Lovely, bedankt voor je reactie Ik zit mezelf ook helemaal gek te maken nu, zit ook te denken dat ik helemaal geen klachten heb behalve moe, maar goed ik moet realistisch zijn, dat had ik bij Jurre ook niet, dus dat hoeft niks te betekenen. Ik was om half vijf vannacht ook nog naar het toilet geweest en dit was drie uur later, misschien dat het daardoor komt maar goed toch had ik hem donkerder verwacht. Mijn zusje heeft kort geleden een missed abortion gehad en ik merk dat ik daar heel erg mee bezig ben, want er wordt altijd gezegd geen bloed is goed maar dat was bij haar dus ook niet het geval. Dus denk dat ik er nu veel bewuster van ben wat er eigenlijk allemaal mis kan gaan. Ik moet het maar afwachten, meer kan ik toch niet doen.
Kan je de foto's hier plaatsen van de testjes? In principe verdubbelt je Hcg iedere dag maar idd soms kan het verschillen als je testjes op verschillende momenten van de dag doe. Snap dat je onzeker bent, ik kan ook niet normaal van de eerste 12 weken genieten.
Oei mara dat is lastig... Ik heb nooit vaker dan 2 keer getest, juist om mezelf niet gek te maken. Maar je kunt ook even de vk bellen voor advies, die kijken daar echt niet raar van op. Het blijft zo onzeker, vooral die eerste weken... Geen bloed is goed, maar ik had veel bloed en uk doet het nog. Daar blijkt dus wel uit dat echt elke situatie anders is. Al was ik wel heel blij dat het ophield
Mamsie, ik heb de testen op hetzelfde moment van de dag gedaan. Zal de foto's even plaatsen: Deze was van zaterdag
Heb net nog een cb met indicator gehaald die geeft nog steeds 1-2 aan maar goed die was 5 dagen geleden ook 1-2 dus dat zou nog kunnen. Maar heb ook een eigen huismerk test meegenomen en die is ook wel heel erg licht voor zeker 4 dagen na nod en volgens mij was nod zelfs langer geleden. Het is allemaal wel positief maar te licht vind ik. Moet het maar afwachten maar heb er geen goed gevoel over.
ja ,ik snap wat je bedoelt... en aangezien je de testen op dezelfde dag hebt gedaan, zou het in principe duidelijker moeten worden... Maar je zei zelf ook dat je daarvoor nog naar de wc was geweest, misschien heeft dat invloed. Ik zou even de vk bellen voor advies... die hebben er meer verstand van. Vervelend meid, je wil juist de bevestiging via de testen... en je krijgt onzekerheid.
Ja Marlous, ik testte juist omdat ik hem zo licht vond en dacht hij wordt om de dag donkerder dus dit maakt me echt heel onzeker En heb ook het idee dat ik minder moe ben maar goed dat kan ik me ook wel allemaal in het hoofd halen nu. Denk dat ik maar afwacht, denk dat een vk ook niet echt wat kan zeggen/ doen. Baal wel dat ik nu nog een keer getest heb
Ik gun je echt het allerbeste en ik hoop ook echt voor je dat het goed zit! Ik heb er helaas geen positieve ervaring mee. Bij mn eerste mk werden mn testen ook lichter. Ik zou er persoonlijk rekening mee houden dat het 2 kanten op kan gaan. Voor 4w5d vind ik m erg licht. Sterkte meid met de onzekerheid, weet helaas precies hoe je je voel..
Meiden, ik ga jullie 2,5 week verlaten. We gaan heerlijk op vakantie! Nu afsluiten op het werk, en heerlijk van het mooie weer genieten! Tot later, dan haak ik weer in!
@Marlous: fijne vakantie! @mara: Ik kan je niet heel erg verder helpen, want ik heb er geen ervaring mee. Ik heb bij mijn dochter maar één test gedaan en daarna dus niet meer. Zelfs voor mvm hoefde ik niet nog een test te doen. Maar als ik naar je foto's kijk, snap ik wel wat je bedoelt. Dat zou mij denk ik ook niet lekker zitten. Vervelend hoor! Nu zit je ineens in onzekerheid. Ik hoop dat het niks betekent en dat alles gewoon goed gaat komen!
@Mara: vervelend, die onzekerheid! Ik heb ook niet echt goeie tips ofzo... na 1 test geloofde ik het wel, maar dat kwam ook door de misselijkheid (die ik de eerste zwangerschap niet had, dus dat zegt ook al niks...) Hoop dat er iemand anders, of de vk misschien een goeie tip heeft en zal voor je duimen! @Marlous: fijn dat alles goed was met je echo en leuk, een jongen! Die zijn zooooo leuk! En fijne vakantie natuurlijk, als je dit nog leest! @dmj: ook gefeli met de goeie echo! hier: al de hele week verkouden en naar, maar het wordt al ietsje beter. Steven had ons allebei aangestoken en snottert nu zelf alleen nog maar. Zelf nog wel hoofdpijn en een stem als een zeehond, haha. Maar goed. Gaat wel weer over. Er staan allemaal leuke dingen op de planning: morgen een weekendje weg met de staf van m'n zomerkamp. Dat is altijd dikke pret, haha. Met Singstar zal ik deze keer niet zulke hoge ogen gooien, ben ik bang, maar we gaan vast ook andere leuke dingen doen (naast het bespreken vh kampprogramma enzo natuurlijk) We horen dan ook de thema's die we deze zomer allemaal hebben, dus daarna begint de grote puzzel: hoe verzamel ik leuke thema-outfits bij elkaar, waar m'n buik in gaat passen? Ik heb 2 kasten vol verkleedkostuums, maarja, allemaal een slank maatje, hihihi. Dat wordt zelf achter de naaimachine kruipen, ben ik bang en daar ben ik niet zo goed in, haha. En over dik 2 weken ga ik lekker een lang weekend naar Oerol! Samen met twee vriendinnen. Zó gezellig! We zijn al van alles aan het regelen. Boottickets, camping, kaartjes voor voorstellingen enzo. Ik kijk er al heel erg naar uit! Tussenin zit het vaderdag-weekend. Dan gaan we misschien langs bij m'n ouders, die op een camping in euh... ik dacht Gelderland staan. Hopelijk blijft het zulk mooi weer. Dat zou wel echt fantastisch zijn! Nou, ik ga alvast een begin maken met met weekendtas pakken en m'n slaapzak enzo. Morgen ben ik alleen thuis met Steef en wil ik leuke dingen doen en dan staat alles maar vast klaar Groetjes!
Mara, ik snapbheel goed je onzekerheid!! Ik heb er zelf geen ervaring mee, heb 1 test gedaan en een cb met indicator toen. Ik ga heel hard voor je duimen. Marlous, hele fijne vakantie! Sanny, ja.als er 1 ziek is volgt vaak de rest. Singstar vind ik ook zo leuk! Het klinkt allemaal als een heel leuk vooruitzicht. Heel veel plezier!
Hoi meiden, Allemaal bedankt voor de reacties! Heb me gisteren de hele dag klote gevoeld en echt het gevoel gehad dat het mis zou gaan. Had ook ineens overal pijntjes en dacht zie nu gaat het mis, 1000 keer naar de wc of er bloed was. Vanmorgen toch maar met de vk gebeld, volgens haar gaat het hcg nu pas echt opkomen en verdubbelen omdat ik nog zo pril zwanger ben dus die testen zeggen niks volgens haar, positief is positief. Ik mag ook niet meer testen haha. De pijntjes die ik voel kunnen natuurlijk ook heel goed bij de zwangerschap horen, want bij een tweede gaan je banden eerder rekken en gevoeliger enz volgens haar. Verder is er weinig wat ik kan doen dan afwachten, ze gaat me nog wel terug bellen om de echo te vervroegen dat vind ik wel prettig. Zal dan een week eerder worden ws Voor nu ben ik iets gerust gesteld en ga ik proberen positief te zijn! ( al ben ik onzekerder als bij de eerste keer)
Mara, idd niemand kan je echt goed advies geven want alleen de tijd zal het leren!! Niemand weet hoe het zich ontwikkelt in jouw baarmoeder dus afwachten en wie weet straks op de echo hebben we ons allemaal zorgen gemaakt om niks. Probeer lekker van het weekend te genieten!
Mara, fijn dat de vk je wat geruster kon stellen. Ookal heb jr al eerder een zwangerschap gehad, blijft de onzekerheid denk ik. Net wat mamsie zegt, we kunnen helaas niet in ons buik kijken. ik duim heel hard voor je dat je snel een mooie echo zal krijgen.