Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Heb je trouwens een foto? :)

2. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.501
    601
    113
    Gaaf PCO mama!

3. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Mooie buikjes:D

4. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    @ Bibi; de eerste keer na de bevalling dat ik die foto's weer zag moest ik ook echt keihard huilen. Zó ontzettend confronterend. Maar nu heb ik ze vaker gezien weer en maakt het me minder verdrietig. Ik weet nog hoe trots ik was op dat buikje, dus dat maakt het ook wel weer mooi.

Ik heb geen idee hoe mijn cyclus normaal is. Ik heb dik 8 jaar de pil geslikt, toen gestopt en direct zwanger geraakt (wat lange cyclus, maar normaal na stoppen met de pil). Daarna eerste ongesteldheid na de bevalling met 39 dagen en nu is het dus afwachten. Heb in 9 jaar tijd pas 2 normale cyclussen gehad zonder pil.

@ de dames op het wachtbankje; spannend.... jammer dat je alleen maar kan wachten he!

@ Sus; dat vind ik inderdaad ook frustrerend. Mensen die het helemaal niet serieus nemen krijgen een mooi gezond kindje....en wij bijvoorbeeld, waar het zó ontzettend gewenst was, álles er voor gedaan werd en het kindje overladen zou worden met liefde en aandacht.... Maargoed, de wereld zit niet eerlijk in elkaar. Daar kunnen we toch niets aan veranderen.

@ PCOmama; super!! Kan me voorstellen dat jullie genoten hebben... heerlijk zo'n mooie echo.

Hier vandaag lekker naar Roermond gegaan. Mijn beste vriendin woont daar. Lekker eerst tosti's gemaakt, daarna de stad in gegaan en voor we het door hadden waren we al weer úren verder. Heerlijk! Lekker even zonder zorgen kletsen en kletsen en kletsen en shoppen. Daarna nog even lekker samen gekookt en gegeten.

Nu weet thuis op de bank met een tevreden hond naast me... mijn moeder heeft een paar uur gewandeld met hem vanmiddag.

5. Janna

Janna Fanatiek lid

Hoi meiden! Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Ik heb een tijdje niet gereageerd. In het begin nog wel regelmatig bijgelezen, maar had geen zin/puf om te reageren. Laatste dagen ook niet meer bijgehouden. Was eerst van plan om alles bij te lezen, maar dat is veel te veel! Heb alleen vluchtig doorgescrold. Vooral VEEEEEEL buiken gezien! :D

Mijn man is ziek geworden deze vakantie. We weten nog niet precies wat er is, maar hij is soort van ingestort: alleen maar moe, woedeaanvallen, huilbuien, bij het minste of geringste hijgen als een paard... Ik kan hem nog niet eens voor een boodschapje sturen, dat is hem al te veel. :( Dus terwijl ik nu - vanwege mijn winterdepressie - eigenlijk op hem moet kunnen rekenen, dat hij dingen van mij overneemt die ik niet kan, komt ALLES nu ineens op mij neer. :(

De laatste dagen van december zat ik er zelf daardoor ook behoorlijk doorheen. Gelukkig hebben we oud en nieuw bij mijn ouders gevierd. Mijn zus was er ook. Het was goed voor ons om even in de buurt van vrolijke mensen te zijn! Bovendien had ik drie paar extra handen om me te helpen bij de verzorging van mijn dochter, zodat ik het wat rustiger had, terwijl mijn man toch niks heeft hoeven doen (alleen maar zitten luieren), waardoor ook hij gelukkig een stukje beter in z'n vel zit dan eerst.

Vandaag hebben we onze dochter een dag extra naar het kdv gebracht, zodat ik de hele dag kon werken, want ik kreeg niets gedaan. Morgen gaat ze sowieso al naar het kdv, dus dan heb ik nog een dag om te werken. De rest moet dan in de avonduren, als m'n dochter slaapt.

Gelukkig heb ik vandaag heel veel kunnen doen, want ik zag echt op tegen het begin van school maandag. (Ik ben docent op een middelbare school.) Zo'n eerste schoolweek na een vakantie is sowieso altijd ff afzien en als je dan ook nog eens slecht voorbereid bent... :$:( Ik zag het echt totaal niet zitten en wist niet wanneer ik tijd vrij moest maken. Toen kwam mijn zus met het idee om m'n dochter een dag extra naar het kdv te brengen en toch maar mijn afspraak voor morgen met vriendinnen af te zeggen (de enige afspraak die ik in mijn hele kerstvakantie had, maar goed) en toen had ik ineens twee (!) dagen! Ik ben zo opgelucht! Ik ben nu wel moe, want ik heb vandaag toch wel zeker 10 uur gewerkt, maar doordat ik nu niet meer tegen die enorme berg werk aan zit te kijken, wetende dat er geen tijd voor is om het te doen, voel ik me een stuk optimistischer!

Sorry voor het lange (saaie) verhaal, maar moest het echt even kwijt.

6. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Wat ontzettend rot dat je man is ingestort terwijl jij ook al 'wankel staat'. Dat moet wel heel erg zwaar zijn!

Wel fijn dat jullie toch een leuk oud&nieuw hebben gehad en hopelijk knappen julie allebei snel op.

Goed dat je 2 dagen hebt kunnen werken, altijd een stuk fijner als je niet nog een hele berg werk hebt waar je de tijd niet voor kan vinden.

7. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    hey dames
    ben er ook weer ffies
    hier weinig beleefd ... vandaag ff ovu test gedaan niet meer posi dus heb gister dus wel mijn ei gehad....( kon het ook wel merken in tijden nog nooit weer zon pijn onderin me buik gehad kon bijna niet zitten/staan en zelfs plassen deed zeer:S)
    misschien wel een goed teken:p
    dus we zullen zien

8. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Hahaha Dmj hier vandaag ook een negatieve ovutest.
    We lopen echt gelijk :p

9. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    hahaha okee dan lovely...:D:D:p
    ook last van witte vloed ??

10. kip87

kip87 Actief lid

1 nov 2012
    137
    0
    0
    Zuid-holland
    Hallo meiden, ben ik eindelijk ook weer. Ik wens jullie allemaal een heel gezond, gelukkig en vruchtbaar 2013!

Sluit vanaf vandaag maar weer aan, we hebben het hier erg druk gehad de afgelopen dagen. Ben blij dat de feestdagen er weer op zitten.
    Hier alles rustig, volgende week testen, kan bijna niet wachten!

11. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Beetjemama: fijn dat je ook nog weet hoe mooi het was om zwanger te zijn. Hoe moeilijk het ook is, je hebt in elk geval de prachtige herinneringen...

@ Janna: pfff, dat zal niet makkelijk zijn. En je baan is ook niet de lichtste, snap wel dat je even in paniek was. Gelukkig maar dat je fijne mensen om je heen hebt. Succes met alles!

@ testen: dames, ik zit sinds zondag natuurlijk steeds in het ovulate- en zwangerschapstesten hoekje en er izjn nu al een stuk of 4 meiden bij wie de kvtest ook pas na een minuut of 20 poisitef werd. Ik heb dit bij mijn vorige zwangerschap echt nooit meegemaakt of gehoord! Ik heb nu dipsticks van Sensitest besteld, maar ben ook even benieuwd waar jullie mee testen? (volgens mij is er al veel over gezegd, maar heb niet alls gevoelgd, sorry...)

12. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @bibi ik test eigenlijk alleen maar met de kv2. Heeft bij mij nooit een valse uitslag gegeven. Maar ja, ik heb ook niet heel veel testen nodig gehad.

@janna dat klinkt niet goed van je man. Is hij naar de dokter geweest? Praten jullie samen ook goed over alles wat er speelt? Knap van je, dat je ondanks je depressie, er toch nog zo je schouders onder hebt gezet! Lijkt me echt niet makkelijk. Succes ermee!

@beetjemama wat leuk zo'n dagje naar Roermond! Ben ik al lang niet meer geweest. Knap dat je je buik foto hebt laten zien, je had een mooie buik! Ik begrijp dat je er even om hebt moeten brullen, maar je doet het wel! Het is elke keer een stapje verder. Echt goed van je! En af en toe huilen moet ook gewoon kunnen, zeker niet inhouden. Dikke knuffel vanuit hier!

@kip ja nog maar een weekje wachten voor jou! Merk je al iets? :)

@hier vandaag lekker vrij, ga nog even naar een grote prenatal om de laatste koopjes in te slaan hihi.

13. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Zo ik plof ook maar op het wachtbankje, kan ik er nog naast????

@Janna
    He wat vervelend dat je man zich niet goed voelt.

Bijgevoegde bestanden:

14. Janna

Janna Fanatiek lid

Goeiemorgen! Bedankt voor de lieve reacties.

Ik zal ff antwoord geven op de vragen:

Ja, we zijn naar de ha geweest. Hij heeft bloed laten prikken en we wachten nu op de uitslag daarvan.

Ja, we praten er wel regelmatig over. Maar ook niet te vaak, want ik raak er nogal gedeprimeerd van. Nadat we erover gepraat hebben, moet ik zeker twee dagen bijkomen. Kortom, het versterkt mijn depressie en dan wordt het voor mij alleen maar nóg moeilijker om alles draaiende te houden.

Zo, en nu ga ik weer keihard aan de slag, dus jullie zullen me vandaag niet te veel zien hier! :D

15. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    @ Bibi; ja ik zal niet vergeten hoe prachtig het was om haar in mijn buik te hebben...

@ Foofer; dagelijks huilen hoort er helaas gewoon bij.... maar gelukkig hoort dagelijks lachen er ook bij!

@ Janna; succes vandaag.

Vanmiddag op kraamvisite... :)

16. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    @avon
    precies genoeg plek voor ons 3en ja haha!!
    @sensitest
    heb ik vorige week ook besteld...
    verder geen klachten over

17. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    ik zit ook op het wachtbankje! :) pffffff (ik dacht dat het bij de tweede niet zo stressvol zou zijn ;) hihi)

janna succes vandaag

test kv2v5 zijn ze veranderd dan dat er zoveel opmerkingen over zijn?

btjemama jeetje wat heftig! hopelijk mag je snel het geluk ontvangen!

18. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Erg hè? Dacht ook dat ik bij de tweede veel relaxter zou zijn ;):) Succes met wachten!
    Ik weet niet of de testen veranderd zijn, maar ik heb ze echt wel vaker buiten de tijd afgelezen (wie niet) en ik heb echt nooit zo'n duidelijke streep gezien. Zelfs nog geen wit indrooglijntje. Dus vreemd is het in elk geval wel. Sensitest heeft ze gisteren verzonden dus hoop dat ze zo binnen komen! (ben niet testverslaafd hoor...:p)

19. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    @beebielove
    gezellig nog iemand op het wachtbankje ,,,,word steedsvoller:p

20. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    ja gezellig!

Ow wat vreemd dan?! Ik heb ze idd ook wel eens na aflees tijd bekeken, maar hoe ik zo ook draaide in het licht nooit geen indrooglijntje gezien! Volgende week ga ik weer testen.. met de kv (die heb ik nog liggen) dus ben benieuwd!

Deel Deze Pagina