu maar besloten hier alsnog de boel te gaan verfen ,maar ja helaas door het ziek zijn word dat waarschijnlijk aankomende week pas of we moeten wonderbaarlijk binnen paar dagen weer helemaal beter zijn (waar ik niet vanuit ga) en uiteraard zul je zien heb je de kamer geverfd krijg j e nieuwe woning aangeboden haha :p
    @lovely
    en begint het al iets te ''rommelen'' ? :D spannend

6. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    oh ja las ook dat iemand nog meer met de bekken zit? Foofer?
    excuus als i de verkeerde persoon heb hoor :D
    hier ook veel klachten loop nu sinds afgelopen week bij de fysio ivm dat ik bijna niet meer kon lopen van de pijn ! gelukkig gaat het nu dmv oefeningen en massage beter!

7. Lovely24

Dmj
    Wat gaat het snel!
    Ik vind het (op deze laatste weken na dan :p) ook echt super snel gegaan!
    Beterschap! Hoop dat jullie snel opgeknapt zijn.

Hier
    Nee helaas nog geen gerommel of iets :p

8. Janna

Janna Fanatiek lid

@sanny: wat een lieve foto!

@foofer: Hoe ging het gesprek van je man?
    Ik snap trouwens goed dat je het liefst tot 36 wk doorwerkt, om na de bevalling 12 weken te hebben. Ik wilde dat bij mijn dochter oorspronkelijk ook. Maar ik had geen keus, want al voor mijn verlof in ging, mocht ik niet meer werken. Dan moet je ook meteen met 34 wk met verlof. (Logisch natuurlijk!) Uiteindelijk is het hier heel goed bevallen dat ik toe kon geven aan de behoeften van mijn lijf. Ik had een heel zware zwangerschap en ik weet zeker dat ik anders d.m.v. mijn discipline tot 36 weken had doorgebikkeld. Ik ben blij dat de keus voor mij genomen is dat ik eerder rustig aan kon gaan doen, want het was niet goed voor me geweest. En toen die keus eenmaal genomen was, kón ik psychisch die knop ook omzetten en me er helemaal aan toe geven.
    Met de pfeiffer gaat het in kleine stapjes beter. Ik merk dat ik weer plannen krijg. Ik heb nog niet de energie om ze volledig uit te voeren, maar in kleine stapjes krijg ik langzaam toch dingetjes gedaan.
    Vandaag ben ik bijv. begonnen met het opruimen van de zolder. Die moet voor een gedeelte leeg, zodat we er billy kasten (van ikea) tegen een hele wand kunnen plaatsen. Dan kunnen voor het eerst sinds de verhuizing 3 jaar geleden alle boeken een plaatsje krijgen en creëren we elders weer ruimte voor andere dingen.
    Belangrijkste drijfveer voor dit project is dat de ongebruikte slaapkamer op de eerste verdieping leeg moet, zodat die ingericht kan worden als peuterkamer voor onze dochter. Die zal vroeg of laat namelijk toch een keer naar een gewoon bedje moeten (slaapt nog in ledikant) en we zijn een beetje bang dat ze straks continu uit haar ledikant valt. Op de babykamer past geen gewoon (peuter)bed (tenzij we de commode weghalen, maar dan hebben we weer niet genoeg kastruimte), dus dan kunnen we niks anders doen dan haar maar steeds te laten klimmen en vallen... :( Dat willen we graag voor zijn. Of dan tenminste zorgen dat we tegen die tijd niet eerst de zolder hoeven aan te pakken, maar we meteen aan de slaapkamer voor dl kunnen beginnen. (Dat is niet zo veel werk: juiste vloer en gordijnen liggen/hangen al. Alleen een nieuw behangetje en dan kunnen er meubeltjes in.)
    Het feit dat ik toch ook wel zin heb om zoiets te ondernemen, zie ik als een goed teken! (Als ben ik net na een half uurtje al weer gestopt om pauze te houden! ;)) Volgende week is het echter herfstvakantie en dan neemt mijn man misschien ook een paar dagen vrij. Als ik deze week de zolder nou enigszins leeg krijg, kunnen we volgende week misschien die kasten wel halen en in elkaar zetten.
    Ik zie trouwens dat jij zo'n "stoelendans" om slaapkamers helemaal begrijpt! Zijn jullie al wat opgeschoten met de kamer voor je zoontje? Wel voorzichtig voor je bekken doen hoor!

@mara: Wat spannend bij je zusje! Kan me voorstellen dat je het spannend vindt. Hopelijk zit alles gewoon goed! Zou leuk zijn als jij van het weekeind ook zwanger blijkt te zijn, maar goed, dat weet je natuurlijk nooit.

@dmj: Wat balen dat je ziek bent en dat daardoor jullie plannen in het water vallen. Hopelijk knappen jullie snel weer op. Fijn trouwens dat het met je bekken nu iets beter gaat door de fysio!

9. Lovely24

Sanny
    Hoe gaat het bij jullie? En met de kleine meid?
    Hoe vind je zoontje het allemaal?

Hier
    Hier nog geen babynieuws :p

10. Mara81

Mara81 Actief lid

4 mrt 2013
    435
    0
    0
    Hier heeft mijn zusje bloedverlies dus het zal ws mis gaan!
    Zo sneu, eerst die MA en nu ws een vmk.
    😔

11. Lovely24

Oh wat rot zeg :(
    Het zit jullie niet mee inderdaad.

12. Janna

Janna Fanatiek lid

Nou, inderdaad! :(

13. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @mara
    aaah nee toch:'( .... hoe is het
    bij jou.. zie dat jij overtijd bent..

@lovely
    kleintje! !!! kom nou!!!! wordt
    ook nieuwsgierig !!!

@hier
    reageer zsm ff uitgebreid. ..
    zoals jullie aan mn onderschrift
    kunnen zien hadden we groot feest
    hier!!! onze stoere knul vandaag jarig
    whoeii wat hebben we genoten ♥

14. Lovely24

Ohhh gefeliciteerd!
    Wat leuk :D

15. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Foofer, ja inderdaad speciaal voor t geslacht.. Aah zo lief!!:) Wat rot van je klachten zeg, maar wat werken betreft wel aan jezelf denken hoor..

Lovely, ja heel erg spannend.. Ik had niet echt een voorgevoel, maar neig steeds met naar een jongen. Terwiil ik mezelf altijd met een meisje zag:) Ben wel heel erg benieuwd!! Is er bij jou al wat gaande??

Dmj, beterschap!!

Mara, oh nee!! :(Het zit jullie echt niet mee.

16. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Gefeliciteerd fryskfamke!!!!

17. Lovely24

Meis
    Ben ook benieuwd :D
    Hoop dat ze het goed kunnen zien!

Hier nog niet echt wat gaande.
    Wel veel harde buiken sinds gisteren, die ook vervelend aanvoelen, beetje menstruatie achtige kramp erbij.
    Maar goed... dat zegt niks, en kan nog wel even duren. Al hoop ik dat natuurlijk niet, hoop maar steeds dat het door zet.

18. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Ik hoop het ook voor je.. Baby kom nou maar:D

19. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    thanx voor de felicitaties :)

@mara
    al meer bekend ?? xxx

@lovely
    kusje op je buik hihi

20. Lovely24

Hoi meiden, even snel!
    Ben vanmiddag om 16.05 bevallen van een dochter!
    Ze heet Fay en is 3645 gram.

Helaas ligt ze op de kinderafdeling omdat ze erg bleef kreunen en ze niet weten waarom.
    Kan een infectie zijn, hopelijk zo snel mogelijk de uitslag. Zo niet mogen we waarschijnlijk wel naar huis morgen. Zoja word het antibiotica via infuus en dan moet ze langer blijven :(

Deel Deze Pagina