@ beetjemama vind het echt knap hoe je er mee omgaat meis respect! Heb gister ook een stukje gezien maar jeetje wat een klein hummeltje. @ Kip geef de moed nog niet op meid misschien morgen of overmorgen positief! @ lovely voel je al iets?
@wannebe mom Nee voel nog niks..... alleen een soort voorgevoel dat ik ongesteld ga worden. Afwachten maar.
Zo vandaag is alle achterstallig administratie uitgezocht. heel handig met zo'n kereltje van 2 erbij..... NOT, maar goed het is gelukt. @50 tinten heb deel 1 gelezen en daar blijft het bij. Ik ben meer van de trillers zoals Tess Geritsen. @morgenavond met mijn ouders uit eten en na afloop gaan we bij hun slapen. Heb er zin in.
50 tinten vond er niets aan... hier vandaag mijn bestelling binnen gekregen een bewerke foto voor op broodtrommel en foto op beker voor dochter voor haar op school zijn zo leuk geworden! ze heeft ze ent zelf al afgewassen zodat ze morgen al mee naar school kunnen om aan juf te laten zien.
hey meiden hoe gaat ie hier ... en al dames die getest hebben??? ik heb nog niet weer getest alleen heb sinds gister ( kwam ik gister per toeval achter) dat mijn beide borsten melk uit komt:O
Dmj, Jij houdt het wel heel spannend zeg! Zou super zijn als het echt raak is! Ik was vanmiddag bij de kruidvat....geen testjes.. leeg vak! Nouja... dan morgen of zaterdag even kijken. Kan ik ieder geval niet té vroeg testen Bah, had vanmiddag wel zo'n raar gevoel in mijn buik, wat ook weleens voor je menstruatie kan zijn...
@lovely ja idd hihi zat gister er raar van op te kijken dat er melk uit kwam:O had echt zoiets van huh weet niet dat als je opnieuw zwanger bent dat dat snel op gang oid komt als je bij 1e borstvoeding heb gegevn.... maar ja vant weekend test ik weer en dan zullen we zien
Jullie ook in spanning aan het wachten dus! Ik denk dat ik zaterdag een testje haal en zondagmorgen test (mits ik dan nog niet ongi ben). Leuke foto's!
Avon leuke foto's zeg! Met welk programma heb je dat gedaan? @ 50 tinten trailer holymolie wat een heerlijke kerel haha alleen jammer van de actrice haar vind ik echt zon muts. Kan het boek maar moeilijk wegleggen @ dmj Het wordt steeds spannender bij je zeg! @ lovely hopelijk is het dat niet meis. En het was vast een teken dat ze op waren. Nog even geduld @ hier gister dacht ik mijn eisprong gevoeld hebben dus gister nog goed geklusd alleen nu heb ik vandaag wat bruine afscheiding dat heb ik normaal nooit. Al is dit natuurlijk de eerste maand zonder pil.Alleen had ik het de vorige keer ook niet. Weten jullie wat het kan zijn?
@ Avon: super leuke foto's! @ Beetjemama: knap dat je zo lang kunt wachten! @ Lovely: haha, beter dat het schap leeg was. Had ik dat maar eens, had me al veel geld en teleurstellingen bespaard. @ Kip: is je ongi er inmiddeld door?
@ Wannabemom; hihihi =P ! Vind haar trouwens wel leuk voor die rol... denk dat ze hem wel goed kan spelen.
@dmj Spannend, geen idee eigenlijk of het nu al kan @L24 schap leeg...... alsof de duvel er mee speelt @wannabemom Maak grappige foto?s: collage, fotolijsten en foto effecten voor foto?s bewerken erg makkelijk je klikt op een plaatje, bladert een foto en klikt op creëren en klaar. Ik klik dan op de foto en sla ze op.
Oooh ik denk echt dat ik ongesteld word Net ook wat bloed bij het afvegen... Balen!!! Weet wel dat het pas de 1e ronde is....maar je hoopt toch stiekem dat het lukt...
Als het bloeden niet door zet, test ik nog wel maandag. Maar anders zal het ronde 2 worden. Een troost, als het ronde 2 is, is het wel weer na zo'n 32 dagen, dus blijft het wel een beetje gemiddeld...