Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013? (DEEL 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janna

Janna Fanatiek lid

@dmj: Misschien toch een beetje druk geweest, met de stress van de verhuizing en de buurman? Lijkt me heel verstandig om de kleertjes netjes gewassen in de kast te hebben liggen en de vluchttas klaar te hebben staan. Hopelijk blijft je knulletje toch nog even zitten.

2. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    ja weet niet dames ,
    vandaag rommelt het nog steeds heel erg en moet echt goed opletten wat ik doe met de minst geringste ding wat ik doe heb ik de weeen weer

3. Janna

Janna Fanatiek lid

Goh, en nu doe je wel rustig aan neem ik aan? Dat lijkt me wel spannend en niet echt op een leuke manier. Het is geen heel slechte termijn, maar je zou graag willen dat ie nog een paar weken bleef zitten. Heb je nog instructies meegekregen over wanneer je weer moet bellen? Of gaan ze er nu van uit dat een beetje weeën erbij horen?

4. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    ja zeker doe ik rustig :D
    ja vind het ook best wel spannend vooral in die zin omdat je niet weet wanneer het allemaal echt gaan beginnen voor hetzelfde loop ik nog 3 a 4 weken met deze klachten ....

ik moet 112 bellen als ik heel erge pijn krijg ivm dat ze ook bang zijn voor me keizersnede het gebeurd niet vaak maar er is een kans als een buik heel rap groeit dat het litteken kan scheuren ....
    en uiteraard als de vliezen breken etc moet ik hun bellen ,, en anders gaan ze maandag verder kijken ,,, maar denk dat ze het er wel over gaan hebben dat uk eerder komt/gehaald word maar ja dat blijft nog even een verassing .....

5. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Dmj
    Goh nu heb je je huis aan kant en kun je nog niet echt genieten omdat je nu stress hebt om je zwangerschap. Niet leuk!
    Ik hoop echt dat het nog even duurt voordat je bevalt!!

6. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    we zullen zien meid!
    en de rust komt vast wel weer
    heb op dit moment dat Deylano op bed ligt dat ik echt compleet tot rust kom en me buik is eindelijk ook rustig ... dus straks lekker onder de wol :D

7. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    vanmorgen weer in het ziekenhuis geweest en een echo gehad.
    Folikels waren niet gegroeid:( wat daar de oorzaak van was kon ze moeilijk zeggen. Ze twijfelde nu of het wel eiblaasjes waren:(:(
    Over 2 dagen weer terug komen. de eisprong zit er dus voorlopig niet in ben ik bang.

Vanmiddag naar Bumba geweest. Erg leuk geweest, Casper heeft genoten kreeg zelfs nog een aai over zijn bol van Bumbalu;)! En om de feestvreugde compleet te maken Frysfamke in reallife gezien en lekker ff wat met elkaar gedronken na afloop van de show

Bijgevoegde bestanden:

8. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @avon
    jaaaaa was leuk he :-D !
    Bedankt voor de gezelligheid !
    erg bijzonder om elkaar te ontmoeten
    wat ontzettend jammer dat ze niet
    gegroeid waren :( !
    hele dikke knuffel voor jullie!

9. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Hoihoi,

Heb niet alles gelezen hoor, maar ik haak weer in ;)

Wat leuk dat jullie naar Bumba zijn geweest! En grappig dat jullie elkaar gezien hebben ook!

Nu ben ik ook wel nieuwsgierig hoor na zo lang hier te kletsen :D
    Zitten jullie toevallig niet op FB? Zoja, pb me je naam even, dan zoek ik je op :p:D

10. Lovely24

Dmj
    Hopen dat de kleine nog even blijft zitten!

Avon
    Oh dat is jammer zeg :(
    Hopen dat er over 2 dagen toch nog goed nieuws is!

11. Lovely24

Hier alles goed!
    F. is alweer 6 weken geweest! Het gaat zo snel, vind het helemaal niet leuk :p
    Ze begint ook echt ineens te groeien heb ik het idee.
    De nachten gaan best goed. Ze drinkt om 23.00 meestal de laatste fles. Soms duurt het even en liggen we pas 00.00 er in.
    Dan slaapt ze vaak tot ongeveer 6.30.
    En enkele keer is het 7.00 of ook nog wel eens 5.00.
    Tussendoor eigenlijk nooit, dus dat is wel fijn. Al hoop ik dat ze toch wel binnenkort een vaste tijd wakker gaat worden...uur of 7 ofzo :p
    Het is nu elke nacht nog een verassing eigenlijk.
    En dat is best lastig als je iets gepland hebt of wil doen de volgende dag.
    Is ze 6.30 wakker, dan kan ik mijn bed wel uit. Maar om 5.00, dan wil ik daarna toch nog wel even slapen.
    En dan is L. er natuurlijk ook nog, en die wordt ook gewoon haar eigen tijd wakker. Gelukkig is dat de laatste weken vaak een uur of 8.30.

12. Mara81

Mara81 Actief lid

4 mrt 2013
    435
    0
    0
    Zo daar ben ik ook weer eens. Heb veel gewerkt laatste weken en nu lekker twee daagjes vrij.

Dmj spannend bij jou. Hoop dat de kleine nog even lekker blijft zitten.

Lovely, lekker dat je meisje al redelijk doorslaapt nu alleen nog wat langer dus ;)

Fryskfamke en avon wat leuk dat jullie elkaar gezien hebben. Wonen jullie ook bij elkaar in de buurt?

Mamsie, hoe is het bij jou op het wachtbankje?

Hier van de week even op pad voor de benodigdheden voor de verjaardagstaart van Jurre die wordt de 16e alweer twee.
    Ik wil een auto taart maken dus dat wordt wel een uitdaging!
    Hebben jullie al Sinterklaas gevierd?
    Wij vieren het vrijdag ben benieuwd wat jurre ervan vindt!

13. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Frysfamke en ik wonen ongeveer 30 km bij elkaar uit de buurt, maar we waren afgelopen zondag allebei met de kids naar een Bumba voorstelling in groningen en hebben toen gelijk de kans gegrepen om elkaar te ontmoeten.

Wij vieren zondag sinterklaas en ik heb geen idee hoe hij het vind. hij herkend Sinterklaas wel maar associeert hem nog niet met cadeautjes.

14. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Mara, jouw zoontje ook alweer 2. Leuk een autotaart van marsepein/fondant? Cars oid of gewone auto :) Mijn dochter is vrijdag 2 geworden! Ik had een appeltaart gemaakt en mochoutaart. En een 'prinsessen' slagroomtaart gehaald bij de Hema. Hebben het zaterdag gevierd dus een druk maar gezellig weekend gehad met veel afleiding. Maar nu alles weer achter de rug begint de spanning weer te komen en alles draalt weer door mn hoofd. Heb gister heel de dag soort kramp gehad in mn onderbuik. Echt irritant want nu ga ik mezelf weer gek maken. :cool: Gelukkig vanavond werken dan is deze dag weer snel voorbij. Hoe ver zit jij in je cyclus?

15. Mara81

Mara81 Actief lid

4 mrt 2013
    435
    0
    0
    Leuk Avon dat jullie elkaar gezien hebben dan!

Mamsie, ja denk dat het wel een cars auto wordt bekleed met marsepein. Maar eerst maar eens zien hoeveel werk het überhaupt is om een auto te maken, bekleden anders wordt het alsnog iets anders 😉
    Gefeliciteerd nog met je dochter!!
    Is ze goed verwend?
    Snap wel dat je meteen dingen gaat denken als je die krampjes en dingen voelt. Hopelijk zijn het geen loze krampjes maar hebben ze een doel 😃
    Ik zit nu op dag 19 van mijn cyclus dus ga ervan uit dat ik mijn ei van de week gehad heb.

16. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Mamsie
    Gefeliciteerd met je dochter en ik zie dat jij ook van het zelf taarten bakken bent.

Mara
    Veel succes met de taart laat ons nog wel even het resultaat zien??

17. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Ja ze heeft echt veel gehad ook van de visite, spullen voor in dr keukentje, parapluutje, zachte slofjes, ark van noach van playmobile, camera van woezel en pip, 2 hondjes(geen echte :p ), hello kitty lego/autootje, pop met badset, Bumba puzzel, echt verwend dus! Maar goed we kopen tussendoor niet echt speelgoed voor dr. En nu is ze weer lief aant spelen joh!! Heerlijk! Wat hebben jullie gekocht voor Jurre?
    Jij ook alweer op de 2e helft van de cyclus..nou hopelijk sluiten we het jaar heeeeel goed af!!! Hoop het echt!!

Avon, leuk dat jullie elkaar gezien hebben :)

18. Janna

Janna Fanatiek lid

Wauw, het is een tijdje geleden dat ik hier een hele pagina moest bijlezen! Gezellig meiden!

@avon: Wat jammer van de follikels / eitjes. Zou het daarmee te maken kunnen hebben dat het nog niet raak is?

@avon en frysfamke: AAAAAH, ik ben jaloers op jullie dat jullie elkaar nu irl hebben ontmoet! Cool hoor, om ineens een gezicht bij een naam te hebben. Ik word nu ineens nieuwsgierig! Fijn dat het leuk was bij Bumba!

@lovely: wat fijn dat het zo goed met jullie gaat en dat Fay al zo goed slaapt 's nachts. Dat is best wel knap voor 6 weken!

@mara: Wat leuk een autotaart! Heb je een voorbeeld, of is het geheel eigen ontwerp? Leuk dat je zulke taarten maakt. Wij vieren de verjaardag van R. a.s. zondag (ze is volgende week maandag jarig) en ik maak denk ik gewoon een appeltaart, of misschien worteltaart, da's ook wel lekker.
    Moet er nog even over denken, maar 't wordt zeker geen bijzondere vorm. Ik zet ml zaterdag op de trein naar zijn ouders, omdat zijn oma die avond zijn verjaardag viert. Dat is echt een big deal in de familie, in een zaaltje en met buffet. Maar het komt ieder jaar moeilijk uit met de verjaardag van R., zeker nu wij beiden een beperkt energie level hebben. Mijn man gaat dus alleen en ik ben de dag van te voren alleen thuis met dl, dus zal ook de voorbereidingen voor de verjaardag voor een groot deel alleen moeten doen. (Zondagochtend rijdt hij dan met zijn ouders mee terug hier naartoe, als zij op visite komen voor de verjaardag van R.)

Wij hebben nog geen sinterklaas gevierd, dat doen we op 5 december. R. herkent sinterklaas en zwarte piet wel - en vooral het paard! Dat vindt ze de interessantste verschijning van het hele feest. :D Ik ben benieuwd hoe ze het hele ritueel met de zak vindt. En hoe ze omgaat met het feit dat ze cadeautjes krijgt, wel/niet mooi vindt, er niet gelijk mee mag spelen, enz...

@mamsie: Gefeliciteerd nog met je dochter. Spannend om nu in de laatste week van je cyclus te zitten. Heb je een beetje dingen gepland die je kunnen afleiden?

Ik heb vandaag weer voor het eerst les gegeven. Het was maar een les, dus niet zo lang, maar toch... het spits is eraf! Het ging gelukkig goed, ondanks een onrustig nachtje met R. en ik heb er zin in om de komende weken vaker les te geven. Het is en blijft een mooi vak! :)

19. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    hey dames

hier gister naar vk geweest , de rust blijkt terug gekeerd in me buik ....gelukkig! Kleine bleek wel een groeispurt te hebben gehad dus daar wel weer blij om omdat het al bekend was dat het geen grote baby zal worden
    hij is nu ongeveer 2280 gr maar goed sowieso al groter dan dat Deylano was...
    Zometeen Deylano naar school brengen , sinterklaas komt er vandaag dus moesten ze wat eerder komen en gehaald worden ,, zal me benieuwen hoe hij reageert!

20. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    mamsie
    Nou jullie prinses is goed verwend!! En het zou idd super zijn dat jullie kerstcadeautje een positieve test is.

janna
    Wat leuk les geven. Zijn dat bepaalde uren of ga je dat fulltime doe?

lovely
    Fijn dat het zo goed gaat met kleine Fay! Het is een beauty.

hier
    Vanmorgen de gang naar het zh weer gehad. De 2 eiblaasjes waren weer niet gegroeid. Conclusie is dat de ene een cyste blijkt te zijn en.die andere wil ze nog een.kans geven. Als die donderdag weer niet of te weinig is gegroeid wil ze even een.pauze in lassen. Het kan zijn dat mijn probleem is dat mijn folikels niet goed groeien en ze wil nu graag observeren of ik wel een eisprong heb. Ze vond een cyclus van 38/39 dgn wel iets te lang.

Deel Deze Pagina