Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sus79

sus79 Lid

21 dec 2012
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    @janna, jeetje wat heftig beide een depressie, helaas kan ik erover meepraten, ik heb dit jaar ook een zware depressie met angstaanvallen gehad. Bij een psychiater gelopen en met medicatie begonnen, nu gelukkig bijna weer helemaal afgebouwd maar het is echt enorm heftig. Je moet echt proberen erin te geloven dat het allemaal weer goed komt en dat je je weer beter gaat voelen.

@beetje mama, ik heb niet alle verhalen gevolgd maar als ik het goed begrijp ben je een kindje verloren. Als dat inderdaad het geval is, meid wat knap van je dat je er zo over kan praten en dat jullie er nu weer voor gaan.. Mijn ouders hebben voor mij een meisje gehad die na 6 weken is overleden dus van hun heb ik de heftige verhalen uiteraard gehoord maar dan nog kan ik me er geen voorstelling bij maken hoe verschrikkelijk het is. Ik hoop echt dat 2013 een geweldig jaar voor jullie wordt!

@zwangerschapstest, ik heb eerst die van sensitest gebruikt die gaf een heel licht streepje en die werd wel iets duidelijker na 20 minuten. Voor de zekerheid heb ik de volgende dag toch maar een clearbluetest gehaald!

@wachtbankje, meiden wat duurt wachten toch verschrikkelijk lang he, ik weet het nog goed van de 9 x dat ik er zelf heb gezeten voor mijn eerste zwangerschap. Op een gegeven moment denk je waarom zou het 8x niet lukken en de 9x bijvoorbeeld wel.... en toch komt er hoogstwaarschijnlijk een dag dat je een positieve test in handen hebt dus blijven hopen hoor!!!

2. sus79

sus79 Lid

21 dec 2012
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pco mama, lootje en jeremi: wat grappig dat wij alle vier al een zoontje hebben en nu alle 4 weer in verwachting zijn. Ik zie dat jullie in augustus zijn uitgerekend, ik ben 2 september uitgerekendl maar ik verwacht dat hij/zij toch weer eerder komt iets van half augustus. Van mijn zoontje ben ik ook een kleine 3 weken te vroeg bevallen. Mijn moeder is van mij en mijn zusje ook te vroeg bevallen en mijn zusje is van haar kleine meid ook te vroeg bevallen, zou het in de familie zitten? En bij jullie?

Hoe voelen jullie je? Ik ben bij de eerste heel misselijk geweest de eerste 20 a 23 weken en nu voel ik me gek genoeg heel goed. Wel wat last van mijn darmen en gevoelige borsten maar verder niets. Ik ben maar zo bang dat dat geen goed teken is. Zijn jullie ziek geweest van de eerste en nu? Wanneer hebben jullie de eerste echo?

3. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    hier ook op wachtbankje testen nega dus kan niet anders dan nu wachten hoe en wat. heb nergens klachten van ook niet van ongie worden...

hier vandaag heerlijk geschaats op de kunstbaan heerlijk na al die jaren weer schaatsen. Zijn net uurtje thuis en waren er al om 10uur.

testen, hier clear bleu voor zekerheid liggen en 123,huistesten voor gewoon te testen of nega of posi na termijn dat je kan gaan testen.

4. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.501
    601
    113
    Mijn zoontje kwam op de uitgerekende datum en ik hoop dat dit ukkie ook zo rond die tijd komt. Ik hoop in elk geval niet dat hij/zij op 8 september geboren wordt, want dan is zoontje jarig! Maar zolang 24 aug mijn uitgerekende datum blijft gaat dat goed komen! Ik heb de 16e mijn eerste echo, erg benieuwd!
    Ik lees wel regelmatig bij hier, maar reageer niet veel, want ik ben vreselijk beroerd. Volgens het boekje; met 6 weken begon het. Enorm moe en misselijk. Ik heb echt moeite met voor m'n zoontje te zorgen. Gelukkig doet ml heel veel! Vorige zwangerschap was ik tot de 16 weken beroerd. Ik hoop dat het nu toch iets sneller minder wordt. Wel lastig he aan de ene kant is het een bevestiging dat je goed zwanger bent, maar ik zou toch graag minder misselijk zijn, maar snap dat het jou weer onzeker maakt. Lastig allemaal!

5. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    @lootje
    vreselijk tot zo lang misselijk. Ken ik niet. ben bij Casper nooit misselijk geweest.

Ben bij Casper met 40+1 bevallen.

@hier
    Vandaag alle foto's van de backup gehaald en van mij oude laptop.
    Kon ze dus fijn allemaal uitzoeken pfffffffffffffff Wat een werk zeg.
    Maar goed heb ze nu mooi allemaal op datum bij elkaar.

6. sus79

sus79 Lid

21 dec 2012
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lootje ik kan me heel goed voorstellen dat je geen puf hebt om te reageren, ik ben nog maar 5 weken dus misschien komt de misselijkheid nog. Van mijn zoontje ben ik zo lang 20 weken ziek geweest dat ik ook een beetje op zag tegen de tweede zwangerschap maar far so good!

7. Janna

Janna Fanatiek lid

Hoi meiden! Nogmaals bedankt voor de lieve reacties!

@sus: ik geloof niet dat mijn man ook depressief is hoor, al doet dit natuurlijk wel wat met zijn humeur. Hij heeft gisteren bloed laten prikken en daaruit bleek dat een aantal waardes niet helemaal goed zijn. Zou o.a. op een infectieziekte kunnen wijzen. Hij moest vandaag dus nog een keer bloed laten prikken voor aanvullend onderzoek. Hopelijk snel de uitslag en vooral: perspectief over hoe nu verder kwa behandeling.

@avon: o, wat een dramatisch werk he, als je al je foto's moet uitzoeken! :$ Daar kun je inderdaad echt uren mee bezig zijn! Wel goed dat je je laptop terug hebt.

@lootje: o ja, verschrikkelijk, die misselijkheid! Bij mij begon het in week 7 en duurde het tot de 25ste week! :$:( Wat een drama... Hoop voor je dat het snel minder wordt.

8. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    @ Sus; Bedankt!

9. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ testen: vanmiddag getest, maar echt niks te zien. Heb ook een heerlijk humeur op dit moment ;) dus ongi zal er wel aan komen. :D Kan ik eindelijk een nieuwe banner maken en echt van start!

@ wachtbankje: toi toi toi ladies!

10. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    hey dames..
    ben er ook even weer
    heb sinds vanacht een abbonnement op het toilet steeds plassen....word er niet goed van....
    laten we maar hopen dat het voortekenen zijn haha
    en vanmiddag pijnlijk steken onderin de buik gehad ...gelukkig maar heel ff .....
    @beetjemama
    hoe is het gegaan op kraambezoek???zal waarschijnlijk best moeilijk voor je zijn geweest!
    @bibi
    ik hoop voor je dat je toch 1 deze dagen alsnog een positest in de handen mag hebben!
    @avon leuk he al die foto's uitzoeken... niet dus!! maar ja je heb ze nu wel mooi op volgorde enzo:D
    @janna
    sterkte voor jou en je mannetje hoop voor je dat alles weer zo snel mogelijk weer de oude is!:)

11. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Kraambezoek ging wel. Ben blij dat ik geweest ben.

Eerst haar even geknuffeld en gefeliciteerd. Daarna naar boven, naar de kleine man. Die lag lief in zijn wiegje met zijn oogjes open. Toen kwamen wel even een paaar tranen. Zo'n vredig kindje, levend en wel... in zijn wiegje.
    Maar heb me snel herpakt! Ben heel blij voor haar... en vond het fijn om haar kleintje te mogen bewonderen.

Ze heeft hem verschoond en gevoed en daarna bij mij gedumpt :p Hij heeft nog lekker zo'n 1,5 uur bij mij in de armen geslapen, met wat gespartel, gebrabbel en gekke bekjes tussendoor. Heerlijk ventje!

Scheelt ook wel heel veel dat het een jongetje is denk ik, maakt het een stuk minder confronterend!

Ik duim voor iedereen hier op het wachtbankje. Ik ben benieuwd hoe het bij mij zit ondertussen, of ik al een eisprong heb gehad of niet. Zit nu op dag 20.

12. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @sus; Bij de eerste was ik misselijk tot 14/15 weken, had ik hevige buikkrampen tot 9 weken en verder viel het gelukkig mee. met 39,3 bevallen, maar had al wel 2 weken enorm last van harde buiken en voorweeën. De vk verbaasde het dan ook dat hij nog zo lang bleef zitten.
    Nu heel erg veel misselijk, moe, pijnlijke borsten,veel last van mn rug en buik en kan bijna niks eten. Kwaaltjes genoeg dus. 1e echo was woensdag, maar was nog niks te zien, nu de 22e weer een echo.

@lootje; vervelend dat je je zo beroerd voelt. Hier ook veel beroerd, gelukkig kan mn zoontje zich ook zelf wel goed vermaken. Ben vooral de avonden altijd alleen, dus rond 17.00 tot bedtijd is voor mij pittig.

@janna; beterschap voor je man!

@wachtbankje; Ik duim voor jullie!

@beetjemama; Wat knap van je dat je toch wat hebt kunnen genieten van het kwaambezoek! Hopelijk voor jou snel weer een kindje in je armen.

Hier gisteren weer voor het eerst gewerkt sinds ik weet dat ik zwanger ben. Soms had ik echt het idee dat ik mezelf alleen al verraad door mn obsessieve gedrag om alles te proberen te verbergen. Steeds mn trui naar beneden trekken, handen in mn zakken, zodat hij niet te duidelijk over mn buik heen valt. Uiteindelijk heb ik zelfs met mn knoop en rits open gezeten omdat mn broek zo aan het knellen was :$ Maandag begint de normale routine weer op het werk, hoop dat het niet teveel zal opvallen.

13. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    @Hier
    De dag heel slecht gestart. Weer last van een duizeligheids aanval. Baal er zo van zit ik weer als een zombie op de bank. Gelijk maar met de maximale dosis medicatie begonnen en hopen dat ik het snel kan onderdrukken.

14. lovely13

lovely13 Actief lid

4 okt 2012
    140
    0
    0
    brabant...
    beetje mama knap van je hoor! Voor jouw hoop ik ook snel een positieve zwangerschapstest in handen te hebben.. de rest van het wachtbankje natuurlijk ook.
    Zijn er nog mensen die naar de 9 maanden beurs gaan volgende maand?

15. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Hooi meiden!

Kom me ook weer even melden :p

Hier verder niet zoveel nieuws, strakjes boodschappen doen en vanavond komt een vriendin, gaan we sushi maken, lekkerrr!

@lovely13
    Ben er een keer geweest, nooit meer.
    Vond er niks aan :p

16. wannabemom24

wannabemom24 Bekend lid

26 jun 2010
    555
    0
    0
    Den Bosch
    Hoi meiden!!

Hier ook rustig hoor vanochtend even wezen shoppen met de buurvrouw. Nu hopen dat L. even lekker gaat slapen en dan straks nog even langs de Prenatal.

9 maandenbeurs: Hier ook 1 keer geweest en nooit meer wat een drukte en een gekte zeg!! :$

Hier van het weekend vol aan de klus :p

Fijn weekend!!

17. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Beetjemama: inderdaad super knap van je!! En heel mooi dat je de kleine zo lang vast hebt mogen houden. :) Hoop heel erg voor jou dat je dit jaar zwanger mag raken en dan je eigen kindje kunt knuffelen...

@ hier: lekker boeiend voor jullie, maar nog steeds geen ongi. ;):p Zit nu op dag 30 en meestal is mijn cyclus 29 à 30 dagen, zul je zien dat ik deze maand ineens weer naar 35 ga ofzo. ;) IK WIL STARTEN VOOR EEN BRUSJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zo, moest er even uit. :p

18. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Bibi26 erg he als je zolang moet wacten he...

Beetje mama knap hoor dat je erover een kon zetten.

Hier nog op wachtbankje...

En ook voor werk op wacht tot 12 uur vannacht pfff

19. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Hartediefje: frustrerend inderdaad. ;) Zeker nu ik weet dat ik niet zwanger ben, dan wil je toch graag weer verder. Maar voor jou is het ook spannend, jij kunt nog positief testen en dan duurt wachten ook héél lang...Werk je in de zorg dat je op wacht staat? Lijkt me ook niet altijd makkelijk, maar ja, hoort er wel bij natuurlijk.

20. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Ja werk als kraamverzorgster ;)

Deel Deze Pagina