Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Haha Sanny, dat doet mij denken aan mijn hondje. Op het moment dat ik de laptop pak (en hij dus weet dat hij even geen intensieve aandacht krijgt) gaat hij spontaan op mijn schoot liggen zodat de laptop daar niet kan staan of gaat op mijn hand liggen zodat ik niet kan typen!

Ik ga zo nog maar een keertje plassen en hoop dat ik niet te vaak eruit moet vannacht, maar ben er bang voor!

Even een nogal genant en intiem vraagje he... maar weet niet aan wie ik het anders moet vragen. Gister nadat we een hele gezellige avond hebben gehad en mijn vriend o.a. met mijn tepels gespeeld had (en gezogen), kwam er melk uit. Ik geloofde het bijna niet dus kneep even goed in mijn borst, en ja hoor.. daar kwamen weer druppels. Is dat normaal? Het is dik 7 weken geleden dat ik voor het laatst melk gezien had, na het afbouwen met kolven.
    Mijn vriend dacht dat het aan de hormonen kon liggen, gezien het feit dat ik de dag van te voren 1,5 uur lang met een baby van 2 weekjes in mijn armen heb gezeten...

2. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Beetje Mama, wat is Nora een mooi meisje zeg! Die foto's zijn werkelijk prachtig!

Meiden willen jullie niet zoveel kletsen op zo een avondje!!! ik kan dat niet bijhouden!

Spannend voor jullie allemaal die op de wachtbankjes zitten...ik duim heel hard voor jullie!

Welkom Sandy!

Wij hebben gisteren verteld aan Joaquin dat de pup maandag dus weggaat en getracht uit te leggen...hij was enorm verdrietig maar vervolgens gaf hij aan ,dat hij dan nu weer normaal beneden kan spelen.... dat was voor hem al een goed plan pfff... hoe kinderen ermee om gaan he ;) nu heb ik hem gezegd dat hij maar flink moet knuffelen waar dat kan vandaag met de hond en dat ze dan nog 1 nachtje bij ons blijft slapen....her en der wordt ie dan verdrietig en knuffelt haar nog een keer. Zucht....wat een drama zeg!

3. Janna

Janna Fanatiek lid

@beetjemama: dat kan best kloppen hoor. Nadat je afgebouwd bent met bv kan er nog een behoorlijk lange tijd daarna af en toe melk uit je borsten komen. Bij mij kwam er nog heel lang melk uit tijdens het douchen.

@sanny: welkom! Je bent trouwens de enige niet hoor, die doordeweeks minder actief mee kan kletsen. Het is hier meestal in de weekeinden veel drukker. De afgelopen twee weken zijn een beetje een uitzondering. Volgens mij i.v.m. de vakantie. Ik zit op mijn werk nooit op zp.

4. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    scheelt dat ik 'eigen baas' ben dus kan lekker de hele dag kletsen op zp hahaha.... ;)

5. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Goedemorgen!

Ohhhh de laatste dag van mijn vakantie is aangebroken.
    Heb stiekem nog geen zin om te werken morgen.
    Maar goed dan gaat de week misschien wel wat sneller :p

Ga nu mijn dochter maar eens uit bed halen. Die ligt al een kleine 10 minuten lekker te kletsen in bed. Weer lekker uitgeslapen dus.

Tot lateeeer

6. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    @ PCOmama; Fijn dat hij wel begrijpt dat hij daardoor weer lekker onder kan spelen. En lief dat hij de hond nog zo vaak knuffeld... hopelijk is hij er niet te lang verdrietig over (en jullie ook niet).

@ Janna; Ja ik heb in die tijd wel vaker gekeken of het écht volledig gestopt was... en er is dus al meer dan 7 weken geen druppel uit te krijgen. En dan op kraamvisite en de dag daarna hoef ik maar een beetje te duwen en de druppels beginnen te komen. Stomme hormonen.

@ Lovely; jammer dat je vakantie is afgelopen...

7. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    @vakantie
    Wij hebben zelf een boot dus wij vertoeven hier in Nederland op de wateren

@vertellen
    Hier vertellen we het niet omdat we idd ook het gezeur niet willen van en en....
    Alleen 1 vriendin weet het.

@drinken
    Geen moeite mee drink met gemak 2 ltr op een dag.

@sandy
    Welkom, en wat leuk we zijn even oud!! (samen met sprokkel en angel maar die reageren heel weinig)

@weinig reageren
    Is het een idee om een grens te gebruiken? Bijv een maand niet reageren en dan van de lijst halen?

@hier een thuisblijfmoeder dus heel flexibel om te te kunnen reageren
    Casper heeft ook een periode gehad dat als ik achter de laptop zat hij er ook op wilde tikken. Dat is nu over. Nu moeten we oppassen want hij weet hoe de laptops werken dus als we niet kijken klaptie em open en drukt em aan en doet er de dvd van Bumba in.

8. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Ik had vanmorgen een lichtroze vlekje in mijn onderbroek... zit nu op dag 23... Weet alleen niet wat ik er van moet denken. Innestelingsbloed? Baarmoedermond geraakt?
    Ik wacht maar gewoon geduldig af..

9. wannabemom24

wannabemom24 Bekend lid

26 jun 2010
    555
    0
    0
    Den Bosch
    @ Sanny welkom!! Leuk veel meikindjes dat we elkaar toch niet eerder tegen zijn gekomen he ;)

@ regeling denk ook dat dat een goed idee is een maand niet gereageerd dan eraf anders wordt de lijst langer maar reageren er maar een paar. Alhoewel de gene die nog niet begonnen zijn hebben misschien nog niet veel te kletsen. Lastig dus...

@ PCOmama gerrum wat zielig zeg hopelijk is hij na morgen snel niet meer zo verdrietig. Lekker eigen baas wat doe je een webshop ofzo?

@ Beetjemama ik hoop dat het innestelingsbloed is!!

@ Lovely24 lekker he ik heb ook 2 weken vrij gehad nu mag ik dinsdag pas weer beginnen maar heb er nu ook nog echt geen zin in! Maar inderdaad dan gaat de tijd zowiezo wel sneller!

@ hier heeft ons moppie ook zowaar 'uitgeslapen' van 19.30 tot
    8.00 uur!! Heerlijk zeg. Het zonnetje schijnt wil straks wel wat gaan doen maar nog geen idee wat jullie een idee??

Het is bijna de 10e al meiden!!!

10. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Ik hoop het ook!

Misschien een lekkere wandeling maken met de kleine? Lekker het bos in of naar een park?

11. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.498
    598
    113
    @beetjemama, ik zat net de foto's van jullie mooie meisje te kijken. Wat onwerkelijk he, zo'n af meisje, en dan toch niet mogen leven. Zo onbegrijpelijk. Je bent met recht trots op je meisje en ik hoop dat er heel snel een brusje mag volgen!

12. Janna

Janna Fanatiek lid

Ach, ik ben ook nog niet begonnen, maar volgens mij klets ik meer dan genoeg! :D

Van mij mogen meiden die een maand niet gereageerd hebben er ook af hoor. Als ze zich weer zouden melden, staan ze er ook zo weer op...

13. Lovely24

Okee dan doen we het zo toch?

Blijft het een beetje overzichtelijk :)

14. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Hoi allemaal!

Jeempie, het is nu al lastig om op iedereen te reageren, hihi.
    De volgende keer ga ik maar in een Word-documentje typen, dan vergeet ik niks. Maar daar is nu even geen tijd voor, want ik moet nog een boel doen tijdens de middagslaap van m'n zoontje!

Hij sliep vanmorgen uit tot 9.30! Eigenlijk issie de hele week al laat op. Heerlijk! Slapen is nooit echt een talent van hem geweest namelijk. Pas sinds 'ie los loopt (dat was ergens in juli) ging 'ie wel eens de hele nacht doorslapen. We waren nog steeds gewend aan gebroken nachten met steeds blokjes van +/- 2 uur slaap en dan weer een onderbreking, dus dat was echt hemels, ook al was hij dan wel vaak erg vroeg wakker. Maar nu is het dus superrelaxed! Ben benieuwd hoe lang we ervan mogen genieten! :D
    Hij slaapt nu 's middags eindelijk ook goed. Dat is ook tijden lang geklooi geweest. Niet alleen thuis, ook bij de opa's en oma's en op het kdv. Het lijkt gewoon alsof hij nu pas z'n energie lekker kwijt kan o.i.d.

Even denken... wat zag ik gisteren tijdens het bijlezen allemaal voorbij komen...

- duowagen wel of niet. Dat ga ik laten afhangen van wanneer het 'raak' is. Ik denk dat we misschien zo'n rolplankje kopen ofzo en we hebben ook een goede rugdrager en een draagdoek, dus daar komen we denk ik wel uit.

- anderen op de hoogte stellen dat je aan een tweede 'begonnen bent' Bij ons weet één vriendin het. We mailen heel veel en zij gaat komende maand beginnen voor de eerste en had een aantal vragen. Toen vond ik het wel leuk om te zeggen, hihi. Vanmiddag/vanavond ga ik met haar en een andere vriendin borrelen en eten, dus dan weet zij het ook. Zij wil heeeeeeel graag een kindje, maar heeft een beetje pech qua relaties, dus het is er nog niet van gekomen. Inmiddels is ze 33 (als ik het goed heb) dus ze wordt een beetje zenuwachtig of ze nog wel op tijd iemand tegenkomt. Zij denkt er samen met twee andere vrijgezelle meiden over om alleenstaand zwanger te worden van een donor o.i.d. Heel spannend allemaal!

Verder hebben we het eigenlijk aan niemand verteld. Bij de eerste ook niet trouwens. We hebben zelf net pas de knop omgezet, dus misschien komt het nog wel.

Vakantie: Ik ben met de kerstdagen samen met m'n vriend 4 daagjes in Kopenhagen geweest. Was super! Ons zoontje logeerde bij de opa's en oma's. Die passen ook elk een dag in de week op, dus het is heel vertrouwd. We laten hem dus altijd met een gerust hart achter :)
    Komende zomer weet ik het nog niet. We zijn kampeerders, maar afgelopen jaar zijn we in huisjes gegaan (Drenthe en Gelderland) want ik wilde graag m'n badkamer in m'n eigen accomodatie hebben i.v.m. ontplofte poepluiers enzo, haha. We zien wel wat we komende zomer doen. We zitten sowieso aan de schoolvakanties vast, want m'n vriend is leraar. Ik ga zelf van 10-17 augustus op zomerkamp als leiding. Dat doe ik al sinds m'n 18e en wil ik echt niet missen! Ik hoop stiekem dat het zo uitkomt dat ik dan in m'n middelste trimester zit, want dat lijkt me ideaal, maarja... die kans is erg klein...

Iets leuks doen als de zon schijnt: wij gaan vaak naar de kinderboerderij. Vindt ons zoontje super! Of naar het strand met emmer en schepje, maar daar moet je maar net bij in de buurt wonen natuurlijk.

15. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    #2235 BeetjeMama, 6 jan 2013
    Laatst bewerkt: 6 jan 2013
    Oeh kinderboerderij... ja dat is ook heel leuk!

Hier is weer het een en ander gedaan. Kerstboom afgetuigd en in de berging gezet (wordt woensdag pas opgehaald), hele huis opgeruimd, 2 wasjes gedraaid en opgehangen, wc gepoest, woonkamer gestoft en de glazen salontafel in de sop gezet. Eigenlijk moet er nog wat afwas gedaan worden en er moet gezogen worden (overal dennennaaldjes) maar ben even op. Mijn rug zegt 'stop'.

Ga nu maar weer even met de hond wandelen en denk dat ik daarna weer even verder ga.

Edit; ben mezelf een beetje gek aan het maken... heb telkens van die kleine 'steekjes' in mijn onderbuik. :) Denk dat als ik nog niet ongesteld ben tegen die tijd, ik rond 18 januari ga testen. Dan zit ik op dag 35.

16. Lovely24

@Sanny
    Nou het is je toch aardig gelukt ;)

Ik doe meestal als er veel gekletst is, 2 tabbladen open zeg maar, en dan bij de een lees ik en bij de ander reageer ik dan.
    Ik kan het anders echt niet onthouden hoor :p

Hier worden dingen zoals kinderboerderij etc ook steeds leuker!
    Mijn dochter loopt namelijk pas echt sinds een week of 3,5 dus kan haar nu ook eens ergens eruit halen enzo, zodat ze zelf kan gaan ontdekken enzo

Ze vind het ieder geval helemaal leuk, gisteren ook in het winkelcentrum aan de wandel.
    Af en toe dat wankelt ze nog en zit ze ineens op dr billen haha.

@Beetjemama
    Ja herken het hoor... maak mezelf ook af en toe gek.
    Terwijl ik eigenlijk heel nuchter ben?! Gek he..
    Blijf duimen voor je...

17. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Whahaha, nou ik heb NIETS gedaan, behalve vier uur geslapen ;) heerlijk zeg! Manlief heeft zoonlief de opdracht gegeven met de melding; mama, kom je uit bed, want het is vier uur en tijd om op te staan hoor, dan kan je zo weer terug NA het eten hahaha...

Ik heb een eigen bedrijf zie Lotuszorg

Ik ben curator/mentor/bewindvoerder en doe dit samen met iemand anders..

18. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    ♥Wij gaan voor een (2e) kindje in 2013!♥

Aftellen tot 2013 ♥:
    Mamsie86 () * Heeft al een dochter (29-11-2011) *
    Mcm78 () * Heeft al een zoon ( ) *
    Sprokkel (36) * Heeft al een dochter (28-05-2011) *Begint januari
    Meis23 (26) * Heeft al een zoon(12-2010)* Begint in April
    Janna (30) * Heeft al een dochter (09-12-2011)* Nog in twijfel
    Lovely13 (26) * Heeft een dochter(13-04-2012) * Start rond Februari
    Dreamer (23) * Heeft al een dochter (02-04-2012) * Nog onbekend

Al begonnen ♥:
    Mamv1 (26) * Heeft al een zoon (21-05-2011) * 1e ronde * NOD: 07 januari 2013 ??
    Kip87 (24) * Heeft al een zoon (?-08-2011) * 1e ronde * NOD: 10 januari 2013
    Lovely24 (24) * Heeft al een dochter (21-05-2011) * 1e ronde * NOD: 14 januari 2013 ?
    Ducky (25) * Heeft al een zoon (01-06-2011) * 2e ronde * NOD: 14 januari 2013
    Dmj () * Heeft al een zoon (17-12-2010) * 6e ronde * NOD: 15 januari 2013
    Angel77 (36) * Heeft al een zoon (09-12-2008) * 2e ronde na bbz * NOD: 16 januari 2013
    Avon (36) * Heeft al een zoon (24-11-2010) * 6e ronde * NOD: 19 januari 2013
    Wannebemom24 (26) * Heeft al een dochter (22-05-2011) * 1e ronde * NOD: 22 januari 2013
    Lilaa (25) * Heeft al een zoon () * 3e ronde * NOD: 25 januari 2013
    Sanny76 (36) * Heeft al een zoon (10-05-2011) * 1e ronde * NOD: 26 januari 2013
    Foofer (30) * Heeft al een zoon (05-2011)*1e ronde* NOD: 30 januari 2013
    Hartediefje1988 (24) * Heeft al een dochter (07-09-2008) *1e ronde * NOD: 10 februari
    Beebielove () * Heeft al een dochter * 1e ronde * NOD:
    BeetjeMama () * Heeft al een dochter ★ (05-11-2012) * 1e ronde * NOD: ?
    Bibi26 (27) * Heeft al een zoon (8-2011) *1e ronde * NOD: ?

♥ZWANGER♥
    PCOmama (30) * Heeft al een zoon (09-06-2007) * 1e ronde na mk * Uitgerekend: 12 augustus 2013
    Lootje (28) * Heeft al een zoon (08-09-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 25 augustus 2013
    Jerami (27) * Heeft al een zoon (01-12-2010) * 1e ronde * Uitgerekend: 27 augustus 2013
    Sus79 () * Heeft al een zoon (26-05-2010) * 2e ronde * Uitgerekend: 02 september 2013?

nieuwe nod toegevoegt van mijzelf

19. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    vakantie wij gaan 8 dagen all in naar bulgarije toe.

vertellen, er weet 1 vriendin van ons om een kindje samen te krijgen verder niemand.

sandy welkom hier bij het clubje.

20. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Sandy: welkom!

@ leuk dingen: vanmiddag naar de Efteling geweest. :) We hebben een abbo dus we zijn er regelmatig te vinden, blijft leuk. :) Als mijn zoontje in de verte de Carnaval festival ziet roept ie al "Tata!" haha :D Daar is ie dus vanmiddag ook even met papa in geweest, hij vindt het geweldig.

Deel Deze Pagina