Fijn te lezen dat je weer de goede kant op gaat. wat apps betrefd: tommycat (als ze er met hun vingertje erover strijken dan gaat ie spinnen e.d en als ze praten praat die poes hun na in een heel hoog stemmetje . Nog eentje is 3D bowling is ook erg leuk voor jezelf en kinderen. Casper is helemaal weg van die apps. als we moeten wachten dan mag hij daar even mee spelen en we hebben er geen kind meer aan. (allebei gratis)
Vanmorgen hier de gang naar het ziekenhuis weer gemaakt voor een nieuwe cyclus analyse. wat betreft de vorige analyse konden ze een paar conclusies trekken: De eerste analyse = geen eisprong gehad. 2e analyse: hebben ze niet helemaal af kunnen maken door het kerstreces en dus weten ze niet helemaal zeker of ik daar een eisprong heb gehad. vermoedelijk wel. als uit deze analyse blijkt dat ik wel een eisprong heb gehad mag ik beginnen met een medicatie om mijn eisprong te bevorderen. Heb ik nu weer geen eisprong dan moet ik een kijkoperatie ondergaan om te kijken of ik geen verklevingen in de eileiders zitten die de eisprong tegenhouden. dus afwachten. wordt nu wel spannend wat deze ronde gaat worden.
@mamsie aaaaaaaaaaaaah lief!! wat een geweldig nieuws!! ik moet nog ff geduld hebben @avon wat een onzekerheid!!! hoop dat een operatie.je bespaart blijft meid!! dikke knuffel
Avon, wat zitten jullie in onzekerheid zeg. Ik duim voor goed nieuws. Mamsie, wat fijn en wat een mooie echo zeg! Van harte en lekker gaan genieten. Straks om 9u hebben we de 2d/3d echo.. Ben zo benieuwd hoe ze er uit ziet en wat zoon er van vindt. We laten er een dvd van maken♡
@Avon een operatie zou natuurlijk niet leuk zijn, maar als daarmee het probleem opgelost is.. lijkt me wel een fijnere oplossing dan hormonen te moeten nemen. Bij mijn zus zaten haar eileiders verstopt en meteen na de operatie was ze zwanger! Altijd fijn om een positief verhaal te horen toch @Meis wat leuk, veel plezier! @frysk hoe voel je je verder? Geen bloedverlies meer gehad? Last van andere zwangerschapssymptomen? @Lovely Hoe is het op het werk? Valt het mee/tegen? @hier Een drukke week achter de rug met veel bezoek en mijn zoontje had bronchitus. Gelukkig is hij nu weer helemaal opgeknapt en we hebben voor dit weekend een last minute geboekt naar Center Parcs. Heerlijk! Echt super veel zin in. En met onze kleine meid gaat het super goed. Ze heeft helaas nog wat last van spruw (ze heeft al een kuur van een week gehad maar dit was blijkbaar niet voldoende). Nu dus een kuur van 2 weken. We zijn eergisteren naar het consultatiebureau geweest, ze is een kilo aangekomen en 4 cm gegroeid. Als ze 3 maanden is moeten we een echo laten maken van haar heupjes Het is een standaard procedure omdat ze wat afwijking liet zien toen ze op haar buik lag. Ik hoop dat ze erover heen groeit. Zo'n spreidbroekje lijkt me niet fijn voor haar. Verder gaat het echt goed, ze slaapt nu al een aantal dagen door in de nacht van 22:30 tot 06:30! Mij hoor je niet klagen
hey dames! hier ook even weer een teken van leven! Dinsdag naar cb geweest ,, we mogen super trots zijn op R.ychson! hij s in drie week tijd van 2920 gr naar 4150 gr gegaan! en van 46 cm naar 52! dus ons boefje doet het super! Helaas heeft hij wel veel last gehad van zijn 1e prikjes ,,, de 1e nacht was drama , heeft echt letterlijk de hele buurt bijelkaar gekrijst ,, zo zielig! met mij gaat verder nu goed ,,, eindelijk van de blaastontsteking af! en de wond geneest nu ook goed! Vanaf morgen begin ik met shakes ...ga toch proberen nog 10 a 15 kilo af te vallen ... zal me benieuwen hoe mij dat af gaat
@dmj heeft hij al prikjes gehad? Mijn dochter krijgt die pas met 2 maanden. Het gekke is dat ik ook dacht dat ze al prikjes zou krijgen. En wat is je zoontje goed gegroeid!! Super!
Ik ben nu ook op mijn eten aan het letten en doe daarnaast de oefeningen van jillian (was een topic over geopend in de lounge, 30 day shred). Werkt wel fijn, kun je lekker thuis doen en je bent na een half uur klaar. Ik blijf nu alleen al 1,5 week op hetzelfde gewicht hangen, maar dat kan door de hormonen komen. Succes alvast dmj met je dieet!
Foofer, zielig van de bronchitis zeg! Heeft hij het dan erg benauwd? Wat fijn dat dochter het zo goed doet zeg. Minder van de afwijking, maar wie weet is het niks. Heerlijk zo'n lange nacht Waar gaan jullie heen in CP? Heerlijk!!! Succes met de kilo's Dmj: Jeetje, wat is jullie zoon gegroeid zeg! Wat goed. Ze zijn zo snel baby af he Jij ook succes met de kilo's Vanmorgen pretecho gehad. Er zit echt een druk meisje in m'n buik. Ik wist dat natuurlijk al door de bewegingen, maar ook weer blij dit te zien. Zoon vond het wel interessant, maar was te druk met spelen haha.. Inderdaad net tever qua termijn voor echt een goed 3d beeld, maar goed toch nog een paar mooie plaatjes. Ook hebben we het op DVD laten zetten. We hebben haar natuurlijk met de 20 weken echo voor het laatst gezien. Blijft echt bijzonder allemaal. Het komt allemaal zo dichtbij! Over 6 weken mag ze al komen. Ben wel echt heel nieuwsgierig. 3D lukt even niet, kijk vanmiddag even of ik die kan toevoegen
Ja Rychson heeft zijn 1e prikjes al gehad en 4 maart krijgt hij de 2e prikjes al!! raar dat je dochter ze niet heeft gekregen! en ja echt super dat hij zo groeit!! gaat zo snel al ! hij houd nu zijn hoofd al beheerst omhoog en heeeft soms de neiging om klein stukje te kruipen .... dus denk dat hij daar ook super vroeg mee begint
We proberen ook de spirit hoog te houden. en wat het vervolg ook is we zien wel veranderen kan ik het toch niet. Ach wat sneu voor je kleine meid. En hopen dat de echo straks goed is.
He he eindelijk , en nu hopen dat er zich geen nieuwe blaasontsteking aandient. Nooit leuk om te merken dat ze last hebben van die prikken Succes met afvallen. Ik ben inmiddels 8 kilo kwijt in 10 weken tijd.
Hi meiden, Alles goed hier? Neem me steeds voor om te reageren, maar nu ik weer werk kom ik er soms niet aan toe Fryskfamke Hoe gaat het? Nog bloedverlies gehad? Voel je je zwanger? Mamsie Hoe gaat het met jou? Kloppend hartje gezien las ik? Super! Mara Hoe gaat het zonder je man? Weer ongesteld Super balen zeg! Zeker nu! Foofer Oh leuk! Centerparcs! Hoe was het? Trouwens hier de eerste prikjes ook pas met 8 weken hoor! Volgens mij is dat wel normaal, geloof als ze ze maar voor 9 weken krijgen. Wij moeten de vrijdag voor de voorlopig laatste prikjes. Avon Goed bezig met afvallen! Hier inmiddels alweer een dip te pakken qua lijnen. Hopen dat het snel weer beter gaat Kan er slecht mee omgaan als het even niet lukt Dmj Kleine knul groeit goed! Janna Alles goed? Druk op het werk?