Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

♥Wij gaan voor een (2e) kindje in 2013!♥

Aftellen tot 2013
    ♥:

Mamsie86 () * Heeft al een dochter (29-11-2011) *
    Mcm78 () * Heeft al een zoon ( ) *
    Sprokkel (36) * Heeft al een dochter (28-05-2011) *Begint januari
    Meis23 (26) * Heeft al een zoon(12-2010)* Begint in April
    Janna (30) * Heeft al een dochter (09-12-2011)* Nog in twijfel
    Lovely13 (26) * Heeft een dochter(13-04-2012) * Start rond Februari
    Dreamer (23) * Heeft al een dochter (02-04-2012) * Nog onbekend

Al begonnen ♥:
    Hartediefje1988 (24) * Heeft al een dochter (07-09-2008) *1e ronde * NOD: 01 januari 2013
    Mamv1 (26) * Heeft al een zoon (21-05-2011) * 1e ronde * NOD: 07 januari 2013 ??
    Kip87 (24) * Heeft al een zoon (?-08-2011) * 1e ronde * NOD: 10 januari 2013
    Lovely24 (24) * Heeft al een dochter (21-05-2011) * 1e ronde * NOD: 14 januari 2013 ?
    Ducky (25) * Heeft al een zoon (01-06-2011) * 2e ronde * NOD: 14 januari 2013
    Dmj () * Heeft al een zoon (17-12-2010) * 6e ronde * NOD: 15 januari 2013
    Angel77 (36) * Heeft al een zoon (09-12-2008) * 2e ronde na bbz * NOD: 16 januari 2013
    Avon (36) * Heeft al een zoon (24-11-2010) * 6e ronde * NOD: 19 januari 2013
    Wannebemom24 (26) * Heeft al een dochter (22-05-2011) * 1e ronde * NOD: 22 januari 2013
    Lilaa (25) * Heeft al een zoon () * 3e ronde * NOD: 25 januari 2013
    Foofer (30) * Heeft al een zoon (05-2011)*1e ronde* NOD: 30 januari 2013
    Beebielove () * Heeft al een dochter * 1e ronde * NOD:
    BeetjeMama () * Heeft al een dochter ★ (05-11-2012) * 1e ronde * NOD: ?
    Bibi26 (27) * Heeft al een zoon (8-2011) *1e ronde * NOD: ?

♥ZWANGER♥
    PCOmama (30) * Heeft al een zoon (09-06-2007) * 1e ronde na mk * Uitgerekend: 12 augustus 2013
    Lootje (28) * Heeft al een zoon (08-09-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 25 augustus 2013
    Jerami (27) * Heeft al een zoon (01-12-2010) * 1e ronde * Uitgerekend: 27 augustus 2013
    Sus79 () * Heeft al een zoon (26-05-2010) * 2e ronde * Uitgerekend: 02 september 2013?

2. sus79

sus79 Lid

21 dec 2012
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    @beetjemama, ik ben er helemaal stil van. Wat een mooie foto's en wat een rot opmerking kreeg jij te verwerken. Ik geloof niet dat ik zo sterk zou kunnen zijn als jij. Mag ik vragen wat je dochtertje had of vind je t vervelend om daarover te praten want dan moet je t echt voor jezelf houden. Ik gun jullie echt t aller beste!

@honden, wateen heftige honden verhalen allemaal. Dat zou je toch van een labrador helemaal niet zo verwachten maar ja iedere hond is natuurlijk anders. Maar ik kan me voorstellen dat t een heel lastig besluit is om je hond/pup ergens anders onder te brengen.

Vandaag gewerkt en t was heel erg druk (werk op een reisbureau) dus verdrr geen tyd gehad om te reageren. Ben nu ook moe (sneller dan normaal) dus zal volgende keer weer wat uitgebreider reageren.

Fijn weekend allemaal. Volgende week komen er weer een paar van t wachtbankje toch? Hopelijk met positief nieuws!

3. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    hey dames!
    @beetjemama
    vervelend zo'n opmerking!!! rustig aan meissie he!
    @hier
    ontzettend misselijk!!
    duizelig ,moe en last van de rug.....
    lijken op symptomen van zwschap maar durf niets meer te hopen.....
    @lovely24
    zie dat je over 8 dagen al mag testen???
    zat ffkes raar te kijken aangezien we samen eisprong hebben gehad....:p

4. kip87

kip87 Actief lid

1 nov 2012
    137
    0
    0
    Zuid-holland
    @beetjemama: wat fijn voor je dat je over het algemeen een omgeving hebt die jullie zo goed steunt. Wel een heel nare opmerking van zijn opa indd, maar zoals anderen ook al zeggen zal het voor een deel ook een generatieverschil zijn. Neemt niet weg dat het voor jullie heel erg is.
    Wat een prachtige foto's van jullie meisje!

@PCOmama: wat een nare situatie met de pup, moeilijk om zo'n keus te moeten maken. Hoop dat ze snel een geschikt huis vindt, dat zal jou hopelijk ook rust geven.

@mama-in-love: jammer dat je ons gaat verlaten, heel veel sterkte in de toekomst. Dat je maar snel zwanger mag zijn!

@wannabemom: zo, wat een heftige nachten heb jij zeg! Is dat altijd al zo geweest? Hier is uk de laatste tijd iedere avond 1 of 2 keer wakker, hij probeert er dan voor te zorgen dat hij nog even mee mag naar de woonkamer. Haha, kleine donder. Hoop alleen dat deze fase niet al te lang duurt ;)

@bibi26: pff.. wat frustrerend dat je nog steeds niet ongesteld bent. Succes met afwachten dan maar.

@'liegen' over kinderwens: wij doen dat, omdat wij vinden dat het in principe niemand wat aan gaat. Lijkt me vrij irritant om steeds de vraag te krijgen of het al gelukt is. Een goede vriendin van mij weet het wel, voor de rest helemaal niemand. Ik begrijp wel dat als je op een gegeven moment de medische molen in gaat e.d. dat je de omgeving daarvan wel op de hoogte stelt. Dat lijkt me toch iets waar je steun bij nodig hebt.

@dmj: anders doe je weer een testje? In ieder geval voor je eigen gemoedsrust, wie weet!

Hier vanmiddag lekker met de kleine man op pad geweest, was gezellig. Ik merk wel dat hij z'n vader mist, hij roept wel verdacht vaak "papap papap!".

5. Lovely24

Spannend Dmj!!!
    Hoop het voor jullie!

Denk dat ik de komende week vaak in mijn borsten zal prikken, hahahaha!
    Dat was bij L. mijn enige symptoom namelijk :p

Als ik daar van de week last van ga krijgen wordt het heel lastig om me te beheersen met testen.

Heb echt nog geen gevoel erbij....denk dat het nog niet raak is, maar hoop het stiekem wel natuurlijk.

@Sus
    Ja druk geweest?? Hoop mensen vakantie aan het boeken?
    Hahah... zit af en toe wel te kijken, maar vind het zo tegenvallen qua prijs!! En weet eigenlijk niet precies waar we heen willen.

6. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    @liegen over kinderwens,,,,
    Wij verzwijgen dat ook ,,, vind het iets persoonlijks
    en als je mensen gaat vertellen dat je bij wijze van bezig ben van 1e of 2e ,, etc ,,, gaan ze elke maand vragen en al zwanger,,,, ik/wij hebben daar geen zin in!:cool:
    ze zien of horen het vanzelf wel!
    @slapen kleine
    drama hier maar ja komt nog steeds door zijn oorontsteking !
    ja hij heeft weer oorontsteking en nu gelijk beide oren... dus slapen wat is dat?!:p
    @kip
    test vanmorgen al gedaan nega
    maar goed ben dan ook zon 8 tot 10 dagen te vroeg:D

7. Lovely24

@Dmj

Ja als ik uit zou gaan van mijn 1e cyclus 14 januari?
    Oh das 9 dagen...

Maar volgens de ovulatiecalculator zou mijn eisprong inderdaad iets eerder zijn, maar de test gaf later aan...

Hmmmm.... noujaaa.
    Wacht sowieso nog wel een week hoor, als ik volgende week maandag nog niet ongesteld ben dan test ik dinsdag denk, de 15e dus.

8. Lovely24

Die banner is gewoon voor de leuk joh :p

9. kip87

kip87 Actief lid

1 nov 2012
    137
    0
    0
    Zuid-holland
    @lovely24: hahaha, hoe herkenbaar! Ik prik al een aantal dagen een paar keer per dag in mijn borsten. Af en toe denk ik dat het weer zo voel, en een uur daarna is het weer weg. Kortom, geen flauw idee! Heb indd ook wel het idee dat het nog niet raak is, weet niet waarom, het is een gevoel.

Hier nog geen vakantie aan het boeken, iets houdt me tegen. Heb er ook nog geen zin in op de een of ander manier.

10. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    @lovely hahaha
    ja ik wacht tot aankomend weekend is ie dan nega dan ga ik idd ook 15e testen....

11. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Het is misschien in een minder pijnlijke situatie, maar vind het alsnog echt heel erg dat iemand zoiets zegt. Wat moet je je rot gevoeld hebben, over zo'n botte opmerking!

En inderdaad de meeste weten niet goed wat ze moeten zeggen en daaruit maak ik ook vaak op dat ze het alleen maar goed bedoelen... dan neem ik het ze ook niet kwalijk, begrijp dat ze het ook niet weten! Maar dit was gewoon in alle kalmte en doodserieus. Maar zal het tijdsverschil wel zijn.

Oh en bedankt dames... jullie snappen natuurlijk wel dat ik héél erg trots ben op ons meisje he! :)

12. Lovely24

@Kip87
    Vorig jaar hadden we in december (2011 dus) al geboekt, en we gingen pas in september hahaha!
    We hadden er gewoon zoveel zin in, in 2010 niet geweest ivm aankoop huis en in 2011 ivm de geboorte van L.

Maarja nu heb ik dus een beetje het gevoel dat ik pas net ben geweest, in september dus.
    Dus heb ook nog niet echt haast.

Heb wel vrij gevraagd, laatste 2 weken juni en 1e week juli. Dus weet straks wel waar ik naar moet gaan zoeken qua periode.

13. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    @vakantie dit jaar
    Deze zomer blijven we heerlijk thuis! keer wat anders..
    en in ruil daarvoor gaan wij heerlijk met kerst en oud en nieuw na Ameland in een huisje:D
    we (L) Ameland haha

14. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Klinkt lekker!

Ik zou het ook wel fijn vinden om even lekker een weekendje weg te gaan met mijn vriend (en hondje natuurlijk). Gewoon even lekker samen ontspannen en genieten. Maar weet niet of dat gaat, financieel gezien. Het is een nogal dure periode geweest en we blijven natuurlijk gewoon doorsparen op de 'babyrekening'. Ons nog niet eens verwekte tweede kindje is zo ongeveer rijker dan wij zijn hihi.

15. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @dmj; spannend!

@vakantie; Dit jaar niet in de planning om op vakantie te gaan. We willen wel zoizo een week vrij in juni. Mocht het dan gewoon nog soepel gaan met mij, dan willen we misschien een midweekje weg in nederland. Maar dat beslissen we last minute. Ik ga kijken of ik 2/3 weken aan mn verlof (als alles goed gaat natuurlijk) kan plakken. Maar dit hangt helemaal af van hoe alles loopt, tot wanneer mn verlof loopt enz. Maar eerst wachten we even op een goede echo :D

16. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    @beetjemama
    als je via marktplaats kijkt of via google
    vakantie ameland
    kun je voor erg weinig al heerlijk een week of weekend na Ameland
    wij hebben het zelf ook niet breed en zo doen wij dat dus zodat we ondanks klein budget wel op vakantie kunnen
    afgelopen jaar zomer zijn wij een week in een caravan op Ameland geweest voor 300 ,- all in!

17. Janna

Janna Fanatiek lid

@"liegen": ik snap trouwens best wel dat mensen het een privé-aangelegenheid vinden hoor. Dat is het natuurlijk ook, dus wij hangen het ook niet aan de grote klok. Ik bedoelde het meer als volgt: wij hebben een aantal mensen (vrienden + familie) waarmee we normaal gesproken over alles kunnen praten en ik vind het dan gewoon pijnlijk als het onderwerp van een kinderwens, die zo wezenlijk kan zijn, continu vermeden wordt. Het wordt dan soms zelfs een beetje de roze olifant in de kamer. Met bepaalde mensen wil ik het er gewoon wél over kunnen hebben en hoop ik juist dat ze er naar zullen vragen. En natuurlijk hield ik mensen niet steeds op de hoogte van in welke fase van de maand ik zat en of het "al raak" was, maar er kon wel over de wens gesproken worden en ook over het verdriet dat het nog niet zo ver was. (Het heeft een jaar geduurd voor het raak was.)

@beetjemama: jeetje, wat een botte opmerking zeg! :(:$ Ik kan me voorstellen dat die hard aan kwam!

Er zitten er trouwens een hoop op het wachtbankje hier! Spannend hoor.

18. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Klinkt heerlijk..

Wij gaan over het algemeen via Landal Greenparks. We wonen zelf in Limburg en daar heb je de Lommerbergen. Heel leuk vakantiepark, leuke kleine bungalowtjes.... heerlijk om te wandelen en te ontspannen gewoon. Daar kan je ook voor 160 euro ofzo een weekend heen. Dat is wel te doen denk ik. Maar nu nog even niet, veel te koud. Als het wat beter weer wordt kunnen we misschien eens een last minute pakken.

19. wannabemom24

wannabemom24 Bekend lid

26 jun 2010
    555
    0
    0
    Den Bosch
    Woei wat wordt er lekker veel gekletst hier!

@ beetjemama wat een prachtige foto's van jullie mooie meisje! Daar mag je zeker heel erg trots op zijn meis!

@ kip nou het zijn periodes dan slaapt ze gewoon goed, het naar bed gaan zelf is nooit een probleem ze zegt zelf dat ze naar bed wil, alleen ze wordt zo vroeg wakker haha maar ja het hoort erbij denk ik dan maar!

@ 'liegen' hier weten wel wat vriendinnetjes dat we ongeveer in Januari weer willen beginnen, maar mocht ik zwanger zijn wil ik het zowiezo tot de eerst echo stilhouden. Behalve tegen mijn ouders.

@ vakantie wij zijn afgelopen jaar naar Zuid-Frankrijk geweest, dat was een dure vakantie dus dit jaar blijven we denk ik thuis. Iig ik boek nog niks. Had dat jaar ervoor al in Januari geboekt maar nu misschien een last minute in Nederland, Belgie of Duitsland of lekker thuis.

20. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Vind de vakantie ook niet zo belangrijk gelukkig... heb maar één wens voor dit jaar. :)

Deel Deze Pagina