Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    @ eitje en slijm
    hd gister op site gelezen... dat als je dat geweldig slijm heb haha dat je ei al is geweest!!??
    snap er niks meer van njaa we klussen gewoon vrolijk door en we zien het wel ..!

2. wannabemom24

wannabemom24 Bekend lid

26 jun 2010
    555
    0
    0
    Den Bosch
    @Beetjemama ach meis ik snap dat je het moeilijk hebt en je mag er hier altijd over praten. Vind het zo knap hoe je er mee omgaat! Hopelijk heb je snel een goede cyclus en mag het in 2013 snel weer raak voor jullie zijn.

@ hier manlief nog steeds niet lekker, waarschijnlijk gaan dus mijn dochter en ik alleen oud en nieuw vieren bij mijn familie:( Niet leuk maar niks aan te doen. Dan blijven we daar ook slapen. En als manlief zich beter voelt ga ik hem halen en rijden we wel vannacht naar huis.
    Dit jaar mag van mij ook snel over zijn, veel narigheid meegemaakt. Eerst een oom in Juni overleden aan kanker, toen mijn nichtje van 26 (die ook een kleine heeft die 4 dagen ouder als mijn L.) in November aan kanker. Ze is maar kort ziek geweest en heeft het op moeten geven. Ze waren er al te laat bij helaas. En 2 weken geleden de oma van mijn man moeten begraven ook kanker.

Hopelijk is 2013 een jaar zonder begrafenissen!

3. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Zo de 20 appelflappen zijn klaar.
    Hond weer haar pilletjes gegeven, (dosis maar verhoogd, ze kijkt wel even verschrikt bij een knal en is dan allert maar trilt niet meer als een rietje en kruipt niet weg in een hoekje. Dus we boeken vooruitgang).
    Straks nog even een kop koffie bij de buren en dan naar schoonvader toe. Daar komt dan de rest van schoonfam.
    Schoonvader woont in Oosterpark in Groningen (misschien bij DMJ wel bekent) en daar is het met oud en nieuw net oorlog. kijken hoe het gaat met Casper en de hond.

@2013
    we hopen op beebje in dit jaar, ws kunnen wij wel een sterfgeval verwachten in 2013 (mijn oma ligt al weken slecht)

4. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @2012; Hier was afgelopen jaar een jaar om te vergeten, maar wel met een positieve en mooie afsluiting. M. is 3x geopereerd, kwa gezondheid heel veel ziek en hebben veel zorgen om hem gehad. Kwa werk veel gezeur en wisselingen gehad en ook kwa familie geen goed jaar, gebroken met vader, verder ook geen contact meer met die kant van de hele familie :(
    Maar de aankondiging van een 2e kindje die wij, als alles goed gaat, volgend jaar mogen verwelkomen is toch wel een mooie afsluiting van een turbulent jaar :D

5. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Veel heftige verhalen hier meiden...Ik hoop dat 2013 voor jullie allemaal een prachtig jaar mag worden met natuurlijk een mooie zwangerschap en misschien zelfs ook al een beebje tegen het einde van het jaar. :)

6. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hoi dames,
    Ik reageer ff snel!!

Wbt het vuurwerk hier wordt er (nog) niet op gereageerd terwijl hier einde vd straat in de speeltuin in zo'n koepeltje flink geknald wordt :p Ze sliep er net buiten zelfs doorheen :D

Dat slijm lijkt mij idd vóór je eisprong idd.. Ik had het vd week en we hebben wel onveilige sex gehad :p Dus ik sluit niks uit hihi :) Voorlopig besloten niet gericht te klussen maar ook niet altijd een voorbehoedsmiddel te gebruiken :D

7. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Tja, inderdaad haha. Nou Robin loopt nu vaak al los mee in de stad, maar wil dan op een bepaald moment wel zitten. Dus denk dat het wel lukt met zo'n zadel. Hoewel, dat zou dus pas over een hele tijd zijn dusss afwachten hoe ze het dan doet :D

8. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    @vuurwerk, Robin werd er vorig jaar wel wakker van, maar na even opblijven weer gaan slapen. Ze ligt nu goed te slapen en zegt iedere x 'ohoh' als er weer een knal afgaat, maar is niet bang. Heb gezegd dat het muziek is :p Ben benieuwd vannacht. Maar wij blijven thuis dus het is geen probleem.

@plannen, tja er zouden eerst vrienden langskomen, maar die besloten toch het bij hun thuis te willen vieren met anderen erbij. En wij hebben echt geen zin om moeilijk te doen met de kleine, dus... Lekkere tapas gehaald, filmpje kijken, champagne en knuffelen met mijn schatje, mis alleen nog de open haard...;)

@Jerami, nog gefelicitaaaart!! Dat is inderdaad een mooi begin en goede afsluiting van een zwaar jaar.

@slijm en ei, volgens mij is vs het teken dat de eisprong er is, dus tijdens het ei. Maar ik vind het ook altijd een gedoe, ik let iedere maand wel op, maar het is steeds zo anders haha. Ik heb dan ook ultra lange cycli (34-36 dagen standaard) en wat onregelmatig. Maar vorige x was het de 2e ronde raak, dus nu maar gewoon flink klussen :D In ieder geval VS = klussen volgens mij, succes!:p

@beetjergveelmama ;) , Ik kan me je dubbele gevoel erg goed voorstellen en laat dat ook maar lekker over je heen spoelen vandaag. Het is het jaar van Nora en het wordt het jaar van..., en Nora neem je gewoon mee naar het nieuwe jaar op speurtocht naar haar brusje! :)

9. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Dag meiden, hopende op een mooi roze 2013 voor jullie allemaal!

Het jaar 2012 was voor mij in persoon een zeer druk, rusteloos, gezond jaar....helaas 1 vlindertje, maar inmiddels alweer 8 weken zwanger en hopelijk mag ik dan in 2013 een wondertje eindelijk na 6 jaar gaan ontvangen samen met mijn man en zoon...

Ik hoop dat mijn bedrijf nog meer gaat groeien en dat van mijn man ook, en dat we het huis waar we nu in wonen eind 2013 begin 2014 kunnen kopen..dan ben ik een tevreden dame! En heb ik daar voor gewerkt wat ik altijd al op hoopte....2 kindjes, een lieve man, gelukkig getrouwd, geen schulden en een pracht van een huis.. meer hoef ik echt niet!

Op die 30 miljoen na dan :p

10. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Ik wens dat al jullie mooiste dromen uitkomen in 2013! Fijne jaarwisseling!

Bijgevoegde bestanden:

11. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    @ Iedereen; jullie ook allemaal heftige dingen... hopelijk wordt voor iedereen hier 2013 een super jaar! Ik wens jullie allemaal het beste!

@ Sprokkel; wat verwoord je dat mooi zeg..

12. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    @ Slijmpjes: De Billings ovulatiemethode

13. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Iedereen heel veel geluk, gezondheid en liefde in het volgende jaar toegewenst!!!!!!!!!!!

En dat er maar weer heel veel gekletst mag worden hier hihihi

14. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Iedereen een heel fijn, gezond, liefdevol, gelukkig en vruchtbaar nieuwjaar!

15. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.501
    602
    113
    Fijne jaarwisseling meiden!
    Ml heeft wat klein vuurwerk afgestoken op het balkon, voor de kleine man. Geweldig dat gezichtje! Hij vond het echt mooi! Ik ben benieuwd of hij door alle herrie heenslaapt. We gaan het meemaken.
    Geniet van vanavond!

16. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    hey ladies!
    happy new year!!!!!
    en eeen super vruchtbaar jaar toegewenst!

17. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.501
    602
    113
    En Hartediefje, heb je nog getest vannacht??

18. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Nee niet getest, ik ben zo in slaap gevallen was veel te moe.
    Vriend heeft een rot humeur nu.... Pfff
    Dus schuif het denk ff vooruit, geen zin om nu te doen nu hij zo raar doet. Hij heeft niet goed geslapen en reageert het nu helaas op mij en dochter af....

19. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.501
    602
    113
    Ah das niet leuk van hem. Niet zo'n lekker begin dit nieuwe jaar! Nou hopelijk helpt een flinke bak koffie hem en wordt het toch een gezellige dag! En met hopelijk een mooie test!

20. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Ik hoop het voor hem.... Das nu nog makkelijk, kan zo naar eigen huis toe als hij zo blijft.

Deel Deze Pagina