Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Och wat een snuutje zeg!

2. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Hoooi meiden,

Leef ook nog hoor. Maarja geen laptop en aan het werk natuurlijk, gisteren vergadering gehad dus druk druk!!

3. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    #2583 Hartediefje1988, 16 jan 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 jan 2013
    mamsie86 dank je wel. goed idee ikea stoel erop schroeven, even in achterhoofd houden.
    Leuke foto ook.

4. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Prachtige foto's komen weer voorbij.

@pco
    Fijn dat het zo goed gaat met jou en de kleine.

@laptops
    gaan er aardig wat stuk de laatste tijd hihihi

@mamsie
    Wat een super idee van dat stoeltje op de slee!!

Hier Cas zo weer uit bed halen. Kijken hoe zijn neusje er aan toe is (meneer wilde een sprongetje maken en belande met zijn gezicht op de stoep... Het laatste stukje met een huilend kind op de arm afgelegd. Ach zo worden niet zo maar groot)

5. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @foto's leuk zeg!! Vandaag ook even naar buiten geweest met m'n zoontje, hij vond het echt leuk en dus ook niet leuk toen we naar binnen gingen haha

@pcomama heb je de echo al gehad? Hoe was het? Jij hebt volgens mij al best wat echo's gehad toch? Doen ze dat omdat het de laatste keer mis is gegaan?

@janna hoe gaat het met jou en je man? Trek je het allemaal nog?

@hier vraagje; ik denk dat mijn eisprong geweest is of vandaag/morgen komt, maar ik heb sinds maandag echt pijn aan mijn onderbuik! Geen ongipijn, maar voelt meer als spierpijn zeg maar. En maandag tijdens de sex was het ook best gevoelig. Kan dit ovulatiepijn zijn of iets? Het is vandaag al wel een stuk minder, maar nog wel gevoelig als ik bv een volle blaas heb. Oohh erg he, het gepieker begint nu al :D;)

6. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ja hier alles goed met ons mupke... ik ben 10 weken en 1 dag...en ze hebben mooi die echo van 30 jan geschrapt omdat het goed zit pfff hahaha...maar is misschien ook wel beter, maar nu dus pas over 9 weken weer een echo.... aiks dat is lang wachten ;) ach jah, is niet anders. Heb nog wel een geslachtsbepaling dd 11 februari dus dat komt helemaal goed ;)

Wat een mooi meisje zie ik voorbij komen zeg...woow zoonlief zag die foto ook en hij was weg van de krulletjes :)

7. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    hey dames
    ben er ook eventjes weer
    heb een ontzettende k*T nacht achter de rug
    deylano heeft een kroep aanval gehad....
    tot 5 uur wakker gezeten
    vandaag huisarts geweest hij heeft ondanks dat ie weer zon last van zijn oren en keel heeft alsnog weer een infectie er boven gekregen... dus zie het nu wel heel somber in voor maandag
    @ongi...
    is ineens sinds vanmorgen als sneeuw voor de zon verdwenen terwijl ik normaal altijd bijna hele week ongi ben:S:$

8. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    pco mama mooi dat alles goed was mooi he krulletjes! Haar haar meot weer geknipt worden krullen zakken er nu uit is weer te lang... Wachten tot ik vrij ben en dochter hihi dan kunnen we weer mama dochter ochtendje naar de kapper :D

9. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    dmj, oef dat zal wel even schrikken geweest zijn zeg hoe is het nu met hem? hebben allebij nog 11 dagen tot de eisprong :p

10. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    DMJ jeetje dat schiet ook niet op met de kleine....goed in de gaten houden hoor!

Ja die krullen nou daar droom ik van hahaa, maar helaas zoonlief is ook zo stijl als maar kan haha

11. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Zelf heb ik ook krullend haar vooral als ik mijn haar op schouder hoogte laat knippen en in laagjes. Dan is het echt goed vol met krullen.

12. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @dmj wat klote zeg!! Veel beterschap met je zoontje

@pco dan al een geslachtsbepaling? Is dat dan op basis van nub? Of is het dan al echt zichtbaar?

13. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Bij dr papa in Amsterdam!

14. Janna

Janna Fanatiek lid

@hartediefje en mamsie: Wat een leuke foto's van sneeuwpret! Echt schattige foto's. En wat een mooie krulletjes, hartediefje!

@avon en foofer: Ja het gaat wel. Ik merk aan mijn man dat het ietsjes beter met hem gaat, doordat hij zo veel rust neemt. Natuurlijk betekent dat dat hij weinig doet en ik dus meer moet doen, maar hij is wel vrolijker en daardoor soms even in staat om zich met ons meisje bezig te houden, zodat ik even me-time heb, of ongestoord kan koken. Ik loop wel een beetje op m'n tandvlees. Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik dusdanig depressief ben, mét een kind. We hadden van te voren natuurlijk voorzien dat dat zwaar ging worden, maar toen zeiden we altijd dat mijn man er ook nog was. Dat loopt nu gewoon even anders.

@PCOmama: wat fijn dat het allemaal goed gaat met de baby. Dat moet toch een geruststelling zijn na je mk.

@dmj: O wat balen dat het zo slecht gaat met deylano! :( Ik hoop dat zijn operatie maandag door kan gaan, want anders zitten jullie nog weer langer met dit gedoe! Zou het trouwens kunnen dat je ongesteldheid weer verdwenen is door je nachtelijke activiteiten? Volgens mij kan het lichaam in geval van ongewone grote fysieke inspanningen / ritmeverstoringen een menstruatie uitstellen, omdat het op zo'n moment niet gunstig is om veel bloed te verliezen.

Wij zijn hier vanmiddag ook even wezen sleeën met onze dochter. Voor het eerst! De eerste minuut vond ze het interessant en leuk. Daarna nog wel interessant, maar zat ze niet meer zo te lachen. Ze moest denk ik gewoon erg wennen. Aan het eind kon er wel weer regelmatig een lachje af.

Best een goed idee om zo'n stoeltje erop te zetten! Al hebben wij er een rugleuninkje opgezet (13 euro bij hema) en dat werkt ook prima. Is er ook in een minuut op te zetten of af te halen.

15. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @janna het klinkt ook erg pittig, maar ik moet zeggen dat je hier toch wel sterk overkomt! Vind het wel knap van je, ik weet hoe moeilijk het kan zijn om met de dagelijkse dingen door te moeten gaan als je zelf depri bent en je man ook nog eens niet lekker is. Kunnen je (schoon)ouders anders niet even helpen met bv boodschappen doen of het huishouden?

16. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Mooi meissie hoor!
    Ze lijkt precies op mijn zusje van 4,5 :D

17. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Janna ik vind het ook erg knap hoor hoe je in ieder geval overkomt.. ik begrijp uit je verhalen dat het erg moeilijk is zo nu en dan, maar je laat het niet heel erg merken zeg maar. Ik ken iemand die het had enkele maanden na de bevalling, aiks dat was pittig hoor en helemaal omdat ze zelf niet erkende dat het zo was...uiteindelijk wel en het is dan ook wel weer goed gekomen, maar heeft ook heeeeel lang geduurd. Zo nu en dan is het nog niet helemaal lekker, maar ze kan het ook redelijk goed aangeven zeg maar.

Knuff

18. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.498
    598
    113
    Heej meiden, ik lees nog trouw mee hoor, maar heb maar weinig puf om te reageren. Ben veel misselijk en erg moe, maar dat hoort er natuurlijk een beetje bij. Vanmiddag echo gehad, wat echt superspannend was, maar gelukkig zagen we een mooi frummeltje met kloppend hartje! Echt zo dankbaar!
    Het wordt tijd meiden dat die lijst met zwangeren wat langer wordt. Ik hoop echt dat het snel raak is!

19. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Lootje: gefeliciteerd met de mooie echo! Doe rustig aan, hopelijk worden de kwaaltjes snel minder.

@ dmj: wat zul je geschrokken zijn! Veel beterschap voor de kleine man!

Hier vandaag ook voor het eerst gaan sleeën met ons kereltje. :) In eerste instantie wilde hij niet, maar daarna vond hij het geweldig! :D Papa trok de slee en S maar steeds roepen 'mama!' 'slee!' Whaha :D Was echt té leuk. Zo krijg ik toch een beetje minder een hekel aan winter en sneeuw. ;)

20. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Ik reageer even snel.. geen tijd.

@ Janna; knuffel voor jou!!

@ Dmj; hier ook maar 2,5 dag ongesteld, voor het compleet weg was...heel raar. Normaal ben ik zeker 6 dagen ongi, voor het echt helemaal over is.

@ Foto's; wat een lieffies hebben jullie! Mooie krulletjes inderdaad hartediefje.

@ PCOmama; fijn dat het allemaal goed gaat!

Deel Deze Pagina