Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    @bibi
    Volgens mij was het 1e voor mij bedoeld alleen had je avon erbij gezet haha!
    en idd doet me goed even nachtje fatsoenlijk slapen!
    @Janna
    he vervelend joh!
    En idd heel vervelend dat je er dan ''alleen'' voor staat
    ken het gevoel...
    heb ik gehad toen manlief telkens geopereerd werd en moest herstellen....
    Soms word je daar ook moedeloos van (niet dat de mannen er wat aan kunnen doen)
    maar goed zo voeld het wel...
    @school
    je gaat zelf nog naar school?
    excuses als ik het verkeerd heb gelezen hoor:$

@de kou
    Bah!!! hahaha heb ik liever toch een beetje sneeuw erbij,,,hier in het hoge noord ligt gewoon 0,0 sneeuw
    jammer vind het altijd zo leuk om te zien dat kids in de sneeuw spelen:D
    heeft wel iets

2. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Ooooh nee he. Heel verhaal getypt. Valt me telefoon uit.
    Korte samenvatting dan maar!
    Weekend was leuk! VL was erg verrast haha zo leuk!
    Gisteren bij de mexicaan gegeten en naar de film geweest.
    Vandaag de stad in, helaas (weer) niet geslaagd :(
    Baal echt steeds meer ervan...
    Maar goed. Morgen poging 2, even met een vriendin de stad in.
    Heb toch echt serieus op zijn minst schoenen nodig.

Lig nu al lekker in bed want heb niet echt heel goed geslapen vannacht. Veel wakker geweest.
    L. heeft het helemaal leuk gehad met opa&oma.

Had trouwens wel het koudste weekend uitgekozen zeg. Mannnn wat was het koud!! Ben er wel klaar mee nu.

3. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Nou, daar ben ik dan weer eens,

@Lovely, fijn dat jullie een leuk weekendje/nachtje weg hebben gehad. Was je vriend blij verrast?

@DMJ, wat een toestanden allemaal en wat fijn dat het nu in elk geval weer ietsje beter gaat met Deylano en dat je zelf ook weer wat beter geslapen hebt! Hopen dat het de komende twee nachten ook goed gaat en dat de operatie maandag betere tijden aankondigt!

@Janna, ik herken heel erg het 'beter voor je kind zorgen dan voor jezelf' Ik vergeet regelmatig m'n eigen regenkleding of paraplu als we naar het kdv gaan en gisteren had ik keurig aan Steef z'n pantoffeltjes gedacht toen we naar peutermuziek gingen, maar zelf zat ik toen ik m'n snowboots uitgedaan had met een gat in m'n sok in de kring.. suf...
    En een beetje spuit elf, maar ik vind ook dat je het knap doet allemaal. Zelf heb ik maar heel kort met depressieve gevoelens te maken gehad ( de eerste weken na m'n bevalling) ik reageerde waarschijnlijk heel erg op de grote hormoonschommeling toen. Gelukkig had ik snel aan de bel getrokken bij vk en vervolgens huisarts en had ik een aantal lieve mensen met wie ik er veel over kon praten. Ik had dus geen 'officiële' ppd ofzo, maar herinner me nog precies in welk zwart gat ik een tijdje zat. M'n vriend was ook helemaal blij toen hij me na een paar weken voor het eerst weer oprecht zag lachen (en geen neplach voor foto's of visite)

@lijst: jeetje alleen maar mensen die de volgende ronde ingaan deze maand, lijkt het wel. Zelf moet ik nog op m'n NOD van 26 jan wachten, maar ik heb weinig hoop. We hebben in m'n vruchtbare dagen welgeteld 1x geklust, haha, vanwege de rottige nachten door ziek zoontje. Dat gaat 'm dus niet worden, denk ik. Maar eigenlijk vind ik het niet zo erg, want anders zou ik in augustus niet op kamp kunnen (in november is de inschrijving al geweest) en we hebben juist zo'n onwijs leuke groep stafleden!

@traphekje: weet niet meer wie het vroeg over het rolhekje dat we hebben, maar het kan een boel hebben hoor! Hij blokkeert zichzelf, dus staat heel strak gespannen. Steven heeft zich er nooit in volle vaart tegenaangeworpen ofzo, dus we hebben de proef op de som nog niet genomen, maar tot nu toe gaat het prima!

@iedereen die ik vergeten ben: sorry! Heb wel alles gelezen, maar niet alles onthouden

Hier: gillend drukke week op werk gehad met de filmopnames voor de bedrijfsfilm. Wel leuk, want de presentatrice is Paula Udondek. Zij deed vroeger Waku Waku en Knoop in je zakdoek enzo. Heel aardig mens! De cameraman en geluidsman waren ook heel aardig en de regisseurs ook. Helemaal niet erg om een week met ze 'opgescheept' te zitten dus! Maar mèn, wat ben ik nog steeds moe! Gisteren had ik vrij, maar m'n zoontje had niet echt een meewerkende dag. De ochtend ging nog wel, maar 's middags was het even bal. En m'n vriend had een jubileumviering van collega's op school, dus was laat thuis. Gelukkig konden we even jonge poesjes gaan aaien bij een vriend van me, die een paar straten verder woont, maar verder.... pffff....

Vandaag is het een beetje feest, want m'n vriend en ik zijn 10 jaar samen :D maar hij had een basketbalwedstrijd, dus we gaan morgen lekker uit eten. En nu ga ik slaaaaaaaapennn.... Trusten!

4. Lovely24

@Sanny
    Wat leuk! Gefeliciteerd :D
    Wij zijn volgende maand alweer 9 jaar samen.

VL was blij verrast ja. Wist echt van niks.

Als iemand trouwens de laatste nieuwe versie van de lijst tegen komt?
    Ik kan hem niet naar voren halen. Zit nog steeds via telefoon.

Moet echt zeggen dat het gevoel van een 2de kindje willen echt alleen maar sterker word! Word steeds ongeduldiger. Terwijl het pas ronde 2 is.
    Overal zijn zwangere mensen. Niet gek als je in de prenatal loopt natuurlijk :p
    Ik wil ooook.
    Hoop op deze ronde!

5. Janna

Janna Fanatiek lid

@dmj: Ja, ik weet dat mijn man er niks aan kan doen, maar ik kan toch boos op hem zijn als hij dan weer eens verzucht dat hij zo moe is, en dat hij veel te veel gedaan heeft, terwijl hij alleen wandelend een boodschapje heeft gedaan (5 min lopen) en dl naar bed heeft gebracht... ;)
    Wat betreft school, nee, ik zit niet op school, ik ben zelf docent op een middelbare school. Voor de kerstvakantie was er toetsweek voor de leerlingen en dinsdag mogen ze één toets herkansen. Vrijdag hebben ze opgegeven welke toets ze willen herkansen en uit drie klassen heb ik leerlingen die mijn vak gaan herkansen, dus moet ik voor a.s. dinsdag voor drie schoolexamens zorgen.

@lovely: wat leuk dat jullie het gezellig hebben gehad met z'n tweetjes. (En dat je dochter het leuk had bij opa&oma, want dan kun je met een gerust hart plezier hebben. ;))
    En ja, als je in de prenatal loopt is het niet zo gek dat je overal zwangere vrouwen en andere dingen die met zwangerschap en baby's te maken hebben ziet! :D

@sanny: gefeliciteerd met jullie julbileum en veel plezier met jullie etentje!
    Degene die naar dat rolhekje vroeg was ik trouwens! We hebben ondertussen nog wat beter gekeken naar de mogelijkheid om een rolhekje boven te plaatsen, maar dat gaat hem toch niet worden, omdat het gewoon te lastig te plaatsen is. We houden het dus bij het plan dat we al hadden.
    Fijn trouwens dat je je al zo snel weer beter voelde! Hoe gaat het nu met het afbouwen? Heb je nog last van "afkickverschijnselen"?

6. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hey meiden, ik heb een nieuwtje!!!

Ik ben gisterenmorgen ten huwelijk gevraagd!! AAaaahhhhhhh

En terwijl dat hij nooit wilde trouwen, ik eerst ook niet, maar ik begon steeds meer om te slaan hihi. Oh vind dit zo spannend!! We hebben nog geen datum geprikt, want willen alles rustig aan doen :D
    We zijn in april 9 jaar samen

Ik zal zo ff verder op jullie reageren :D

7. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!!

@mamv1 wwwwwoooooooowwwww gefeliciteerd!!!!!! Wat leuk zeg :D:D
    Hoe had hij je gevraagd? Trouwen is zo leuk! Geniet van de voorbereidingen en als je tips nodig hebt dan geef ik ze graag :D

@dmj Fijn dat de operatie alsnog doorgaat. Alvast succes voor morgen!

@janna Klote dat je twee rot dagen hebt gehad. Gaat het nu weer iets beter?

@sanny smakelijk eten. Wat voor soort restaurant is het geworden?

@beetjemama beterschap met je schouder. Wat is het precies? Soort van slijmbeursontsteking?

@hier pff wat gaan de dagen tot NOD langzaam! Als het goed is heb ik mijn ei dus eerder gehad en zou vrijdag de innesteling zijn geweest. Nu ben ik dus vanaf vrijdag af en aan misselijk, ongikrampen, rare, gevoelige tepels, afscheiding en maagzuur. Zou dat door een innesteling kunnen komen? Heel raar maar ik voel me echt zwanger!! En ik kan pas over een week testen!! Ik zou heel graag van jullie horen of je na de eisprong ook dit soort klachten hebt gehad. ;)

8. Lovely24

Gefeliciteerd Mamv1 !!!

9. mamv1

mamv1 Niet meer actief

#2669 mamv1, 20 jan 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jan 2013
    @beetjemama
    Beterschap! Hopelijk ben je snel van de pijn af!

@avon
    Dank je wel. Ik vond het erg leuk om te maken, en hopelijk mag ik er snel nog eentje maken :D Wat betreft zw worden, had eigenlijk gehoopt dat ik er deze keer minder bezig mee zou zijn dan de vorige keer..
    Balen van je zware ongie, hopelijk snel minder!

@mamamarcella
    Welkom!

@dmj
    Fijn dat je ff lekker heb kunnen slapen! En fijn dat Deylano wat opgeknapt is, en dat de medicijnen aangeslagen zijn!

@Beetjemama
    Lekker rustig aan doen hoor!

@wannabemom
    Balen dat je ongie geworden bent, succes in de volgende ronde

@Janna
    Zo te lezen valt het niet mee voor je, en ook erg vermoeiend! Ik wil je een hele dikke knuff geven!!

@sneeuw
    Hier (friesland) ligt gelukkig nog helemaal niks! :D Mis het dan ook echt niet!

@Lovely
    Fijn dat het weekend zo goed verlopen is! En dat je vriend het ook super vond! Geeft toch altijd een heerlijk gevoel. Dat heb ik zelf wel als ik hem verras met iets leuks, en hij het ook echt leuk vind :D
    Succes met schoenen scoren!

@ 'beter voor je kind zorgen dan voor jezelf'
    Ja dat herken ik ook echt! Soms loop ik er ook bij ;) Dus trainingsbroek, slobbertrui.. Ik heb zoiets van zolang K. er netjes bijloopt vind ik het wel prima

@sanny
    Van harte gefeliciteerd met jullie 10 jarig samenzijn! Alvast veel plezier morgen

@lovely
    Dank je wel :D
    Ik zal zo ff speuren voor de laatste lijst :D

@foofer
    Dank je wel :D
    Dat klinkt wel spannend!! Hopelijk heb je over een paar dagen een posi test!

10. mamv1

mamv1 Niet meer actief

♥Wij gaan voor een (2e) kindje in 2013!♥

Aftellen tot eerste ronde ♥:
    Mcm78 () * Heeft al een zoon ( ) *
    Sprokkel (36) * Heeft al een dochter (28-05-2011) *Begint januari
    Janna (30) * Heeft al een dochter (09-12-2011)* Nog in twijfel
    Lovely13 (26) * Heeft een dochter(13-04-2012) * Start rond Februari
    Dreamer (23) * Heeft al een dochter (02-04-2012) * Nog onbekend

Al begonnen ♥:
    Dmj () * Heeft al een zoon (17-12-2010) * 6e ronde * NOD: 15 januari 2013
    Angel77 (36) * Heeft al een zoon (09-12-2008) * 2e ronde na bbz * NOD: 16 januari 2013
    Wannebemom24 (26) * Heeft al een dochter (22-05-2011) * 1e ronde * NOD: 22 januari 2013
    Lilaa (25) * Heeft al een zoon (17-08-2011) * 3e ronde * NOD: 25 januari 2013
    Sanny76 (36) * Heeft al een zoon (10-05-2011) * 1e ronde * NOD: 26 januari 2013
    Foofer (30) * Heeft al een zoon (05-2011)*1e ronde* NOD: 30 januari 2013
    Meis23 (26) * Heeft al een zoon (12-2010)*1e ronde* NOD: 4 februari 2013
    Mamv1 (26) * Heeft al een zoon (21-05-2011) * 2e ronde * NOD: 07 februari 2013
    Bibi26 (27) * Heeft al een zoon (8-2011) *1e ronde * NOD: 08 februari 2013
    Kip87 (24) * Heeft al een zoon (?-08-2011) * 1e ronde * NOD: 8 februari 2013
    Hartediefje1988 (24) * Heeft al een
    dochter (07-09-2008) *1e ronde * NOD: 10 februari 2013
    Littlewonder (24) * Heeft al een dochter (22-11-2009) *1e ronde *NOD 11 februari 2013
    BeetjeMama (22) * Heeft al een dochter ★ (05-11-2012) * 2e ronde * NOD: 12 februari 2013
    Avon (36) * Heeft al een zoon (24-11-2010) * 7e ronde * NOD: 12 februari 2013
    Lovely24 (24) * Heeft al een dochter (21-05-2011) * 2e ronde * NOD: 13 feruari 2013
    Mamsie86 () * Heeft al een dochter (29-11-2011) 1e ronde * NOD: 14 februari 2013
    Ducky (25) * Heeft al een zoon (01-06-2011) * 3e ronde * NOD: 14 februari 2013
    Beebielove () * Heeft al een dochter * 1e ronde * NOD:

♥ZWANGER♥
    PCOmama (30) * Heeft al een zoon (09-06-2007) * 1e ronde na mk * Uitgerekend: 12 augustus 2013
    Lootje (28) * Heeft al een zoon (08-09-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 25 augustus 2013
    Jerami (27) * Heeft al een zoon (01-12-2010) * 1e ronde * Uitgerekend: 27 augustus 2013
    Sus79 () * Heeft al een zoon (26-05-2010) * 2e ronde * Uitgerekend: 02 september 2013?

De lijst ff weer naar voren gehaald!

11. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Foofer, dat klinkt goed! Ik had naar mijn idee 12 januari mn eisprong, had toen klein beetje roodverlies ed. Maar voel me nu echt totaal niet zwanger dus van mij mag deze maand snel voorbij.. Bij mn dochter voelde ik direct dat het raak was! Wanneer dacht jij je ei te hebben?

12. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Herkenbaar!! Hier is ook ineens iedereen zwanger! (vriendin, schoonzus, collega en twee kennissen). En dan komen de kriebels bij mij helemaal terug. Gun het iedereen echt van harte, maar ben stiekem wel een klein beetje jaloers. :)

@ Sanny: gefeliciteerd met jullie jubileum! Lekker gegeten?

@ mamav1: ow, wat gaaf!! Gefeliciteerd met dit leuke nieuws!!

@ Foofer: wat maak je het weer heerlijk spannend! :p Ben benieuwd meis, hoop echt voor je dat het raak is!

@ sneeuw: hier heeft het wéér flink gesneeuwd. :x Heb zo genoeg van de winter, word er echt chagrijnig van. En we moeten nog wel even...;)

13. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Volgens mij heb ik mijn ei 13/14 januari gehad. Weet het niet zeker, gebruik geen ovutesten ofzo. Ik weet wel dat ik meer zin had dan normaal haha.
    Hoe voelde jij dan dat het raak was bij je dochter? Echt een gevoel of ook symptomen?

@bibi ik vind sneeuw echt prachtig, maar krijg nu toch wel zin in het voorjaar. Vind het vooral vervelend dat mijn man morgen een eindje moet rijden. Als het goed is zullen ze wel goed strooien.

14. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    @Mamv1
    Oooooooooooo wat een geweldig nieuws!!!

@foofer
    Spannend, wordt een lange week voor jou.

15. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    @ Janna: ik heb geen medicijnen gekregen hoor, daar was het teveel een 'light-versie' voor, denk ik. Er is wel iemand anders aan het afbouwen, toch? Weet even geen naam, excuses! Ennuh, docent! Petje af hoor! Ik heb het zelf welgeteld 1,5 jaar volgehouden in het basisonderwijs, hihi, ging daarna toch nog maar een studie doen.:D M'n vriend is docent scheikunde en heeft het gelukkig ontzettend naar z'n zin. Ik sluit zelf ook niet uit dat ik ooit het onderwijs weer in zal gaan, maar dan wel op een school met een gezellig team. Nu ben ik medewerker educatie, dus toch nog iets lesgeef-achtigs :)

@Lovely: Herkenbaar, al die zwangeren, haha, hier zijn net 3 kindjes geboren, dus dat wordt binnenkort weer op kraambezoek. Heb al 1 cadeautje binnen (knuffelhaasje met naam) en ga zo twee shirtjes/rompers bestellen voor de andere twee. Van eentje weet ik al wat ik erop laat zetten, maar de andere moet ik nog even bedenken.

@ Mamv1: gefeliciteerd zeg! Kwam dus lekker onverwacht! Ben ook benieuwd hoe hij het gevraagd heeft :)

@DMJ: fijn dat de operatie doorgaat morgen! Sterkte!

@Foofer: oeh, spannend, al die verschijnselen! Ik heb zelf de hele tijd trek in rare dingen, haha. Volgens mij liggen onze NOD's vlakbij elkaar. Zal zo de lijst eens checken!

@mamamarcella: welkom!

@ sneeuw: ik vind het super, alleen niet om eroverheen te moeten fietsen. Ben als de dood dat ik onderuit ga, zeker met Steven achterop! (de mamafiets met voorzitje laat ik liever niet op het station staan als ik ga werken, dus we hebben het achterzitje dat erbij zat op m'n oude fiets gezet) Weet dus nu niet hoe ik morgen Steven naar het kdv moet brengen en vervolgens op tijd op werk moet komen. Kdv zit vlakbij het station, maar grote kans dat de treinen morgen niet, of heel raar rijden en het komt op ons stationnetje vaak voor dat je gewoon echt niet meer in de trein past :( Dus met dit weer neem ik liever de bus, maar de bushalte voor de bus naar Den Haag is echt precies de andere kant op dan het kdv, dus dan moet ik weer heeeeeelemaal teruglopen door de sneeuw (= half uur) zucht... En qua Steven warm houden is de wandelwagen het handigst (vriend heeft auto mee naar werk, dus dat kan sowieso niet) want dan houdt 'ie z'n handjes lekker in de voetenzak. Op de slee wil hij buiten telkens niet (in de huiskamer wel, haha) en fietsen lijkt me dus niet zo fijn morgen. Misschien lopen met de fiets, maar als hij dan hard wiebelt, wat nogal eens voorkomt, gaan we misschien alsnog onderuit... Ik pieker nog wel even door...

Hier: dank voor de felicitaties! We zijn met z'n drietjes gaan eten bij een heel fijn Grieks restaurantje in het dorp hiernaast. Een Griekse vriendin van me vindt het daar zelfs lekker eten, dus dat zegt wel wat, haha. Ze zijn daar ook helemaal gek op ons zoontje, dus aan aandacht geen gebrek :D Hij gedroeg zich voorbeeldig gelukkig, want voordat we de auto instapten was 'ie heel hard aant huilen. Ik denk ook van de kou, want het is ons nog steeds niet gelukt om 'm wantjes aan te trekken en het was van die stuifsneeuw die in je gezicht waaide. Maar goed, hij slaapt nu lekker. :)

16. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    @ Mamv1; aaaaah!! Hier móet ik wel even op reageren!
    GEFELICITEERD!! Wat een leuke verassing zeg, als je het helemaal niet verwacht!

@ Foofer; ik heb fibromyalgie (Welkom op de website voor fibromyalgie patiënten.), waardoor ik sowieso al altijd aan al mijn gewrichten en spieren pijn heb. Daarbij heb ik een ontsteking in mijn bovenarm/schouder/gedeelte tussen nek en schouder, opgelopen. Dit is altijd een probleem gebleven, als ik te veel doe, komt het direct terug en zijn die spieren daar zo hard als staal.

17. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Goede morgen allemaal

Nou hier is dan ook eindelijk sneeuw gevallen, dus de slee kan eindelijk de schuur weer uit! Casper vind het helemaal leuk die sneeuw buiten Hond trouwens ook.

Mijn ongi wordt eindelijk minder. dus kunnen we snel weer aan de klus. wat zwangere in de omgeving betreft; dat valt hier gelukkig wel mee.

Zo druk weekend is weer achter de rug. Nu alleen morgen middag/ avond nog ff 2 verjaardagen en dan hebben we het weer even gehad.

18. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Mamv wat leuk nieuws zeg! Gefeliciteerd!

Hier ligt al dagen een pak sneeuw en het gaat alleen maar door en door en door...heb er zo een hekel aan! bah hahaha... zoonlief vind het ook geweldig brrrr mij te koud!

Hoe is het verder met iedereen?

19. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Foofer, bij mn dochter had ik gewoon heel de ronde al het gevoel in mn hoofd ik ben deze ronde zwanger..en ik had erg gevoelige borsten, moe ik voelde het gewoon aan heel mn lichaam. Ik deed de test met het gevoel 'het kan niet anders dan dat ik weer zwanger ben'. En nu voel ik NIKS :( dus ik ga mezelf ook niet voor de gek houden..

Wat voel jij dan verder nu? En bij je vorige zwangerschap?

20. MamaVanRoy

9 feb 2009
    12
    0
    0
    #2680 MamaVanRoy, 21 jan 2013
    Laatst bewerkt: 21 jan 2013
    kan ik er ook bij? ik ben zwanger van de 2de en heb al 1 zoontje (geboren op 15-12-2008) na 1 miskraam en uitgerekend 30augustus 2013

Deel Deze Pagina