Foofer, 5 februari heb ik de echo bij de gyn. Ze wilde me eerder plannen maar ben bang dat het dan tegenval als het nog te vroeg is voor hartactie. Nog 2 weekjes en 2 dagen aftellen Heerlijk zeg, zo'n lekker dagje samen met je meisje..moest je wennen nu je een meisje hebt? Omdat je een jongentje zo gewens was? of is dat gewoon gelijk goed.
Foofer Oh heerlijk is dat he dat je ook tijd met haar samen hebt. Ik vond/vind dat wel fijn dat ik als L naar de opvang is ook met haar samen een dagje heb. Met je eerste heb je dat ook gehad natuurlijk wel lekker dat het nu ook zo kan. Ja hoop dat het zoiets is. Ze dronk ook 4 flessen (is wel erg vroeg maar ze regelde het zelf zo) en nu weer 5 en allemaal grote flessen. Dus meer honger heeft ze wel ineens. Vanmorgen werd ze 5.15 wakker... We zijn nu onderweg! Mamsie Ja kan me voorstellen dat het heel spannend is nu. Duim echt ontzettend dat alles goed is over 2 weken!
@mamsie Ik heb wel even moeten wennen toen we bij de 20 weken echo te horen kregen dat het een meisje was. Maar dat komt mede door mijn eigen band met mijn moeder. Die is er namelijk niet echt door medische redenen. Ik was bang dat ik geen goed voorbeeld zou hebben gehad en voelde nog geen band met haar. Na de bevalling zijn deze gevoelens helemaal weggegaan en vind ik het echt super dat we zowel een jongetje als een meisje mee mogen maken. Nog 2 weken in spanning dus! Ik ga echt heel hard voor je duimen!! @lovely Ja ik geniet er wel extra van als ik alleen met haar ben. Ze blijven ook zo kort zo super klein he Oh al lekker onderweg! Heel veel plezier daar!! (ik vind CP echt helemaal geweldig )
@mamsie Lief van je Hoe voel jij je verder ? spannend allemaal weer ! @foofer we zijn altijd gek op gratis he haha !! zat er nog wat leuks bij? of heb je weer een mega papier op voorraad? @lovely Ooooh wat heerlijk he CP lekker van genieten !!! al mooie kiekjes gezien !!! Schattttttig !!!!
@frysk ja het pakket van de supermarkt was gevuld met wasmiddel, verzachten, pak pampers, doekjes, wasgel, twee potjes eten, diksap en een boekje. Veel he?! Nog maar 4 dagen tot je NOD! Spannend voel je toevallig al iets? @lovely lekker aan het genieten op CP?
@foofer wooooow!!! dat is zeker veeeel welke supermarkt was het als ik vragen mag :d !! hihi en of ik al van alles voel... ben gewoon bang dat mn lijf me weer voor de gek houdt. ..
Frysfamke, je kan al testen hoor duim duim duim voor je! Hier voel ik me wel goed! Heb er tot nu toe een goed gevoel over. Verder is het wel spannend hoor, ben blij dat ik af en toe kan werken, even helemaal mn gedachten verzetten.
@fryskfamke bij de plus. Ik geloof dat de C1000 ook pakketten weggeeft, dat moet ik nog uitzoeken Wat voel je allemaal dan? @mamsie ja het zijn spannende weken voor je! Had je bij je eerste zwangerschap ergens last van?
He gezellig er is weer wat gekletst 😃 Foofer, wat fijn dat de kleine meid zo tevreden is! Loveley, lekker aan het genieten bij cp? Fryskfamke, spannend dat je van alles voelt! Hoop dat je lichaam je niet voor de gek houd en dat je een mooie posi test hebt binnenkort! Hier nog een paar daagjes en dan vertrekt mijn man. Zie er wel wat tegen op, ga hem echt ontzettend missen! Van de week op het werk heb ik iemand moeten reanimeren. Met goede afloop dus dat gaf echt een enorme kick!! Maar geloof dat het nooit went. Is gelukkig ook niet iets wat dagelijks voorkomt!
Mamsie, fijn dat je af en toe afleiding hebt want zal best spannend zijn!! Op naar een goede echo de 5e!!
Mara dank je wel he!! En wat goed van je dat je iemand gereanimeerd hebt!! Was een client ofzo, of iemand op straat? Hoe oud ongeveer? Ik heb toevallig 3 weken geleden ook iemand gereanimeerd op straat, die heeft daarna gelukkig ook nog enkele dagen geleefd. Maar uiteindelijk toch aan zijn hart overleden. Wel een bizarre ervaring he? Kreeg jij nog hulp van anderen? Foofer, bij mn allereerste zwangerschap bedoel je of bij Lizzy? Bij Lizzy had ik gevoelige borsten en vanaf 6w werd ik flink misselijk. Maar gelukkig geen gekke dingen, behalve dat ik misschien zwangerschapssuiker zou kunnen hebben gehad. Wil daar deze zwangerschap (als het zover kom) iig wel naar laten kijken.
Mamsie, het was op mijn werk, ik werk in het ziekenhuis. Op de gang kwam een oudere (86) man aan het vallen, en terwijl ik bezig was om het bloeden te stelpen van zijn hoofdwond kreeg hij een hartstilstand. Mijn collega was erbij en hielp en het reanimatie team was er ook snel maar toen hadden we hem gelukkig alweer bij! Maar jij op straat dus, pff heftig! Had jij ook hulp? En wat gebeurde er? Trof je iemand al levenloos aan?
Nou ik werk ook in de zorg(ouderenzorg) en was aan het werk. Maar aan de voorkant van het gebouw liep een man die in elkaar zakte en toen werd ik er door personeel van het restaurant bijgroepen. Ik was de enige gediplomeerde verzorgende op dat moment. Toen ik bij hem aankwam zag ik dat hij niet gestruikeld was ofzo, maar echt een hartstilstand kreeg. Hij had nog enkele oppervlakkige ademhalingen op dat moment, ik belde 112 en tijdens het gesprek stopte zijn ademhaling. Toen ben ik overgegaan op reanimatie. Het leek heel lang te duren voordat de ambulance/politie er waren. Toen ze er waren legden ze gelijk de AED aan, hem werd een schok toegediend (dus hij had nog iets aan hartactie) Ze zijn toen nog zo'n 20 minuten bezig geweest, toen werd hij naar Zh gebracht. Ik had daarna gesprekje met de politie, ik had hem gevraagd of hij wilde laten weten hoe het af zou lopen. Hij was er echt heeeel slecht aan toe, ik dacht echt dat hij zou overlijden. Maar 's middags werd ik gebeld door de politie dat hij naar een ander Zh was gebracht, en dus nog leefde! Ik was echt blij!! Later die week was zijn dochter op het werk langsgeweest, ze hadden hem in coma gebracht en toen ze hem weer bij wilden laten komen bleek dat zn hart te slecht was. De familie had er vrede mee, want hoe zou hij er anders aan toe zijn als hij eruit zou komen..ze waren iig heel blij dat hij niet alleen op straat was overleden. Dus..heel lang verhaal, maar wilde jullie er in eerste instantie niet 'mee lastig vallen' al was het voor mij heel heftig. Die man was 85, ik voelde zn kunstgebit heen en weer gaan met die beademingen, en dat kwijl uit zn mond..en dat gezicht zag er echt uit alsof hij aan het dood gaan was. Ik vond het echt een bizarre ervaringe!!
@foofer oooh oke ! jaaa c1000 kan jeje geboorte kaartje inleveren ofzo meende ik .. ! nou hartstikke leuk zal straks hier onder ff mn kwaaltjes op zetten @Mara&Mamsie !! Wauw ladys... respect !! Pffff lijkt me heeeel hefitg om mee te maken :S brr Toch sterkte voor jullie want zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten ! @hier hihi nou ja als dan toch iedereen symptomen erbij zet... dan mag ik natuurlijk ook niet weg blijven mn boobs staan sinds een paar dagen op spanning... en zijn ook erg zwaar.. last van mn onderrug... en een gevoel of er een steen in mn onderbuik zit.. met zitten ect.... dan weer steenkoud... en dan vliegt de warmte me weer aan en ben thuis niet zo gezellig arm mannetje whahahaha We zullen zien of mn lichaam me weeeeer voor de gek hou.... dit stukje had ik van de week ff op een andere pagina gezet ,, dus ook knippen en plakken gedaan heb nu al een paar keer gehad dat ik weer begon te kokhalzen .... we zullen zien dames