Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

@Bibi
    Ik houuuu van de Efteling!
    Als we in de buurt hadden gewoond had ik zeker een abbonement gehad :D:D

2. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Hier 1 van de vermiste dames:p heb wel steeds (bijna) alles mee gelezen hoor, maar dan was het zoooveel dat ik de helft alweer vergeten was en dan denk ik dan reageer ik straks wel..en dan vergeet ik t weer! Van t weekend gewerkt ben zooo moe!

@Beetjemama, ontroerende foto's van je kleine.. Hoop dat het bloedverlies is van een innesteling! Ik heb af en toe ook halverwege mn cyclus wat rozig slijm/bloed van mn eisprong, dus dat kan ook denk ik. Weet niet hoever je zit in je cyclus?

@vertellen dat je bzeig bent voor een 2e, hier weet niemand er van. Is ons geheimpje en wie weet duurt het even voordat het lukt.

Het is 2013 dus we gaan ervoor!!!! Slik nu de 'etos zwanger worden'. De vorige keer was ik toen ik ermee begon direct die ronde zwanger:pdus baat het niet dan schaadt het niet!

@vakantie, vorig jaar met onze 6maanden oude dochtertje naar Spanje geweest. Weet niet hoe het nu loopt ivm aflopende functie van mn man per 1 maart maar als het even kan gaan we lekker naar het buitenland. Voor mij is op vakantie gaan juist 1 van de dingen waar ik het hele jaar mee bezig ben, kijk er echt naar uit!!

Kan iemand mijn NOD aanpassen op de lijst???? Ik ga uit van een cyclus van 6 weken dus 14 februari :$ pfff klinkt wel erg ver weg.. Baal zo van die stomme cyclus..

3. wannabemom24

wannabemom24 Bekend lid

26 jun 2010
    555
    0
    0
    Den Bosch
    @PCOmama mooie site! En dankbare baan of niet als je mensen zo kunt helpen?

@ Efteling geweldig!! Wil ook altijd een abbo maar manlief is alleen op zondags altijd thuis en dan is het altijd zo druk!! Maar als het goed is krijgt dochterlief een abbo van dr oma over een tijdje.

Even een intiem vraagje rond de eisprong klussen jullie dan elke dag of om de dag?

@ hier zijn we gezellig even naar schoonmoeders gewandeld en nu ligt mn moppie alweer een dik uur te slapen. Hopelijk morgenochtend ook tot een uur of 8:D

4. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Hihi, kijk, jij snapt mij. :D We twijfelen nog wel of we er weer een nemen, is toch érg veel geld, maar ja, we hebben er ook al veel plezier van gehad afgelopen jaar.

@ mamsie86: Leuk dat je er weer bent! Jouw cyclus is inderdaad ook wisselend en nogal lang. Balen hè? Dit is mijn rijtje sinds juni (ben al eerder met de pil gestopt, nog niet om zwanger te raken):
    (28)-(27)-(35)-(29)-(33)-(30) Nu dag 32 en nog niks. ;) Ga dus zodra mijn menstruatie erdoor is en we 'van start' gaan, uit van een cyclus van 32 of 33 dagen om teleurstelling te voorkomen.

5. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Wannabemom: bij de eerste zwangerschap wilde ik altijd klussen rond mijn eisprong, maar elke dag lukte niet hoor. :p Nu denk ik zelf dat ik vorige maand mijn eisprong voelde op dag 19 en dat mijn test van vorige week (op dag 25) op mijn eisprong reageerde. Heb dus geen idee wanneer mijn eisprong is dus denk dat wij de komende tijd gewoon tussen dag 14 en dag 25 moeten klussen, maar geloof niet dat het om de dag of elke dag wordt. Heb ik de energie niet voor. :):p

@ onregelmatige cyclus: dames die dit ook hebben: gebruiken jullie ovutesten of klussen jullie op de gok? Heb zelf veel ovutesten gebruikt voor mijn eerste zwangerschap, maar juist in de maand dat ik dat niet deed, raakte ik zwanger. Wil het nu dus in elk geval de eerste maanden gewoon zo proberen.

6. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Yeps is een dankbare baan, maar soms ook om gek van te worden hoor haha...pff ik heb voornamelijk jongeren met een beperking en laten we zeggen....die izjn niet zo kieskeurig met scheldpartijen, ondankbaarheid etc. etc ;) maar goed inmiddels weet ik beter en leg het weer vredig naast mij neer ;)

Hier kluste wij rond de eisprong om de dag en soms elke dag, maar dat was dan eerder omdat we zin hadden haha....

Efteling is leuk, maar voor ons niet leuk genoeg voor een abbo...twee keer geweest met zoonlief, maar die zit enkel in een sprookjesbos te koekeloeren en de rest niet en dan vind ik het erg veel geld.. Wij gaan elk jaar tot nu toe naar Euro Disney. Vorig jaar zelfs 2 keer geweest en nu ben ik alweer aan het plannen voor mei omdat we dan nu niet naar Curacoa gaan met het gezin ivm de zwangerschap. Ik neem dan mijn nichtje mee voor haar verjaardag. Wij gaan dan wel echt all incl....in het disney hotel alles erop en eraan... dan heb je echt die feeling vind ik dan altijd.... of noemen we dat nou gewoon verwend ;):p

7. wannabemom24

wannabemom24 Bekend lid

26 jun 2010
    555
    0
    0
    Den Bosch
    @ klussen haha nee nou daarom elke dag dat trek ik ook gewoon niet ;) dus vind om de dag meer als zat ;)

Haha Pcomama nogal verwend ja ;) wij gaan met Carnaval naar Disney maar wij zitten in Davy Crockett Ranch vond het Disney Hotel veel te duur :p maar heb er wel zin ben benieuwd of L. het ook leuk zal vinden! Wij gaan met een bevriend stel en hun zoontje.

8. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    @PCOmama, leuke plannen! Ben nog nooit naar euro disney geweest. Wel naar Parijs dan.

@Bibi, hier geen ovutesten. Zorgen gewoon dat we regelmatig klussen, om de dag of om de 2 dagen.. Pfff wordt al moe als ik er aan denk hahahah
    Had de vorige keer wel ovutesten gebruikt maar dan was hij bijna positief en dan weer lichter en dan weer donkerder..mijn cyclus is gewoon raar dus ik ga er geen geld meer aan verspillen!

9. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    I know :) haha, maar we zoeken altijd de acties hoor...vorig jaar dec dus niet afgelopen dec zaten we er echt voor 3 dagen voor maar 599 euro! Dus echt geen geld...nu ben ik wel iets meer kwijt inderdaad, maar altijd nog goedkoper dan curaçao haha....ah jah, we wilde zo graag nog even iets met onze zoon alleen doen zeg maar, en aangezien de big holiday afgezegd moet worden omdat het wondertje toch is gearriveerd doe ik dit met veel liefde en plezier ;)

10. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    hahaha, ja de gedachte dat je om de dag moet klussen pff breek me de bek niet open zeg! Dat ik nu zwanger ben geraakt is echt een wonder....2 keer geklust, en waarschijnlijk ben ik zwanger geraakt van juist die ene keer dat het echt BAGGER was hahaha...het lukte gewoon niet...we waren om uhh 22 uur begonnen ofzo en om half 3 tadaaa gelukt whoehahahaha...wat hebben we gelachen zeg..en helemaal omdat het toch gelukt is... pfff dan is het echt een wonder geweest, PCOS een cyclus van lik me vestje, geen mmm meer en dan ook nog zo een klus moment pffff dit moet een blijvertje zijn lijkt mij dan hahaha.. de aanhouder heeft daadwerkelijk gewonnen!

11. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    hey dames
    hier ook ff weer een berichtje...
    Efteling leuk!!! alleen jammer voor ons dat het bijna 3,5 uur rijden is .... niet te doen met een kleine van 2 op de achterbank!
    @hier
    zostraks bij wc bezoek bij afvegen licht roze bloed,(heel weinig maar goed!) en aangezien ik pas over ongeveer 1 week ongi moet worden..... i hope its a good sign:)
    maar ja zou innesteling kunnen zijn eisprong was precies week geleden

12. wannabemom24

wannabemom24 Bekend lid

26 jun 2010
    555
    0
    0
    Den Bosch
    PCOmama je hebt gelijk hoor meid en als het kan moet je het zeker doen!! haha leuk verhaal van de keer dat het raak was ;)

@dmj hoop dat het innestelingsbloed was meid!!

13. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    DMJ spannend zeg...hoop het zo voor je meid!

Tsja wannabemom je moet toch wat haha, pff ben blij dat ik er voorlopig niet meer aan hoef.... geen polonaise meer aan mijn lijf, work is DONE! :p

14. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    hey ladies
    i hope so 2
    maar ja had ook al idee dat me borsten zijn gegroeid en buik ook nu ben ik niet 1 van de dunsten dan maar goed lijk net alsof ik zwangerschapsbuikje heb

15. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Dmj hoop het voor je.

Hoe is met de meiden op het wachtbankje?
    Ik heb hem verlaten vandaag... Op naar de volgende ronde voor mij.

Morgen begint het school leven weer pfff, weer echt vroeg opstaan om dochter eerst naar school te brengen en dan zelf te gaan werken.

16. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Spannend Dmj!

Hier ook op het wachtbankje...
    Van de week trekkend gevoel in mijn liezen gehad.
    Verder nog geen eventuele symptomen.
    Dus aftellen en duimen tot 14 januari.

17. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    We zullen zien ladies!!
    houden de moed er toch maar in haha!
    ik stop nu eerst ermee ga lekker me bedje in morgen om 6 uur gaat het stom wekkertje weer voor mij ,,,,weer een normale werkdag sinds 2 week (dat gaat wat worden haha)
    welterusten allemaal alvast! en voor diegene die moeten werken ... werkse!

18. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    @ Mamsie; dag 23 vandaag. Heb nog een paar keer vandaag roze afscheiding gehad...

@ Klussen; hier houden we de eisprong niet bij, we klussen wanneer we daar zin in hebben en dat is over het algemeen vanzelf al om de dag/iedere dag. Maar dat zal ook met onze leeftijd en mijn hormoontjes te maken hebben denk ik! En daarbij heb ik niet de drukte erbij van voor een kindje zorgen.

@ PCOmama; 4,5 uur achter elkaar geklust? *mond valt open*...

@ Dmj; hopelijk is het een goed teken!! Spannend he!

19. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Beetje mama, met tussen pozen hoor whoehaha, dat houdt ik ook echt niet vol, maar we moesten wel door gaan tot het moment supreme ;) het heeft ons beloond dus kan er nu echt om lachen haha

20. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Daar ben ik nog even :)

Wat spannend voor Beetjemama en DMJ of het de innesteling zal zijn! Ik duim mee hoor!

Mijn cyclus is redelijk regelmatig, maar de vorige keer heb ik toch een aantal maanden ovutesten gebruikt (het ging me niet snel genoeg, haha) maar juist in de maand dat ik dacht: dit gaat 'm sowieso niet worden, omdat ik juist in mijn vruchtbare dagen een weekend weg was zonder m'n vriend en daar redelijk wat alcohol genuttigd had en het weekend daarna ook nog op Lowlands was, waar er ook heel wat bier doorheen ging (al hield ik er ergens in m'n achterhoofd wel rekening mee en heb ik ook veel gezonde verse sapjes en heel veel water gedronken, hihi) Toen bleek het ineens raak te zijn!

Wij klussen trouwens ongeveer om de dag (in de vruchtbare periode dan, de rest van de maand wat minder) dat is toch ook goed voor de kwaliteit van het zaad? :D

Iets heel anders: doen jullie iets van een wekelijkse activiteit met je kleintje? Ik heb me net weer opgegeven voor een cursus baby- en peutermuziek. De afgelopen maanden heb ik Muziek op schoot met hem gedaan, maar dat is nu afgelopen en hij is nog te jong voor de volgende groep. En om nou twee keer dezelfde cursus te doen...

Maar ik vond het toch jammer om niks meer te doen op m'n vrije dag, dus nu gaan we hier 9x naartoe. M'n vriend gaat met hem naar babyzwemmen. Ook superleuk, maar 2x in de week is wel wat veel van het goede.

Deel Deze Pagina