Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Ow haha,wij gaan zelf altijd naar de hullies.

2. wannabemom24

wannabemom24 Bekend lid

26 jun 2010
    555
    0
    0
    Den Bosch
    @beetjemama wow wat mooi geworden zeg!

@ Hartediefje lekker zeg een weekendje weg samen!

@ nieuwe dames Welkom meiden!

@ Foliumzuur slik ik ook alweer aantal weken.

@ kip hoe gaat het met je? Heb je al getest?

@ hier volgens mij heb ik vandaag mijn eisprong gevoeld dus denk dat mijn Nod een dag later is had hem op 28 dagen staan en het zijn er dan 29.

Vandaag weer lekker gewerkt morgen nog een dagje en dan alweer weekend! :D

3. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

@Beetjemama
    Mooi hoor dat beeldje!!!

@Littlewonder
    Welkom :)

@Beetjemama
    Wat ben je nog jong!
    Hoor mij...met me 24 jaar :p

@Sus79
    Leuk op de foto!
    L. is in maart voor het eerst op de foto geweest op me werk. Zo leuk om te hebben :D

Slik ook zwangerschapsvitamine....al vergeet ik ze soms nog wel.. Zit er nog niet helemaal in.

@Avon
    Nee nog niet getest...
    Heb ook niet het gevoel dat het raak is :(
    Maarja dat weet ik natuurlijk niet zeker.
    Zal morgen of vrijdag alvast een testje in huis halen.

@Hartendiefje
    Lekker zeg!!
    Wij gaan volgende week vrijdag samen een nachtje weg. Naar Eindhoven.
    Lekker een beetje shoppen en gezellig eten enzo.
    Vriendlief weet van niks :D
    Hij denkt dat we naar de dierentuin gaan haha

@Hier
    Ik heb weekend!!
    Was weer even wennen na 2,5 week vrij geweest te zijn... maar het is weer voorbij gevlogen.
    Vriendlief is sporten, ik GTST aan het kijken met de laptop op schoot :D
    Straks nog even neuzen voor een zomervakantie...

4. Lovely24

♥Wij gaan voor een (2e) kindje in 2013!♥

Aftellen tot 2013 ♥:
    Mcm78 () * Heeft al een zoon ( ) *
    Sprokkel (36) * Heeft al een dochter (28-05-2011) *Begint januari
    Meis23 (26) * Heeft al een zoon(12-2010)* Begint in April
    Janna (30) * Heeft al een dochter (09-12-2011)* Nog in twijfel
    Lovely13 (26) * Heeft een dochter(13-04-2012) * Start rond Februari
    Dreamer (23) * Heeft al een dochter (02-04-2012) * Nog onbekend
    Littlewonder (24) * Heeft al een dochter (22-11-2009) * Wachten op menstruatie.

Al begonnen ♥:
    Kip87 (24) * Heeft al een zoon (?-08-2011) * 1e ronde * NOD: 10 januari 2013
    Lovely24 (24) * Heeft al een dochter (21-05-2011) * 1e ronde * NOD: 14 januari 2013 ?
    Ducky (25) * Heeft al een zoon (01-06-2011) * 2e ronde * NOD: 14 januari 2013
    Dmj () * Heeft al een zoon (17-12-2010) * 6e ronde * NOD: 15 januari 2013
    Angel77 (36) * Heeft al een zoon (09-12-2008) * 2e ronde na bbz * NOD: 16 januari 2013
    Avon (36) * Heeft al een zoon (24-11-2010) * 6e ronde * NOD: 19 januari 2013
    Wannebemom24 (26) * Heeft al een dochter (22-05-2011) * 1e ronde * NOD: 22 januari 2013
    Lilaa (25) * Heeft al een zoon () * 3e ronde * NOD: 25 januari 2013
    Sanny76 (36) * Heeft al een zoon (10-05-2011) * 1e ronde * NOD: 26 januari 2013
    Foofer (30) * Heeft al een zoon (05-2011)*1e ronde* NOD: 30 januari 2013
    Mamv1 (26) * Heeft al een zoon (21-05-2011) * 2e ronde * NOD: 07 februari 2013
    Bibi26 (27) * Heeft al een zoon (8-2011) *1e ronde * NOD: 08 februari
    Hartediefje1988 (24) * Heeft al een
    dochter (07-09-2008) *1e ronde * NOD: 10 februari
    Mamsie86 () * Heeft al een dochter (29-11-2011) 1 ronde NOD: 14 februari
    Beebielove () * Heeft al een dochter * 1e ronde * NOD:
    BeetjeMama (22) * Heeft al een dochter ★ (05-11-2012) * 1e ronde * NOD: ?

♥ZWANGER♥
    PCOmama (30) * Heeft al een zoon (09-06-2007) * 1e ronde na mk * Uitgerekend: 12 augustus 2013
    Lootje (28) * Heeft al een zoon (08-09-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 25 augustus 2013
    Jerami (27) * Heeft al een zoon (01-12-2010) * 1e ronde * Uitgerekend: 27 augustus 2013
    Sus79 () * Heeft al een zoon (26-05-2010) * 2e ronde * Uitgerekend: 02 september 2013?

5. Janna

Janna Fanatiek lid

Schattig he, die eerste "schoolfoto's"! Mijn dochter is in oktober op het kdv ook op de schoolfoto geweest. Zo lief! En terwijl ze normaal altijd een lachebekje is, wilde ze nu als enige niet lachen. Ze was zo onder de indruk van het hele gebeuren. Ze zijn aan het eind zelf nog een tweede keer met haar geweest voor de individuele foto, maar ook toen wilde ze niet lachen. Op de fotocollage van haar groep hangen dus allemaal lachende baby's en dreumessen, behalve mijn dochter. :D

Vandaag was mijn vrije dag. Vanochtend heb ik wat werk gedaan voor school (vooral nakijken) en vanmiddag zijn we naar mijn man's werk geweest. Ik moest rijden, want we vinden het onverantwoordelijk hem zelf te laten rijden (daarom moest ik ook mee). Hij heeft het een en ander aan collega's overgedragen enzo. Onze dochter was ook mee en dat was wel leuk. Ze stal echt de show! Alle collega's stonden op de gang naar haar te kijken! :) (Ik had haar natuurlijk ook haar leukste kleertjes aan gedaan, zodat ze er nóg schattiger uit zag dan normaal. :D)

6. sus79

sus79 Lid

21 dec 2012
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    @little wonder 23, waar ligt hullies nooit van gehoord. Wij gaan wel eens naar joepie in breda of ballorig in oud beijerland, beide erg leuk

@schoolfoto, ja ik weet nog niet of mijn zoontje er leuk opstaat ben erg benieuwd. Hopelijkworden de foto en de echo beide mooi!

Ik heb het al dagen heel de dag koud en nu gaat t ook nog eens vriezen brrrrr. Leve de verwarming en open haard!

7. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Dat ligt in Uden.me dochter vindt het erg leuk daar en wij hoeven niet lang over te rijden.

8. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    hey dames
    meld me ook even weer...
    zit even compleet in de stress hier ,,, gisteravond hem behoorlijk uitgeflipt!(wij hebben woorden gehad met onze buren)inmiddels al 4,5 maand geleden
    zij hebben erg veel lawaai overlast 24 /7
    vandaag ook maar even een advocaat in de hand genomen aangezien de woningbouw er niets aan doet!!!
    Verder heb ik nog een test gedaan...
    een andere soort dan die 1e test ,, er is een supervaag streepje te zien (maar moet wel goed turen)
    dus wacht nu geduldig af tot zondag/maandag en dan zullen we zien of hij duidelijker is of niet.....
    @ rest van de dames al getest??
    @nieuwe meiden
    Welkom!

@beetjemama
    wat een ontzettend mooi beeld van de voetjes van Nora
    super!!

9. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    @ Lovely; haha, ja ik ben twee hele jaren jonger!

@ Janna; springt die van jou er wel uit he! Hihi.

@ Dmj; balen van die overlast zeg... lijkt me heel erg vervelend! En spannend die test... ik hoop het heeeel erg voor je!

Hier een gezellig avond met mijn vriendinnen en daarna nog 'kleine baby's, grote zorgen' gekeken met mijn vriend.

Heb het gevoel dat ik ongesteld ga worden, had net even zo'n menstruatie buikpijn. Maar we zullen zien. Als ik het over 3 dagen nog niet geworden ben (zaterdag) doe ik eens een testje.

10. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    @beetjemama
    ja is idd zeer vervelend
    ik heb dat ik smorgens voor me werk al om half6 eruit moet,, en die buren smijten snachts om half2/2uur elke keer de achterdeur dicht... dus zit dan weer rechtop in bed( en deylano ook)
    en zo kan ik nog wel paar dingen op noemen....hele waslijst haha
    @Wat betreft Deylano
    maandag weer na HA geweest.... keelontsteking en ooronsteking was weer ontzettend erg dus hij heeft weer antibioticakuur gekregen alleen nu zwaarder:S:S
    ik zal blij zijn als het de 21e is!

@kleine baby's,grote zorgen
    heb klein stukje gezien ....echt zo klein ! dacht dat die van mij klein was bij de geboorte!

11. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Wat vervelend dat hij weer een zware kuur moet! Sterkte!

@ KBGZ; ja.. voordat Nora geboren was kon ik me ook werkelijk niets voorstellen van zo'n mini babytje. Nora was ongeveer even klein zoals die Sarah uit het programma (in het begin dan... daarna was ze al 1 kilo).

12. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    ja idd
    deylano was 2 kilo en dat vond ik al superklein
    in het begin durfde ik hem niet eens op te pakken was bang dat ie zou breken :)

13. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Ja wel bizar om te zien zo klein, teer en breekbaar!! Heb dat kleine zowiezo niet meegemaakt, mijn dochter woog 4500gram/9pond

14. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    oke dan mamsie
    mijn zoon was 2040 gram en 45 cm
    precies 2 pakken suiker haha
    maar ja mag nu niet klagen hij is net zijn 2e gepasseerd en is nu al 93 cm en 14 kilo:D

15. kip87

kip87 Actief lid

1 nov 2012
    137
    0
    0
    Zuid-holland
    @beetjemama: was het niet vreselijk moeilijk en confronterend om dat programma te zien? Knap dat je dat kan!

@dmj: wat een rotsituatie met je buren, hoop dat jullie snel verbetering bereiken.

@janna: aghh, het is ook spannend zo'n schoolfoto. Je hebt er nu in ieder geval wel een leuk verhaal bij voor later ;)

@dames op het wachtbankje: hoe gaat het met jullie? Iemand al getest.

Vandaag is mijn NOD, vanochtend getest, nog steeds negatief. Ik zit echt een beetje te wachten op mijn menstruatie, zal je zien dat ik juist nu een lange cyclus krijg.

16. Lovely24

@Kip
    Balen zeg van je test.

Hier nog niet getest.

17. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    @ Kip; jawel is zeker confronterend. Maar ik wilde toch graag kijken. Zie je ook wat meer van hoe het er aan toe gaat en wat ze nog meer allemaal kunnen doen etc. Moet er natuurlijk wel rekening mee houden dat ik toch 10-30% kans heb om wéér op de neonatologie terecht te komen... Hopelijk wel weer wat verder dit keer dan, maar moet er toch rekening mee houden. Dan kan ik maar beter zo veel mogelijk er van af weten!

Vond het wel fijn om te zien dat zo'n meisje net als Nora (Sarah dus), ook met 650 gram (Nora was dan 670) geboren was en het wél goed bleef doen, met dipjes natuurlijk. Maar ze was toch al weer uitgegroeit tot over de kilo. En nog geen blijvende schade opgelopen waarschijnlijk. Het is natuurlijk confronterend dat Nora niet verder mocht uitgroeien...maar ook weer troostend dat niet alle gevallen sterven!

Wat jammer van de nega test! Hopelijk test je alsnog snel posi.

@ Hier; Ik dacht gisteravond 'nu breekt het door'... ipv een mini plekje roze was het opeens al een 2cm plek roze. Dus ik denk, daar komt mijn menstruatie. Maar vannacht geen druppel!
    Toch denk ik dat het door gaat komen, gister ook even buikpijn gehad. Maar we zullen afwachten. Als ik zaterdag nog niet ongi ben haal ik een test. En als ik het geduld heb, wacht ik tot zondag ochtend om te testen...

18. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
  19. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Goed van je dat je er zo tegen aan kijkt Beetjemama, kan me voorstellen dat het moeilijk is om te zien. Het is voor jou als moeder natuurlijk ook heel heftig om mee te maken dat je kindje uberhaupt als zo klein geboren is..en als ze dan al levend ter wereld direct zoveel zorgen! En als je dan ziet dat andere kindjes van het zelfde termijn het wel overleven..

Hopelijk direct deze ronde raak en hopelijk dan een voldragen kindje ter wereld brengen!!

20. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Ja ik probeer toch een beetje positief te blijven. En mijn vriend zei ook al 'waarom zou je iets confronterends gaan opzoeken?', maar ik vind het wel belangrijk om iedere keer geconfronteerd te worden. Hoe meer confronterende dingen je ziet/hoort/meemaakt, hoe beter je er uiteindelijk mee kan omgaan. Als ik nu alles ga ontlopen, barst ik over een jaar nogsteeds in tranen uit als ik opeens wél geconfronteerd wordt met iets.

Ik heb nogsteeds het vermoeden dat ik ongesteld ga worden... maar ik wacht af.

Deel Deze Pagina