Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Zoontje wordt waarschijnlijk binne nu en 4 weken geholpen. Ik hoop dat het allemaal meevalt, hij lust graag ijsjes dus die mag hij lrkker eten.

Mamv1: Wat leuk al die lijstjes. Ik heb het ook nog steeds niet gedaan! Hij is 2 geworden, haha. Bedankt voor de tip.

Ik snap dat je er op die manier niet mee bezig wilt zijn. Maar als je het graag wilt en jullie hebben ervaring met dat het lang duurt, is het logisch dat het lange proberen in je hoofd zit. Ik hoop mee op een snelle zwangerschap.

Gewicht: ik ben nu eigenlijk wel tevreden. 1.75 en 68kg. Het is allemaal niet straks, maar voel mezelf gewoon goed. Paar kilo's eraf prima, en als ik iets aankom let ik weer waf beter op. Ja, ik ben tevreden! :)

2. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    hey dames
    beetje late reactie...
    heb hele dag gewerkt dus vandaar:)
    Deylano had gisteravond ontzettende koorts 40,4:O
    vanmorgen met manlief is hij na HA geweest hij heeft een zware stootkuur gkregen zodat de koorts hopellijk gaat zakken voor maandag,,
    tijdens bezoek hA hebben ze Kno arts gebeld en willen hem dus wel maandag opnemen voor de operatie en als het aan hun ligt word hij wel geopereerd enige wat na de operatie gebeurd is dat hij een paar dagen moet blijven...aangezien die koorts enzo....

@meis23
    Ik herken veel dingen in je verhaal over je kleine met KNO en alles ,,, same here ,,, Mijn zoon word dus maandag geholpen hij krijgt buisjes,neus en keel amandelen eruit...
    mag ook eindelijk wel hij is sinds sep 2012 al ziek....
    maar wat je ook zegt soms zijn ze zo vrolijk dat je niet eens door heb dat ze ziek zijn...alleen die van ons eet slecht, weigert drinken ,,,sinds een paar dagen dus heerlijk
    Heb zelf al 3 nachten geen slaap gehad , aangezien deylano steeds koorts heeft(en toch gaan werken haha hoezo koppig!)
    @knuffels thnx meiden!

3. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Beterschap voor je zoontje DMJ en jij hopelijk een beetje meer nachtrust van het weekend.

Hier; zijn aan het kijken voor een midweekje Landal, in Duitsland over 6 weekjes, heb er helemaal zin in!! Hopelijk dan met brusje in buik:)))

4. Janna

Janna Fanatiek lid

Jeetje DMJ... :$ Maar gelukkig willen ze de operatie vooralsnog door laten gaan, dus dan zijn jullie hopelijk z.s.m. hier van af. 't Zal echter nog wel een zwaar weekeind worden. Hopelijk slaat die kuur snel aan.
    Als Deylano een paar nachtjes in het zh moet blijven, blijven jij en je man dan om de beurt een nachtje bij hem slapen ofzo? Hier in het zh mag één van de ouders blijven slapen als een kind wordt opgenomen. In dat geval zouden jij en je man iig om de beurt een goede nacht kunnen pakken, namelijk door thuis te slapen...

Sterkte voor de nacht! Ik ga nu mijn bedje opzoeken.

5. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Ik heb alles gelezen maar ga even niet op alles reageren. Ontsteking in mijn schouder is weer terug. Allemaal een knuff van hier!

6. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    @mamv1
    Ik merk dat ik met de 2e ook veel meer bezig ben dan toen met de 1e. Maar goed ik had toen totaal niet verwacht dat ik zo snel zwanger zou worden (na 19 jaar pilgebruik).
    en wat een prachtig schilderij heb je gemaakt.!!

@meis
    Hoop voor jullie dat de operatie snel komt.

@dmj
    Fijn dat jullie Ha wel actie onderneemt! Wel spannend als dylano maandag onder het mes moet, maar goed dan wordt er eindelijk iets gedaan en nu maar hopen dat ie er heel snel vanaf is!
    En ik zou het wat slapen betreft ook zo doen zoals Janna voorstelt.

@beetje mama
    Beterschap met je arm. wat vervelend!

@hier
    Ongi wordt alleen maar erger (loop compleet leeg), heb ik anders nooit:(. maar verder heb ik er geen last van.
    Dit weekend lekker vol gepland met verjaardagen, visites.

7. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Wat is het hier rustig?

8. mamamarcella

mamamarcella Actief lid

17 jan 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij deze wil ik me ook aanmelden. Mijn vriend en ik hopen dat we in 2013 zwanger mogen worden van ons 3e kindje. We hebben een zoon uit 2006 en een dochter uit 2009. Spannend allemaal weer. Onze zoon was een kadotje en onze dochter duurde ruim een jaar. Erg benieuwd dus wat er deze keer gaat gebeuren. Voor iedereen allemaal heel veel succes en laten we hopen dat we allemaal dit jaar nog positief mogen testen

9. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    @mamamarcella
    Welkom!! hoop voor je dat het snel raak mag zijn!
    @hier
    Heb afgelopen nacht fatsoenlijk kunnen slapen,, toen ik vanmorgen wakker werd was het al 10 uur!:)
    Deylano is beetje opgeknapt de koorts is in ieder geval gezakt naar een lichte verhoging... super blij om
    en hij kletst gelukkig de oren van me hoofd weer....:D
    @ZH
    Ja hier hebben ze ook rooming-in
    heb er al 1 keer eerder gebruik van gemaakt toen deylano net 3 week oud was en zich verslikt had... werd hij met spoed ook na ZH gebracht en mocht dus bij hem blijven slapen....
    @ eten
    Deylano eet en drinkt gelukkig ook weer... dus kan het even niet anders verwoorden:
    maar ben superblij dat die medicijnen zijn aangeslagen!!!!

Duss nu op naar maandag!

@avon
    Vervelend van ongi.... je bent ook al behoorlijk tijdje nu ongi of vergis ik me daar in?
    bij mij was de laatste ongi maar 2,5 dag heel vaag....

@beetjemama
    Beterschap en dikke knuf!!

Sorry als ik iemand ben vergeten!*knuf*

10. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    @dmj
    Ik zit nu op dag 5 van mijn ongi, normaal was het dan alweer over. Maar nu kan ik elk uur wer verschonen.

11. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Dmj wat fijn dat de mediijnen aanslaan.
    Succes alvast maandag

12. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    @avon
    lekker vervelend dus...
    hoop voor je dat het snel over is!
    @hartediefje
    dankjewel!

13. Janna

Janna Fanatiek lid

@dmj: wat heerlijk dat je goed geslapen hebt! Alleen al daardoor kan je je zo veel beter voelen! Dat scheelt echt al de helft! En wat fijn dat de medicijnen aanslaan en Deylano zich wat beter voelt. Ik hoop zo voor je dat de operatie maandag helemaal goed gaat en ook het gewenste effect op zijn gezondheid heeft. Dan gaan jullie het de komende tijd tenminste wat makkelijker krijgen en daar zijn jullie volgens mij wel aan toe.

14. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    @janna
    idd wat je zegt meid!
    we zijn er echt heel erg aan toe dat alles in die zin weer en rustig vaarwater komt
    en dat wijzelf gewoon weer fatsoenlijk een nacht kunnen doorslapen zonder geauwehoer enzo!
    en uiteraard weer gezellig dingen samen met zijn 3en kunnen doen zonder er bij na hoeven te denken dat we hem goed moeten inpakken enzo! haha wou dat et al zover was....

@bij jou
    hoe gaat het daar
    hoop iets beter!!!

15. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Wil even laten weten dat ik de komende dagen denk ik niet meer reageer hier, omdat ik beter niet kan typen... Maakt het alleen maar erger, maar ik lees met jullie mee!

16. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    @ dmj
    Welk ziekenhuis moeten jullie zijn? heeft Dylano al door wat hem te wachten staat?

17. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Avon: wat fijn dat het beter gaat met Dylano! En dat mama nu ook lekker uitgerust is. ;)

@ Beetjemama: beterschap!

@ mamamarcella: welkom hier en succes met zwanger worden!

18. wannabemom24

wannabemom24 Bekend lid

26 jun 2010
    555
    0
    0
    Den Bosch
    Hoi meiden heb het even erg druk laatste dagen ik lees wel het meeste mee maar kan helaas niet overal op reageren.

Volgens mij zit mijn 1e ronde er ook op. Vandaag wat bruinverlies en dacht ook wat rood te zien. Dag 26 vandaag dus zal wel lekker onregelmatig zijn ;)

Fijn koud weekend meiden!Lekker tegen elkaar aankruipen!;)

19. Janna

Janna Fanatiek lid

@dmj: hier de afgelopen twee dagen vrij beroerde dagen. :( Donderdagavond zijn we bij de buren op bezoek geweest en door de gezelligheid werd dat een beetje laat (11 uur ofzo). Dat is te veel geweest voor mijn man; die is doodmoe en heeft zowel gistermiddag als vanmiddag de hele middag geslapen. Ik stond er dus weer volledig alleen voor met dl. Dan helpt het niet als ze de hele tijd jammert, op het moment dat ik denk even tijd voor mezelf te hebben een spuitpoepluier tot onder haar oksels heeft en op het moment dat ik iets leuks met haar wil doen (verven, wat ik ook had voorbereid terwijl ze sliep) daar geen zin in heeft en de verf vooral op zichzelf smeert. ;) Bovendien zijn a.s. dinsdag op school de herkansingen van de afgelopen toetsweek, dus ik heb vanmiddag terwijl dl sliep en vanavond twee repetities gemaakt... Ik zit er eerlijk gezegd behoorlijk doorheen. :(

@beetjemama: groot gelijk, daar moet je voorzichtig mee zijn hoor! Hopelijk gaat het snel beter.

Wat was het vandaag trouwens koud he?! Ik ben vanochtend met mijn dochter naar het centrum gewandeld om de boodschappen te doen, maar men o men, wat was ik blij toen ik weer thuis was! Echt een snijdende wind. Gelukkig had ik dl heel dik ingepakt (beter dan mezelf :):(). Echt alleen haar oogjes, neusje en een stukje van haar wangetjes waren nog zichtbaar. Het zag er heel schattig uit.

Deel Deze Pagina