Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweet Angel

5 dec 2012
    28
    0
    0
    Hallo Allemaal

ik ben hier nieuw,heb al wel een paar weken een acount maar
    nog niet ergens een reactie geplaats.
    wij hebben een zoontje van 2-05-2011 en gaan nu voor de tweede.
    bij mijn zoontje hebben we er 3 jaar over gedaan omdat ik zo,n schijterd was en niet naar de huisarts of gynecoloog durfden omdat je dan weer met de benen wijd kon.
    ik was maar een paar keer per jaar ongesteld en kreeg in juni 2010 een miskraam met ongeveer 7 weken.ik wist niet eens dat ik zwanger was totdat ik s,avonds kramp kreeg wat over ging in een flike weeen storm met veel bloedverlies.
    de volgende dag dus de huisarts gebeld en moest gelijk komen,
    waar hij aan de stolsels kon zien dat ik al 7 weken was.
    gelijk doorverwezen naar de gynecoloog en kon daar pas 10 september terecht.en ja hoor we hadden al een vermoeden maar die dag konden we ook een test doen en ik was zwanger.
    wel op controle gebleven bij de gynecoloog.
    nu zijn we weer in ronde 8 en is dit de 2de ronde met clomid.
    nog een dag/dagen geduld en dan kan ik testen.
    weet namenlijk niet precies wanneer mijn eisprong is geweest
    tussen dag 16 tot 20 ongeveer zit nu op dag 31.
    nu maar hopen dat al de pendels goed zijn.

dit zijn mijn pendel uitslagen

anjamones zwanger:ja
    door mij zelf zwanger:ja
    chantalcindy januari

GR Roxanne

2. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Spannend dus Sweet angel..

Hier vanochtend 1,5 druppel bloed gezien, dus dacht daar komt ie!!! Maar nu niks meer... Mn lijf houdt iig de spanning er goed in..

3. Sweet Angel

5 dec 2012
    28
    0
    0
    ooo wat spannend zeg als er morgen nog niks is dan morgen meschien maar even een testje wagen wie weet ben je ,meschien wel zwanger,heb je ook ergens last van?
    dat hoeft natuurlijk niet

4. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hey meiden, hoe is het hier?
    Ik zal nu wer ff reageren, ik was gister al over de helft en toen liep mijn laptop vast. Dus maar ff overnieuw :D

5. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Heb nergens last van sweet angel.. Maar had ik bij mn dochtertje ook niet ;) Al denk ik wel dat het nu van het ontpillen is hoor :) Kga op zn vroegst donderdag/vrijdag pas testen...

6. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    ik geloof dat ik maar eens een test ga halen. De afgelopen keren verloor ik een paar dagen voor mijn NOD licht wat bloed. Nu helemaal niets komt bij mijn gevoelige borsten.
    Of zit ik mezelf gek te maken en blijft mijn ongi daarom weg.......;);););)

7. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@avon
    Dat vond ik ook altijd zo wennen als mijn vriend vakantie had en weer aan het werk moest, maar aan de andere kant was het ook wel lekker :D

@beetjemama
    Ik wilde ook een grote expeditkast van 5x5 of 4x4, maar dat was voor dit huis echt te groot :( We hebben nu een witte 2x4 vakken, en de onderste rij met 4 zwarte manden

@lovely13
    Ja het gaat echt te snel! Beterschap!

@bibi
    Het gaat echt te snel! Dat van het ritme herken ik wel, dan denk je dat het kwa tijden lekker gaat en dan gooien ze het weer om..

@dmj
    Dat is echt balen! Hou hoop!

@mamsie
    Ik heb eigenlijk geen idee of dat vroeg is :) Had een mooie tijd terug en topic geopend, en daar kwamen allemaal verschillende leeftijden naar voren. We doen het eerst een tijdje zo, en dan gaat hij over naar een meegroeibedje/1persoonsbed

@foofer
    Leuk dat je er weer bent! n wat fijn dat het weer wat beter met je gaat! enne klusze :p

@avon
    Dat zijn ook hele handige kasten :D

@lovely24
    Balen van je laptop! Oh lekker roti! :D

@hartediefje
    Heerlijk he die relaxdagjes! Al ben je die dagen toch nog druk bezig in huis hihi

@ducky
    Je het gaat nu al 2 nachten goed, gisteren was hij wel eventjes wakker en stond bij het traphekje en vroeg om een fles, die gegeven en hij ging weer slapen. Hij speelt ook niet terwijl er genoeg speelgoed op zijn kamertje ligt. Heb wel zijn kast en de commode vergrendeld voor de zekerheid ;)

Je houd het maar spannend met je temp! Heb je al getest?

@beetjemama
    Het is zeker niet niks om je kleine meisje te verliezen! Ik vind het zo knap van je dat je zo sterk bent! Maar je kan hier alles neerzetten om het zo ff van je af te schrijven. Hele dikke knuff!!

@dreamer
    Spannend!! ik ga voor je duimen voor een positest!

@mamavanroy
    van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Fijn dat alles nu goed gaat!

@sweetangel
    Welkom, en dat van niet naar de dokter durven herken ik wel. Ik ga voor je duimen dat je over een paar dagen een positest hebt!

@avon
    Misschien is het wel raak! Spannend!! wanneer wil je gaan testen?

8. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    willen jullie lachen??

Goed een later na mijn vorige post......
    Inmiddels maar een test besteld (doen we online zodat we niemand tegen komen als we met zo'n test bij de kassa staan :cool:)
    Die kunnen we morgen of overmorgen binnen verwachten. goed bestelling gedaan daarna de beneden boel gezogen, was gevouwen.
    Goed daarna naar de toilet. Bij het afvegen heel licht roze slijm te zien ;).
    Heb ik net een test besteld ga ik toch ongesteld worden :(

9. mamv1

mamv1 Niet meer actief

ah nee dat meen je niet.. Mischien dat het alleen bij dat beetje roze slijm blijft?

10. ducky

ducky Bekend lid

30 aug 2010
    531
    0
    0
    Zuid Holland
    Avon dat is balen zeg!

Hier ook helaas! Vanmiddag toch super ongesteld geworden.
    Shit wilde zo graag een september/ zomer baby, zoveel leukere tijd om verlof te hebben vind ik....
    Ok loslaten oktoberbabys zijn ook heul leuk :)

11. Janna

Janna Fanatiek lid

@avon en ducky: jammer dat het niet raak is.

@foofer: Leuk dat je er weer eens bent! Hoe gaat het nu je weer aan het werk bent? Blijkbaar ben je er erg moe van, maar kun je het verder goed aan? Heb je er weer plezier in?

12. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    @ Mamavanroy; gefeliciteerd!! Wat super zeg, geniet er lekker van.

@ Sweet angel; welkom! Hopelijk kloppen de pendels!

@ Dreamer; je houdt het wel spannend zeg... ik duim nog voor je.
    @ Avon; hoop voor je dat je toch niet ongesteld wordt.

@ Mamv1; het is ook een behoorlijke kast ja. Hier gelukkig veel genoeg ruimte ervoor. We hebben wel behalve de 2 tv meubels (kasten naast de tv) geen kast(en) in de woonkamer, behalve die expedit kast.

@ Ducky; balen zeg! Hopelijk volgende ronde wel raak!

Hier gaat het weer wat beter vandaag! Kussen is binnengekomen gelukkig. Weer even wat tranen, maar ben er heel blij mee!

13. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @janna ja ben wat meer moe in het weekend, maar dat is wel te doe. Geniet er nu echt weer van om aan het werk te zijn. Weer genoeg energie en vooral motivatie :)

@ducky en avon balen dat het niet raak is!! Mij lijkt oktober best leuk, lekker vrij met de feestdagen :D en de maanden die ik met mijn zoontje had waren alleen de eerste weken mooi :(. Zit je daar hoogzwanger met 35 graden.. Was helemaal opgezwollen van het vocht vasthouden. Daardoor ook extra straiee (schrijf je dat zo ;) ) Hebben jullie veel straiee gekregen?

@nieuwe welkom!

@hier vraagje; hebben jullie bij het ontpillen ook wat meer ongikrampen gehad? Of kan dat ook met de eisprong te maken hebben?

14. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Foofer, ik ben nu aan het ontpillen... Ook wel wat krampen enzo.. En bij een normale cyclus dus zeker twee dgn overtijd nu... Mja of dat nu is van een zwangerschap of ontpillen, durf het dus niet te zeggen...

Bij mn dochtertje nergens last van gehad mbt tot ontpillen.. Was toen in ronde 5 raak :)

Ben echt in staat om morgen al een test te halen ergens.. Wil van die onzekerheid af, al zegt mn gevoel niet zwanger haha!

15. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    @dreamer, waarom zou je niet testen dan morgen, als je al 2 dagen overtijd bent?

16. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Heb geen testen in huis en moet morgen werken... Plus wil dan thuis testen als vriend er is en die is morgen tot laat in de avond aan het werk :p

Maar oooh, die testdrang neemt toe..

17. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ah echt balen! Nu voor een oktoberbeeb :D

18. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Wij hebben alleen die expeditkast en een tv-kast. Meer niet hihih

Fijn dat het kussen binnen is. Kan je elke avond met je kleine meissie knuffelen

19. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Beetjemama, fijn dat je kussen binnen is! Zo heb je haar toch nog wat dichterbij je... Letterlijk tege je hart aan...

20. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    hey dames
    @avon
    ik ga superhard voor je duimen dat het raak is...
    helaas was het roze slijm bij mij dus dat ik ongi werd..:(
    @nieuwe ladies
    welkom
    @mamv1
    tuurlijk houden we moed:D
    als het komt dan komt het:D:p
    en anders gewoon geduld hebben:p
    @ als ik mensen ben vergeten op te antwoorden sorry:)
    @zometeen lekker plat....
    Deylano is weer heeeeerlijk ziek....(zit er niet echt op te wachten aangezien hij maandag geopereerd word)
    verder zit ik zelf ook in de lappenmand... vanmorgen een ijzeren deksel van een prullenmand op de duim gehad ,, zwaaaar gekneusd en gespalkt dus heeeeerlijk!
    Is ht al bijna 2014???:p:p:p jaar begint al waardeloos dus dat beloofd nog wat:D

Deel Deze Pagina